Wat heb je gedaan vandaag?
- Jan52
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/brozem
Toen was ik nog niet zo oud..mijn ouders hadden geen goed woord voor deze jongens over..
Verder, wat heb ik gedaan vandaag...
Vandaag oa nieuwe elektrische fietsen besteld, eentje nog via de regeling "fietsenplan", veel what's app contacten gehad met mijn dochters en gelezen dat er iemand was overleden aan de legionellabacterie die hij had opgelopen in sauna Grosthuizen. Wij zijn daar ook geweest in die periode en we vonden het al vreemd dat 's avonds zomaar het voetenbad en het kruidenbad waren afgesloten en de douches het niet meer deden.
Er was nog maar 1douche beschikbaar.
Bij navraag vertelde men ons dat het om regulier groot onderhoud ging. Een antwoord waar ik toch al wat vraagtekens bij plaatste. Maar misschien was dat ook om paniek te vermijden..
De krant vermeldde dat alle bezoekers in de gevaarlijke periode inmiddels op de hoogte waren gebracht. Wij wachten er nog op. En misschien hebben ze ons adres ook niet.
In ieder geval voelen we ons goed, zorgen goed voor ons zelf en houden onze gezondheid nu extra goed in de gaten. Incubatietijd hebben we bijna achter de rug.
Toen was ik nog niet zo oud..mijn ouders hadden geen goed woord voor deze jongens over..
Verder, wat heb ik gedaan vandaag...
Vandaag oa nieuwe elektrische fietsen besteld, eentje nog via de regeling "fietsenplan", veel what's app contacten gehad met mijn dochters en gelezen dat er iemand was overleden aan de legionellabacterie die hij had opgelopen in sauna Grosthuizen. Wij zijn daar ook geweest in die periode en we vonden het al vreemd dat 's avonds zomaar het voetenbad en het kruidenbad waren afgesloten en de douches het niet meer deden.
Er was nog maar 1douche beschikbaar.
Bij navraag vertelde men ons dat het om regulier groot onderhoud ging. Een antwoord waar ik toch al wat vraagtekens bij plaatste. Maar misschien was dat ook om paniek te vermijden..
De krant vermeldde dat alle bezoekers in de gevaarlijke periode inmiddels op de hoogte waren gebracht. Wij wachten er nog op. En misschien hebben ze ons adres ook niet.
In ieder geval voelen we ons goed, zorgen goed voor ons zelf en houden onze gezondheid nu extra goed in de gaten. Incubatietijd hebben we bijna achter de rug.
Laatst gewijzigd door Jan52 op vr 07 nov 2014, 19:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
-
- Super actief lid
Vandaag sollicitatiegesprek gehad bij een landelijke supermarktketen die hier zijn hoofdkantoor en DC heeft als chauffeur en gelijk aangenomen,per 1 december beginnen ! Fijn en straks weer lekker op het fietsje naar het werk
- Jan52
- Super actief lid
Proficiat!GerardS schreef:Vandaag sollicitatiegesprek gehad bij een landelijke supermarktketen die hier zijn hoofdkantoor en DC heeft als chauffeur en gelijk aangenomen,per 1 december beginnen ! Fijn en straks weer lekker op het fietsje naar het werk
-
- Super actief lid
Dank je Jan
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
@ GerardS
Proficiat met je nieuwe baan.
Proficiat met je nieuwe baan.
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Gister onze poes Nora in moeten laten slapen. Was aan het einde van haar leventje. 14 jaar is ze bij ons geweest. Vanaf het moment dat we haar als kitten in de tuin vonden. Te samen met een paar honderd vlooien in haar vachtje. Vandaag heeft ze een mooi plekje in de tuin gekregen met een bloemetje erop als markering. Zijn best sneu, want je mist zo`n beestje toch.
- Karin3
- Super actief lid
P.R.O.F.I.C.I.A.T!!!! Gerard!!!
Sorry, Henk. Staat hier nu een beetje raar, maar wilde Gerard toch even feliciteren. Ben zelf op zoek dus...
Ik weet hoe vreselijk het is om een poes te verliezen. Onze 'slettenbak', je weet wel, de kat die dat kleintje bij ons gedropt heeft, is weer zwanger. (Hoe ik die ooit ga kunnen laten steriliseren tss twee zwangerschappen door is mij een raadsel.) Moest je dus binnen enkele weken geinteresseerd zijn in een kitten met een gegarandeerd naturistische stamboom, laat maar weten. Sterkte.
Sorry, Henk. Staat hier nu een beetje raar, maar wilde Gerard toch even feliciteren. Ben zelf op zoek dus...
Ik weet hoe vreselijk het is om een poes te verliezen. Onze 'slettenbak', je weet wel, de kat die dat kleintje bij ons gedropt heeft, is weer zwanger. (Hoe ik die ooit ga kunnen laten steriliseren tss twee zwangerschappen door is mij een raadsel.) Moest je dus binnen enkele weken geinteresseerd zijn in een kitten met een gegarandeerd naturistische stamboom, laat maar weten. Sterkte.
-
- Super actief lid
Het UWV spoort hier overigens ook niet,moet blijven solliciteren tot dat ik aan de slag ga op 1 december vanwege mijn uitkering. De logica hiervan ontgaat mij compleet "Goedendag,ik wil bij u komen werken maar niet heus ik,heb al werk"
- Karin3
- Super actief lid
Ach, 'just go with the flow' zou ik zeggen. (pardon my English;-)
-
- Super actief lid
De overheid moet effectiever volgens het kabinet,stop dan eerst met onzinnige dingen Ergens zit weer een ambtenaar die dit weer moet controleren .
- Karin3
- Super actief lid
En zo heeft die mens ook een job
Kom Gerard, niet jouw probleem (effe toch). Nu gewoon genieten van het goede nieuws!
Kom Gerard, niet jouw probleem (effe toch). Nu gewoon genieten van het goede nieuws!
-
- Super actief lid
Ik ga er zeker van genieten, kan alleen niet tegen stomme regels. En als je je er niet aan houdt kost het geld dat is het ergste En voor iedereen die werkt zoekt:Zet hem op ,je kan hetKarin3 schreef:En zo heeft die mens ook een job
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Dank voor het aanbod, maar dan gaan we naar onze dierenarts. Die heeft ook genoeg poezen en kittens in de opvang. Mijn dochter is daar vrijwilliger. Had er al 1 op het oog voor ons die ook bij de andere (oude) kater kan. Daar moet je geen kitten bij zetten.Karin3 schreef:Moest je dus binnen enkele weken geinteresseerd zijn in een kitten met een gegarandeerd naturistische stamboom, laat maar weten. Sterkte.
- Jan52
- Super actief lid
Pedofilie, heb je dat ook onder katten.?Henk D schreef:Dank voor het aanbod, maar dan gaan we naar onze dierenarts. Die heeft ook genoeg poezen en kittens in de opvang. Mijn dochter is daar vrijwilliger. Had er al 1 op het oog voor ons die ook bij de andere (oude) kater kan. Daar moet je geen kitten bij zetten.Karin3 schreef:Moest je dus binnen enkele weken geinteresseerd zijn in een kitten met een gegarandeerd naturistische stamboom, laat maar weten. Sterkte.
-
- Super actief lid
Gefeliciteerd.GerardS schreef:Vandaag sollicitatiegesprek gehad bij een landelijke supermarktketen die hier zijn hoofdkantoor en DC heeft als chauffeur en gelijk aangenomen,per 1 december beginnen ! Fijn en straks weer lekker op het fietsje naar het werk
Gecondoleerd.Henk D schreef:Gister onze poes Nora in moeten laten slapen. Was aan het einde van haar leventje. 14 jaar is ze bij ons geweest. Vanaf het moment dat we haar als kitten in de tuin vonden. Te samen met een paar honderd vlooien in haar vachtje. Vandaag heeft ze een mooi plekje in de tuin gekregen met een bloemetje erop als markering. Zijn best sneu, want je mist zo`n beestje toch.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
GerardS schreef:Vandaag sollicitatiegesprek gehad bij een landelijke supermarktketen die hier zijn hoofdkantoor en DC heeft als chauffeur en gelijk aangenomen,per 1 december beginnen ! Fijn en straks weer lekker op het fietsje naar het werk
Gefeliciteerd GerardS
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Gefeliciteerd en veel veilige km's gewenst
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Desiree
- Zeer actief lid
Gefeliciteerd, Gerard.dat is erg goed nieuws!GerardS schreef:Vandaag sollicitatiegesprek gehad bij een landelijke supermarktketen die hier zijn hoofdkantoor en DC heeft als chauffeur en gelijk aangenomen,per 1 december beginnen ! Fijn en straks weer lekker op het fietsje naar het werk
- Desiree
- Zeer actief lid
Ja dat geloof ik graag,dat jullie Nora missen..Henk D schreef:Gister onze poes Nora in moeten laten slapen. Was aan het einde van haar leventje. 14 jaar is ze bij ons geweest. Vanaf het moment dat we haar als kitten in de tuin vonden. Te samen met een paar honderd vlooien in haar vachtje. Vandaag heeft ze een mooi plekje in de tuin gekregen met een bloemetje erop als markering. Zijn best sneu, want je mist zo`n beestje toch.
Jullie poes heeft in ieder geval wel een mooi en lang leven bij jullie gehad.
Maar het doet altijd pijn omdat je haar hebt moeten laten inslapen..
Sterkte Henk!
weer lekker onspannen
Hoefde vandaag eigenlijk niet vroeg op,maar zag dat het best mooi weer was
Dus optijd eruit.(ben huisman en met alle plezier)
Hierdoor vroeg mij ding gedaan,,zodat ik voor de rest van de dag vrij was.
Over een uurtje ga ik op weg naar de sauna ,heerlijk onspannen.
En voor de rest van de dag zie ik nog wel.
Dus optijd eruit.(ben huisman en met alle plezier)
Hierdoor vroeg mij ding gedaan,,zodat ik voor de rest van de dag vrij was.
Over een uurtje ga ik op weg naar de sauna ,heerlijk onspannen.
En voor de rest van de dag zie ik nog wel.
- Gijs
- Zeer actief lid
Vandaag(en de afgelopen dagen) weer eens lekker thuis geklust. De toilet was aan een modernisering toe...
Naturist kun je zijn met je kleren aan.
- Karin3
- Super actief lid
Het kippenhok uitgemest... ik denk dat ik vogelziekte heb...
- Jan52
- Super actief lid
Gewandeld met moeders..het aangename gekombineerd met het nuttige en in de Zuidoostbeemster in 2 tuincentra wezen kijken naar led verlichting voor in de kerstboom..
-
- Super actief lid
naar GLOW geweest.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Wat ik vandaag gedaan heb?
Nog helemaal niks.
Alleen ben ik wakker geworden, heb wat koffie gedronken en het journaal gezien.
En nu ben ik hier
Nog helemaal niks.
Alleen ben ik wakker geworden, heb wat koffie gedronken en het journaal gezien.
En nu ben ik hier
- Karin3
- Super actief lid
Ziet er leuk uit!Frivooltje schreef:naar GLOW geweest.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
staat voor morgenavond bij ons op de planning !Karin3 schreef:Ziet er leuk uit!Frivooltje schreef:naar GLOW geweest.
-
- Super actief lid
Veel plezier en maak ook eens gebruik van de schuttlebus (de heen-en-weer-rijd-bus) of de Mini's die tussen de Bijenkorf en de fietsenstalling staan. Zij brengen je van en naar Strijp S voor het 2e gedeelte. ow, en trek goede wandelschoenen aan. Ik heb nu op de bal van mijn voet een hele kloof zitten wat best pijnlijk is. En een goede massage zou ook niet verkeerd zijn.
Had mijn wagen 10 meter naast de route geparkeerd, dat was wel cool. (sorry Boudewijn , koud)
Had mijn wagen 10 meter naast de route geparkeerd, dat was wel cool. (sorry Boudewijn , koud)
-
- Super actief lid
Vandaag 1ste dag van 2 weken vakantie,maar dat is knap waardeloos in november
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vanmiddag eerst een schrobputje ingehakt in de keukenvloer, nog even wat hout bijgehaald voor de Himalayasauna, daarna saunameester gespeeld, 2 "opsmieten" gedaan en de gasten een prettige middag/avond bezorgt. alles met alles een goed bestede dag
Bloot als het kan, gekleed als het moet