Hoe doen jullie het thuis?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Jan52
Super actief lid

Re: Hoe doen jullie het thuis?

Bericht door Jan52 »

Karin3 schreef:Voor de rest doe ik het thuis graag, hard en veel (sorry, kon het niet laten ;-)
Wauw Karin.. :mrgreen: ik kon het ook niet laten :D
En je mist je rokertje dan afterwards nog steeds niet? 8-)
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Karin3 schreef:Voor de rest doe ik het thuis graag, hard en veel (sorry, kon het niet laten ;-)
En nog een quote van jou uit een andere draadje:
Verder hoop ik van harte dat mijn buren er een interessant sexleven op nahouden alleen vind ik het ongelofelijk relax om daar verder niks mee te maken te (moeten) hebben.
Hou jij dan ook wel rekening met je buren? Of heb jij geen naaste buren? :lol: :lol:
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

Hoi allemaal,

Thuis ben ik het liefst zoveel mogelijk naakt. zeker nu we, mijn elsje en ik, herstellende zijn van ons ongeval met de motor. ben ik nog hele dagen thuis.
En ik ben dan het liefst gewoon naakt. wel met iets bij de hand want we worden steeds verrast met aanloop, erg leuk, en dat zijn niet altijd mensen die weten hoe ik er het liefst bij zit. dan doe ik wel iets aan want ik hoef niemand te shoqueren met mijn naakt zijn. Als ik weet wie er komt en die persoon is bekend met mijn "hobby" dan blijf ik bloot en loop gewoon naar keuken en terug voor de koffie etc.

Geen enkel probleem, zoalang je een beetje rekening met elkaar houdt.

Groet,

Jan
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Hoe gaat het eigenlijk met jullie? Gaat het herstel naar wens?
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

@ kees,
Leuk dat je er naar vraagt, met ons gaat het steeds beter. mijn been is uit het gips en moet nu weer "sterk" worden. Ik heb nog een dikke enkel maar dat gaat vanzelf over. is nog niet pijnloos maar dat is uit te houden.
M'n nek zal wat langer duren omdat ik dus 5 weken met zo'n kraag heb gelopen, moet nu heel voorzichtig mbv fysio alle "scharnieren" weer gangbaar zien te krijgen, is tot nu toe erg pijnlijk maar moet goed komen.
Met Els gaat het ook de goede kant op, ook zij is mbv fysio aardig op de weg terug maar heeft nog problemen met ademhaling en uithoudingsvermogen.
Haar schouder is niet heel erg pijnlijk meer maar is ook nog niet geheel vrij te bewegen, dus oefenen, oefenen.
Dus voor ze weer haar bloedjes van groep 8 :D :D kan mannen zijn we nog wel een aantal weken / maanden verder.
We zouden beiden willen dat het sneller gaat maar het heeft z'n tijd nodig.

Verder zijn tot nu toe alle zaken met de verzekering erg netjes en voortvarend afgehandeld.
De motor is, als het goed is vandaag (1-10) in Rotterdam aangekomen en gaat naar een servicebedrijf waar er door een expert naar gekeken wordt.
We zien wel wat er uit komt. we wachten af.

Groet,
Jan en Els
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Dat zijn toch positieve geluiden, gelukkig maar, we hopen dat jullie spoedig weer geheel de oude zijn
Bloot als het kan, gekleed als het moet
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Inderdaad oefenen. Het beste zou dagelijks fysio moeten zijn. Zoals bij topsporters. Maar dat mag hier in Nederland niet van onze regelaars, de zorgverzekeraars! Dikke enkel gaat gedeeltelijk over maar blijft bij inspanning gezwollen. Bij mij na 10 jaar enkelbreuk nog steeds dikker. Sterkte en succes met revalidatie, Gust en Monica
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Dan zit er toch iets niet goed.
Kijk eens bij Bowen therapie.
Daar heb ik en vele anderen in mijn omgeving heel veel baat bij gehad.
Mijn dochter is vele jaren geleden in Indonesië in een put gestapt met slippers aan.
Je kunt je indenken wat dat voor effect had!
En de enkel bleef dik, pijnlijk en zat vast.
Fysio hielp even maar daarna ook niet meer.
Twee jaar geleden is ze begonnen met haar opleiding tot Bowentherapeut.
Daarvoor moest ze ook als patient dienen zodat er op haar geoefend kon worden.
Ze hebben toen specifiek haar enkel aangepakt en het resultaat is verbluffend te noemen!
Ik zou zeggen "proberen kan altijd"!
Groet, Jan
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Bedankt voor de tip. Zal gaan kijken op Google. Eerst over 10 dagen 12 dagen Magnolias Natura (GC).
Plaats reactie