Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
PoppeSchuitema
Super actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door PoppeSchuitema »

Ja collega's heb je niet zoveel op de weg
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Nederlanders zijn echt asociale rijders

Ik merk dat steeds meer en heb nu ook in diverse andere landen gereden. Wat een wereld van verschil.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Chauffeurs worden ook echt uitgebuit,vandaag conflict gehad met de nieuwe baas over het overschrijden van mijn rij uren, kwartiertje pauze gehad",nou wen er maar aan want dit was nog een makkie" nou verteld dat ze maar weer een ander moeten zoeken want als je aangehouden word of daardoor een ongeluk veroorzaakt hangt niet mr Baasje maar lullo de chauffeur en daar heeft deze jongen geen trek in,en dan het salaris in de ww heb je nog meer,vinden ze het gek in Den Haag dat mensen voor minder niet willen werken .
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vanmorgen vroeg een kuub open houthaard gehaald. Morgen nog een kuub.

Heerlijk naar het strand geweest in Bergen aan Zee.
Eerst meer even geluncht , dat doen we meestal. De zon kwam af en toe te voorschijn en dan was het heerlijk.
Toch maar naar het naaktstrand gegaan. De spullen neergelegd en eerst maar gekleed gaan wandelen. Na anderhalf uur terug bij de spullen en langzaam verdwenen de wolken en kwam er een heerlijke zon.
Thuis nog even een blote BBQ en nu net binnen.
Prachtige dag dus

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
PoppeSchuitema
Super actief lid

GerardS schreef:Chauffeurs worden ook echt uitgebuit,vandaag conflict gehad met de nieuwe baas over het overschrijden van mijn rij uren, kwartiertje pauze gehad",nou wen er maar aan want dit was nog een makkie" nou verteld dat ze maar weer een ander moeten zoeken want als je aangehouden word of daardoor een ongeluk veroorzaakt hangt niet mr Baasje maar lullo de chauffeur en daar heeft deze jongen geen trek in,en dan het salaris in de ww heb je nog meer,vinden ze het gek in Den Haag dat mensen voor minder niet willen werken .
Kijk daar heb je t al, als jij de rijtijd met 15 min overschrijdt kun je daar over 28 werkdagen nog een boete voor krijgen, als de overtreding in Noorwegen is gemaakt kun je er in Portugal nog een bon voor krijgen. Er is geen beroep ter wereld waar je zo streng op je werktijd wordt gecontroleerd en ben je ietsjes fout word je behandeld als een zware crimineel. Groot gelijk dat je hem er wat van gezegd hebt, en als je t helemaal goed wilt doen maak je er een melding bij I.L&T van, dan heb je kans dat ze bij hem op t bedrijf gaan controleren en als hij dan veel overtredingen heeft kan hij zelf aangepakt worden en zelfs zijn vergunning kwijtraken.
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Zeker in België, een van onze chauffeurs moest € 2500,= aftikken, voordat hij weer weg moest. Opdracht van de baas is sindsdien: Geen rijtijden overschrijden! Echter sommige chauffeurs staan op 20 km van huis te overnachten :shock:
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

PoppeSchuitema schreef:
GerardS schreef:Chauffeurs worden ook echt uitgebuit,vandaag conflict gehad met de nieuwe baas over het overschrijden van mijn rij uren, kwartiertje pauze gehad",nou wen er maar aan want dit was nog een makkie" nou verteld dat ze maar weer een ander moeten zoeken want als je aangehouden word of daardoor een ongeluk veroorzaakt hangt niet mr Baasje maar lullo de chauffeur en daar heeft deze jongen geen trek in,en dan het salaris in de ww heb je nog meer,vinden ze het gek in Den Haag dat mensen voor minder niet willen werken .
Kijk daar heb je t al, als jij de rijtijd met 15 min overschrijdt kun je daar over 28 werkdagen nog een boete voor krijgen, als de overtreding in Noorwegen is gemaakt kun je er in Portugal nog een bon voor krijgen. Er is geen beroep ter wereld waar je zo streng op je werktijd wordt gecontroleerd en ben je ietsjes fout word je behandeld als een zware crimineel. Groot gelijk dat je hem er wat van gezegd hebt, en als je t helemaal goed wilt doen maak je er een melding bij I.L&T van, dan heb je kans dat ze bij hem op t bedrijf gaan controleren en als hij dan veel overtredingen heeft kan hij zelf aangepakt worden en zelfs zijn vergunning kwijtraken.
Vandaag nog een afscheidsgesprek gehad met de eigenaar maar die wil van geen kritiek horen,ik heb gezien hoe er volop wordt gefraudeerd met het niet invoeren van arbeidstijd gemaakt met laden voor vertrek,het rijden met dubbele bemanning zonder slaapcabine,inwerkchauffeurs die niet weten dat je bij wisselen van bestuurder de pas ook moet wisselen en zodoende op elkaars pas rijdt.Nee daar heb ik dus echt voor gepast,we gaan gewoon weer verder met zoeken.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GerardS schreef: Vandaag nog een afscheidsgesprek gehad met de eigenaar maar die wil van geen kritiek horen,ik heb gezien hoe er volop wordt gefraudeerd met het niet invoeren van arbeidstijd gemaakt met laden voor vertrek,het rijden met dubbele bemanning zonder slaapcabine,inwerkchauffeurs die niet weten dat je bij wisselen van bestuurder de pas ook moet wisselen en zodoende op elkaars pas rijdt.Nee daar heb ik dus echt voor gepast,we gaan gewoon weer verder met zoeken.
Heel sterk Gerard. Ga je het nog melden bij die instantie ie Poppe noemde?

Succes met verder zoeken.

Jos
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Jos schreef:
GerardS schreef: Vandaag nog een afscheidsgesprek gehad met de eigenaar maar die wil van geen kritiek horen,ik heb gezien hoe er volop wordt gefraudeerd met het niet invoeren van arbeidstijd gemaakt met laden voor vertrek,het rijden met dubbele bemanning zonder slaapcabine,inwerkchauffeurs die niet weten dat je bij wisselen van bestuurder de pas ook moet wisselen en zodoende op elkaars pas rijdt.Nee daar heb ik dus echt voor gepast,we gaan gewoon weer verder met zoeken.
Heel sterk Gerard. Ga je het nog melden bij die instantie ie Poppe noemde?

Succes met verder zoeken.

Jos
Ik weet niet in hoeverre de Inspectie leefomgeving en Transport hier wat mee kan en of het de moeite waard is,vaak wisselen werkgevers informatie aan elkaar uit en sta je te boek als verrader en kom je helemaal niet meer aan de slag,ga er wel over nadenken of ik wel als chauffeur verder wil want dat ben ik niet van huis uit,ik heb wel in de logistieke tak gewerkt maar dan in het afvalwezen en in mijn oude functie is er gewoonweg geen werk want er zijn maar 80 van deze banen in Nederland en aangezien ik een groot rijbewijs heb is chauffeur het meest logisch maar het valt mij toch wel tegen,en de beloning is erg mager en de boetes torenhoog. Eigenlijk moet je echt van het vak houden om het te doen,ik ga er dus nog wel over nadenken.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Het zou me heel sterk verwonderen als die mogen vertellen van wie de klacht komt. Natuurlijk, als jij de enige bent die daar de laatse maanden is weggegaan dan is de link snel gelegd.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Jo.w schreef:Het zou me heel sterk verwonderen als die mogen vertellen van wie de klacht komt. Natuurlijk, als jij de enige bent die daar de laatste maanden is weggegaan dan is de link snel gelegd.
Dat bedoel ik Jo,1+1 =2,bovendien werken daar nog 100 man,en met klokkenluiders loopt het nooit goed af.Voorlopig hangt er een boete van 1500 euro boven mijn hoofd als ik gecontroleerd wordt over mijn rij en rust uren.Goede leerschool geweest. :oops:
ruud
Zeer actief lid

vandaag,

Bericht door ruud »

Ben er al een tijdje niet meer geweest.

http://www.saunagrosthuizen.nl

Ruud.
Desiree
Zeer actief lid

Bericht door Desiree »

Gerard,komt je ww uitkering nu niet in gevaar....omdat jezelf ontslag hebt genomen :?:
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Net terug van een paar daagjes op de boot. Van Nw Amsterdam over Meppel naar Kampen. Heerlijk relax. 1 minpuntje; Die kleine rot-douches bij de aanlegplaatsen en passantenhaventjes. Op die momenten prijs je je gelukkig met de open doucheruimtes op een naturistenterrein/camping :D
kouros
Actief lid

Bericht door kouros »

Vandaag voor het laatst bij de "baas" geweest. Ontslagen omdat productie in Polen, Rusland en Korea veel goedkoper kan. Samen met nog 1200 anderen.
Toch 27 jaar daar gewerkt.
Het voelt heel vreemd. Hard gewerkt, het voelde goed, veilig en vertrouwd.
Nu opeens niets meer.
Maar geen medelijden, er is een meer dan prima sociaal plan en ik ben op een leeftijd dat het niet zo'n grote klap is.
Veel erger is het voor veel andere collega's met kinderen op middelbare school leeftijd, misschien een iets te hoge hypotheek enz enz.

Ik ga de komende tijd nog wel iets zoeken, het inkomen moet nog wel iets aangevuld worden maar ik hoef niet meer de hoofdprijs te verdienen om rond te komen.
Toch voelt het vreemd, het zal moeten wennen denk ik..... :(
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Desiree schreef:Gerard,komt je ww uitkering nu niet in gevaar....omdat jezelf ontslag hebt genomen :?:
Nee hoor gelukkig niet,als je in Nederland zelf ontslag voor een terechte reden neemt heb je ook recht op een uitkering,bovendien was dit in mijn proeftijd en vond de werkgever uiteraard ook dat ik beter kon vertrekken(Die kon zich niet vinden in mijn kritiek en dan heb je dat al gauw)en beter nu als na 6 maanden want dan moet je een nieuwe uitkering aanvragen en krijg je een bedrag naar je laatst verdiende loon en aangezien dat van deze werkgever lager is als de vorige(tegenwoordig ben je ook verplicht om voor een lager salaris te gaan werken) had ik er knap op achteruit gegaan,nu heb ik alleen een onderbreking van mijn huidige uitkering,waar ik vandaag bij het UWV een verlenging voor aangevraagd heb.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

kouros schreef:Vandaag voor het laatst bij de "baas" geweest. Ontslagen omdat productie in Polen, Rusland en Korea veel goedkoper kan. Samen met nog 1200 anderen.
Toch 27 jaar daar gewerkt.
Het voelt heel vreemd. Hard gewerkt, het voelde goed, veilig en vertrouwd.
Nu opeens niets meer.
Maar geen medelijden, er is een meer dan prima sociaal plan en ik ben op een leeftijd dat het niet zo'n grote klap is.
Veel erger is het voor veel andere collega's met kinderen op middelbare school leeftijd, misschien een iets te hoge hypotheek enz enz.

Ik ga de komende tijd nog wel iets zoeken, het inkomen moet nog wel iets aangevuld worden maar ik hoef niet meer de hoofdprijs te verdienen om rond te komen.
Toch voelt het vreemd, het zal moeten wennen denk ik..... :(
Vervelend voor je,ik ken het ,ik heb zelf 23 jaar bij een werkgever gezeten,echter ik moet nog een jaar of 25 dus voor mij is het meegekregen geld niet voldoende om het vol te houden.Veel succes in de toekomst ;)
GerardS
Super actief lid

Re: vandaag,

Bericht door GerardS »

Waar?
Jan Wester
Actief lid

Re: vandaag,

Bericht door Jan Wester »

Vandaag Hebben we het zwembad alvast leeg laten lopen en opgeruimd. Door het mooie weer konden wij hem mooi droog binnen leggen. En kwam ome Gerard nog ff op visite, dat was gezellig . Hij hielp mee met opruimen. Dus een perfecte dag voor ons. :D
Richard66
Actief lid

Bericht door Richard66 »

Vandaag vrij genomen en een paar uur op het strandje bij Vuren gelegen: gelezen, gezwommen, een paar puzzels gemaakt en vooral van de zon genoten: heerlijk !

Een paar koeien wilden zich blijkbaar graag in al hun naaktheid tonen en legden beslag op een deel van het naaktstrand, eentje stond me op een gegeven moment op een meter of vijf afstand te bekijken :) .

Groeten,

Bart
Laatst gewijzigd door Richard66 op do 04 sep 2014, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Vandaag was de laatste dag voor onze vakantie; druk en stress met afronden, maar nu vrijheid! Op naar een paar weken zoveel mogelijk bloot door het leven gaan!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Hoi Kouros,

zag nu pas je bericht. Toch heel spijtig dat het zo moet gaan.
gelukkig zijn er wel goede afspraken en financiële tegemoetkoming als ik het zo lees.

Even goed sterkte.

Jos
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Gister nog even een lekkere stranddag mee gepikt. lekker geluncht bij Strandpaviljoen Noord in bergen aan Zee. Daarna nog ene paar uurtjes lekker bloot in de zon. Het was gezellig druk.
's avonds nog een bbq en tot laat heerlijk bloot in de tuin gezeten.

Zal wel de laatste keer geweest zijn dit seizoen.

Jos
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

lekker een zaterdag bij de Veluwse bron doorgebracht. Jammer dat het zonnetje niet wilde maar dat was dan ook het enige minpuntje. Het blijft een heerlijk sauna complex met voor ieder wat wils. Tja en het is groot maar dat geeft tegelijkertijd ook weer de ruimte. Het water van het meer rook niet lekker dus daar zijn we niet in gegaan. Voor de rest een topdag. Nu wandelen in het mooie Twente.

Afbeelding
PoppeSchuitema
Super actief lid

We staan op het punt te vertrekken om met de hele familie een dagje Moviepark in Bottrop te gaan doen.
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

Vandaag voor de tweede keer dit jaar naar de zomerkermis bij ons in het dorp.
Altijd weer geellig, alleen een beetje te druk.
Morgen vast wat rustiger.
Met gastvrije Brabantse groet,

Paul
Richard66
Actief lid

Bericht door Richard66 »

Vandaag een hele tijd in mijn tuin aan het werk geweest, helaas niet naakt, en daarbij genoten van het heerlijke weer.

Groeten,

Bart
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

GerardS schreef:Vandaag nog een afscheidsgesprek gehad met de eigenaar maar die wil van geen kritiek horen,ik heb gezien hoe er volop wordt gefraudeerd met het niet invoeren van arbeidstijd gemaakt met laden voor vertrek,het rijden met dubbele bemanning zonder slaapcabine,inwerkchauffeurs die niet weten dat je bij wisselen van bestuurder de pas ook moet wisselen en zodoende op elkaars pas rijdt.Nee daar heb ik dus echt voor gepast,we gaan gewoon weer verder met zoeken.
En iedereen maar klagen dat de Polen het werk kapot maken. Nee, het zijn de werkgevers die dat doen.
Hoop dat je snel weer beter werk vind.

Vandaag Engelermeer en aankomende week waarschijnlijk ook nog wel een aantal keer aangezien het goed weer wordt. (donderdag 25ºC)
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Frivooltje schreef:
GerardS schreef:Vandaag nog een afscheidsgesprek gehad met de eigenaar maar die wil van geen kritiek horen,ik heb gezien hoe er volop wordt gefraudeerd met het niet invoeren van arbeidstijd gemaakt met laden voor vertrek,het rijden met dubbele bemanning zonder slaapcabine,inwerkchauffeurs die niet weten dat je bij wisselen van bestuurder de pas ook moet wisselen en zodoende op elkaars pas rijdt.Nee daar heb ik dus echt voor gepast,we gaan gewoon weer verder met zoeken.
En iedereen maar klagen dat de Polen het werk kapot maken. Nee, het zijn de werkgevers die dat doen.
Hoop dat je snel weer beter werk vind.

Vandaag Engelermeer en aankomende week waarschijnlijk ook nog wel een aantal keer aangezien het goed weer wordt. (donderdag 25ºC)
Maandag nieuw sollicitatiegesprek nu bij het grootste transportbedrijf van Nederland in Amsterdam,bier bezorgen voor het bedrijf met de ster 8-) Nieuwe ronde ,nieuwe kansen.
PoppeSchuitema
Super actief lid

inderdaad er zijn werkgevers die het werk en de werkgelegenheid zelf naar z'n barrebiesje helpen

http://www.truckstar.nl/nieuws/detail/o ... nstructie/

http://www.truckstar.nl/nieuws/detail/f ... -de-stoep/
Plaats reactie