Hulp gevraagd......
Hulp gevraagd......
Beste mede-naturisten: voor de naturistische Chambres d'Hôtes die we in Frankrijk gaan starten (of overnemen) zijn we een onderzoek gestart naar vakantiebesteding en naturisme. Zou je ons een enorm plezier willen doen door deze enquête in te vullen? Je maakt dan ook nog eens kans op een gratis verblijf bij ons, alvast bedankt! Je vindt de enquête hier: http://www.bossa.nl/enquete.htm
Laatst gewijzigd door bxxxxxx op vr 22 aug 2014, 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Re: Hulp gevraagd......
Ik had je vraag al via een andere weg gehad Bouwe.
Heb hem dus ook ingevuld zoals je daar vroeg.
Hoop dat er meer zijn die hem willen invullen want hij is niet lang, en er worden zeker geen onredelijke of onbegrijpelijke vragen gesteld.
Heb hem dus ook ingevuld zoals je daar vroeg.
Hoop dat er meer zijn die hem willen invullen want hij is niet lang, en er worden zeker geen onredelijke of onbegrijpelijke vragen gesteld.
- Wouter76
- Zeer actief lid
Maar natuurlijk, ga ik straks even doen.
Succes gewenst met deze Enquête en jullie onderneming, een prachtig initiatief!
Succes gewenst met deze Enquête en jullie onderneming, een prachtig initiatief!
-
- Zeer actief lid
Er zijn nogal wat vragen waarvan ik mij afvraag wat ze met een naturistische vakantiebestemming te maken hebben, zoals Voorzieningen en faciliteiten of Storende Zaken; die dingen zijn van toepassing op elk soort vakantie.
Maar het was een kleine moeite verder, dus succes met de antwoorden.
-
- Super actief lid
Ingevuld,en veel succes toegewenst !
Dat klopt, het onderzoek gaat niet ook alleen over naturisme, maar ook over de vakantiebesteding in het algemeen...... met zeker naturisme als belangrijk punt, maar toch....dynnoeth schreef:Er zijn nogal wat vragen waarvan ik mij afvraag wat ze met een naturistische vakantiebestemming te maken hebben, zoals Voorzieningen en faciliteiten of Storende Zaken; die dingen zijn van toepassing op elk soort vakantie.
- Jan52
- Super actief lid
Ingevuld! En ook al winnen we niet..dan nog wensen we jullie het allerbeste met jullie voornemens!
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
- Paul1968
- Zeer actief lid
Net ingevuld. Succes met jullie voornemens.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- ellen
- Actief lid
Ben er aan begonnen....
Maar na 4 bladzijden ben ik afgehaakt.
Te veel vragen, waarvan ik vind: "Daar hebben ze niks mee te maken."
Maar ondanks dat: veel succes met jullie plannen!
Ellen.
Ellen.
Hallo Ellen, dank je wel. De vragen die je bedoelt kun je gewoon overslaan, ze zijn niet 'verplicht'! Daarnaast kan de enquête volledig anoniem worden ingevuld...... Dus ik vind het jammer dat je bent afgehaakt.......ellen schreef:Ben er aan begonnen....
Ellen.
- Ikaros
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Ook ingevuld, al vond ik hem wel behoorlijk lang
Met Vriendelijke Groet,
André
Kleding, als het moet!
André
Kleding, als het moet!
- coboho
- Zeer actief lid
Ook ik heb het formulier ingevuld.
Succes en doe jullie voordeel met de enquete
grtz
Cok
Succes en doe jullie voordeel met de enquete
grtz
Cok
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Gold ook voor mij. Te weinig relevante vragen. Had het gevoel in een commerciëel marktonderzoek terecht te komen om vervolgens te worden bedolven met gerichte aanbiedingen gerelateerd aan mijn antwoorden op de vragen.ellen schreef:Ben er aan begonnen....
Ellen.
Misschien geheel ten onrechte. Maar het gevoel kwam in mij boven.
De enquête kan anoniem worden ingevuld, dus dat is inderdaad geheel ten onrechte. Maar we zullen de vragen nog eens nalopen......Henk D schreef:Gold ook voor mij. Te weinig relevante vragen. Had het gevoel in een commerciëel marktonderzoek terecht te komen om vervolgens te worden bedolven met gerichte aanbiedingen gerelateerd aan mijn antwoorden op de vragen.ellen schreef:Ben er aan begonnen....
Ellen.
Misschien geheel ten onrechte. Maar het gevoel kwam in mij boven.
We hebben de enquête ietsje ingekort; we hebben vragen over interesses en inkomen eruit gehaald. Deze kon men al overslaan, maar er bleven meerdere mensen op 'hangen', dus vandaar. Het is nog steeds een serieuze enquête, want wat heeft het anders voor zin om een onderzoek te starten?
- JurgenZ
- Super actief lid
Ik heb de enquete zojuist ingevuld; was leuk en ik vind de vragen o.k. ( en de lengte ook). Wel nog één suggestie gegeven over een vraag.
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Super actief lid
Ik had al de "langere oude versie" ingevuld. Vond ik allemaal geen probleem. Ze mogen alles van mij weten behalve mijn pincode, om even een oude grap van stal te halen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Op de eerste plaats veel succes met jullie plannen.
Ik heb de enquête grotendeels ingevuld.
Inderdaad veel vragen en dat doet bij mij de vraag reizen hoe gaan jullie dit analyseren.
Met name de vragen over het verblijf en de accommodaties.
Bijv. wij reizen per auto en vliegtuig. Dus soms hotels of B&B. Maar meestal en het liefst gewoon met de tent of vouwwagen (deze verdwijnt later uit de mogelijkheden). Wat moet je dan invullen bij deze rubrieken Een airco is bij kamperen niet van belang maar bij een hotel in warme streken wel.
Een andere vraag is of je dit allemaal nodig hebt om een accommodatie te starten?
De gastvrijheid, de bejegening en de ligging zijn naar mijn idee veel belangrijker dan een airco of andere luxe.
Nogmaals veel succes ook met de analyse.
Krijgen we de uitslag nog eens te zien?
Jos
Ik heb de enquête grotendeels ingevuld.
Inderdaad veel vragen en dat doet bij mij de vraag reizen hoe gaan jullie dit analyseren.
Bijv. wij reizen per auto en vliegtuig. Dus soms hotels of B&B. Maar meestal en het liefst gewoon met de tent of vouwwagen (deze verdwijnt later uit de mogelijkheden). Wat moet je dan invullen bij deze rubrieken Een airco is bij kamperen niet van belang maar bij een hotel in warme streken wel.
Een andere vraag is of je dit allemaal nodig hebt om een accommodatie te starten?
De gastvrijheid, de bejegening en de ligging zijn naar mijn idee veel belangrijker dan een airco of andere luxe.
Nogmaals veel succes ook met de analyse.
Krijgen we de uitslag nog eens te zien?
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Beste Jos, allereerst bedankt voor het invullen. Jammer om te horen dat je de enquête te uitgebreid vond. Gelukkig geeft verreweg het merendeel van de geënquêteerden aan de lengte goed te vinden.Jos schreef: Inderdaad veel vragen en dat doet bij mij de vraag reizen hoe gaan jullie dit analyseren.
Jos
Deze enquête is zo ingericht dat je bij bepaalde antwoorden op bepaalde pagina's terechtkomt met vervolgvragen. Wij vragen welke accommodatie de voorkeur heeft. Als men de voorkeur heeft voor campings, dan komt daar een vervolgvraag over. Zo niet, wordt die pagina overgeslagen. Het liefste zouden we vragen over stellen over alle vormen van vakantiesoorten die men boekt, maar dan wordt de enquête écht veel te lang.
Naast zaken die wat ons betreft voor de hand liggen – zoals gastvrijheid – vinden we het interessant om te weten wat mensen wel/niet belangrijk vinden als men met vakantie is. Ook om dit te vergelijken met het concept dat wij voor ogen hebben.
- Karin
- Super actief lid
Ingevuld!
- JurgenZ
- Super actief lid
Ik heb mijn gegevens achtergelaten, want je weet maar nooit of er een leuk weekend uitrolt!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Bouwe,
dank voor je antwoord.
Ik denk dat je verhaal klopt als je een vakantiesoort opgeeft. Maar het programma staat toe dat je en hotels en B&B en tent/vouwwagen kunt opgeven. Dan kom je later in de war met de vragen waar je wil weten waar een locatie aan wil voldoen.
Maar misschien heb ik het helemaal mis.
Maar evengoed veel succes natuurlijk en ik blijf benieuwd naar de uitkomsten en hoe jullie invulling geven aan de uitkomsten.
Wij hebben in de laatste 40 jaar veel locaties bezocht. Dus als je nog wat wilt weten dan meldt je je maar.
Jos
dank voor je antwoord.
Ik denk dat je verhaal klopt als je een vakantiesoort opgeeft. Maar het programma staat toe dat je en hotels en B&B en tent/vouwwagen kunt opgeven. Dan kom je later in de war met de vragen waar je wil weten waar een locatie aan wil voldoen.
Maar misschien heb ik het helemaal mis.
Maar evengoed veel succes natuurlijk en ik blijf benieuwd naar de uitkomsten en hoe jullie invulling geven aan de uitkomsten.
Wij hebben in de laatste 40 jaar veel locaties bezocht. Dus als je nog wat wilt weten dan meldt je je maar.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Actief lid
Ingevuld.
Ik vind de enquête lang maar binnen de perken. Ik heb 2 vragen overgeslagen omdat ze totaal niet van toepassing waren op mij of mijn gezin.
Aan de topicstarter, geef gewoon dat weekendje aan mij en we zwijgen er over.
Ik vind de enquête lang maar binnen de perken. Ik heb 2 vragen overgeslagen omdat ze totaal niet van toepassing waren op mij of mijn gezin.
Aan de topicstarter, geef gewoon dat weekendje aan mij en we zwijgen er over.
Misschien zit ik er naast, maar zoals ik het begrijp, dat zou dus in principe niet moeten kunnen. Want alleen als men aangeeft het liefst naar de camping te gaan, alleen dan komt de vraag hoe men het liefst op de camping verblijft (camper, caravan, tent etc..... )Jos schreef: Ik denk dat je verhaal klopt als je een vakantiesoort opgeeft. Maar het programma staat toe dat je en hotels en B&B en tent/vouwwagen kunt opgeven.
Ik zou mij kunnen voorstellen dat je teruggegaan bent in de enquête en dat je browser een vorig antwoord heeft 'onthouden'..... Ik zal het in de gaten houden.
Bedankt voor de feedback in ieder geval!
Hartelijke groet,
Bouwe
-
- Actief lid
Hallo Bouwe,
Ik heb 'm ingevuld (niet alle vragen), succes met de start/overname !
Groeten,
Bart
Ik heb 'm ingevuld (niet alle vragen), succes met de start/overname !
Groeten,
Bart
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Bouwe,
met jouw info heb ik het nog eens geprobeerd. Dit keer alleen tent ingevuld en kamperen. De vragen blijven hetzelfde (TV, bedden, airco en nog meer).
succes verder.
Jos
met jouw info heb ik het nog eens geprobeerd. Dit keer alleen tent ingevuld en kamperen. De vragen blijven hetzelfde (TV, bedden, airco en nog meer).
succes verder.
Jos
-
- Nieuw lid
Ingevuld.
Komen jullie nu ook bij 'ik vertrek'
Komen jullie nu ook bij 'ik vertrek'
O, dát bedoel je. Deze vragen zijn niet 'verplicht' en kunnen gewoon overgeslagen worden. Maar wij gaan ook ingerichte tenten en chalets aanbieden, en daar kan een TV, een goed bed en een airco zeker van toepassing zijn. Misschien had ik hier een optie "niet van toepassing" bij kunnen zetten voor mensen die alleen met eigen tent, caravan of camper op pad gaan.Jos schreef: met jouw info heb ik het nog eens geprobeerd. Dit keer alleen tent ingevuld en kamperen. De vragen blijven hetzelfde (TV, bedden, airco en nog meer).
Jos
Laatst gewijzigd door bxxxxxx op di 19 aug 2014, 10:48, 2 keer totaal gewijzigd.
- ruud
- Zeer actief lid
De eerste keer afgebroken was erg lang de twee keer geheel ingevuld.
Ruud.
Ruud.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Klopt Bouwe vandaar mijn opmerking.bouwedejong schreef: O, dát bedoel je. Deze vragen zijn niet 'verplicht' en kunnen gewoon overgeslagen worden. Maar wij gaan ook ingerichte tenten en chalets aanbieden, en daar kan een TV, een goed bed en een airco zeker van toepassing zijn. Misschien had ik hier een optie "niet van toepassing" bij kunnen zetten voor mensen die alleen met eigen tent, caravan of camper op pad gaan.
Toen ik hem invulde vroeg je hoe vaak gaan jullie op vakantie. Nou 3 tot 4 keer. Dat kan zijn me tent of hotels of B&B. In ons geval alle drie.
Dan kom je met de andere vragen in de knoei. Bijvoorbeeld in een hotel wel airco, goed bed en tv. Maar bij kamperen zeker niet. We vullen in dat we naar een hotel gaan en kamperen. Daarom vroeg ik me ook af hoe ga je ze analyseren. Hoe leg je de relaties tussen de antwoorden en deze verblijfsmogelijkheden.
Het opzetten van een enquête lijkt zo simpel maar bij de analyse krijg je vaak meer vragen dan antwoorden.
Mijn opmerkingen zijn bedoelt als opbouwende kritiek om jullie te helpen en teleurstellingen later van dit vele goede werk te voorkomen.
Succes
Jos