NFN trekt opnieuw ten stijde,nu in Den Bosch

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
GerardS
Super actief lid

NFN trekt opnieuw ten stijde,nu in Den Bosch

Bericht door GerardS »

De NFN lijkt de smaak goed te pakken te hebben na de recente uitspraak van het gerechtshof in Den Haag,na de gemeente sluis is nu de gemeente Den Bosch aan de beurt.Op het Engelermeer(zuidkant) is sprake van seksuele overlast en doet de gemeente Den Bosch een ""Delftje" door iedereen te bekeuren die daar in zijn blootje loopt.Ook deze gemeente denkt dat zij naaktrecreeeren kunnen verbieden,en De NFN zal ook deze gemeente aanspreken dat dit geheel in strijd is met art 430a.DE NFN heeft uiteraard geen probleem met het aanpakken van sekszoekers,maar om iedereen zomaar te bekeuren dat kan echt niet.Wie toch bekeurt wordt kan ook in dit geval weer een beroep doen op de NFN voor juridisch advies
Laatst gewijzigd door GerardS op do 07 aug 2014, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Karin3
Super actief lid

Re: NFN trekt opnieuw ten stijde,nu in Den Bosch

Bericht door Karin3 »

http://platform-keelbos.org/engelermeer
http://seks.blog.nl/algemeen/2013/09/20 ... neukgebied

Geef ook eens 'engelermeer' in op naturismeforum.nl

NFN komt weer rijkelijk laat volgens mij..
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Karin3 schreef:http://platform-keelbos.org/engelermeer
http://seks.blog.nl/algemeen/2013/09/20 ... neukgebied

Geef ook eens 'Engelermeer' in op naturismeforum.nl

NFN komt weer rijkelijk laat volgens mij..
Misschien hadden ze net dat ene zetje nodig om een wat meer in actie te komen.Ze kunnen wat mij betreft beter hier hun tijd en ons geld in steken dan het organiseren van naakt kunst te gaan bekijken(zal ook wel vraag naar zijn) ;)
Laatst gewijzigd door GerardS op do 07 aug 2014, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Middagdutje wellicht?
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Of gestoken door een werkbij? :lol:
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door johnnyvang »

GerardS schreef:De NFN lijkt de smaak goed te pakken te hebben na de recente uitspraak van het gerechtshof in Den Haag,na de gemeente sluis is nu de gemeente Den Bosch aan de beurt.Op het Engelermeer(zuidkant) is sprake van seksuele overlast en doet de gemeente Den Bosch een ""Delftje" door iedereen te bekeuren die daar in zijn blootje loopt.Ook deze gemeente denkt dat zij naaktrecreeeren kunnen verbieden,en De NFN zal ook deze gemeente aanspreken dat dit geheel in strijd is met art 430a.DE NFN heeft uiteraard geen probleem met het aanpakken van sekszoekers,maar om iedereen zomaar te bekeuren dat kan echt niet.Wie toch bekeurt wordt kan ook in dit geval weer een beroep doen op de NFN voor juridisch advies

Dat ze daar nu mee bezig zijn GerardS komt door o.a. Evert en mij.
Want net zoals met de bericht geving laatst in bn de stem deed de NFN hier 0,0 aan tot wij hier weer op ingingen.
Na de klacht door gespeelt te hebben op zowel g+ als op twitter kwam de NFN pas tot beweging.
Hoe ze nu werken roept ook al een aantal vragen op bij andere of ze nog wel lid willen blijven ja of nee.
Verandering van hun beleid, de nieuwe website, en de trage reactie op sommige dingen is hier de reden van.
Wulde wé wete vroag ut dan :P
Er zijn geen hokjes op http://naturisme-nudisme.info
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

johnnyvang schreef:
GerardS schreef:De NFN lijkt de smaak goed te pakken te hebben na de recente uitspraak van het gerechtshof in Den Haag,na de gemeente sluis is nu de gemeente Den Bosch aan de beurt.Op het Engelermeer(zuidkant) is sprake van seksuele overlast en doet de gemeente Den Bosch een ""Delftje" door iedereen te bekeuren die daar in zijn blootje loopt.Ook deze gemeente denkt dat zij naaktrecreeeren kunnen verbieden,en De NFN zal ook deze gemeente aanspreken dat dit geheel in strijd is met art 430a.DE NFN heeft uiteraard geen probleem met het aanpakken van sekszoekers,maar om iedereen zomaar te bekeuren dat kan echt niet.Wie toch bekeurt wordt kan ook in dit geval weer een beroep doen op de NFN voor juridisch advies

Dat ze daar nu mee bezig zijn GerardS komt door o.a. Evert en mij.
Want net zoals met de berichtgeving laatst in BN de stem deed de NFN hier 0,0 aan tot wij hier weer op ingingen.
Na de klacht door gespeeld te hebben op zowel g+ als op Twitter kwam de NFN pas tot beweging.
Hoe ze nu werken roept ook al een aantal vragen op bij andere of ze nog wel lid willen blijven ja of nee.
Verandering van hun beleid, de nieuwe website, en de trage reactie op sommige dingen is hier de reden van.
Ik heb een beetje het idee dat nu ze losgeweekt zijn van het forum het contact met de achterban kwijt beginnen te raken,voor mij is de grootste boosdoener mr Kamerbeek en de nieuwe voorzitter van de NFN die hiervoor nog nooit lid is geweest van de NFN ! Als je de oude UIT uitgave's naleest valt mij op dat ze al jaren in een kring ronddraaien. Misschien dat Kamerbeek maar eens moet opstappen als directeur en iemand moeten aannemen met een bredere visie (Henk-Jan wilde al jaren een kenniscentrum) Het kan inderdaad wel eens opzeggingen gaan regenen dit jaar,ik kijk het nog even af,maar als ze nog meer stompzinnige dingen gaan verzinnen zoals naakt naar van Gogh te gaan kijken om zo nog meer blootlopers te trekken ja dan weet ik het ook niet meer.
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door johnnyvang »

GerardS schreef:Ik heb een beetje het idee dat nu ze losgeweekt zijn van het forum het contact met de achterban kwijt beginnen te raken,voor mij is de grootste boosdoener mr Kamerbeek en de nieuwe voorzitter van de NFN die hiervoor nog nooit lid is geweest van de NFN ! Als je de oude UIT uitgave's naleest valt mij op dat ze al jaren in een kring ronddraaien. Misschien dat Kamerbeek maar eens moet opstappen als directeur en iemand moeten aannemen met een bredere visie (Henk-Jan wilde al jaren een kenniscentrum) Het kan inderdaad wel eens opzeggingen gaan regenen dit jaar,ik kijk het nog even af,maar als ze nog meer stompzinnige dingen gaan verzinnen zoals naakt naar van Gogh te gaan kijken om zo nog meer blootlopers te trekken ja dan weet ik het ook niet meer.
Naakt naar van gogh of een ander museum ding hebben ze al eens gedaan.
Maar je hebt wel gelijk hoor, want ze zijn echt de feeling kwijt van hun achterban.
En de manier waarop ze nu bezig zijn klopt voor geen meter.
Op zich zouden ze zich inderdaad wel kunnen inzetten voor de andere doelgroepen, maar verdeel dan de NFN op in groepjes.
Dit kon ook gemakkelijk via de website, en zo kreeg iedereen de info die ze zochten of wilden.
Enige dat ik nu weet is dat er ergens een onenigheid is in de raad van afgevaardige.
Hoe wie of wat weet ik niet, want dat vertellen ze er niet bij.
Als het intern al zo rommelt nu, hoe kunnen ze dan nog onze belangen goed behartigen.
Mijn lidmaatschap geef ik niet op, want ondanks dat het nu zo rommelt profiteer ik er nog wel van.
En dan voornamelijk door de kortingen die je links en rechts krijgt.
En in deze tijd is zelfs 1% bij wijze van al leuk genoeg om lid te blijven.
Kosten lidmaatschap haal ik er wel uit door die korting en meer ook nog.

Maar ik wil niet steeds de aangewezen persoon zijn die voor een ander op moet komen terwijl we daar de NFN voor hebben.
En zeker niet steeds de persoon die de NFN moet wijzen op de verkeerde info e.d. van de diverse kranten of gemeentes ( als ik het weet of lees ).
Wulde wé wete vroag ut dan :P
Er zijn geen hokjes op http://naturisme-nudisme.info
Rudi
Actief lid

Bericht door Rudi »

Juridisch gezien lijkt NFN een punt hebben.

Echter lijkt het mij naïef om te denken dat in die omgeving (die nou eenmaal de naam heeft als cruisegebied) naakt niet samengaat met seks.
Naturisten/nudisten/naaktrecreanten hebben volgens mij ruimte genoeg op het officiële naaktstrand. Waarom dan toch die andere grens opzoeken?

Edit voor iets meer duidelijkheid:
Het officiële gedeelte is hier goed aangegeven.
Da's in mijn ogen de zuidkant dus snapte ik de openingspost al niet helemaal.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Rudi schreef:Juridisch gezien lijkt NFN een punt hebben.

Echter lijkt het mij naïef om te denken dat in die omgeving (die nou eenmaal de naam heeft als cruisegebied) naakt niet samengaat met seks.
Naturisten/nudisten/naaktrecreanten hebben volgens mij ruimte genoeg op het officiële naaktstrand. Waarom dan toch die andere grens opzoeken?

Edit voor iets meer duidelijkheid:
Het officiële gedeelte is hier goed aangegeven.
Da's in mijn ogen de zuidkant dus snapte ik de openingspost al niet helemaal.
Volgens de NFN gaat het om de zuidkant,maar misschien heb je wel gelijk,ik ben er zelf niet bekend,maar de boodschap zal wel over komen ;)Dat de NFN af en toe de weg kwijt is blijkt wel want ze hebben het inderdaad ook over de noordoostkant :o Gaat in ieder geval NIET om het officiele gedeelte.
Laatst gewijzigd door GerardS op vr 08 aug 2014, 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Johnnyvang schreef: Naakt naar van Gogh of een ander museum ding hebben ze al eens gedaan.
Maar je hebt wel gelijk hoor, want ze zijn echt de feeling kwijt van hun achterban.
En de manier waarop ze nu bezig zijn klopt voor geen meter.
Op zich zouden ze zich inderdaad wel kunnen inzetten voor de andere doelgroepen, maar verdeel dan de NFN op in groepjes.
Dit kon ook gemakkelijk via de website, en zo kreeg iedereen de info die ze zochten of wilden.
Enige dat ik nu weet is dat er ergens een onenigheid is in de raad van afgevaardigden
Hoe wie of wat weet ik niet, want dat vertellen ze er niet bij.
Als het intern al zo rommelt nu, hoe kunnen ze dan nog onze belangen goed behartigen.
Mijn lidmaatschap geef ik niet op, want ondanks dat het nu zo rommelt profiteer ik er nog wel van.
En dan voornamelijk door de kortingen die je links en rechts krijgt.
En in deze tijd is zelfs 1% bij wijze van al leuk genoeg om lid te blijven.
Kosten lidmaatschap haal ik er wel uit door die korting en meer ook nog.

Maar ik wil niet steeds de aangewezen persoon zijn die voor een ander op moet komen terwijl we daar de NFN voor hebben.
En zeker niet steeds de persoon die de NFN moet wijzen op de verkeerde info e.d. van de diverse kranten of gemeentes ( als ik het weet of lees ).[/quote]Einde
Ik blijf ook zeker nog lid,zoals ik al eerder schreef als ze dan uiteindelijk aan de slag gaan komt er toch wel resultaat uit (mr Spong zal het ook niet pro-deo gedaan hebben),en ik herinner mij nog een oproep van de NFN dat ze graag participatie van de leden zien als het om melden van misstanden gaat,nou ze worden dus op hun wenken bediend. Een assertiever houding zo hun inderdaad wel beter passen,maar iets is beter als niets ;)
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

johnnyvang schreef:Na de klacht door gespeelt te hebben op zowel g+ als op twitter kwam de NFN pas tot beweging. Hoe ze nu werken roept ook al een aantal vragen op bij andere of ze nog wel lid willen blijven ja of nee.
Misschien wel goed om sommige zaken, die niet goed gaan, aan te geven bij de ledenraad, dat lijkt mij de juiste groep om aan te spreken indien je niet tevreden bent over de ontwikkelingen binnen de vereniging.

Zelf ben ik het wel eens met de wijziging in het beleid dat ze staan voor alle vormen van bloot en niet alleen voor Naturisme, want mensen die af en toe bloot recreëren, kunnen daar steeds enthousiaster over worden en uiteindelijk naturisten worden.
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Bij de NFN direct reageren ,zo heb ik ondervonden,levert weinig resultaat op,dan is het horen,zien maar vooral zwijgen,ben overigens benieuwd wat er in de komende UIT staat,over het algemeen wordt daar meer info gedeeld als op de website. ;)
Plaats reactie