Lees in dit artikel hoe de naaktheid steeds verder verdrukt wordt.
http://www.frontaalnaakt.nl/archives/na ... -moet.html
Naakt omdat het moet.
- Norbert
- Actief lid
- Contacteer:
- Warntjo
- Actief lid
Re: Naakt omdat het moet.
Interessant artikel, jammer dat dit vaker lijkt te gebeuren. Amerikanen hebben nog wat meer moeite met naakt dan de gemmidelde nederlander. En Amerikaanse bedrijven handelen daar naar. Zo mogen naaktfoto's niet op Facebook, maar geweld is over het algemeen geen probleem, zelfs borstvoedingsfoto's werden tot niet heel lang geleden standaard verwijderd, want vies natuurlijk. Een ander voorbeeld is natuurlijk Apple die ook voor zijn gebruikers bepaald wat goed voor ze is door geen naakt toe te laten in de app store, gelukkig voor de gebruikers hebben ze de browser niet dichtgezet.
Ik zou het wel goed vinden als ze de gebruikers de optie geven. Zoals bijvoorbeeld bij Google Images gebeurt waar standaard de afbeeldingen gefilterd worden, maar waar je de filtering uit of hoger kan zetten.
Ik ga er overigens vanuit dat die Amerikaanse bedrijven handelen uit een bedrijfsmoraal/landsmoraal en niet omdat dit wettelijk zo zou moeten, maar er is vast iemand die daar meer verstand van heeft. En betalingsproviders zouden zich in mijn ogen, binnen de wettelijke kaders, niet moeten bemoeien met moraal.
Ik zou het wel goed vinden als ze de gebruikers de optie geven. Zoals bijvoorbeeld bij Google Images gebeurt waar standaard de afbeeldingen gefilterd worden, maar waar je de filtering uit of hoger kan zetten.
Ik ga er overigens vanuit dat die Amerikaanse bedrijven handelen uit een bedrijfsmoraal/landsmoraal en niet omdat dit wettelijk zo zou moeten, maar er is vast iemand die daar meer verstand van heeft. En betalingsproviders zouden zich in mijn ogen, binnen de wettelijke kaders, niet moeten bemoeien met moraal.