Wat heb je gedaan vandaag?
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
gisteren gevierd dat de tafel af was voor mijn tante ( gemaakt van steiger hout )
om dat te vieren ben ik met Berry naar de Mac geweest.
en daar na zijn we weer terug naar huis gereden.
toen ff uit gerust en daar na met mijn moeder naar dorp gewandeld om daar een Vlaams frietje te eten mijn dag was helemaal geslaagd.
en net nog ff het kippenhok schoon gemaakt
om dat te vieren ben ik met Berry naar de Mac geweest.
en daar na zijn we weer terug naar huis gereden.
toen ff uit gerust en daar na met mijn moeder naar dorp gewandeld om daar een Vlaams frietje te eten mijn dag was helemaal geslaagd.
en net nog ff het kippenhok schoon gemaakt
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Wij zijn aangekomen in de enige naturistencamping van midwest. Mountain. Air ranch. Daar blijven we nog 3 dagen en terug naar Nl.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Alles al vast klaar gezet voor morgen,lekker dagje strand doen voordat het weer omslaat.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
De twijfel schiet hier ook door me hoofd.
Kan morgen zeker nu het zo warm wordt 3 dingen doen, maar weet nog niet was.
1. naar de oostplas gaan in Tilburg
2. toch maar naar de galderse meren bij breda
3. duiken in mijn eigen ( klaar gezet ) zwembad.
Dat laatste spreekt me zeer aan i.v.m. het voelbal later op de dag.
Kan morgen zeker nu het zo warm wordt 3 dingen doen, maar weet nog niet was.
1. naar de oostplas gaan in Tilburg
2. toch maar naar de galderse meren bij breda
3. duiken in mijn eigen ( klaar gezet ) zwembad.
Dat laatste spreekt me zeer aan i.v.m. het voelbal later op de dag.
- Wouter76
- Zeer actief lid
Vandaag nog even een uurtje kunnen genieten van de zon op het balkon, morgen denk ik een middagje Bussloo.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Nog een paar mooie dagen, geniet ervan en een goede terugreis gewenstJos schreef:Wij zijn aangekomen in de enige naturistencamping van midwest. Mountain. Air ranch. Daar blijven we nog 3 dagen en terug naar Nl.
Jos
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Bij deze de beloofde foto's van de rit van afgelopen week het was wel geen breedte transport maar wel een leuk ritje, volgende week ga ik naar Zwitserland met wel een te breed object want ik mag alleen maar na 19.00 rijden in Duitsland i.v.m. overdagrijverbod voor uitzonderlijk vervoer vanwege de vakantiegang(st)ers
-
- Zeer actief lid
Indrukwekkend! Om zo een gevaarte te kunnen, rijden moet je wel jaren ervaring hebben!
-
- Super actief lid
Bedankt voor de foto's Poppe,rij zelf ook regelmatig met trekker/oplegger mensen weten niet half hoe goed je moet opletten met zo'n ding achter je kont. ;)Kijk maar eens naar die vrachtwagen uit Alphen aan den Rijn (VT Verkerk) die uit moest wijken voor een ongeval en op het spoor belande naast de a4 YouTube RTVNH.
Laatst gewijzigd door GerardS op vr 04 jul 2014, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Super actief lid
'Vandaag lekker naar het strand langervelderslag geweest bij Noordwijk ,ik heb dit jaar geen vakantie dus ik pak elke mooie dag die er is! en deze zit alvast in de pocket Als ik om mij heen kijk wat voor soort en hoeveel blooterikken er allemaal op het strand liggen dan maak ik mij geen zorgen over de toekomst van het naturisme/naaktrecreeeren
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dank Poppe,PoppeSchuitema schreef: Nog een paar mooie dagen, geniet ervan en een goede terugreis gewenst
Het is hier hartstikke leuk en bijzonder met die Amerikaanse bloterikken. Zal ik nog wel overschrijven. We hebben nu (12:25) onweer en hopen dat het snel over gaat. Om 14:00 start de BBQ en het feest voor Onafhankelijkheidsdag.
En succes met je "oversized load" zoals ze hier ze zeggen. Als vrachtwagenchauffeur kun je hier je hart ophalen. Wat een constructies je hier allemaal niet ziet. Onvoorstelbaar.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ben nu de voorbereidingen aan het treffen voor een ritje met te brede lading naar Zwitserland, foto's volgen nog
- wingryder
- Zeer actief lid
Net terug van een weekendje met de motor, we waren in Ravenswaaij op camping "de maat", een terrein van "zon en leven". prachtig terrein met goede voorzieningen. Het is een boomgaard van meer dan 40 jaar oud en je staat dus tussen de fruitbomen. Erg mooi, het aantal konijnen dat er vrolijk en totaal op hun gemak rondhuppelt is niet te tellen. op een zeker moment zagen we er ongeveer 30 bijelkaar erg leuk om te zien.
Zaterdag was het een beetje minder met het weer dus toen hebben we maar een toertje gemaakt in de omgeving, beslist geen straf, wat is nederland mooi
's avonds natuurlijk met heel veel mensen in een te klein clubhuis (het paste net ) naar een te klein tv scherm de thriller van nederland bekeken, wat was dat mooi. maar het was geweldig om zo met z'n allen te kijken. ik ga nu gelijk met pensioen want ik ben 10 jaar ouder geworden alleen nog even m'n baas overtuigen. Zondag lekker rustig aan gedaan, bakkie, wijntje, puzzeltje, en m'n boek uitgelezen, het "rosie project" geweldig boek, aanrader.
Vandaag naar lunteren geweest naar sauna de veluwe, erg leuk en weer prachtig weer.
Nu staat de motor weer in de schuur en zitten we aan een bakkie, nu nog even 4 weken buffelen en dan begint ons ijsland avontuur, wilde dat het zover al was
Groet,
Jan
Zaterdag was het een beetje minder met het weer dus toen hebben we maar een toertje gemaakt in de omgeving, beslist geen straf, wat is nederland mooi
's avonds natuurlijk met heel veel mensen in een te klein clubhuis (het paste net ) naar een te klein tv scherm de thriller van nederland bekeken, wat was dat mooi. maar het was geweldig om zo met z'n allen te kijken. ik ga nu gelijk met pensioen want ik ben 10 jaar ouder geworden alleen nog even m'n baas overtuigen. Zondag lekker rustig aan gedaan, bakkie, wijntje, puzzeltje, en m'n boek uitgelezen, het "rosie project" geweldig boek, aanrader.
Vandaag naar lunteren geweest naar sauna de veluwe, erg leuk en weer prachtig weer.
Nu staat de motor weer in de schuur en zitten we aan een bakkie, nu nog even 4 weken buffelen en dan begint ons ijsland avontuur, wilde dat het zover al was
Groet,
Jan
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Klinkt allemaal heel leuk.
Ijsland is heel mooi heb ik horen zeggen van collega's. Leuk om naar uit te kijken.
Jos
Ijsland is heel mooi heb ik horen zeggen van collega's. Leuk om naar uit te kijken.
Jos
-
- Actief lid
Weer een halve liter b-positief af laten tappen @ sanquin.
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
-
- Super actief lid
Vandaag weer eens een dagje Elysium gedaan. Ik had nog een "vertroetelbon" liggen die ik van mijn kinderen voor mijn verjaardag heb gehad. De bon is nog niet helemaal opgebruikt dus binnenkort nog maar een keertje.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Net weer terug van een ritje Zwitserland op de terugreis heb ik een kraantje uit Konz meegenomen naar Geeste
- Ikaros
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Mooi combi en kraan Poppe! 30 tons Volvo?
Met Vriendelijke Groet,
André
Kleding, als het moet!
André
Kleding, als het moet!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
-
- Super actief lid
Vandaag meegewerkt met opnames aan een voorlichtingsfilm voor het nieuw gevormde Sectorinstituut transport en logistiek (voorheen VTL) over zin en onzin van nascholing van beroepschauffeurs in het wegvervoer (code 95) Wanneer het filmpje klaar is medio augustus zal ik hem even doorlinken
-
- Nieuw lid
afgelopen twee dagen 's ochtends gewerkt en smiddags heerlijk liggen bijkleuren op bussloo.
morgen nog zo'n dagje.
morgen nog zo'n dagje.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik mag hopen dat je tegen die code95 bent met de onzindingencursussen die je daar voor kunt volgenGerardS schreef:Vandaag meegewerkt met opnames aan een voorlichtingsfilm voor het nieuw gevormde Sectorinstituut transport en logistiek (voorheen VTL) over zin en onzin van nascholing van beroepschauffeurs in het wegvervoer (code 95) Wanneer het filmpje klaar is medio augustus zal ik hem even doorlinken
-
- Super actief lid
Mijn aandeel bestaat uit het oogpunt van als je werkeloos wordt en toch cursussen moet volgen en deze vaak uit eigen zak moet betalen,en onzin of niet je komt er (helaas) toch niet onderuit.Ik heb zelf mijn code 95 compleet maar het begint nu gewoon weer van vooraf aan met opnieuw uren te maken voor begin 2019 Helaas hebben werkgevers het nu voor het kiezen en als je niet de juiste papieren hebt kom je gewoon niet meer aan de slag vooral ADR en VCA zijn geliefde eisen.PoppeSchuitema schreef:Ik mag hopen dat je tegen die code95 bent met de onzindingencursussen die je daar voor kunt volgenGerardS schreef:Vandaag meegewerkt met opnames aan een voorlichtingsfilm voor het nieuw gevormde Sectorinstituut transport en logistiek (voorheen VTL) over zin en onzin van nascholing van beroepschauffeurs in het wegvervoer (code 95) Wanneer het filmpje klaar is medio augustus zal ik hem even doorlinken
- Ikaros
- Zeer actief lid
- Contacteer:
wat heb je gedaan vandaag, nou heel weinig, ff wat aangetrokken om de honden uit te laten en daarna de hele dag naakt in de tuin in de zon gelegen. Straks waarschijnlijk nog even met de honden in de zee zwemmen.
Met Vriendelijke Groet,
André
Kleding, als het moet!
André
Kleding, als het moet!
- wingryder
- Zeer actief lid
vandaag lekker aan de wing aan het sleutelen geweest.
Ik heb een versnellingsindicator (mooi woord voor galgje ) gemonteerd. dat is op zich niet echt lastig maar je moet behoorlijk wat demonteren
Gelukkig heb ik het werkplaatshandboek zodat ik nog eens wat kan nazoeken.
Al met al een leuk klusje, ook omdat het nog werkt ook
hieronder een kleine impressie.
De boel los maken.
even wat nakijken.
Dit kom je tegen
aansluiting maken, heb ik het goede draadje ja gelukkig wel
inregelen.
Het werkt
Groet,
Jan
Ik heb een versnellingsindicator (mooi woord voor galgje ) gemonteerd. dat is op zich niet echt lastig maar je moet behoorlijk wat demonteren
Gelukkig heb ik het werkplaatshandboek zodat ik nog eens wat kan nazoeken.
Al met al een leuk klusje, ook omdat het nog werkt ook
hieronder een kleine impressie.
De boel los maken.
even wat nakijken.
Dit kom je tegen
aansluiting maken, heb ik het goede draadje ja gelukkig wel
inregelen.
Het werkt
Groet,
Jan
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik ben werkeloos en werk zo nu en dan via uitzendburo's en moet dus daadwerkelijk mijn code 95 zelf betalen. Ik ben nu bij een rijschool aan het sparen tot ik de € 850 bij elkaar heb om de volledige cursus te kunnen doen. Ik heb 1 dag klaar(kooiaap en heftruck) en moet dus nog 4 dagen. VCA heb ik al dus die valt al afGerardS schreef:Mijn aandeel bestaat uit het oogpunt van als je werkeloos wordt en toch cursussen moet volgen en deze vaak uit eigen zak moet betalen,en onzin of niet je komt er (helaas) toch niet onderuit.Ik heb zelf mijn code 95 compleet maar het begint nu gewoon weer van vooraf aan met opnieuw uren te maken voor begin 2019 Helaas hebben werkgevers het nu voor het kiezen en als je niet de juiste papieren hebt kom je gewoon niet meer aan de slag vooral ADR en VCA zijn geliefde eisen.PoppeSchuitema schreef:Ik mag hopen dat je tegen die code95 bent met de onzindingencursussen die je daar voor kunt volgenGerardS schreef:Vandaag meegewerkt met opnames aan een voorlichtingsfilm voor het nieuw gevormde Sectorinstituut transport en logistiek (voorheen VTL) over zin en onzin van nascholing van beroepschauffeurs in het wegvervoer (code 95) Wanneer het filmpje klaar is medio augustus zal ik hem even doorlinken
-
- Super actief lid
Poppe Schuitema schreef:
Ik ben werkeloos en werk zo nu en dan via uitzendburo's en moet dus daadwerkelijk mijn code 95 zelf betalen. Ik ben nu bij een rijschool aan het sparen tot ik de € 850 bij elkaar heb om de volledige cursus te kunnen doen. Ik heb 1 dag klaar(kooiaap en heftruck) en moet dus nog 4 dagen. VCA heb ik al dus die valt al af[/quote]
Als je ingeschreven staat bij het MobiliteitCentrumTransport van STL(VTL) kun je via het banenplan in aanmerking komen voor subsidie om cursussen te doen.Zij helpen je ook met zoeken naar werk. Bij mij zijn helaas mijn VCA 2 en heftruckcertificaat verlopen en betaal nu CE al uit eigen zak dus je kan wel nagaan hoe hard het er in hakt.Zonder VCA kan ik een terugkeer in de afvalbranche wel vergeten,voor de distributie ben ik niet interessant omdat ik 15 jaar ervaring heb met afzetcontainers vandaar dat cursussen toch niet zinloos zijn
Ik ben werkeloos en werk zo nu en dan via uitzendburo's en moet dus daadwerkelijk mijn code 95 zelf betalen. Ik ben nu bij een rijschool aan het sparen tot ik de € 850 bij elkaar heb om de volledige cursus te kunnen doen. Ik heb 1 dag klaar(kooiaap en heftruck) en moet dus nog 4 dagen. VCA heb ik al dus die valt al af[/quote]
Als je ingeschreven staat bij het MobiliteitCentrumTransport van STL(VTL) kun je via het banenplan in aanmerking komen voor subsidie om cursussen te doen.Zij helpen je ook met zoeken naar werk. Bij mij zijn helaas mijn VCA 2 en heftruckcertificaat verlopen en betaal nu CE al uit eigen zak dus je kan wel nagaan hoe hard het er in hakt.Zonder VCA kan ik een terugkeer in de afvalbranche wel vergeten,voor de distributie ben ik niet interessant omdat ik 15 jaar ervaring heb met afzetcontainers vandaar dat cursussen toch niet zinloos zijn
- JurgenZ
- Super actief lid
@wingrider; Ziet er toch uit als een hele klus!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Als je ingeschreven staat bij het MobiliteitCentrumTransport van STL(VTL) kun je via het banenplan in aanmerking komen voor subsidie om cursussen te doen.Zij helpen je ook met zoeken naar werk. Bij mij zijn helaas mijn VCA 2 en heftruckcertificaat verlopen en betaal nu CE al uit eigen zak dus je kan wel nagaan hoe hard het er in hakt.Zonder VCA kan ik een terugkeer in de afvalbranche wel vergeten,voor de distributie ben ik niet interessant omdat ik 15 jaar ervaring heb met afzetcontainers vandaar dat cursussen toch niet zinloos zijn [/quote]GerardS schreef:Poppe Schuitema schreef:
Ik ben werkeloos en werk zo nu en dan via uitzendburo's en moet dus daadwerkelijk mijn code 95 zelf betalen. Ik ben nu bij een rijschool aan het sparen tot ik de € 850 bij elkaar heb om de volledige cursus te kunnen doen. Ik heb 1 dag klaar(kooiaap en heftruck) en moet dus nog 4 dagen. VCA heb ik al dus die valt al af
Niet al die cursussen zijn onzin, maar bv 7 uur l*llen over een digitale tachograaf vind ik toch wel een onzincurssus. Ik heb als 1ste cursusdag de opleiding meeneemheftruckcertificaat gedaan, (dat is exact dezelfde cursus als heftruckcertificaat maar dan net iets anders) daar was ik in 15 min voor geslaagd, de rest van de dag (6.45 uur) ben ik wezen joyriden op hef-en reach-trucks en sloten koffie drinken. Voor deze onzindag moest ik € 350 neerleggen + mn vrije zaterdag opofferen en moest ik ook nog mn eigen lunch meenemen.
- wingryder
- Zeer actief lid
@ jurgen,
Dat is het "nadeel" van een motor zoals een goldwing, de hoeveelheid "tupperware"die je moet weghalen voor je ergens bijkunt
Maar ik vind het wel leuk om een beetje te prutsen dus het is geen straf.
Je moet alleen zorgen dat niet te veel schroeven overhoudt als je klaar bent
Groet,
Jan
Dat is het "nadeel" van een motor zoals een goldwing, de hoeveelheid "tupperware"die je moet weghalen voor je ergens bijkunt
Maar ik vind het wel leuk om een beetje te prutsen dus het is geen straf.
Je moet alleen zorgen dat niet te veel schroeven overhoudt als je klaar bent
Groet,
Jan