Groot gelijk Mike. Ik zag je profielfoto en dan is meteen duidelijk dat scheren een heel karwei wordt. Ook het onderhoud. Gewoon doen of laten wat je het prettigst vindt.
Flipflop: Dat valt allemaal wel mee. Met een schaar, scheermes en/of een beetje veet is het goed gepiept.
We zijn alle twee weleens kaal geweest maar waren blij dat er weer haar begon te groeien.
Af en toe een beetje onderhoud er aan plegen dan zit het perfect.
Ik blijf puur natuur het mooist vinden. Oogt volwassen. Uiteraard ieder z'n ding. Zolang mensen hun vooroordelen maar voor zich houden. Hygiëne uiteraard boven alles.
Effe regelmatig een washandje er langs heen en dan is het klaar dus hygiëne hoeft het punt niet te zijn
Echtgenote vind het korte haar prikken dus ik ga ook maar over op alleen de onderkant trimmen.
mappie12 schreef: ↑di 01 okt 2024, 09:03
Ik blijf puur natuur het mooist vinden. Oogt volwassen. Uiteraard ieder z'n ding. Zolang mensen hun vooroordelen maar voor zich houden. Hygiëne uiteraard boven alles.
Ik ook mappie! Schaamhaar staat los van hygiëne, want iedere dag wassen hoort erbij. Dat doe je ook wanneer je kaal bent lijkt mij.
mappie12 schreef: ↑di 01 okt 2024, 09:03
Ik ook mappie! Schaamhaar staat los van hygiëne, want iedere dag wassen hoort erbij. Dat doe je ook wanneer je kaal bent lijkt mij.
Deze discussie ging al in de jaren 80, toen werd het in het NFN blad Lieshaar genoemd en het werd door een grote meerderheid niet op prijs gesteld dit te verwijderen. Er ontstond toen een groep die de smoothies heette.
Mijn toenmalige partner en ik scheerde ons al sinds onze verkeringstijd en toen wij als jonge 20-ers lid werden van een vereniging werd er wel een wenkbrauw gefronst. Wij hebben ons nooit laten weerhouden om te scheren.
Opvallend was wel.dat aan het begin van het seizoen bij best wel wat leden he haar korter was dan aan het einde van het seizoen wat toch wel grappig was. Blijkbaar werd er winters meer geschoten.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Ik heb altijd schaamhaar gehad en soms wat korter. Kaal vind ik persoonlijk bij mijzelf minder mooi. Het voelt dan ook apart wanneer ik geen haar heb. Maar mooi dat iedereen doet wat hem of haar goed lijkt en dat we dat als naturisten respecteren.