Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
RaCa
Zeer actief lid
Berichten: 370
Lid geworden op: ma 17 jun 2019, 23:36

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door RaCa »

Van een vriend een houthakselaar gekregen, hij had hem twee keer gebruikt een keer uit elkaar gehaald en in de hoek gezet. Was een bergplaats weg wat ik kon oplossen met een metalen staafje. Dus uiteindelijk voor 1,50 een mooie Makita hakselaar van 300 euro.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
gust
Zeer actief lid
Berichten: 388
Lid geworden op: zo 02 jun 2013, 14:04
Locatie: Zuid Limburg

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door gust »

Wij over 2 weken naar Vera PLaya, Andalusië en vervolgens Costa Natura. Hopelijk ook zon!!
Gebruikersavatar
anakin
Super actief lid
Berichten: 687
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 16:27
Locatie: Amsterdam

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door anakin »

Vanavond cabaret-avond:
Rayen Panday in "De Kleine Comedy" gezien.
Aanrader..................
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Wij zijn net terug van een paar feestdagen.Reden dat we elkaar 52 jaar geleden ontmoet hebben.
We Hebben gelogeerd bij van der Valk in Dordrecht. Dordrecht omdat we het nog nooit bezocht hebben. Van der VAlko mdat we ook de privé wellnes er aan koppelde. Heel luxe dus met sauna en bubbelbad op de zeer grote kamer.
We hebben er van genoten . Heerlijk de sauna instellen op je eigen wensen. Bubbelen zoveel als je wilt begeleid met andere bubbels.
Het blote leven in een hotel. ik denk dat ze daar wel aan gewend zijn want gekeken niet op ons ons bloot zijn


Dordrecht is een bijzonder stad et een heel rijke en belangrijke vaderlandse historie. Oude stadsrechten uit de 12e eeuw. Rijke industrie door wijnhandel (?) houtindustrie ene visserij. Allemaal verloren gegaan door de Elisabeth vloed en toch weer hersteld. maar anders. Echt de mooie waard om te bezoeken. De kerk is een gestroopte kerk door de remonstranten en contraremonstranten. Moet daarvoor heel mooi geweest zijn. Cultuurbaren en van de aangetroffen teksten wordt je echt niet vrolijk. Je bent all loei en oei slecht als geboren bent!. Dus snel weer vertrokken.
Huis van Jan van Gijn, overleden in 1922, was heel bijzonder. na zijn dood zo gelaten en een gigantische verzameling van alles en nog wat. Zeer indrukwekkend.
De stad zelf is aan alle kanten omgeven door water, een soort grachtenidee.

Vandaag nog een boottocht door de Biesbos gedaan. Bijzondere geschiedenis over ontstaan en hertel door de natuur.

Alles waar zeker de moet waard

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
kevinnec20
Zeer actief lid
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 03 jan 2021, 20:44

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door kevinnec20 »

Vandaag naar de sauna geweest
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

even op en neer naar Annen geweest. Schoonzus bracht de caravan daarheen en heb haar ven geholpen met opzetten. Was ook nog Ekker om even uit de kleren te gaan tot de regen kwam.

Heerlijk weer even het gevoel van kamperen.

Jods
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Laatst weer een VvE vergadering gehad, dit keer een gewoon bij ons in de straat i.p.v. kilometers verder. Waarom ze dat vroeger niet deden is mij een raadsel. Opkomst was zeer goed. Deze keer zou er definitief gestemd worden over de verduurzaming. Eindelijk.
En ja hoor, stemming is geweest en... afgewezen. Hele verduurzaming gaat niet door. :x
Geen zonnepanelen, geen vloer-, dak- en/of spouwmuurisolatie, geen triple beglazing.
Woningstichting (de grootste speler) heeft altijd gezegd dat ze voor zouden stemmen en nu hebben ze bij volmacht (dus ze kwamen niet eens zelf naar zo'n belangrijke vergadering) blanco gestemd.
Wat er nu gaat gebeuren weet ik niet maar we hebben dus ca. 6 jaar verkloot. :x
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Frivooltje schreef: zo 05 mei 2024, 19:13
Woningstichting (de grootste speler) heeft altijd gezegd dat ze voor zouden stemmen en nu hebben ze bij volmacht (dus ze kwamen niet eens zelf naar zo'n belangrijke vergadering) blanco gestemd.
Wat er nu gaat gebeuren weet ik niet maar we hebben dus ca. 6 jaar verkloot. :x
Jammer argumenten zeker niet goed duidelijk gemaakt. Iedereen heeft over duurzaamheid maar zodra er iets moet gebeuren laat men het afweten net zoals de overheid.
Veel berust dan op particulier initiatief en dat zie dus overla kijk maar naar de zonnepanelen op de daken en het aantal warmtepompen hoewel daar ook al weer gedonder over is door gebrek aan stroom. Het is allemaal korte termijn denken mn door de politiek.

Maar VVEE en Wonigstichting? Hoe zit dat?

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
Gebruikersavatar
Strandstel0071
Actief lid
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 31 jul 2017, 14:49
Locatie: Zuid-Holland

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Strandstel0071 »

gust schreef: di 30 apr 2024, 21:59 Wij over 2 weken naar Vera PLaya, Andalusië en vervolgens Costa Natura. Hopelijk ook zon!!
Wij moeten nog een maandje geduld hebben, maar dan ook lekker genieten in Vera Playa!
Laat het ons gerust weten als je ons herkent, kunnen we met nog meer vrienden bloot genieten!
Gebruikersavatar
GJ57
Super actief lid
Berichten: 2015
Lid geworden op: do 11 apr 2013, 07:35
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door GJ57 »

Dank voor jullie vakantiewensen. We hebben genoten van Flevo. Ook de omgeving hebben we goed bekeken door fietsen en wandelen en diverse vestigingssteden te bezoeken (Wijk bij Duurstede hmmmm Woudrichem veel mooier en Gorinchem : de mooiste tot nu toe. Dit was de derde keer op Flevo natuur en het bevalt ons erg goed. Het saunadeel wordt echt steeds mooier, deze week ging de zoutsauna open en het stoombad en dat zijn aanwinsten echt genieten. Wij huren graag huisje 13 van vrienden van ons. Mooi huis beetje uit de drukte weg maar toch prima gelegen. Op naar een spannende week voor vrouwlief (en mijzelf) morgen cardioloog en uitslagen dus duim een beetje het helpt niks maar voelt goed.
Michael74
Zeer actief lid
Berichten: 201
Lid geworden op: ma 20 jun 2022, 19:24

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Michael74 »

GJ57 schreef: ma 06 mei 2024, 18:19 Dank voor jullie vakantiewensen. We hebben genoten van Flevo. Ook de omgeving hebben we goed bekeken door fietsen en wandelen en diverse vestigingssteden te bezoeken (Wijk bij Duurstede hmmmm Woudrichem veel mooier en Gorinchem : de mooiste tot nu toe. Dit was de derde keer op Flevo natuur en het bevalt ons erg goed. Het saunadeel wordt echt steeds mooier, deze week ging de zoutsauna open en het stoombad en dat zijn aanwinsten echt genieten. Wij huren graag huisje 13 van vrienden van ons. Mooi huis beetje uit de drukte weg maar toch prima gelegen. Op naar een spannende week voor vrouwlief (en mijzelf) morgen cardioloog en uitslagen dus duim een beetje het helpt niks maar voelt goed.
Sterkte bij de cardioloog. Aan mijn vaderskant komen veel hartproblemen voor. Iedere uitslag is spannend, al heeft mijn pa nu een pacemaker en dat geeft toch wat rust. Dus ik zal voor je duimen.
Gebruikersavatar
wingryder
Zeer actief lid
Berichten: 221
Lid geworden op: za 22 jun 2013, 09:26
Locatie: Sassenheim

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door wingryder »

Strandstel0071 schreef: ma 06 mei 2024, 13:05
gust schreef: di 30 apr 2024, 21:59 Wij over 2 weken naar Vera PLaya, Andalusië en vervolgens Costa Natura. Hopelijk ook zon!!
Wij moeten nog een maandje geduld hebben, maar dan ook lekker genieten in Vera Playa!

Lekker hoor, Vera playa. zijn we in januari / februari 5 weken geweest, erg goed bevallen.
zo goed dat we voor komende januari weer besproken hebben, nu regelrecht daar, scheelt weer centen :lol:

Veel plezier daar.

Groet,
Jan
Gebruikersavatar
Strandstel0071
Actief lid
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 31 jul 2017, 14:49
Locatie: Zuid-Holland

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Strandstel0071 »

wingryder schreef: di 07 mei 2024, 13:22
Strandstel0071 schreef: ma 06 mei 2024, 13:05
gust schreef: di 30 apr 2024, 21:59 Wij over 2 weken naar Vera PLaya, Andalusië en vervolgens Costa Natura. Hopelijk ook zon!!
Wij moeten nog een maandje geduld hebben, maar dan ook lekker genieten in Vera Playa!

Lekker hoor, Vera playa. zijn we in januari / februari 5 weken geweest, erg goed bevallen.
zo goed dat we voor komende januari weer besproken hebben, nu regelrecht daar, scheelt weer centen :lol:

Veel plezier daar.

Groet,
Jan
Dank voor je reactie Jan. Wij hebben een mailtje gestuurd naar jou omdat we wel geïnteresseerd zijn bij wie jij rechtstreeks hebt geboekt.

En het lijkt erop dat we het komende weekend misschien wel lekker kunnen genieten van mooi weer op het Hollandse strand. Eindelijk! Een beetje voorkleuren voor Vera.
Laat het ons gerust weten als je ons herkent, kunnen we met nog meer vrienden bloot genieten!
Gebruikersavatar
Eriks
Zeer actief lid
Berichten: 212
Lid geworden op: do 02 mei 2013, 23:48
Locatie: Gelderland

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Eriks »

Dat zou wel een brenger zijn.
Het zonnetje van de laatste dagen smaakt naar meer!
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Jos schreef: ma 06 mei 2024, 11:30 Maar VVE en Woningstichting? Hoe zit dat?
Vroeger waren alle woningen van de woningstichting. Op een bepaald moment zijn ze deze sociale huurwoning gaan verkopen via een koopplan. Je betaalde 50 van de prijs en de rest betaalde de woningstichting. Later werd dat 60/40 en nu (dacht ik) 70/30. Als je wil verkopen dan MOET je hem eerst aanbieden aan de woningstichting. Het deel dat zij hebben gefinancierd (50, 40 of 30% van de verkoopprijs) moet je dan aan hun afdragen. Als zij de woning niet over willen nemen (wat ze natuurlijk altijd doen) dan mag je hem via de vrije markt verkopen.
Omdat de woningen verkocht werden moest er dus ook een VvE komen. Omdat de kopers een paar jaar geleden vonden dat de eerste VvE te duur was hebben ze gekozen voor deze beunhazen. Als huurder is de woningstichting mijn contactpersoon. De VvE heeft tegen mij gezegd dat ze NIET met mij mochten praten en gooide de hoorn er toen op.
Als ik hier zou vertrekken (wat alleen zal gebeuren als ik de Staatsloterij win of wanneer ik gedwongen wordt vanwege mijn gezondheid (want 3 hoog zonder lift)) dan wordt mijn woning hoogstwaarschijnlijk ook verkocht. Volgens mij is dat plan bedacht (buiten geld in het laatje te krijgen) om de buurt diverser te maken. Maar heb al eens verhalen gehoord dat de kopers vonden dat ze meer rechten hadden dan de huurders wat natuurlijk complete onzin is maar wat in de praktijk wel zo werkt. Huurders mogen nergens over meepraten en moeten dus maar slikken wat de VvE (kopers) beslist hebben. De woningstichting moet voor ons beslissen maar je las al dat ze dat dus nu lieten afweten. Ik woon hier al ca. 30 jaar dus ik ben van mening dat ik intussen echt wel het recht heb verworven om mee te praten.

Gisteren weer de ooginjecties gehad. Wist niet dat het ook pijnloos kon maar deze keer voelde ik links helemaal geen pijn. Is ook weleens fijn. Onderzoek wees uit dat het geleidelijk beter gaat.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Frivooltje schreef: wo 08 mei 2024, 15:10
Jos schreef: ma 06 mei 2024, 11:30 Maar VVE en Woningstichting? Hoe zit dat?
Vroeger waren alle woningen van de woningstichting. Op een bepaald moment zijn ze deze sociale huurwoning gaan verkopen via een koopplan. Je betaalde 50 van de prijs en de rest betaalde de woningstichting. Later werd dat 60/40 en nu (dacht ik) 70/30. Als je wil verkopen dan MOET je hem eerst aanbieden aan de woningstichting. Het deel dat zij hebben gefinancierd (50, 40 of 30% van de verkoopprijs) moet je dan aan hun afdragen. Als zij de woning niet over willen nemen (wat ze natuurlijk altijd doen) dan mag je hem via de vrije markt verkopen.
Omdat de woningen verkocht werden moest er dus ook een VvE komen. Omdat de kopers een paar jaar geleden vonden dat de eerste VvE te duur was hebben ze gekozen voor deze beunhazen. Als huurder is de woningstichting mijn contactpersoon. De VvE heeft tegen mij gezegd dat ze NIET met mij mochten praten en gooide de hoorn er toen op.
Als ik hier zou vertrekken (wat alleen zal gebeuren als ik de Staatsloterij win of wanneer ik gedwongen wordt vanwege mijn gezondheid (want 3 hoog zonder lift)) dan wordt mijn woning hoogstwaarschijnlijk ook verkocht. Volgens mij is dat plan bedacht (buiten geld in het laatje te krijgen) om de buurt diverser te maken. Maar heb al eens verhalen gehoord dat de kopers vonden dat ze meer rechten hadden dan de huurders wat natuurlijk complete onzin is maar wat in de praktijk wel zo werkt. Huurders mogen nergens over meepraten en moeten dus maar slikken wat de VvE (kopers) beslist hebben. De woningstichting moet voor ons beslissen maar je las al dat ze dat dus nu lieten afweten. Ik woon hier al ca. 30 jaar dus ik ben van mening dat ik intussen echt wel het recht heb verworven om mee te praten.

Gisteren weer de ooginjecties gehad. Wist niet dat het ook pijnloos kon maar deze keer voelde ik links helemaal geen pijn. Is ook weleens fijn. Onderzoek wees uit dat het geleidelijk beter gaat.
Dank voor je antwoord frivooltje, ingewikkelde constructie dus.

Oh en ooginjecties horen niet pijnlijk te zijn. Ik heb er meer dan 50 gehad en uiterst zelden voelde ik er wat van en het duurt maar een paar seconden. Wat wel pijnlijk zijn die rotte verdovingsdruppels.
Het resultaat was verbluffen dan o% zien naar nu 60%

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Jos schreef: wo 08 mei 2024, 17:10 Oh en ooginjecties horen niet pijnlijk te zijn. Ik heb er meer dan 50 gehad en uiterst zelden voelde ik er wat van en het duurt maar een paar seconden. Wat wel pijnlijk zijn die rotte verdovingsdruppels.
Het resultaat was verbluffen dan o% zien naar nu 60%
Zonder injecties was ik waarschijnlijk al blind geweest. Blij dat ik het zelf opmerkte dat er iets niet klopte. Ik schrok wel van de snelheid waarmee het achteruit ging.

Pijn heb ik altijd gehad al is het vaak maar enkele seconden. Dit was de eerste keer dat ik het bij 1 oog niet had.
Wel waardeloos dat de fabrikant (volgens het ziekenhuis) van het medicijn weigert om het spul luchtvrij aan te leveren. Vorige keer resulteerde dat in een hele zwerm luchtbellen in mijn rechteroog. Zó erg dat ik er echt van schrok. Deze keer nauwelijks lucht.
Sinds enkele maanden hebben ze de procedure aangepast. Zo krijg je o.a. geen doek meer over je hoofd en gebruiken ze een soort gel i.p.v. zalf. Toch vraag ik nog steeds de zalf want ik vond die gel een branderig gevoel geven.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Frivooltje schreef: wo 08 mei 2024, 20:37 Zonder injecties was ik waarschijnlijk al blind geweest. Blij dat ik het zelf opmerkte dat er iets niet klopte. Ik schrok wel van de snelheid waarmee het achteruit ging.

Pijn heb ik altijd gehad al is het vaak maar enkele seconden. Dit was de eerste keer dat ik het bij 1 oog niet had.
Wel waardeloos dat de fabrikant (volgens het ziekenhuis) van het medicijn weigert om het spul luchtvrij aan te leveren. Vorige keer resulteerde dat in een hele zwerm luchtbellen in mijn rechteroog. Zó erg dat ik er echt van schrok. Deze keer nauwelijks lucht.
Sinds enkele maanden hebben ze de procedure aangepast. Zo krijg je o.a. geen doek meer over je hoofd en gebruiken ze een soort gel i.p.v. zalf. Toch vraag ik nog steeds de zalf want ik vond die gel een branderig gevoel geven.
Hoi Frivooltje, die luchtbellen zitten niet in de vloeistof maar in het naaldje. Die bolletjes zijn wel bijzonder ze lijken ongeveer 1 meter voor je hoofd/ogen te zweven maar zetten er echt in. In het begin wil je ze pakken maar vangt ze natuurlijk niets.

Goede info op: https://info.mumc.nl/pub-1259

Ik heb wel druppels met kunsttranen gekregen voor als het erg branderig is na de prik. Dat komt soms voor.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
MarcD
Actief lid
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 03 mar 2024, 10:29

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door MarcD »

Een wat luchtiger vervolg ;)
Ik ben gister voor het eerst dit seizoen naar naaktterrein De Vlietlanden geweest.
Het was iets frisser dan voorspeld, tot tegen half 5 de zon doorbrak. Het terrein was nog behoorlijk drassig ook omdat het gras nog ‘twee kontjes hoog’ staat. Binnenkort zal er hopelijk wel gemaaid worden.
Nog weinig mensen, ondanks de mei-vakantie, en eigenlijk alleen maar mannen 40 - 70.
Best een paar prettige uurtjes doorgebracht, de kop is eraf :D
PB is altijd leuk.
Gebruikersavatar
Flipflop
Super actief lid
Berichten: 705
Lid geworden op: vr 28 jun 2019, 11:09
Locatie: Midden-Nederland

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Flipflop »

Niet vandaag maar gister morgen vroeg met vriend in de Drunense (of Loonse) Duinen een blote wandeling gemaakt. We kwamen in ruim 2½ uur niemand tegen behalve één natuurliefhebber die een praatje met ons maakte. Met ons erbij, dus niet alleen, wilde hij ook wel eens bloot wandelen. Daar hadden we geen bezwaar tegen. Hij nam ons mee door een prachtig stuk natuur. Dat was extra genieten. Hij is nu ook over de streep en wil dit beslist nog eens vaker doen.
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Flipflop schreef: vr 10 mei 2024, 15:22 Niet vandaag maar gister morgen vroeg met vriend in de Drunense (of Loonse) Duinen een blote wandeling gemaakt. We kwamen in ruim 2½ uur niemand tegen behalve één natuurliefhebber die een praatje met ons maakte. Met ons erbij, dus niet alleen, wilde hij ook wel eens bloot wandelen. Daar hadden we geen bezwaar tegen. Hij nam ons mee door een prachtig stuk natuur. Dat was extra genieten. Hij is nu ook over de streep en wil dit beslist nog eens vaker doen.
Leuk Flipflop,
mooi gebied en leuke ontmoeting. Zo kan het dus ook gaan.

Ik ben er vroeger opgegroeid. toen was het allemaal veel toegankelijker en kon je zelf met de auto nog op heel plaatsen komen. Gelukkig is dat nu niet meer. Met de fiets ga ik binnen kort nog eens proberen denk ik.
Nogal eens ging op de fiets met een tentje achterop en dan ergen in de bossen kamperen. Zal nu wel niet meer mogen.

Welk stuk ben je geweest?

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
Gebruikersavatar
Flipflop
Super actief lid
Berichten: 705
Lid geworden op: vr 28 jun 2019, 11:09
Locatie: Midden-Nederland

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Flipflop »

Auto bij Giersbergen. Vanaf daar eerst een stuk gekleed gelopen. Welk deel weet ik niet precies.

Mijn vader was vroeger bij de scouts. Hij kampeerde in het bos en noemde dat Land van Kleef. Zegt jou dat iets? Is dat daar bij Giersbergen? Vanaf daar gingen we altijd wandelen of fietsen.
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Jos schreef: do 09 mei 2024, 12:11 Hoi Frivooltje, die luchtbellen zitten niet in de vloeistof maar in het naaldje. Die bolletjes zijn wel bijzonder ze lijken ongeveer 1 meter voor je hoofd/ogen te zweven maar zetten er echt in. In het begin wil je ze pakken maar vangt ze natuurlijk niets.

Goede info op: https://info.mumc.nl/pub-1259

Ik heb wel druppels met kunsttranen gekregen voor als het erg branderig is na de prik. Dat komt soms voor.
Als de lucht in het naaldje zit dan moet de arts die eruit kunnen drukken lijkt mij. Enfin, de informatie die ik kreeg was van de arts.

Goede info op die link alleen gaat het daar anders dan het bij mij gaat. Zo heb ik b.v. nog nooit een sticker boven mijn oog gekregen.

Wéér een dag niet naar het naaktstrand geweest. :cry: Zit eigenlijk sinds mijn nekhernia niet lekker in mijn vel en heb op de meeste onzinnige momenten kramp in mijn rug. Iets wat snel over kan zijn maar wat wel goed opvalt. Dat en soms veel te veel winden laten houden mij momenteel tegen. Snie leuk maar hopen op betere tijden.

Ook nog goed nieuws, ondanks mijn rug ga ik weer 13 weken sporten met een Personal trainer, dus 1 op 1 (als het goed is) Hoop dat dit wat verbetering brengt. Weet alleen nog niet wanneer het ingaat.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Flipflop schreef: vr 10 mei 2024, 21:08 Auto bij Giersbergen. Vanaf daar eerst een stuk gekleed gelopen. Welk deel weet ik niet precies.

Mijn vader was vroeger bij de scouts. Hij kampeerde in het bos en noemde dat Land van Kleef. Zegt jou dat iets? Is dat daar bij Giersbergen? Vanaf daar gingen we altijd wandelen of fietsen.
Hoi FlipFlop. Giersbergen is een klein gehucht waar de straten doorlopen. Van daaruit kun je richting Loon op Zand en daar is het land van Kleef.
Ik was meer aan de Drunense kant en richting Waalwijk. Bij Giersbergen is het wel mooi en kun je zo van het wandelpad de steile duinen in en heb je alle vrijheid (als dat nog mag).
De meeste mensen gaan niet van de hoofdpaden af en eerlijk gezegd kun je daar best wel verdwalen. Dus wel goed oriënteren en je eigen sporen terug volgen. In de duinen zelf waren er vroeger ook kleine meertjes waar je heerlijk kon vertoeven. Eigen strandje dus.

Wij waren vrij om overal te gaan en een favoriete bezigheid was kogels en hulzen zoeken. In die tijd was het een groot oefenterrein voor militairen uit de kazernes in Den Bosch en de Genie bij Hedel.

Naar mijn idee zijn veel gebieden geschikt voor bloot wandelen als je een beetje van de hoofdroutes weg blijft. Vroeger zag ik er ook wel bloters vooral uit de Randstad die daar stukjes grond kochten en daar dan verbleven.

Als je naar Boerderij de Fellenoord gaat en daar de zijden in wandelt kom je niemand meer tegen is mijn verwachting. Zelfde van d kant van Waalwijk achter het zwembad

Kortom een heel mooi en aantrekkelijk gebied.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3966
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Frivooltje schreef: vr 10 mei 2024, 22:29 Als de lucht in het naaldje zit dan moet de arts die eruit kunnen drukken lijkt mij. Enfin, de informatie die ik kreeg was van de arts.

Goede info op die link alleen gaat het daar anders dan het bij mij gaat. Zo heb ik b.v. nog nooit een sticker boven mijn oog gekregen.

Wéér een dag niet naar het naaktstrand geweest. :cry: Zit eigenlijk sinds mijn nekhernia niet lekker in mijn vel en heb op de meeste onzinnige momenten kramp in mijn rug. Iets wat snel over kan zijn maar wat wel goed opvalt. Dat en soms veel te veel winden laten houden mij momenteel tegen. Snie leuk maar hopen op betere tijden.

Ook nog goed nieuws, ondanks mijn rug ga ik weer 13 weken sporten met een Personal trainer, dus 1 op 1 (als het goed is) Hoop dat dit wat verbetering brengt. Weet alleen nog niet wanneer het ingaat.
Iedere kliniek heeft zo zijn eigen procedures. Die sticker is onderdeel van een veiligheidsprocedure zodat de oogarts wel het goed oog prikt.

De dag na betalen van mijn eindexamen moest ik voor een kleine operatie aan mijn linkerhand. Toen ik oud e OK lag vroegen ze voor welk knie ik kwam! Gelukkig was ik nog bij. Dus zo'n sticker heeft zeker waarde. Vergeet niet dat zo'n arts op een dag wel 3o van die prikken zet.

`jammer dat je gezondheid je nog steeds dwars zit. Sterkte daarmee.
Succes met je training.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3365
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Frivooltje »

Misschien komt het omdat ik in beide ogen geprikt wordt maar toen het 1 oog was deden ze het ook niet. Net zoals elke kliniek zijn eigen regels heeft prikt ook iedereen anders. de ene zet eerst een stempel (irritant) en de ander prikt meteen. Tja.

Dank je.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
robveen
Zeer actief lid
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 24 aug 2015, 22:51
Locatie: Eindhoven

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door robveen »

Flipflop schreef: vr 10 mei 2024, 15:22 Niet vandaag maar gister morgen vroeg met vriend in de Drunense (of Loonse) Duinen een blote wandeling gemaakt. We kwamen in ruim 2½ uur niemand tegen behalve één natuurliefhebber die een praatje met ons maakte. Met ons erbij, dus niet alleen, wilde hij ook wel eens bloot wandelen. Daar hadden we geen bezwaar tegen. Hij nam ons mee door een prachtig stuk natuur. Dat was extra genieten. Hij is nu ook over de streep en wil dit beslist nog eens vaker doen.
Gaaf Flipflop. Ik ken het gebied, maar heb er nog niet bloot gewandeld. Een volgende keer ga ik graag me je mee.
Hans de Groot
Actief lid
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 28 mei 2023, 18:18
Locatie: Nederland, NH

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Hans de Groot »

henkj schreef: do 18 apr 2013, 00:27 Vandaag de achtertuin helemaal klaargemaakt in het zonnetje. Ben al aardig bruin geworden ;)
Hetzelfde als Henk 11 jaar geleden. Heerlijk de tuin aan het doen. Daar is het nu weer weer voor
Gebruikersavatar
Koenraad
Super actief lid
Berichten: 874
Lid geworden op: zo 31 dec 2017, 20:01
Locatie: Randstad

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Koenraad »

Ja, hier ook de tuin op orde gemaakt. Zoonlief met aanhang kwam ook langs voor moederdag. Met zijn allen geBBQed.

Ook ijsklontenmachine weer aangeslingerd. Moet tegenwoordig toch zelf opgewekte Solar-elektriciteit ergens aan zien op te maken.

Gisteren bij de slijterij voor moederdag ook mijzelf maar even getracteerd op een lekker rummetje, zodat ik ook daar een klontje ijs in kwijt kan. Je moet toch wat?

Morgen nog wat aluminium ophalen, want ik heb nog vier zonnepanelen liggen. Bekabeling ligt er al. Met dit weer geen straf om een beetje te knutselen buiten!

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

Denken kan je niet delegeren
Gebruikersavatar
wingryder
Zeer actief lid
Berichten: 221
Lid geworden op: za 22 jun 2013, 09:26
Locatie: Sassenheim

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door wingryder »

Vanaf donderdag tot zondagmiddag op de Vrijgaard in Zeewolde gestaan met de caravan.
Het was weer perfect.
Zaterdag een fietstocht van 75 km gemaakt door het nieuw en het oude land, prachtig.
Nu even thuis voor wat afspraken maar dinsdag gaan we weer terug voor een paar dagen, de caravan staat er nog dus dat is makkelijk.

Vrijgaard is een heerlijke camping.

Groet,

Jan
Plaats reactie