14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3363
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Frivooltje »

Wie gaat er zaterdag 14 oktober hier heen?
Van 19:00uur tot 23:30uur.
Entree volwassen: € 18,-.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
robveen
Zeer actief lid
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 24 aug 2015, 22:51
Locatie: Eindhoven

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door robveen »

Frivooltje schreef: wo 11 okt 2023, 00:02 Wie gaat er zaterdag 14 oktober hier heen?
Van 19:00uur tot 23:30uur.
Entree volwassen: € 18,-.
Hoi Frivooltje. Dat is toch wel een eind rijden vanuit Eindhoven. We hebben ook lokaal de gelegenheid om bloot te zemmen, elke maand in het Ottenbad.

Waarom kies je voor Sint Truiden? En zullen we anders een keer afspreken in EHV?
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3363
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Frivooltje »

robveen schreef: wo 11 okt 2023, 15:29 Hoi Frivooltje. Dat is toch wel een eind rijden vanuit Eindhoven. We hebben ook lokaal de gelegenheid om bloot te zemmen, elke maand in het Ottenbad.

Waarom kies je voor Sint Truiden? En zullen we anders een keer afspreken in EHV?
Klopt, is inderdaad een eind rijden maar in Eindhoven is het een uurtje met alleen een zwembad en bubbelbad. Deze avond is 4,5 uur met glijbanen en nog veel meer. Het gaat mij niet om puur het zwemmen. Ook de gezelligheid, het weer eens ontmoeten van oude bekenden e.d. spelen mee.

Ik dacht dat het elke week was in het Ir. Ottenbad. Ik ben er nog nooit geweest (wel in het zwembad maar niet in het naaktuurtje) en ben wel nieuwsgierig. Dus we kunnen weleens wat afspreken maar niet a.s. zaterdag. :P
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
robveen
Zeer actief lid
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 24 aug 2015, 22:51
Locatie: Eindhoven

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door robveen »

Frivooltje schreef: do 12 okt 2023, 14:10
robveen schreef: wo 11 okt 2023, 15:29 Hoi Frivooltje. Dat is toch wel een eind rijden vanuit Eindhoven. We hebben ook lokaal de gelegenheid om bloot te zemmen, elke maand in het Ottenbad.

Waarom kies je voor Sint Truiden? En zullen we anders een keer afspreken in EHV?
Klopt, is inderdaad een eind rijden maar in Eindhoven is het een uurtje met alleen een zwembad en bubbelbad. Deze avond is 4,5 uur met glijbanen en nog veel meer. Het gaat mij niet om puur het zwemmen. Ook de gezelligheid, het weer eens ontmoeten van oude bekenden e.d. spelen mee.

Ik dacht dat het elke week was in het Ir. Ottenbad. Ik ben er nog nooit geweest (wel in het zwembad maar niet in het naaktuurtje) en ben wel nieuwsgierig. Dus we kunnen weleens wat afspreken maar niet a.s. zaterdag. :P
Ja, dat is niet hetzelfde. Maar ik stuur je een PB.
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3363
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Frivooltje »

Verder niemand? Das niet veel. :(
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
Bowmore
Super actief lid
Berichten: 1337
Lid geworden op: vr 06 jun 2014, 22:13
Locatie: Nijmegen

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Bowmore »

Ik vond Deventer al te ver voor een avondje zwemmen laat staan Sint Truiden.
Gebruikersavatar
Mauricekuh
Actief lid
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 28 mei 2023, 19:49

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Mauricekuh »

Klinkt erg leuk, maar helaas past het niet in mijn agenda. Was wel benieuwd hoe het bij de zuiderburen is.

Is het Ottenbad leuk en druk bezocht? De tijd is wel kort om te zwemmen en niet het meest ideale tijdstip.
Gebruikersavatar
WoutervW
Actief lid
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 20 jan 2023, 08:27

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door WoutervW »

Bowmore schreef: za 14 okt 2023, 11:39 Ik vond Deventer al te ver voor een avondje zwemmen laat staan Sint Truiden.
Deventer was voor ons vlakbij, maar waarom een zwemfeest op een tijdstip dat de kinderen al in bed moeten liggen...gemiste kans. Heb ik de NFN ook gezegd.
Gebruikersavatar
Bowmore
Super actief lid
Berichten: 1337
Lid geworden op: vr 06 jun 2014, 22:13
Locatie: Nijmegen

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Bowmore »

Dat is jammer inderdaad.
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3363
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Frivooltje »

Mauricekuh schreef: za 14 okt 2023, 13:53 Is het Ottenbad leuk en druk bezocht? De tijd is wel kort om te zwemmen en niet het meest ideale tijdstip.
Ben alleen met het verenigingszwemmen in het Ir. Ottenbad geweest dus nog nooit naakt. Het is een groot zwembad maar met heel weinig voorzieningen. Heb van iemand gehoord die er ooit geweest is dat het voornamelijk ouderen waren en dat veel voorzieningen het niet deden waaronder de sauna. Het enige eigenlijk dat ik weet omdat ik er ooit illegaal in ben geweest is dat ze een heel groot bubbelbad hebben. Het is inderdaad niet de fijnste tijd. Daarnaast kan ik goedkoper zwemmen maar geldt dat niet voor het naaktzwemuurtje.
WoutervW schreef: za 14 okt 2023, 22:16 Deventer was voor ons vlakbij, maar waarom een zwemfeest op een tijdstip dat de kinderen al in bed moeten liggen...gemiste kans. Heb ik de NFN ook gezegd.
Ik vermoed omdat het ze beter uitkomt. Overdags is het zwembad geopend voor textiel. Als ze het zwembad overdag voor naakt zouden openen dan zal de prijs hoger liggen. Mogen dan veel mensen op af komen maar ik denk (weet het niet zeker) dat er qua textiel meer mensen komen. Hoe heeft het NFN er op gereageerd?
Denk zelf dat het in jouw hoofd erger is dan voor de kinderen. (maar ik heb geen kinderen dus weet daar niets van) Er waren gisteravond n.l. best veel zeer actieve kinderen aanwezig en denk niet dat zij er problemen mee hadden. Waarschijnlijk zullen de op de terugweg wel lekker slapen. Beetje vakantiegevoel denk ik.

----------
Zwemmen was heerlijk al heb ik eigenlijk slechts 4 meter gezwommen, hooguit al waren er meerdere zwembaden. Ze hadden 2 glijbanen waarvan 1 snelle die heb ik genegeerd. Andere was met een luchtband en die heb ik slechts 1x gedaan. Hij was n.l. pikkedonker met af en toe een mini ledlampje. Vanwege mijn rug moet ik weten waar ik heen ga zodat ik mij er op voor kan bereiden en aangezien dat niet kon bleef het bij slechts 1x. Ben wel meerdere malen in de wildwaterbaan geweest. Betonnen labyrint met heel veel bochten en snel stromend water. Gelukkig was dit er eentje waar men heel makkelijk ook weer uit kon, heel fijn want sums was het voor mij bijna onmogelijk om er nog uit te komen met mijn lichaam/rug. Verder heel veel in het ligbubbelbad gelegen (ze hadden ook een groot zitbubbelbad en een zoutwaterbad) en mijzelf gemasseerd m.b.v. van de harde jetstraal die in de muur zat. Er waren ca. 300 mensen waarvan ik er slechts 4 kende. 3 volwassen en 2 kleine kinderen dus die tel ik voor 1. 😝 Leeftijden van de bezoekers waren van baby tot oude mensen en alles wat er tussen zat. Genoeg gezinnen met (jonge) kinderen.
Heb 1 cécémelletje gedronken (pakje 20ml. € 3,20) want bij de toegang zat een muntje. Voor de rest had ik mijn eigen drinken bij. De prijzen daar waren stervensduur.
Eenmaal aangekomen bij het zwembad kon ik dicht bij de ingang parkeren alleen hoop ik niet dat het een bekeuring oplevert, het zou best kunnen dat het betaald parkeren was. Komen we vanzelf achter. Op de terugweg getankt met "goedkope" Belgische brandstof dus kan weer even vooruit. Afstand was voor mij goed te doen. Waren zelfs mensen uit Duitsland, Brussel en zelfs Zeewolde. Het is maar net wat je er voor over hebt. Ik vind het rijden geen enkel probleem (zolang het maar niet regent als ik in België rijd met die klotewegen), brandstof is een ander verhaal. Eten ook want meestal ben je aan het rijden terwijl je normaal aan tafel zou zitten.
Maar blij dat ik geweest ben.

Volgende FBN naaktzwemgala: 09 maart 2024 te Gent. (nóg verder weg. :o)
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
Mauricekuh
Actief lid
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 28 mei 2023, 19:49

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Mauricekuh »

Klinkt als een leuke dag frivooltje, dank je wel voor het delen van je ervaring!

Ik ben niet bekend met het zwemmen in het ottenbad, maar dacht dat het hele zwembad toegankelijk zou zijn. Is dat alleen voor leden toegankelijk?
Frivooltje
Super actief lid
Berichten: 3363
Lid geworden op: ma 14 okt 2013, 13:43
Locatie: Zuid-oost Brabant

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Frivooltje »

Mauricekuh schreef: zo 15 okt 2023, 16:51 Klinkt als een leuke dag frivooltje, dank je wel voor het delen van je ervaring!

Ik ben niet bekend met het zwemmen in het ottenbad, maar dacht dat het hele zwembad toegankelijk zou zijn. Is dat alleen voor leden toegankelijk?
Graag gedaan.

Nee, ze hebben meerdere zwembaden en alleen het grote binnenbad is beschikbaar. Dat kunnen ze n.l. afsluiten met grote dikke matten die aan rollen voor de ramen hangen die tussen dit bad en de andere baden zitten. Volgens mij kan je lid worden van Stichting Naakt Recreatie Oost Brabant maar is dat niet nodig. Óf de eerste keer is gratis en daarna moet je lid worden. Meer info: https://snrob.nl.

In Oss kan je ook zwemmen hoorde ik maar daar heb ik (nog) niet naar gekeken.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Gebruikersavatar
Bowmore
Super actief lid
Berichten: 1337
Lid geworden op: vr 06 jun 2014, 22:13
Locatie: Nijmegen

Re: 14-10: FBN Zwemmen Lago Sint Truiden

Bericht door Bowmore »

Mede door dit draadje had ik me voorgenomen zaterdag te gaan zwemmen in Gennep.
Een feestje vrijdag deed me beslissen maar thuis te blijven 🥴
😋

Groetjes Jeroen
Plaats reactie