Door de bomen ...

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Massage4ever
Actief lid
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 31 jul 2023, 10:39
Locatie: Omg Rotterdam

Door de bomen ...

Bericht door Massage4ever »

Als nieuwkomer vind ik dat er wel ERG VEEL forums zijn hier of beter gezegd onderverdelingen. Ik kan door de bomen het bos niet meer zien ... !
Als ik webbeheerder was zou ik het aantal flink inperken en het overzichtelijker houden...
Waarom staan er topics waar je niets mee kunt ?! Daar heeft niemand iets aan, weg ermee !
Gr. Nick nudistje010@gmail.com ook als je interesse hebt in massage
Gebruikersavatar
Bowmore
Super actief lid
Berichten: 1337
Lid geworden op: vr 06 jun 2014, 22:13
Locatie: Nijmegen

Re: Door de bomen ...

Bericht door Bowmore »

Geweldig forum hier toch?!
RaCa
Zeer actief lid
Berichten: 370
Lid geworden op: ma 17 jun 2019, 23:36

Re: Door de bomen ...

Bericht door RaCa »

Massage4ever schreef: di 01 aug 2023, 11:56 Als nieuwkomer vind ik dat er wel ERG VEEL forums zijn hier of beter gezegd onderverdelingen. Ik kan door de bomen het bos niet meer zien ... !
Als ik webbeheerder was zou ik het aantal flink inperken en het overzichtelijker houden...
Waarom staan er topics waar je niets mee kunt ?! Daar heeft niemand iets aan, weg ermee !
Misschien hebben anderen er wel iets aan, vindt het zelf een beetje ongepast om net nieuw binnen op zo een botte manier commentaar te geven.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Michael74
Zeer actief lid
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 20 jun 2022, 19:24

Re: Door de bomen ...

Bericht door Michael74 »

Ik klik linksboven op actieve onderwerpen en dan ben ik gelijk weer op de hoogte. Dan hoef je ook niet door de forumstructuur heen.
Gebruikersavatar
Koenraad
Super actief lid
Berichten: 874
Lid geworden op: zo 31 dec 2017, 20:01
Locatie: Randstad

Re: Door de bomen ...

Bericht door Koenraad »

Het is inderdaad niet streng gemodereerd. Dat heb ik liever dan bij iedere off-topic regel een moderator met een bezwerend vingertje.

En Jos doet het in zijn eentje in zijn vrije tijd en voor de goede zaak. Daar ben ik gewoon heel blij mee.

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

Denken kan je niet delegeren
Gebruikersavatar
Jos
Beheerder
Berichten: 3961
Lid geworden op: wo 03 apr 2013, 19:43
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: Door de bomen ...

Bericht door Jos »

Massage4ever schreef: di 01 aug 2023, 11:56 Als nieuwkomer vind ik dat er wel ERG VEEL forums zijn hier of beter gezegd onderverdelingen. Ik kan door de bomen het bos niet meer zien ... !
Als ik webbeheerder was zou ik het aantal flink inperken en het overzichtelijker houden...
Waarom staan er topics waar je niets mee kunt ?! Daar heeft niemand iets aan, weg ermee !


Ik zou eerst maar eens goed door het forum lopen en evt de zoekmachine gebruiken.
Naturisten hebben veel belangstellingen in relatie tot het naturisme.

Inderdaad zijn er topics waar je niet op kunt reageren. Die zijn voorla bedoelt over de spelregels of mededeling over onderhoud.

Probleem is wel dat topics vervuilen en van het onderwerp af gaan.

Dit forum draait inmiddels 10 jaar en er zijn meer 47500 berichte in vele topics die door de deelnemers opgebouwd worden. Een schat aan info over van alles en nog wat.
Kijk eens rustig rond.

Hoe dan ook ga ik niet aan de forumstructuur rommelen. De indeling is helder maar daaronder in de topics kan het alle kanten opgaan.

Veel plezier op het forum

Jos (beheerder)
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn.
Zie voor informatie ook mijn site http://www.naturismeinfo.eu
Gebruikersavatar
HenkD
Super actief lid
Berichten: 999
Lid geworden op: do 13 feb 2020, 23:40
Locatie: Coevorden
Contacteer:

Re: Door de bomen ...

Bericht door HenkD »

Zou zeggen; Komend winter/najaar of nu gewoon op een regenachtige zondag eens lekker er voor gaan zitten en de topics lezen die je interesseren. verder gebruik ik meestal in het knopje "snelle links" . Zie je in 1 oogopslag o.a. de nieuwe posts.

In ieder geval welkom op dit geweldige forum. 1 van de weinige, dan wel niet de enige in zijn soort voor naturisten.
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
Plaats reactie