Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Jongeren hebben vaak andere vragen en wensen m.b.t. tot het naturisme. Zij kunnen hier terecht. Ouderen houdt u hier gedeisd.
Plaats reactie
Judith NPO3
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: di 18 jul 2023, 11:46

Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door Judith NPO3 »

Hi!

Voor Brandpunt+ van KRO-NCRV maken we een nieuwe reeks van de documentaireserie ‘Stereotypisch’. De eerdere twee seizoenen vind je hier: https://www.npo3.nl/stereotypisch/KN_1729090

In Stereotypisch spreken we met jongeren die een label opgeplakt hebben gekregen. We praten met ze over de vooroordelen, clichés en het doorbreken daarvan. Hoe vinden zij het label wat ze gekregen hebben of zichzelf gegeven hebben, beperkt dit label ze, waar lopen ze tegenaan, hoe kijken hun vrienden hier tegenaan en hoe zien zij hun eigen toekomst?

In het nieuwe seizoen zou ik een aflevering willen maken over naaktrecreanten. Om meer informatie in te winnen over dit onderwerp spreek ik graag met een aantal jonge ervaringsdeskundigen (18-30 jaar). Wie staat ervoor open om met mij hierover te praten? Mail naar: judith.vanbeek@kro-ncrv.nl

De serie zal eind september wekelijks te zien zijn op het YouTube-kanaal van NPO3. Mocht je vragen of tips hebben, mail ook vooral.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Judith van Beek
Redacteur Brandpunt+
Gebruikersavatar
WoutervW
Actief lid
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 20 jan 2023, 08:27

Re: Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door WoutervW »

Hallo Judith,

Heb je de NFN al gesproken? Die hebben een aparte afdeling voor jouw doelgroep en zouden wellicht een oproep in de nieuwsbrief kunnen plaatsen. Dat heeft aanzienlijk meer reikwijdte dan dit forum.
Judith NPO3
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: di 18 jul 2023, 11:46

Re: Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door Judith NPO3 »

Ha Wouter,

Dank voor je bericht.
Ik heb Jongeren Naturisten Vereniging Nederland (JNVN) al benaderd. En ook JAN (Jonge Actieve Naturisten).

Groetjes,

Judith
Michael74
Zeer actief lid
Berichten: 199
Lid geworden op: ma 20 jun 2022, 19:24

Re: Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door Michael74 »

Zon en leven heeft ook een jongerenafdeling.
Judith NPO3
Nieuw lid
Berichten: 3
Lid geworden op: di 18 jul 2023, 11:46

Re: Gezocht: Jonge naaktrecreanten (documentaireserie KRO-NCRV x NPO3)

Bericht door Judith NPO3 »

Ha Michael,

Dank voor je bericht. Ik heb hen gister ook benaderd :)
Plaats reactie