Algehele onvrede

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
FLH
Actief lid

Algehele onvrede

Bericht door FLH »

Bart998 schreef: di 06 sep 2022, 16:49

Ik vind het wel interessant hoe mensen nu aan deze gedachtes komen en men blijkbaar elkaar opjut om steeds gekkere ‘waarheden’ te gaan geloven.
Niet alleen vanwege covid, maar ook vanwege de steeds grotere afzondering van een bepaalde groep mensen van de rest van de maatschappij, dit begint wel een steeds serieuzer probleem te worden.

Nou Bart ik denk niet dat het perse opjutten is maar ik denk dat de mensen steeds meer wakker worden over meerdere zaken in Nederland,
Ik werk bijvoorbeeld in de gas en olie industrie en er zijn echt geen te korten op deze aarde tenminste komende honderden jaren niet en de prijs wordt kunstmatig hoog gehouden.
Zelfde als het eten ik woon midden tussen de boeren en er is genoeg eten en de buren(boeren) krijgen echt niet veel meer per kilo voor hun producten en wij maar betalen in de supermarkt.
Zelfe als alle asielzoekers ik woon vlak bij Ter Apel waar ze het land binnen komen ik kan genoeg mensen die daar werken ook op verschillende lagen en 75% kan echt direct weer terug naar hun land die komen helemaal niet uit een oorlogs gebied ze gooien express hun paspoort weg was laatst een tas vol gevonden en wij maar weer extra betalen voor die mensen want de wet zegt iedereen heeft recht op een rechtsysteem en onder tussen kost het per asielzoeker 3000 euro elke maand.
En wij maar weer betalen alle kosten gaan omhoog omdat allemaal te kunnen betalen als Nederland zijnde en eigen volk kan straks niet eens meer eerste huisje kopen omdat er gewoon geen huizen meer leeg staan.
Ik kijk al jaren geen tv meer en luister weinig radio puur om mijn leven wat ik in de buurt heb zo neutraal mogelijk te houden en al die discussies over corona en andere zaken wordt alleen maar aangewakkerd door de media.
Want zonder nieuws denk je gewoon dat het een erge griep golf is er staat zoveel zin en onzin op internet maar ik kijk gewoon wat bij mij in de buurt en familie gebeurt en corona is echt niet veel erger geweest als de dikke griepgolf van 2018.
En tuurlijk er zijn altijd gevallen die er aan dood gaan jong en oud dat zijn de zwakkere in de maatschappij moeten we serieus iedereen proberen te redden maar ik geloof ook heilig dat stress een van de grootste oorzaken op de wereld is mijn vrouw is coach en die krijgt zoveel mensen met stress.

Gr Frans
Jos
Beheerder
Contacteer:

Algehele onvrede

Bericht door Jos »

dit kwam naar voren in he topic Corona, maar gaar daar niet over. Niet te min belangrijk. `probeer het wel zo veel mogelijk op he doel van dit forum te betrekken.

Jos (beheerder)
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Jos
Beheerder
Contacteer:

Algehele onvrede

Bericht door Jos »

Frans ik denk dat je een paar heel belangrijke stappen overslaat in je verhaal
FLH schreef: wo 07 sep 2022, 12:28 Nou Bart ik denk niet dat het perse opjutten is maar ik denk dat de mensen steeds meer wakker worden over meerdere zaken in Nederland,
Ik werk bijvoorbeeld in de gas en olie industrie en er zijn echt geen te korten op deze aarde tenminste komende honderden jaren niet en de prijs wordt kunstmatig hoog gehouden.
Het probleem is niet de voorraden maar het gebruik van d efissoile brandstoffen. Je meer nu al de enorme invloed op het weer en droogte.
Dit mede als gevolg van verbinding van die brandstoffen. Dat is het echte probleem niet de voorraad.
FLH schreef: wo 07 sep 2022, 12:28 Zelfde als het eten ik woon midden tussen de boeren en er is genoeg eten en de buren(boeren) krijgen echt niet veel meer per kilo voor hun producten en wij maar betalen in de supermarkt.
Dat d boeren te weinig krijgen voor hun producten is bekend. Maar ook. at de productieprocessen enorm veel energie kosten. Waarom moeten wij voor half Europa produceren?
FLH schreef: wo 07 sep 2022, 12:28 Zelfe als alle asielzoekers ik woon vlak bij Ter Apel waar ze het land binnen komen ik kan genoeg mensen die daar werken ook op verschillende lagen en 75% kan echt direct weer terug naar hun land die komen helemaal niet uit een oorlogs gebied ze gooien express hun paspoort weg was laatst een tas vol gevonden en wij maar weer extra betalen voor die mensen want de wet zegt iedereen heeft recht op een rechtsysteem en onder tussen kost het per asielzoeker 3000 euro elke maand.
En wij maar weer betalen alle kosten gaan omhoog omdat allemaal te kunnen betalen als Nederland zijnde en eigen volk kan straks niet eens meer eerste huisje kopen omdat er gewoon geen huizen meer leeg staan.
Je moet wel her roddelcirquit van de echte cijfers onderscheiden. Kijk een hier voor de cijfers. dan kun je jou verhaal niet meer staande houden en zeker niet de cijfers.
Natuurlijk zijn er altijd profiteurs.

FLH schreef: wo 07 sep 2022, 12:28 En tuurlijk er zijn altijd gevallen die er aan dood gaan jong en oud dat zijn de zwakkere in de maatschappij moeten we serieus iedereen proberen te redden maar ik geloof ook heilig dat stress een van de grootste oorzaken op de wereld is mijn vrouw is coach en die krijgt zoveel mensen met stress.

Gr Frans
Dat zegt niks Frans het is haar beroep. Ik zag honderden demente ouderen per jaar omdat het mijn beroep was. Je moet het echt over een groter geheel zien als je met cijfers werkt.
Natuurlijk komt stress veel voor maar bij jouw vrouw concentreert het zich. Ze zuigt dus als het waren gestresste mensen aan. Maar dat zegt niks over de verdeling in de maatschappij.

Het is niet zo dat ik vind dat het allemaal goed hoor in Nederland. Rutte en zijn makkers hebben er in 10 jaar een puinzooi van gemaakt op vele fronten en dat moeten ze nu allemaal recht trekken. maar je we kiezen ze zelf.
Ik ben voor een maximiu termijn van 2 keer 4 jaar.

Zouden naturisten ook zo gestresst zijn?
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
moppetoet2
Super actief lid

Re: Algehele onvrede

Bericht door moppetoet2 »

Het enige k*tterige aan fossiele brandstoffen vind ik de gasbevingen en hoe we hier in het hoge noorden al meer dan 50 jaar vern**kt worden door de Nederladse Staat en Shell.

Zo fijn, die schades aan je huis.
We're born naked. After that, it's all drag.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

moppetoet2 schreef: do 08 sep 2022, 13:27 Het enige k*tterige aan fossiele brandstoffen vind ik de gasbevingen en hoe we hier in het hoge noorden al meer dan 50 jaar vern**kt worden door de Nederladse Staat en Shell.

Ja onze overheid faalt in deze al jaren en luistert slecht of niet naar adviezen maar kiest voor opbrengsten.
HenkD
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door HenkD »

moppetoet2 schreef: do 08 sep 2022, 13:27 Het enige k*tterige aan fossiele brandstoffen vind ik de gasbevingen en hoe we hier in het hoge noorden al meer dan 50 jaar vern**kt worden door de Nederladse Staat en Shell.

En nu gaan ze bij de NAM cashen door de boel in de uitverkoop te doen en lopen dan weg voor hun verantwoordelijkheden! :evil: :x
Aandeelhouders flink (uit)betalen, personeel met een gouden kruiwagen en geweldig pensioen de deur uit en de Groningers afschepen met een aalmoes!

Enkele jarren bij de NAM gewerkt via een cateraar! Wat een kl..t.bedrijf. Eerst de NAMmer, dan heel lang niks, en dan een contractor!
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
moppetoet2
Super actief lid

Vandaag even naar Dick Benschop geluisterd, wát een gladjanus.

Morgen is ex-minister Henk Kamp aan de beurt. Die heeft zoveel te verantwoorden dat hij zelfs twee keer moet komen.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

moppetoet2 schreef: do 08 sep 2022, 20:33 Vandaag even naar Dick Benschop geluisterd, wát een gladjanus.

Morgen is ex-minister Henk Kamp aan de beurt. Die heeft zoveel te verantwoorden dat hij zelfs twee keer moet komen.
Kijken wie er meer een gladjanus is. Die heeft niet veelt tijd nodig, is altijd zeer kort van stof.

Jos
moppetoet2
Super actief lid

Kamp mag in oktober nog een keer komen. Aan één sessie heeft de enquêtecommissie niet genoeg.

Hij was slecht geïnformeerd, verklaarde hij en hij vond het bijzonder dat de burgemeester van Loppersum na tien jaar zomaar beweerde dat Kamp hem had beledigd, want daar weet Kamp niets van.
RuudM
Zeer actief lid

Bericht door RuudM »

moppetoet2 schreef: za 10 sep 2022, 01:21 Kamp mag in oktober nog een keer komen. Aan één sessie heeft de enquêtecommissie niet genoeg.

Hij was slecht geïnformeerd, verklaarde hij en hij vond het bijzonder dat de burgemeester van Loppersum na tien jaar zomaar beweerde dat Kamp hem had beledigd, want daar weet Kamp niets van.
Lichte Alzheimer schijnt bij politici en bestuurders een veel voorkomend fenomeen te zijn. 'Gelukkig' hebben ze zoveel geld gegraaid dat ze zich niet druk hoeven te maken over de steeds duurdere zorg.
Met vriendelijke groet,
Ruud
----------------------------------
Geen paniek, het is maar chaos (Loesje)
moppetoet2
Super actief lid

Selectieve alzheimer...
RuudM
Zeer actief lid

Bericht door RuudM »

Inderdaad, dat is een betere term.
Met vriendelijke groet,
Ruud
----------------------------------
Geen paniek, het is maar chaos (Loesje)
FLH
Actief lid

Bericht door FLH »

Algehele onvrede nou weer zo iets hoe het in Nederland gaat of zie ik het weer verkeerd🤷

https://ongehoordnederland.tv/2022/09/2 ... et-afl-47/
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Alleen bij het zien van de URL heb ik al gegeten en gedronken.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: vr 07 okt 2022, 20:23 Alleen bij het zien van de URL heb ik al gegeten en gedronken.
Ja dat helpt he daar hoef je in elk geval niet op te klikken. :-)
Plaats reactie