Bart998 schreef: ↑di 06 sep 2022, 16:49
Ik vind het wel interessant hoe mensen nu aan deze gedachtes komen en men blijkbaar elkaar opjut om steeds gekkere ‘waarheden’ te gaan geloven.
Niet alleen vanwege covid, maar ook vanwege de steeds grotere afzondering van een bepaalde groep mensen van de rest van de maatschappij, dit begint wel een steeds serieuzer probleem te worden.
Nou Bart ik denk niet dat het perse opjutten is maar ik denk dat de mensen steeds meer wakker worden over meerdere zaken in Nederland,
Ik werk bijvoorbeeld in de gas en olie industrie en er zijn echt geen te korten op deze aarde tenminste komende honderden jaren niet en de prijs wordt kunstmatig hoog gehouden.
Zelfde als het eten ik woon midden tussen de boeren en er is genoeg eten en de buren(boeren) krijgen echt niet veel meer per kilo voor hun producten en wij maar betalen in de supermarkt.
Zelfe als alle asielzoekers ik woon vlak bij Ter Apel waar ze het land binnen komen ik kan genoeg mensen die daar werken ook op verschillende lagen en 75% kan echt direct weer terug naar hun land die komen helemaal niet uit een oorlogs gebied ze gooien express hun paspoort weg was laatst een tas vol gevonden en wij maar weer extra betalen voor die mensen want de wet zegt iedereen heeft recht op een rechtsysteem en onder tussen kost het per asielzoeker 3000 euro elke maand.
En wij maar weer betalen alle kosten gaan omhoog omdat allemaal te kunnen betalen als Nederland zijnde en eigen volk kan straks niet eens meer eerste huisje kopen omdat er gewoon geen huizen meer leeg staan.
Ik kijk al jaren geen tv meer en luister weinig radio puur om mijn leven wat ik in de buurt heb zo neutraal mogelijk te houden en al die discussies over corona en andere zaken wordt alleen maar aangewakkerd door de media.
Want zonder nieuws denk je gewoon dat het een erge griep golf is er staat zoveel zin en onzin op internet maar ik kijk gewoon wat bij mij in de buurt en familie gebeurt en corona is echt niet veel erger geweest als de dikke griepgolf van 2018.
En tuurlijk er zijn altijd gevallen die er aan dood gaan jong en oud dat zijn de zwakkere in de maatschappij moeten we serieus iedereen proberen te redden maar ik geloof ook heilig dat stress een van de grootste oorzaken op de wereld is mijn vrouw is coach en die krijgt zoveel mensen met stress.
Gr Frans