Alleen naar camping of naaktstrand
- CentrumBI87
- Actief lid
Alleen naar camping of naaktstrand
Ik ben een singel jongeman en ik ga alleen naar een naaktstrand.
Tijdens een dagje strand kan ik de tijd volmaken.
Op een camping lijkt me dat lastiger. je hoeft natuurlijk niet hele dagen op de camping te zitten/lopen.
Zijn er mensen die alleen naar een camping gaan en hoe bereiden jullie voor om alleen te gaan?
Plannen jullie je dag van te voren in? op internet zoeken?
Laat het hieronder weten.
Tijdens een dagje strand kan ik de tijd volmaken.
Op een camping lijkt me dat lastiger. je hoeft natuurlijk niet hele dagen op de camping te zitten/lopen.
Zijn er mensen die alleen naar een camping gaan en hoe bereiden jullie voor om alleen te gaan?
Plannen jullie je dag van te voren in? op internet zoeken?
Laat het hieronder weten.
- Bowmore
- Super actief lid
Re: Alleen naar camping of naaktstrand
Ik ga ook wel eens een weekendje alleen, soms op de motor of op de fiets. Meestal ga ik dan wel van de camping af om dingen te zien of om gewoon een mooie route te rijden. Vaak lunch ik dan uitgebreid zodat het diner, weer op de camping, uit broodjes bestaat. Die route of bezienswaardigheden zoek ik idd van te voren op.
Dan nog wat maar de sauna, zwemmen en buurten en lekker je tentje in. S'ochtends lekkere koffie uit het pruttelpotje.... heerlijk.
Op veel campings kan je ook terecht voor dagrecreatie, probeer dat eens uit dan weet je of kamperen je daar ook zal bevallen.
Groetjes Jeroen
Dan nog wat maar de sauna, zwemmen en buurten en lekker je tentje in. S'ochtends lekkere koffie uit het pruttelpotje.... heerlijk.
Op veel campings kan je ook terecht voor dagrecreatie, probeer dat eens uit dan weet je of kamperen je daar ook zal bevallen.
Groetjes Jeroen
- CentrumBI87
- Actief lid
Thnx voor de tip, Jeroen.
- Karin
- Super actief lid
Klinkt een beetje alsof je dat een hele klus vindt, jezelf vermaken.
Ik ga regelmatig alleen naar het strand of een camping, en ik denk daar verder niet enorm over na. Als het lekker weer is geniet ik natuurlijk van de zon, ga ik zwemmen, lees ik boeken of tijdschriften, ga ik soms wat zitten tekenen of luister ik muziek (met koptelefoon). Verder natuurlijk een beetje prutsen met potten en pannen omdat er ook gegeten moet worden. En soms is gewoon lekker niks doen en 'je vervelen' ook gewoon heerlijk.
Soms kijk ik van tevoren of er iets in de buurt te doen is waar ik heen zou willen, of dat ik zou willen geocachen in de omgeving. Maar vaak ook niet, ik zie het ter plekke wel.
Lekker alles nemen zoals het komt, relaxen en genieten.
Ik ga regelmatig alleen naar het strand of een camping, en ik denk daar verder niet enorm over na. Als het lekker weer is geniet ik natuurlijk van de zon, ga ik zwemmen, lees ik boeken of tijdschriften, ga ik soms wat zitten tekenen of luister ik muziek (met koptelefoon). Verder natuurlijk een beetje prutsen met potten en pannen omdat er ook gegeten moet worden. En soms is gewoon lekker niks doen en 'je vervelen' ook gewoon heerlijk.
Soms kijk ik van tevoren of er iets in de buurt te doen is waar ik heen zou willen, of dat ik zou willen geocachen in de omgeving. Maar vaak ook niet, ik zie het ter plekke wel.
- anakin
- Super actief lid
Dit jaar voor het eerst op een naaktcamping geweest, maar niet alleen. Het komende jaar wil ik dat wel gaan proberen. Volgens mij krijg je de kans niet om de te vervelen, want er zijn genoeg mensen die het ook leuk vinden om een praatje te maken. Dat viel me juist op bij Zon & Leven.
Ook in het buitenland wil ik dat gaan doen, maar dan een lang weekend (3 of 4 dagen).
Ook in het buitenland wil ik dat gaan doen, maar dan een lang weekend (3 of 4 dagen).
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Helaas een activiteit die uit gebruik is geraakt.
Vervelen kan je ook ombuigen naar genieten. Ooit eens voor mijn sleurhut gezeten en een uur lang gekeken naar een eikenboom tegenover mij. Zeg niet dat het my best time ever was. Maar staat wel hoog op mijn genietmomentenlijstje
Het zal je verbazen wat er allemaal bij 1 boom gebeurd!
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- sean3
- Zeer actief lid
Je af en toe vervelen schijnt heel goed voor je te zijn. Zou o.a. je creativiteit kunnen stimuleren.
- CentrumBI87
- Actief lid
Ik ga en kan wel alleen naar strand toe en mezelf vermaken. tijdschrift mee, op telefoon zitten.Karin schreef: ↑zo 04 sep 2022, 11:50 Klinkt een beetje alsof je dat een hele klus vindt, jezelf vermaken.
En natuurlijk op het water met mijn opblaasband beetje rond dobberen.
Soms vind ik het lastig of vriendloos naar andere om alleen naar iets toe te gaan.
- CentrumBI87
- Actief lid
Alleen naar een camping vind ik al raar staan. I know... het hoeft niet.anakin schreef: ↑zo 04 sep 2022, 23:30 Dit jaar voor het eerst op een naaktcamping geweest, maar niet alleen. Het komende jaar wil ik dat wel gaan proberen. Volgens mij krijg je de kans niet om de te vervelen, want er zijn genoeg mensen die het ook leuk vinden om een praatje te maken. Dat viel me juist op bij Zon & Leven.
Ik ben ook niet iemand die snel een gesprek kan beginnen met iemand.
- NanMar
- Super actief lid
Wij waren begin september op de camping in Kroatie, daar hebben we verschillende alleengaanden gezien en ook een paar gesproken. Er waren zowel introverte als extroverte mensen bij. Onze direkte buurman maakte met Jan en alleman een praatje, s'avonds ging hij naar 1 van de restaurants en raakte daar, naar eigen zeggen, aan de praat, wat regelmatig met bezoek aan caravan/camper/tent eindigde. Zijn buurman was ook alleen aangereisd, maar die zat moederziel alleen voor zijn tent boeken te lezen, zelfs een "goedemorgen" kon er niet vanaf. Naar ons idee beleef je op de camping toch wat meer interactie, maar ons is wel opgevallen dat er tegenwoordig duidelijk meer campinggasten zijn die niet in het klassieke plaatje van kampeerder vallen (erg op zichzelf, niet groeten, zelfs niet als men elkaar aankijkt...) Maar ja, ieder moet zelf weten hoe hij/zij zijn/haar vakantie invult...CentrumBI87 schreef: ↑di 20 sep 2022, 18:19Alleen naar een camping vind ik al raar staan. I know... het hoeft niet.anakin schreef: ↑zo 04 sep 2022, 23:30 Dit jaar voor het eerst op een naaktcamping geweest, maar niet alleen. Het komende jaar wil ik dat wel gaan proberen. Volgens mij krijg je de kans niet om de te vervelen, want er zijn genoeg mensen die het ook leuk vinden om een praatje te maken. Dat viel me juist op bij Zon & Leven.
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Kan je dat verklaren waarom dat "raar" zou staan. Ga ook regelmatig alleen op pad. En dat terwijl ik al 40 jaar een partner heb. Dus kom ik ook alleen op (naturisten)campings. Heb ook een paar naaktstrandjes bezocht alleen. (Al heb ik al aangegeven dat ik niet een strandman ben! Wel een campingknakker btw )CentrumBI87 schreef: ↑di 20 sep 2022, 18:19 Alleen naar een camping vind ik al raar staan. I know... het hoeft niet.
Wel of niet een gesprek beginnen. Intro- of extrovert. Het maakt niet uit. Ook stellen zijn wel of niet op zich zelf. De een houd van gezelligheid en wil interactie met andere mensen. De ander wil rust en heeft misschien een druk leven en zoekt tijdens die momenten even tijd voor zich zelf of voor elkaar. Er is in deze geen goed of slecht.
Niet groeten vind ik niet netjes. Bij het asociale af zelfs. Niet groeten terwijl je bewust bent van de ander is voor mij het zelfde als het bestaan van diegene ontkennen. He druist tegen het naturisme in.NanMar schreef:....maar ons is wel opgevallen dat er tegenwoordig duidelijk meer campinggasten zijn die niet in het klassieke plaatje van kampeerder vallen (erg op zichzelf, niet groeten, zelfs niet als men elkaar aankijkt...)
Toch moeten we accepteren dat op veel campings, vooral waar men zonder lidmaatschap van de NFN/INF terecht kan er van uit gaan dat er velen zijn die bloot vakantie houden onbekend zijn met het naturisme en zijn waarden en gedachtengoed.
Ik verkondig het al lange tijd. Naturisme heeft niet veel met het naakt te maken. Het heeft met de mens zelf te maken!
Waarom zou een kampeerder niet op zich zelf mogen zijn. We houden niet allemaal ervan om rond het kampvuur "Gum Baja" te zingen en marshmallows te roosteren
- NanMar
- Super actief lid
Precies, dat bedoel ik Henk. Het is zelfs een paar keer voorgekomen dat we een ander stel over en weer aankeken, wij groetten ze en ze keken ons aan zonder wat te zeggen.HenkD schreef: ↑wo 21 sep 2022, 13:09
Niet groeten vind ik niet netjes. Bij het asociale af zelfs. Niet groeten terwijl je bewust bent van de ander is voor mij het zelfde als het bestaan van diegene ontkennen. He druist tegen het naturisme in.
Toch moeten we accepteren dat op veel campings, vooral waar men zonder lidmaatschap van de NFN/INF terecht kan er van uit gaan dat er velen zijn die bloot vakantie houden onbekend zijn met het naturisme en zijn waarden en gedachtengoed.
Ik verkondig het al lange tijd. Naturisme heeft niet veel met het naakt te maken. Het heeft met de mens zelf te maken!
Waarom zou een kampeerder niet op zich zelf mogen zijn. We houden niet allemaal ervan om rond het kampvuur "Gum Baja" te zingen en marshmallows te roosteren
Ik heb niks tegen op mensen die op zichzelf zijn (dat zijn wij bij tijd en wijle ook wel eens), maar als een goedemorgen oid. er niet afkan, heb ik zo mijn bedenken.
Naar onze beleving kwam dat gedrag een aantal jaren terug een stuk minder voor. En toegegeven, de laatste vakantie was op Ulika/Kroatie, daar kom je zonder NFN ook op
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Voor zulke campings is het van levensbelang om iedereen toe te laten. En op zich is daar nix mis mee! Maar op het moment dat het % zo groot is dat de naturistische waarden onder druk komen begint een neerwaartse spiraal. Niet alleen "geen goedemorgen". zal daar een uiting van zijn. Het achterlaten van de sanitaire ruimten onder het mom van "na mij de de zondvloed". Je rotzooi opruimen! Of niet! ..... Waar stop dat gedrag!
Dit zijn de redenen waarom mensen een naakte vakantie houden. En nemen het naakt op de koop toe!
-
- Nieuw lid
Hoi Hoi,
Ik vind het best moeilijk om alleen naar een naturisten terrein/plek te gaan.
De mensen zien je gauw als sex zoeker.
groetjes kees.
Ik vind het best moeilijk om alleen naar een naturisten terrein/plek te gaan.
De mensen zien je gauw als sex zoeker.
groetjes kees.
-
- Zeer actief lid
Dat is niet mijn ervaring. Genoeg mannen alleen. De zogenoemde sexzoekers vallen op door hun gedrag. Als je je gewoon gedraagt, krijg je echt dat stempel niet.
- anakin
- Super actief lid
Dat idee heb ik ook niet als ik alleen op het strand of op een camping ben.
Als je daar gewoon gaat liggen of wandelen is er niemand die vreemd opkijkt (bij mij in ieder geval niet ).
Als je daar gewoon gaat liggen of wandelen is er niemand die vreemd opkijkt (bij mij in ieder geval niet ).
- Noordenwind
- Zeer actief lid
Ik ben sinds vier jaar altijd alleen op een camping of naaktstrand. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik verdacht werd van dubieuze bedoelingen. Ik lees dat mannen alleen op campings wel eens worden geweigerd, maar zelf heb ik dat nooit meegemaakt. Met andere woorden: voel je vrij.
Bloot is beautiful
-
- Super actief lid
Ik moet helaas ook overal alleen heen maar ik heb die ervaring ook niet. Misschien als je al kijkend gaat rondlopen maar als je gewoon lekker op je handdoek ligt o.i.d. dan zal niemand raar naar je kijken.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- sean3
- Zeer actief lid
Dit is niet mijn ervaring. Ik ga ook alleen naar het naaktstrand (wederhelft wil niet mee). Als je je normaal gedraagt is er niets aan de hand.
Ik vind jouw bericht ook een beetje vreemd als ik lees hoe je jezelf voorstelt. Daar schrijf je o.a.
Wordt je bij Goed Af dan als seks zoeker gezien?Naturisme is helemaal mijn ding ik loop altijd naakt maar het maar kan, thuis ,strand, op de camping Goed Af.
-
- Actief lid
Ik ga ook altijd alleen naar het naaktstrand, niks mis mee als je maar normaal doet.
Ik ga liggen en geniet van de zon en kijk afentoe naar het water voor mij.
Soms een praatje met iemand maar ook wleens niet, ligt er net aan wie er zijn (en als het praters zijn of niet ).
Ik ga liggen en geniet van de zon en kijk afentoe naar het water voor mij.
Soms een praatje met iemand maar ook wleens niet, ligt er net aan wie er zijn (en als het praters zijn of niet ).