Dat deden wij ook altijd. Maar dit keer zou de reis maar 8 uur duren. Vandaar dar we dachten achter de files aan te rijden. In Nl was dat ook goed te doen. Maar bij Antwerpen zijn ze de rondweg aan het reconstrueren en daar gaat het vaak fout vertelde een Antwerpenaar on hier. Mogelijk was een bijkomende factor en dat was in Parijs mogelijk ook zo op de Francillenne.
Het is leuk om jullie belevenissen te lezen waarvoor dank en jullie zijn lekker relaxed bezig zeker ook met die korte afstanden en dan merk je het voordeel van een camper. Wij gebruiken voor de korte pauzes meestal een klein tentje.HenkD schreef: ↑za 18 jun 2022, 01:14
Nu doen we het kalmer aan. Vind het na enkele uren rijden wel welletjes. Vanuit Laval in 3 etappes naar huis en dan vind ik de ritten nog echt pittig!
Laval(Mayennee Nature)-Egly(Parijs)-Malmedy (Athena Perron)-Coevorden via Duitsland. 250 km - 350km -350km! Met 5 uur reistijd per dag zit ik echt aan m`n max!
Ook op de heenweg ongeveer die ritten gemaakt van 200 a 300 km. En dan nemen we daar zelfs nog rustdagen tussen. Beetje het Duitse; Reisen statt Rasen! Iedere 100/125 km zet ik `m aan de kant voor een bakkie en een broodje oid. Enig nadeel, Is het een nadeel, is dat je een week nodig hebt om ergens te komen. 3 weken op 1 camping zit er niet meer in. Deden we de laatste jaren ook al niet meer. Vandaar dat de overstap naar de camper eigenlijk best wel een logische was. Nu verliezen we geen tijd aan opbouwen en installeren. Het enige; Eventueel een leveler er onder en de luifel een stukkie uit! Oja en stoeltjes naar buiten.
Jos