Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
ik ben netv van eerste bordje naar 2de bordje gefiest staat dat het 1.9 km is kwam het 2de bordje al naar 1 minuut tegen al veel eerder dan 1.9 kilometer
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik ben niet van de anwb, geef alleen aan hoe je er kunt komen. (en 2 kilometer is niet zo ver hoor)kevinnec20 schreef: ↑wo 20 apr 2022, 16:46 ik ben netv van eerste bordje naar 2de bordje gefiest staat dat het 1.9 km is kwam het 2de bordje al naar 1 minuut tegen al veel eerder dan 1.9 kilometer
-
- Zeer actief lid
klopt geen 1 minuut is wel 5 minuternGJ57 schreef: ↑wo 20 apr 2022, 19:36Ik ben niet van de anwb, geef alleen aan hoe je er kunt komen. (en 2 kilometer is niet zo ver hoor)kevinnec20 schreef: ↑wo 20 apr 2022, 16:46 ik ben netv van eerste bordje naar 2de bordje gefiest staat dat het 1.9 km is kwam het 2de bordje al naar 1 minuut tegen al veel eerder dan 1.9 kilometer
- moppetoet2
- Super actief lid
Niet druk maken om tijd/afstand.
Zolang je de juiste bordjes tegenkomt gaat het goed.
Tegenwind, wind mee, zóveel invloeden.
Zolang je de juiste bordjes tegenkomt gaat het goed.
Tegenwind, wind mee, zóveel invloeden.
We're born naked. After that, it's all drag.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
als je een gewone fiets hebt fiets je ongeveer 12 kilometer per uur. (wind tegen iets langzamer, wind in de rug iets harder) Met een ebike ga je harder (wij gemiddeld 19 km per uur)kevinnec20 schreef: ↑wo 20 apr 2022, 20:19klopt geen 1 minuut is wel 5 minuternGJ57 schreef: ↑wo 20 apr 2022, 19:36Ik ben niet van de anwb, geef alleen aan hoe je er kunt komen. (en 2 kilometer is niet zo ver hoor)kevinnec20 schreef: ↑wo 20 apr 2022, 16:46 ik ben netv van eerste bordje naar 2de bordje gefiest staat dat het 1.9 km is kwam het 2de bordje al naar 1 minuut tegen al veel eerder dan 1.9 kilometer
-
- Zeer actief lid
12 cgemiddeld ik dag 15 gemiddeld
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vandaag een welbestede dag gehad, vanmorgen eerst de kanten van het gazon, die ik gisteren met de zitmaaier gemaaid had, met de strimmer bijgewerkt, toen met de rijdende bosmaaier de opritkanten gemaaid (2x100 m) toen na een dutje de oprit aangeveegd en daarna een paar uurtjes aan de visvijver gezeten en 2 prachtige brasems gevangen. Tot slot nog even geprobeerd om met de drone een paar mooie luchtopnames te maken van de woonstee maar het waaide jammer genoeg te hard.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- wingryder
- Zeer actief lid
Vandaag bezig geweest met voorbereiding voor een trip naar canada, we gaan volgende maand naar vancouver en vandaar met een boot richting Alaska.
mooie trip maar op de terugweg vliegen we via Seattle in amerika dus moet je een esta formulier invullen
Onvoorstelbaar wat ze van je willen weten, tot aan de naam van je vader en moeder aan toe.
Wat een stel ........, nou, ja laat ik maar niks zeggen want wie weet kijken ze mee en mag ik straks het land niet in
wellicht lukt dat toch al niet want als ze weten dat ik graag bloot ben .......... o jee. gevaar voor de staatsveiligheid.
hopelijk lukt het toch
groet,
jan
mooie trip maar op de terugweg vliegen we via Seattle in amerika dus moet je een esta formulier invullen
Onvoorstelbaar wat ze van je willen weten, tot aan de naam van je vader en moeder aan toe.
Wat een stel ........, nou, ja laat ik maar niks zeggen want wie weet kijken ze mee en mag ik straks het land niet in
wellicht lukt dat toch al niet want als ze weten dat ik graag bloot ben .......... o jee. gevaar voor de staatsveiligheid.
hopelijk lukt het toch
groet,
jan
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Operatie al achter de rug ?PoppeSchuitema schreef: ↑do 21 apr 2022, 18:21 Vandaag een welbestede dag gehad, vanmorgen eerst de kanten van het gazon, die ik gisteren met de zitmaaier gemaaid had, met de strimmer bijgewerkt, toen met de rijdende bosmaaier de opritkanten gemaaid (2x100 m) toen na een dutje de oprit aangeveegd en daarna een paar uurtjes aan de visvijver gezeten en 2 prachtige brasems gevangen. Tot slot nog even geprobeerd om met de drone een paar mooie luchtopnames te maken van de woonstee maar het waaide jammer genoeg te hard.
- Flipflop
- Super actief lid
Een oprit van 100 m? Dat is voor een landgoed!PoppeSchuitema schreef: ↑do 21 apr 2022, 18:21 Vandaag een welbestede dag gehad, (....) toen met de rijdende bosmaaier de opritkanten gemaaid (2x100 m) toen na een dutje de oprit aangeveegd (...)
Genieten in mijn blootste blootje!
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ja vorige week woensdag is de ingreep geweest, morgen gaan de hechtingen er uit, het geneest heel mooi, mijn zichtveld is een stuk ruimer geworden
https://photos.app.goo.gl/MZRXsLEddbnA3gsZ8
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
https://photos.app.goo.gl/RMzsFAXukGnPxDfP9PoppeSchuitema schreef: ↑do 21 apr 2022, 20:15zover wonen we van de doorgaande weg af
https://photos.app.goo.gl/kynWhiqiZc5owPjz8
- Flipflop
- Super actief lid
Oh man, wat een ruimte!
Daar heb je geen inkijk maar volle vrijheid om bloot te zijn als je dat wilt.
Daar heb je geen inkijk maar volle vrijheid om bloot te zijn als je dat wilt.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Wat denk je wat ik dan ook zo veel mogelijk doe?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Mooi dat het zo goed helpt. Fijn voor je .PoppeSchuitema schreef: ↑do 21 apr 2022, 20:32Ja vorige week woensdag is de ingreep geweest, morgen gaan de hechtingen er uit, het geneest heel mooi, mijn zichtveld is een stuk ruimer geworden
https://photos.app.goo.gl/MZRXsLEddbnA3gsZ8
- Plakias
- Zeer actief lid
Verbaasd me overigens
Vroeg in het seizoen
Met net uitlopende begroeiing dus niet helemaal kijkdicht
En enige ervaring op het windbeschutte achterterras
Dat er geen hond de tuinen in kijkt
Mensen zijn gewoon weinig nieuwsgierig blijkbaar
- NanMar
- Super actief lid
Wij zitten midden in een verhuizing en hebben ons deze week bij de nieuwe gemeente ingeschreven. Daar werd ons ook gevraagd om de namen van onze ouders, waarop ik net zo verontwaardigd was. Toen werd mij verteld waarom ze dit willen weten: om persoonsverwisseling van mensen met dezelfde naam te voorkomen registreren ze ook de namen van de ouders. Dat kan in het geval van zo'n reisje naar/via USA een voordeel zijn: stel je heet Henk de Vries en je naamgenoot is een veroordeelde bankovervaller. Als ze dan de namen van de ouders niet weten, is de kans niet erg groot dat het reisje doorgaat...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
ja die formulieren is een drama. Inderdaad goed invullen en je antwoorden onthouden als ze er naar vragen. In de VS ging het goed maar in Rusland mis. overichte zake met het zelfde vliegtuig terug.wingryder schreef: ↑do 21 apr 2022, 18:39 Vandaag bezig geweest met voorbereiding voor een trip naar canada, we gaan volgende maand naar vancouver en vandaar met een boot richting Alaska.
hopelijk lukt het toch
groet,
jan
Het is altijd weer spannend. Vond ik vroeger ook altijd toen je bij elk land controle kreeg. Die spanning zit er altijd nog in.
Ik weet niet of het nu nog zo is maar voorheen werd op Schiphol al gecontroleerd met een verplicht gesprek van 10' met een US ambtenaar. Onzinnig gedoe.
In en rond Vancouver kun je leuke dingen doen. heb je daar tijd voor?
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- moppetoet2
- Super actief lid
Rotdag...
Ik twijfel tussen het ombrengen en het de deur uitschoppen van mijn puber (19 jaar).
Ik twijfel tussen het ombrengen en het de deur uitschoppen van mijn puber (19 jaar).
We're born naked. After that, it's all drag.
- Flipflop
- Super actief lid
Ben je met 19 nog puber? Een meerderjarige puber. Sommigen blijven dat hun hele leven.
Ik adviseer de deur uitschoppen. Ombrengen zou ik niet doen.
Ik adviseer de deur uitschoppen. Ombrengen zou ik niet doen.
- Plakias
- Zeer actief lid
Komt meestal na een aantal jaar wel weer goed
Maatje van me van vroeger zag na wat aanvaringen met zijn pa zijn koffer bij de deur staan.
Zijn vader maakte geen grapje ……..
Maatje van me van vroeger zag na wat aanvaringen met zijn pa zijn koffer bij de deur staan.
Zijn vader maakte geen grapje ……..
- wingryder
- Zeer actief lid
weinig tijd voor, wellicht dat we weer even door Stanley park fietsen of iets anders, maar we hebben in Vancouver maar een korte tijd want we komen aan en gaan de volgende dag naar de boot die ons via de "inner passage" naar Alaska brengt.Jos schreef: ↑vr 22 apr 2022, 21:50ja die formulieren is een drama. Inderdaad goed invullen en je antwoorden onthouden als ze er naar vragen. In de VS ging het goed maar in Rusland mis. overichte zake met het zelfde vliegtuig terug.wingryder schreef: ↑do 21 apr 2022, 18:39 Vandaag bezig geweest met voorbereiding voor een trip naar canada, we gaan volgende maand naar vancouver en vandaar met een boot richting Alaska.
hopelijk lukt het toch
groet,
jan
Het is altijd weer spannend. Vond ik vroeger ook altijd toen je bij elk land controle kreeg. Die spanning zit er altijd nog in.
Ik weet niet of het nu nog zo is maar voorheen werd op Schiphol al gecontroleerd met een verplicht gesprek van 10' met een US ambtenaar. Onzinnig gedoe.
In en rond Vancouver kun je leuke dingen doen. heb je daar tijd voor?
Jos
Maar we zijn al eerder in Canada geweest en het blijft een prachtig land.
We kijken er weer naar uit.
Zo een cruise schip is weer een andere ervaring.
ben benieuwd of het bevalt, ik houd jullie op de hoogte.
Groet,
Jan
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Zeker mooi. Wij waren Britisch Columbia en Vancouver Island. Prachtig.wingryder schreef: ↑vr 22 apr 2022, 23:48
weinig tijd voor, wellicht dat we weer even door Stanley park fietsen of iets anders, maar we hebben in Vancouver maar een korte tijd want we komen aan en gaan de volgende dag naar de boot die ons via de "inner passage" naar Alaska brengt.
Maar we zijn al eerder in Canada geweest en het blijft een prachtig land.
We kijken er weer naar uit.
Zo een cruise schip is weer een andere ervaring.
ben benieuwd of het bevalt, ik houd jullie op de hoogte.
Groet,
Jan
Jullie gaan een mooie reis maken.
Veel plezier.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
ik heb de eerste 20 minuten van de route naar het naakstrand gefiest dat ging goed
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik heb er alle vertrouwen in dat het in orde gaat komen Kevin. Nou nog een dag uitzoeken waarop het niet zo hard waait en het iets warmer is en dan gaat het helemaal lukken.kevinnec20 schreef: ↑za 23 apr 2022, 16:24 ik heb de eerste 20 minuten van de route naar het naakstrand gefiest dat ging goed
- Bowmore
- Super actief lid
Leuk hè, knooppunten fietsen. Zo kom je nog eens ergenskevinnec20 schreef: ↑za 23 apr 2022, 16:24 ik heb de eerste 20 minuten van de route naar het naakstrand gefiest dat ging goed
-
- Zeer actief lid
Klopt is wel een end zeg tot waar ik vandaag was is het nog 50 minuten
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij gaan de komende periode naar Flevonatuur en vandaar fietsen we ook diverse knooppunten routes. Altijd erg leuk en je komt weer terug op je beginpunt (tenminste als je een beetje opletBowmore schreef: ↑za 23 apr 2022, 16:44Leuk hè, knooppunten fietsen. Zo kom je nog eens ergenskevinnec20 schreef: ↑za 23 apr 2022, 16:24 ik heb de eerste 20 minuten van de route naar het naakstrand gefiest dat ging goed
- Bowmore
- Super actief lid
50 minuten is toch geen probleem, gewoon rustig doortrappen dan komt het goedkevinnec20 schreef: ↑za 23 apr 2022, 17:46 Klopt is wel een end zeg tot waar ik vandaag was is het nog 50 minuten
Afgelopen weekend wezen kamperen in Soest.
170km gefietst met bagage zonder ondersteuning.
Succes
Groetjes Jeroen