Wat heb je gedaan vandaag?
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Ook van mij gefeliciteerd. geniet er van.
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Bart998
- Super actief lid
Gefeliciteerd RaCa
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Is het leuke van kleinkinderen; Op het moment dat je denkt; Nou is het even mooi geweest gaan ze weer naar pa en ma!
En mooi verwennen met leuke kleertjes met van die teksten als; beetje papa, beetje mama, helemaal ikke
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
https://www.pindat.com/pindata/user/duncs.campertravels
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Het mooie is ze zien opgroeien en hoe ze zich ontwikkelen. Het is zo voorbij onze oudste kleinzoon is al weer tien en de jongste 4,5. het is voorla ook gezellig.
Bijzonder is om te zien hoe hele fases kunnen overslaan omdat ze geen weet hebben van hoe het was. Laatst haalde ik een poude filmprojecot van stal om met ze filmpjes van vroeger te kijken. Zegt de jongste: "Waar is de afstandsbediening".
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
Ja inderdaad...de afstandsbediening Ook mooi toen de kleinzoon onze LP verzameling had ontdekt...Opa mag ik eens luisteren wat er zoal op die grote zwarte CDs staatJos schreef: βma 08 nov 2021, 13:41Het mooie is ze zien opgroeien en hoe ze zich ontwikkelen. Het is zo voorbij onze oudste kleinzoon is al weer tien en de jongste 4,5. het is voorla ook gezellig.
Bijzonder is om te zien hoe hele fases kunnen overslaan omdat ze geen weet hebben van hoe het was. Laatst haalde ik een poude filmprojecot van stal om met ze filmpjes van vroeger te kijken. Zegt de jongste: "Waar is de afstandsbediening".
Jos
Keep life simple
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik zat deze week naar een programma te kijken op National Geo: allemaal begin 20 ers die werden geΓ―nterviewd over wat het voor dingen waren : lps, casettes , walkman, cd speler, pager. Zo leuk om te zien: De pager was een ding wat de meeste niet wisten behalve een, zijn vader was anesthesist en die had zo n ding lang gehad. Maar ook bepaalde soorten game computers. Werkelijk geen idee. Onze kleinzoon van 14 maand (we tellen nog in maanden) verstoppen we tegenwoordig alles voor. Telefoon in vestzakje. Meneer komt eraan, klautert met hulp op schoot, doet de rits open van het vest en kijkt heel triomfantelijk met de telefoon in zijn hand. Tja als opa zijnde smelt je dan toch wel watjanneke schreef: βma 08 nov 2021, 15:27Ja inderdaad...de afstandsbediening Ook mooi toen de kleinzoon onze LP verzameling had ontdekt...Opa mag ik eens luisteren wat er zoal op die grote zwarte CDs staatJos schreef: βma 08 nov 2021, 13:41Het mooie is ze zien opgroeien en hoe ze zich ontwikkelen. Het is zo voorbij onze oudste kleinzoon is al weer tien en de jongste 4,5. het is voorla ook gezellig.
Jos
- Bart998
- Super actief lid
Plaatje uit een kinderboek dat we gekregen hebben, toepasselijk
De gele ballon heet t
De gele ballon heet t
- Eelco
- Zeer actief lid
Van de infraroodsauna een carbonstraler kapot. Uiteraard nergens meer te krijgen. Ik denk dat ik nu het hele ding maar ga ombouwen naar volspectrumstralers. Iemand ervaring?
-
- Zeer actief lid
Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
- Bart998
- Super actief lid
-
- Nieuw lid
Vandaag maar gewoon aan het werk. Thuis.
Kantoor gaat weer dicht volgende week......
Kantoor gaat weer dicht volgende week......
-
- Actief lid
Gisteren helaas positief getest dus vandaag (+de komende 10 dagen) thuis gezeten. Laptop meegekregen van werk dus vanaf volgende week kan ik weer thuis aan de slag!
- NanMar
- Super actief lid
Niet: wat heb je gedaan vandaag, maar: wat ga je morgen doen...
Morgen gaan we ter ere van onze 4e trouwdag (afgelopen woensdag) een heerlijk dagje sauna doen in een sauna waar we nog nooit zijn geweest: Thermen Geinberg. Vanwege de recente Corona ontwikkelingen hebben we tot op het laatst gewacht met de definitieve planning, maar omdat we beide een volle portie Pfizer gehad hebben, mogen we van onze nieuwe Bundeskanzler Schallenberg (nog?) naar de sauna. Afgelopen jaar was het door de maatregelen niet mogelijk, dus we gaan dubbel genieten!
Morgen gaan we ter ere van onze 4e trouwdag (afgelopen woensdag) een heerlijk dagje sauna doen in een sauna waar we nog nooit zijn geweest: Thermen Geinberg. Vanwege de recente Corona ontwikkelingen hebben we tot op het laatst gewacht met de definitieve planning, maar omdat we beide een volle portie Pfizer gehad hebben, mogen we van onze nieuwe Bundeskanzler Schallenberg (nog?) naar de sauna. Afgelopen jaar was het door de maatregelen niet mogelijk, dus we gaan dubbel genieten!
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- robveen
- Zeer actief lid
Hoi Bart,
Bijzonder, dat een kinderboek in zo'n plaatje ook ruimte laat voor een naaktstrand. Vertel eens meer? Auteur, titel, uitgever? Van wie kreeg je het en waarom? Hier zit vast een mooi verhaal in
- HenkD
- Super actief lid
- Contacteer:
Was idd op het nieuws hier.; 2G beleid in Oostenrijk.NanMar schreef: βza 13 nov 2021, 00:51 Niet: wat heb je gedaan vandaag, maar: wat ga je morgen doen...
Heb met 2G geen probleem. Vind dat als je een keuze maakt, je ook de consequenties moet aanvaarden.
Op de hoogte blijven van mijn reizen. Kijk op;
-
- Zeer actief lid
Volledig gelijk Henk. Men zal dat moeten accepteren.
-
- Zeer actief lid
Vanmorgen mijn griepvaccin laten zetten...binnen en zo weer buiten op 2 minuten Tsja...je bent nog maar goed en wel bekomen van het Covid vaccin...en hup het volgende is er al weer. Het nieuwe normaal?
Keep life simple
- moppetoet2
- Super actief lid
Ik krijg komende week de griepprik via de baas. De eerste in mijn leven.
Voor de huisarts ben ik nog net te goed, maar als de bass het aanbiedt, waarom niet.
Voor de huisarts ben ik nog net te goed, maar als de bass het aanbiedt, waarom niet.
We're born naked. After that, it's all drag.
- moppetoet2
- Super actief lid
Het prentenboek hierboven heet "De gele ballon" van Charlotte Dematons.
https://www.bol.com/be/nl/p/de-gele-bal ... DfEALw_wcB
- moppetoet2
- Super actief lid
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik krijg de griepprik al een aantal jaren (leeftijdstechnisch) en vrouwlief gezondheidstechnisch. Zo ook dit jaar afgelopen vrijdag in een lange rij bij de huisarts allemaal oale griezen. 2 minuten en je staat weer buiten. Geen enkele last van. Behalve een verschrikkelijk zere boven arm (mannenpijn) nee hoor gewoon nergens last van.moppetoet2 schreef: βza 13 nov 2021, 23:27 Ik krijg komende week de griepprik via de baas. De eerste in mijn leven.
- Bowmore
- Super actief lid
Ook ons gezin zit in quarantaine nadat vrijdag mijn vrouw vrijdag ziek werd en zaterdag een positieve uitslag kreeg.
Ikzelf en de kinderen hebben nog geen klachten.
Afwachten dus...
Groetjes Jeroen
Ikzelf en de kinderen hebben nog geen klachten.
Afwachten dus...
Groetjes Jeroen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Sterkte Jeroen,
Jos
- Bowmore
- Super actief lid
Dank je wel Jos.
- moppetoet2
- Super actief lid
Hopelijk mag je snel weer uit quarantaine, Jeroen.
- robveen
- Zeer actief lid
Dank je! Leuk.moppetoet2 schreef: βza 13 nov 2021, 23:31 Het prentenboek hierboven heet "De gele ballon" van Charlotte Dematons.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik heb nog nooit een griepprik gehad, ik heb ook nog nooit griep gehad, ik heb geen coronaprik gehad en ik heb (waarschijnlijk) geen corona gehad dus ik ga er vanuit dat mijn afweersysteem goed werktGJ57 schreef: βzo 14 nov 2021, 09:52Ik krijg de griepprik al een aantal jaren (leeftijdstechnisch) en vrouwlief gezondheidstechnisch. Zo ook dit jaar afgelopen vrijdag in een lange rij bij de huisarts allemaal oale griezen. 2 minuten en je staat weer buiten. Geen enkele last van. Behalve een verschrikkelijk zere boven arm (mannenpijn) nee hoor gewoon nergens last van.moppetoet2 schreef: βza 13 nov 2021, 23:27 Ik krijg komende week de griepprik via de baas. De eerste in mijn leven.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Sorry Poppe maar zo werkt het niet. Om deze gedachten zijn legio mensen in het ziekenhuis beland. Het virus maakt geen onderscheid.PoppeSchuitema schreef: βzo 14 nov 2021, 20:16Ik heb nog nooit een griepprik gehad, ik heb ook nog nooit griep gehad, ik heb geen coronaprik gehad en ik heb (waarschijnlijk) geen corona gehad dus ik ga er vanuit dat mijn afweersysteem goed werktGJ57 schreef: βzo 14 nov 2021, 09:52Ik krijg de griepprik al een aantal jaren (leeftijdstechnisch) en vrouwlief gezondheidstechnisch. Zo ook dit jaar afgelopen vrijdag in een lange rij bij de huisarts allemaal oale griezen. 2 minuten en je staat weer buiten. Geen enkele last van. Behalve een verschrikkelijk zere boven arm (mannenpijn) nee hoor gewoon nergens last van.moppetoet2 schreef: βza 13 nov 2021, 23:27 Ik krijg komende week de griepprik via de baas. De eerste in mijn leven.
De griipprik gebruik ik al 20 jaar. Sinds die tijd geen longontstekingen meer en ook geen bronchitis. Voor mij een uitkomst.
Groet
Jos
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag. werden we 10:00 wakker. Lekker gedouched samen . Daarna ieder zijn gang gegaan. Na de lunch zijn we naar de volkstuin geweest . Dat doen we sinds kort samen. 100 Sierbloemenplanten in de gronde verwerkt. Daarna 2 uur in bad. Vervolgens lekker bij een haardvuur gedineerd. De rest van de avond zal wel volgen.
groet
Jos
groet
Jos
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik hoop voor je dat het zo werkt. Ik geloof daar dan weer niet in. En wil het risico voor mijn omgeving ook niet lopen. Mijn vrouw met copd is mega de klos als de griep of C voorbij komt. (en ik na die tijd)PoppeSchuitema schreef: βzo 14 nov 2021, 20:16Ik heb nog nooit een griepprik gehad, ik heb ook nog nooit griep gehad, ik heb geen coronaprik gehad en ik heb (waarschijnlijk) geen corona gehad dus ik ga er vanuit dat mijn afweersysteem goed werktGJ57 schreef: βzo 14 nov 2021, 09:52Ik krijg de griepprik al een aantal jaren (leeftijdstechnisch) en vrouwlief gezondheidstechnisch. Zo ook dit jaar afgelopen vrijdag in een lange rij bij de huisarts allemaal oale griezen. 2 minuten en je staat weer buiten. Geen enkele last van. Behalve een verschrikkelijk zere boven arm (mannenpijn) nee hoor gewoon nergens last van.moppetoet2 schreef: βza 13 nov 2021, 23:27 Ik krijg komende week de griepprik via de baas. De eerste in mijn leven.