Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
RaCa
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door RaCa »

Jos schreef: do 24 jun 2021, 10:46
RaCa schreef: wo 23 jun 2021, 22:35 Aan alles komt een einde, vandaag bij mijn advocaat geweest en opdracht gegeven een echtscheidingsprocedure in gang te zetten.

Daarvoor een gesprek gehad met mij eega die geschokt en vol ongeloof reageerde.
Geen goed nieuws Raca. Sterkte met alles wat je nu in gang zet. Je echtgenote was totaal verrast?

Jos
Dank aan allen voor de opbeurende reacties.

Ja ze was verrast, ondanks dat ik al heel vaak heb aangegeven dat het huwelijk op ramkoers lag en dat als er zaken niet veranderen het onvermijdelijk was dat het op de klippen liep. Ik heb van alles geprobeerd maar een huwelijk vraagt werk van twee kanten.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

RaCa schreef: do 24 jun 2021, 11:39
Dank aan allen voor de opbeurende reacties.

Ja ze was verrast, ondanks dat ik al heel vaak heb aangegeven dat het huwelijk op ramkoers lag en dat als er zaken niet veranderen het onvermijdelijk was dat het op de klippen liep. Ik heb van alles geprobeerd maar een huwelijk vraagt werk van twee kanten.
Jammer Raca, zo'n uitgangspositie is ook al niet goed voor een vlotte scheiding. Sterkte
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Flipflop
Super actief lid

Bericht door Flipflop »

Jammer RaCa. Ik wens je toe dat het een soepele scheiding wordt. Een vechtscheiding is vervelend voor beiden.

Hoe kun je toch nog klussen in huis terwijl dit in je hoofd speelt? Of word je daar juist rustig van?
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Jammer RaCa, maar als t niet meer gaat is dat soms het enige dat overblijft, hopelijk blijft de herinnering aan de goede jaren, sterkte!
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

Flipflop schreef: do 24 jun 2021, 17:32 Jammer RaCa. Ik wens je toe dat het een soepele scheiding wordt. Een vechtscheiding is vervelend voor beiden.

Hoe kun je toch nog klussen in huis terwijl dit in je hoofd speelt? Of word je daar juist rustig van?
Gewoon doorgaan. Ik denk dat ik al een paar jaar geleden afscheid van de relatie heb genomen.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Gisteren maar even naakt gewandeld hier in een bos bij Oosterhout. Was erg aangenaam, het bos was voor de rest ook verlaten.
-----
Groeten,

Mark
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Oosterhout Gelderland?
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Bowmore schreef: wo 30 jun 2021, 09:08 Oosterhout Gelderland?
Nee, Brabant. Vlakbij de weg naar Rijen.
-----
Groeten,

Mark
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Oké, anders was je vlak bij ons huis geweest.
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Mark1979 schreef: wo 30 jun 2021, 07:17 Gisteren maar even naakt gewandeld hier in een bos bij Oosterhout. Was erg aangenaam, het bos was voor de rest ook verlaten.
Mooi dat je bloot een wandeling kan maken in de natuur... lijkt me inderdaad wel aangenaam in een rustige omgeving.
Hoe lang kan je dan zo stappen, en kom je dan geen andere wandelaars tegen?

Waar ik woon zijn ook wel wat bossen, maar daar er wel meer gewandeld word is bloot wandelen hier geen optie :roll:

Grts Jan
Keep life simple :)
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

janneke schreef: wo 30 jun 2021, 14:24
Mark1979 schreef: wo 30 jun 2021, 07:17 Gisteren maar even naakt gewandeld hier in een bos bij Oosterhout. Was erg aangenaam, het bos was voor de rest ook verlaten.
Mooi dat je bloot een wandeling kan maken in de natuur... lijkt me inderdaad wel aangenaam in een rustige omgeving.

Waar ik woon zijn ook wel wat bossen, maar daar er wel meer gewandeld word is bloot wandelen hier geen optie :roll:

Grts Jan
Hoi Jan. Ik ben daar twee dagen op rij niemand tegen gekomen. Het is aan twee kanten van de provinciale weg richting Rijen. De ene kant zeker een half uur gewandeld en de andere kant iets korter, maar toen wilde ik ook weer terug.
-----
Groeten,

Mark
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Mark1979 schreef: wo 30 jun 2021, 14:39

Grts Jan
Hoi Jan. Ik ben daar twee dagen op rij niemand tegen gekomen. Het is aan twee kanten van de provinciale weg richting Rijen. De ene kant zeker een half uur gewandeld en de andere kant iets korter, maar toen wilde ik ook weer terug.
Toch wel mooi dat je daar vrij een half uurtje kan wandelen zonder iemand tegen te komen. Stel dat je daar dan toch eens een keertje iemand tegen het lijf loopt...hoe reageer je dan? Trek je vlug iets aan...of knik je gewoon eens vriendelijk goededag..en zet je wandeling gewoon verder 8-)
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Vandaag een lui dagje...de tour gezien op tv, en vanavond uiteraard naar onze rode duivels 🥳🥳😎
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

janneke schreef: vr 02 jul 2021, 13:18
Mark1979 schreef: wo 30 jun 2021, 14:39

Grts Jan
Toch wel mooi dat je daar vrij een half uurtje kan wandelen zonder iemand tegen te komen. Stel dat je daar dan toch eens een keertje iemand tegen het lijf loopt...hoe reageer je dan? Trek je vlug iets aan...of knik je gewoon eens vriendelijk goededag..en zet je wandeling gewoon verder 8-)
Goede vraag, geen idee eigenlijk. Vlug iets aantrekken is vaak lastig :-)
-----
Groeten,

Mark
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Vriendelijk groeten en doorlopen 😄
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Bart998 schreef: za 03 jul 2021, 12:01 Vriendelijk groeten en doorlopen 😄
Dat lijkt me ook de eenvoudigste manier om te reageren. Alleen wandelen is naar mijn mening toch net iets anders tegenover dat je met je partner of een groepje onderweg bent... zo zou ik het althans ervaren.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Persoonlijk wandel ik liever met een groep. Vanwege de gezelligheid en de veiligheid.

Ik bedoel, een te dikke man van middelbare leeftijd die in zijn eentje naakt door het bos wandelt... hoe cliche kan het hebben.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Mindfulnudist_nl
Actief lid

Bericht door Mindfulnudist_nl »

Frivooltje schreef: zo 04 jul 2021, 23:46 Persoonlijk wandel ik liever met een groep. Vanwege de gezelligheid en de veiligheid.

Ik bedoel, een te dikke man van middelbare leeftijd die in zijn eentje naakt door het bos wandelt... hoe cliche kan het hebben.
:lol: :lol:
Bart998
Super actief lid

Bericht door Bart998 »

Lekker met mn vriendin dagje sauna geweest, lekker tijd voor elkaar, zonder telefoon of televisie. Altijd balen als je op het einde van de dag je kleren weer aan moet doen, heb daar echt 5 min in de kleedkamer gezeten om het maar uit te stellen 🤣
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Wij gaan vandaag een dagje Sare doen. Lekker weer, niet te gek warm. eerst even de Brugmansias en fuchsia's een watertje geven
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Wij zijn vandaag, na een lange tijd, weer eens met de paarden naar een cross geweest in Markelo, beide paarden hadden er zin in en hebben geweldig hun best gedaan, dochter (ruiter en eigenaresse van de paarden) werd er helemaal blij van en was super tevreden. We hebben een prachtige dag gehad met elkaar
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Mark1979
Actief lid

Bericht door Mark1979 »

Heerlijk zwemweer vandaag, dus heerlijk gezwommen.
-----
Groeten,

Mark
Noordenwind
Zeer actief lid

Bericht door Noordenwind »

Benauwd warm weer was een goede reden voor bijna bloot fietsen en bloot wandelen, in de buurt van Ossenzijl. Details in de rubriek bloot fietsen!
Bloot is beautiful
Noordenwind
Zeer actief lid

Vandaag om de paar uur triamcinolon gesmeerd op de jeukende insectenbeten die ik gister heb opgelopen. Had ik maar DEET moeten smeren of spuiten!
Bloot is beautiful
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Noordenwind schreef: di 13 jul 2021, 22:39 Vandaag om de paar uur triamcinolon gesmeerd op de jeukende insectenbeten die ik gister heb opgelopen. Had ik maar DEET moeten smeren of spuiten!
Eikenprocessierups ? Deet helpt daar helaas niet tegen. Tenminste wij zitten eronder na een dagje fietsen en flink Deet overal.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Koenraad schreef: ma 14 jun 2021, 01:19 Zoek nog een kantelbeugel zodat ie in de garage gestalt kan worden.
Heb je al kantelbeugels gevonden? Ik kwam toevallig een advertentie tegen waar ze aangeboden worden:

https://www.marktplaats.nl/a/caravans-e ... ousPage=lr
Gr. NanMar

PB is welkom!
Koenraad
Super actief lid

Bericht door Koenraad »

NanMar schreef: wo 14 jul 2021, 09:02
Koenraad schreef: ma 14 jun 2021, 01:19 Zoek nog een kantelbeugel zodat ie in de garage gestalt kan worden.
Heb je al kantelbeugels gevonden? Ik kwam toevallig een advertentie tegen waar ze aangeboden worden:

Hoi NanMar.
Leuk dat je er aan dacht. Dank je.

De kantelbeugel die ik zoek is net even anders, met 2 wieltjes. Die staan ook op marktplaats, maar dan moet ik ruim een halve dag rijden plus benzine en dat maakt het te duur.

Maar zie net dat aanbieder ook wil verzenden. Toch ff verder vragen...

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

Denken kan je niet delegeren
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

@ Koenraad

geen dank!
Gr. NanMar

PB is welkom!
Noordenwind
Zeer actief lid

GJ57 schreef: wo 14 jul 2021, 07:42
Noordenwind schreef: di 13 jul 2021, 22:39 Vandaag om de paar uur triamcinolon gesmeerd op de jeukende insectenbeten die ik gister heb opgelopen. Had ik maar DEET moeten smeren of spuiten!
Eikenprocessierups ? Deet helpt daar helaas niet tegen. Tenminste wij zitten eronder na een dagje fietsen en flink Deet overal.
Nee insectenbeten, minstens drie verschillende soorten. Van de rups heb ik geen last gehad, geen eikenlanen deze keer, en het was redelijk windstil weer.
Bloot is beautiful
Koenraad
Super actief lid

Bericht door Koenraad »

Vanavond even op visite geweest bij onze nieuwe buren.
Heel gezellig. Verteld dat ik naturist ben. Hadden ze niks mee en ze hebben er ook niks mee als in mijn blootje in de tuin ben.

Had dat ook wel verwacht, maar nu hebben we het er open en eerlijk over gehad.

Groet,
Koen
Bloot Is Gewoon - BIG

Denken kan je niet delegeren
Plaats reactie