Naakt feestvieren op bijzonder nieuw festival

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
henkj
Zeer actief lid

Naakt feestvieren op bijzonder nieuw festival

Bericht door henkj »

TILBURG - Na Best Kept Secret en Decibel Outdoor is de Beekse Bergen in Hilvarenbeek weer een festival rijker. Ditmaal geen muziekfestival waar er dertien in een dozijn van bestaan, maar een kampeerevenement voor reizigers over de gehele wereld.

Volgens de site van Itchy Feet, zoals het evenement gaat heten, wil de organisatie een tijdelijke samenleving creëren gebaseerd op vrijheid, zelfexpressie, kunst, muziek, eten, spiritualiteit en creativiteit.

Afbeelding

Itchy Feet draait helemaal om de vrije geest van de bezoekers. Zo kun je je aanmelden om zelf op te treden op het festival of om te koken voor mede-feestgangers. Zelfs naakt lopen is geoorloofd.

Op het terrein van 175.000 vierkante meter is er plaats voor 5000 vrije geesten van over de gehele wereld. Het festival vindt plaats van 5 tot 8 september en tickets gaan de deur uit voor 79 euro.

bron: dichtbij.nl
This is who I am, deal with it.
naturisten1980
Zeer actief lid

Re: Naakt feestvieren op bijzonder nieuw festival

Bericht door naturisten1980 »

Bedankt voor de uitnodiging... Maar ik laat het aan mij voorbij gaan.
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Mja, ik weet niet wat ik daarvan moet vinden; hier is een terrein, een paar tenten, wat basale catering en (hopelijk) was- en toilet mogelijkheden voor 80 Euro en vermaak jezelf maar voor de rest.
5 gram weed pp toegestaan, dat samen met (bijna) alles mag en kan [naakt] nodigt, ben ik bang, uit tot het soort naakt "recreatie" dat wij als niet (heel erg) naturistische ervaren. Vooral omdat waarschijnlijk voornamelijk de wat meer vrijgevochten geesten op zo'n concept af zullen komen.
Misschien, of hopelijk, een vooroordeel, maar 80 Euro (+ de rest) om dat uit te vinden is voor mij teveel.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

't Lijkt een soort "burning man".
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Maar dan zonder die geweldige afsluiting, tenzij iemand zo gek is om daar ook zo'n stro-figuur van 20 meter hoog neer te zetten natuurlijk. Naar burning man kwamen in 2012 dik 59,000 man volgens het rapport, da's dus nogal en verschil met de be-oogde 5000 van dit event. Ook de omgeving van burning man (puur woestijn) is nogal wat anders dan een meertje omgeven door groen in Nederland..
Het is meer bedoeld als een verkorte en vrijblijvend soort Oerol denk ik, leuk voor de back-packers die nog wat anders zoeken naast Amsterdam en Zandvoort.
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Is het nog doorgegaan begin deze maand?
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
henkj
Zeer actief lid

Bericht door henkj »

Te weinig kaartjes verkocht daarom afgelast

Kijk hier voor meer info