Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Zeer actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
en stevig. Vlg. mij kun je er zelfs een kip op slachten!!
- Bart998
- Super actief lid
Damn, netjes hoorPoppeSchuitema schreef: ↑za 02 jan 2021, 21:10 Nog net op de valreep mijn meubelproject af gekregen
https://www.facebook.com/poppe.schuitem ... c&ref=noti
- Mandy
- Zeer actief lid
Na het op staan een heerlijk kop thee gedronken en gaan douchen. Daarna snel mijn weekend boodschapjes gehaald, het was nog heerlijk rustig in de winkel zo op de vroege ochtend. Daarna een heerlijk broodje gegeten en hier op een enkele topic gereageerd. Was al weer erg lang geleden Voor iedereen een heel fijn weekend met (hopelijk) morgen sneeuw. Doe wel voorzichtig!
Een PB is altijd welkom!
- NanMar
- Super actief lid
Ik kan geen sneeuw meer zien... Ik moest gister naar Vorarlberg, een ritje van normaal circa 4,5 uur vanaf hier, maar gister ben ik 19 uur onderweg geweest... Heb o.a. een file gehad waarbij ik in bijna 3 uur hooguit 500 meter gereden heb. Toen ben ik omgedraaid, wat natuurlijk niet mocht...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- anakin
- Super actief lid
Wat had ik moeten doen vandaag........ Op de planning stond lang geleden rijden naar de sneeuw in Oostenrijk. Daar had vandaag een welverdiende vakantie moeten beginnen op de (après-)skipiste.
Helaas, nu maar naar de sneeuw hier in de straat kijken. Volgend jaar dan maar 2 jaar stof van het snowboard afblazen.
Helaas, nu maar naar de sneeuw hier in de straat kijken. Volgend jaar dan maar 2 jaar stof van het snowboard afblazen.
-
- Super actief lid
Joeppieeeeee sneeuw.
EDIT: 1 cm.
EDIT: 1 cm.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- Bowmore
- Super actief lid
Vandaag gewandeld in het nationaal park
De Maas duinen. 12 km.
De Maas duinen. 12 km.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Sluit me aan bij Bowmore: gewandeld. Echter nabij Lonneker (enschede) grote delen van het oude vliegveld. Mooi om te zien hoe bijvoorbeeld de vliegtuigen in de oorlog werden beschermd of de brandstofopslag. Ook grote delen door bos enzo. Het waren 15 mooie kilometers, Wandelen is een van die dingen die we erg graag doen ook al is het nat of koud.
- Nicole
- Zeer actief lid
Werken, voor de verandering eens thuis, pfff, ergens is het best lekker hoor thuiswerken, maar na al die tijd mis ik toch wel het contact met collega's.
En contact met familie en vrienden. En de sauna, etentjes etc etc. Ik zal blij zijn als ik mijn vaccinatie krijg. Verder bestaat het leven uit lezen, klussen (vooral de ideeën dan, ik help natuurlijk wel een beetje mee maar het meeste werk doet toch mijn man : ) ), wandelen, een serie volgen, heel optimistisch vakantieplannen maken en verder vooral bij iedereen uit de buurt blijven.
En contact met familie en vrienden. En de sauna, etentjes etc etc. Ik zal blij zijn als ik mijn vaccinatie krijg. Verder bestaat het leven uit lezen, klussen (vooral de ideeën dan, ik help natuurlijk wel een beetje mee maar het meeste werk doet toch mijn man : ) ), wandelen, een serie volgen, heel optimistisch vakantieplannen maken en verder vooral bij iedereen uit de buurt blijven.
- Bart998
- Super actief lid
Zucht, vakantieplannen.... wij hebben afgelopen weekeinde besloten om ons voorgenomen huwelijk (en de reis) toch maar een jaar uit te stellen
-
- Super actief lid
Mijzelf flink verslapen. (accu van mobiel was leeg dus alarm ging niet af) Zonder te douchen naar de markt omdat deze alleen in de ochtend is. Daarna boodschappen gedaan en een stuk gereden. Auto had al veel te lang geen beweging gehad. Daarna naar de inauguratie van Biden gekeken en opgelucht adem gehaald toen er niets was gebeurt. Zat tijdens zijn toespraak echt te wachten op een schot ofzo. Had mij helemaal niet verbaasd ondanks de beveiliging. Daarna gedoucht en daarna 3,5 liter bloemkoolsoep klaar gemaakt. Nu alleen nog even dit forum en dan gaat de PC weer uit voor een aantal dagen. Is ook beter voor mijn rug want die is niet blij vandaag.
Zou best kunnen dat ik zo nog een keer ga douchen. Lekker heet, goed voor de rug.
Zou best kunnen dat ik zo nog een keer ga douchen. Lekker heet, goed voor de rug.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
- wingryder
- Zeer actief lid
Hoi Allemaal,
Vandaag verder gegaan met het slopen van ons oude blokhutje, helaas niet lekker bloot want t is nog erg frisjes
Deze moet plaats maken voor een grotere(4x3m) want nu ik met pensioen ben wil ik wat meer ruimte om lekker te klooien met hout, ik wil een houtdraaibankje en nog wat apparatuur om me te kunnen uitleven in de "mancave"
helaas lukte het niet om het ding netjes te demonteren om te kunnen verkopen want door het uitzetten van het hout zaten de verschillende delen zo vast dat alleen grof geweld met hamer en koevoet het hutje in notime deed verworden tot een zielige hoop brandhout
(iemand belangstelling? gratis af te halen )
op zich wel jammer dat het niet lukte want wellicht was er iemand blij mee geweest.
Nu het hout afvoeren en dan verder met het bouwrijp maken van de bouwplaats .
Dat is nog een behoorlijke klus maar ik heb de tijd want de nieuwe schuur komt op afroep en dat zal ergens eind maart, begin april worden.
Hopelijk is dan de temperatuur ook wat beter.
Hieronder een paar foto's van de plaats delict
zo was het
Het begin is er
brandhout
Groet,
Jan
Vandaag verder gegaan met het slopen van ons oude blokhutje, helaas niet lekker bloot want t is nog erg frisjes
Deze moet plaats maken voor een grotere(4x3m) want nu ik met pensioen ben wil ik wat meer ruimte om lekker te klooien met hout, ik wil een houtdraaibankje en nog wat apparatuur om me te kunnen uitleven in de "mancave"
helaas lukte het niet om het ding netjes te demonteren om te kunnen verkopen want door het uitzetten van het hout zaten de verschillende delen zo vast dat alleen grof geweld met hamer en koevoet het hutje in notime deed verworden tot een zielige hoop brandhout
op zich wel jammer dat het niet lukte want wellicht was er iemand blij mee geweest.
Dat is nog een behoorlijke klus maar ik heb de tijd want de nieuwe schuur komt op afroep en dat zal ergens eind maart, begin april worden.
zo was het
Het begin is er
brandhout
Groet,
Jan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Als je dat klaar hebt staat in Enschede eenzelfde schuurtje klaar. Dochterlief noemt het al het pauperschuurtje want de gaten vallen in het hout.wingryder schreef: ↑do 21 jan 2021, 19:16 Hoi Allemaal,
tn_schuurtje.JPG
zo was het
tn_IMG-20210118-WA0006.jpeg
Het begin is er
tn_IMG-20210121-WA0001.jpeg
brandhout
Groet,
Jan
-
- Actief lid
Vandaag eerste opzetje afgemaakt voor de nieuwe website van stichting Isabellagriend. Beetje moderner gemaakt. https://naturisme-isabellagriend.nl/
Na melding in UIT (of blootgewoon) hebben zich heel wat nieuwe mensen gemeld voor het bestuur. Lijkt erop dat de stichting voor het beheer van het terrein dus blijft bestaan.
Na melding in UIT (of blootgewoon) hebben zich heel wat nieuwe mensen gemeld voor het bestuur. Lijkt erop dat de stichting voor het beheer van het terrein dus blijft bestaan.
- NanMar
- Super actief lid
Ziet er verzorgd uitMindfulnudist_nl schreef: ↑do 21 jan 2021, 20:57 Vandaag eerste opzetje afgemaakt voor de nieuwe website van stichting Isabellagriend. Beetje moderner gemaakt. https://naturisme-isabellagriend.nl/
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
-
- Actief lid
Heel mooi dat dit schitterende terrein niet voor het naturisme verloren gaat. Als ik wat dichter in de buurt had gewoond had ik me best wel willen opgeven voor één of nadere functie maar 1,5 uur rijden vind ik toch te ver. Maar als het weer het toelaat kom ik er graag. De vernieuwde website ziet er ook al een stuk beter uit.
- coboho
- Zeer actief lid
ik ben een weekje met vakantie, Roompot Resort in Arcen, vandaag de omgeving op de fiets proberen te verkennen.
In de middag al de eerste sneeuwvlokken, nu zondagmorgen ongeveer 6 cm sneeuw...............
In de middag al de eerste sneeuwvlokken, nu zondagmorgen ongeveer 6 cm sneeuw...............
- Bart998
- Super actief lid
Wat heb je gedaan vandaag, een heerlijke duik in de sneeuw genomen. Hahaha, was eigenlijk best fijn
-
- Zeer actief lid
zozo dat is koud
- sean3
- Zeer actief lid
Valt wel mee hoor. Het voelt heerlijk als je er weer uit bent.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
vanmiddag met het shoveltje van de buurman ons pad (ca 100 m) begaanbaar gemaakt er lag zo ongeveer een halve meter sneeuw op en bij huis achter de heg een meter https://photos.app.goo.gl/MLzS2iAeszu6NzBD8
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- anakin
- Super actief lid
Vandaag een stukkie door de stad gewandeld. Opvallend was dat er geen tram door de stad heen reed. Het blijft onvoorstelbaar, dat met een beetje sneeuwval het volledige openbaar vervoer stil ligt. Laten ze 's in Rusland kijken hoe ze daar mee omgaan, daar rijdt wel alles. Hier een beetje vorst, en weer zijn alle wissels van de treinen vastgevroren. Nog steeds hebben ze daar geen oplossing voor.
- Bowmore
- Super actief lid
De wissels van het spoor zijn verwarmd, de ene keer electrisch maar ook op gas. Het zou dus goed kunnen gaan, maar ik verwacht dat de systemen gewoon niet goed getest en onderhouden worden...
- sean3
- Zeer actief lid
We schijnen met z'n allen van het gas af te moeten. Laat Prorail (= overheid) het goede voorbeeld geven en de wisselverwarming ombouwen naar elektrisch. En ga anders kijken in Zwitserland. Het motto bij de spoorwegen daar is "bij sneeuw hebben wij ook problemen, maar minder dan een halve meter noemen wij geen sneeuw".
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
In Duitsland krijg je subsidie als je op gas gaat...Rare wereld.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- Bart998
- Super actief lid
Een kaartje is nu al belachelijk duur, laat ze asjeblieft maar wat meer bezuinigen, dat je dan 1x per jaar niet met de trein kan moeten we dan maar voor lief nemen. Ik moet m’n auto overigens ook eerst uitgraven wil ik gaan rijdensean3 schreef: ↑ma 08 feb 2021, 09:32 We schijnen met z'n allen van het gas af te moeten. Laat Prorail (= overheid) het goede voorbeeld geven en de wisselverwarming ombouwen naar elektrisch. En ga anders kijken in Zwitserland. Het motto bij de spoorwegen daar is "bij sneeuw hebben wij ook problemen, maar minder dan een halve meter noemen wij geen sneeuw".
- Bowmore
- Super actief lid
We hebben zojuist met het hele gezin liggen rollen in de sneeuw in de achtertuin
Was erg leuk
Groetjes Jeroen
Was erg leuk
Groetjes Jeroen
- Roger72
- Actief lid
Afgelopen najaar had ik een paar vogelhuisjes gemaakt en die stonden op de tuinbank zo van ik hang ze binnenkort op, maarja dat blijft dan toch maar weer staan zoals dat zovaak gaat .
Dus vandaag zat/lag ik even in het tuinhuis lekker languit op de bank haardje aan en wat denk je komen die koolmeesjes gewoon die huisjes bekijken, twee huisjes stonden met het gat naar elkaar toe bijna tegen elkaar is zo'n koolmeesje zichzelf naar binnen aan het murmelen nou ik denk ik zal ze nu maar aan de gevel schroeven anders zit er zodadelijk een nestje in.
Dus vandaag toch maar die ladder naar buiten en ophangen die hap .
Nu maar afwachten.....
Dus vandaag zat/lag ik even in het tuinhuis lekker languit op de bank haardje aan en wat denk je komen die koolmeesjes gewoon die huisjes bekijken, twee huisjes stonden met het gat naar elkaar toe bijna tegen elkaar is zo'n koolmeesje zichzelf naar binnen aan het murmelen nou ik denk ik zal ze nu maar aan de gevel schroeven anders zit er zodadelijk een nestje in.
Dus vandaag toch maar die ladder naar buiten en ophangen die hap .
Nu maar afwachten.....
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
wij wandelen ons helemaal suf in deze tijd. Het is goed voor mij lichamelijke (en vooral geestelijke) gezondheid om veel in beweging te blijven. We wandelen veel in Twente waar we wonen. Het nieuwe wandelboekje van Truus Wijnen is uit en dat zijn er weer 20 die we kunnen lopen. We genieten ervan en het voelt safe.
- wingryder
- Zeer actief lid
M'n zoon nageaapt die had dit ook gedaan en bij ons lag een mooi laagje sneeuw op m'n nieuwe regenton.
van de kinderen gekregen voor m'n 65e afgelopen zondag
dus maar even gedaan wat hij ook deed, resultaat zie hieronder.
leuk om te proberen
Heb hem later gevuld met gips, ben benieuwd of dat goed gaat want het gaat nu wel weer aardig vriezen, zal dus wel niks worden wel leuk om te proberen.
Groet,
Jan
van de kinderen gekregen voor m'n 65e afgelopen zondag
dus maar even gedaan wat hij ook deed, resultaat zie hieronder.
leuk om te proberen
Heb hem later gevuld met gips, ben benieuwd of dat goed gaat want het gaat nu wel weer aardig vriezen, zal dus wel niks worden wel leuk om te proberen.
Groet,
Jan