Toos & Henk

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
mivanos
Actief lid

Toos & Henk

Bericht door mivanos »

Vandaag stond er wel een toepasselijke Toos en Henk in BN de Stem

Afbeelding
Flipflop
Super actief lid

Re: Toos & Henk

Bericht door Flipflop »

Toen thuiswerken, videobellen en videoconferencing niet zo actueel waren als nu en bovendien veel minder vaak werd gedaan, had ik een bijzondere ervaring waaraan ik bij dit plaatje moest denken.
Jaren geleden Skypte ik met een collega over een probleem op het werk toen ineens haar vriend in zijn blootje achter haar kwam staan. Hij had niet door dat ik hem kon zien. Toen ik haar vroeg of hij naturist was zei ze: "nee, hij is hovenier. Hij is net thuisgekomen en heeft zich gedoucht." Het werd nog een hele spraakverwarring omdat ze het begrip naturist niet koppelde aan blootlopen.
Toen ik ruim een jaar later tijdens een bedrijfsfeest kennis maakte met haar vriend en zei dat ik hem al eens onder bijzondere omstandigheden had gezien, was de verwarring helemaal compleet. Zij had hem niet verteld dat hij tijdens het Skypen door mij te zien was geweest. Ze vond het wat ongemakkelijk voor hem. Nu was de kennismaking nog veel ongemakkelijker.
Genieten in mijn blootste blootje! :D
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

:mrgreen:
rdj
Zeer actief lid

Bericht door rdj »

Was er niet jaren geleden een reclame voor internet oid dat erg snel opgezet kon worden? Het idee was dat de man van het stel in zijn blootje uit de douche kwam zonder te weten dat de vrouw inmiddels met haar moeder aan het videobellen was.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

rdj schreef: vr 24 apr 2020, 19:37 Was er niet jaren geleden een reclame voor internet oid dat erg snel opgezet kon worden? Het idee was dat de man van het stel in zijn blootje uit de douche kwam zonder te weten dat de vrouw inmiddels met haar moeder aan het videobellen was.
Ik weet niet meer waar de reclame over ging maar heb dat reclamefilmpje laatst nog tijdens een programma voorbij zien komen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
mivanos
Actief lid

Bericht door mivanos »

Afbeelding
Plaats reactie