Dat heb je dan goed geregeld voor jezelf en je personeel. Modelbouwdoos ? wat ben je aan het bouwen ?RaCa schreef: ↑wo 01 apr 2020, 10:31 Gisteren heerlijk buiten aan een modelbouwdoos gewerkt, vandaag weer verder. Door het Corona ligt bij mij alles stil. Het positieve is dat ik nu tijd heb, het negatieve dat er geen inkomsten zijn.
Nadeel van een eigen bedrijf, gelukkig zijn er genoeg reserves dus ook het personeel kan het komende jaar gewoon doorbetaald worden.
Wat heb je gedaan vandaag?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Zeer actief lid
Het is de verplichting die je in mijn bescheiden mening hebt naar werknemers. Gezien mijn bedrijf op 2 continenten actief is en niet overal dezelfde sociale voorzieningen zijn als in Nederland dan moet je zelf deze verantwoordelijkheid nemen. Gezien 95 procent van mijn personeel in één van de armste gebieden van het westelijke halfrond zit kan je deze niet in de steek laten. Daarom hebben we als bedrijf redelijk forse reserves. Normale lonen voor managers en minimaal dividend voor de aandeelhouders, ik dus.
Ben bezig met een greyhound pantservoertuig uit WO2 dan heb ik nog een M3 half-track liggen en een Engelse Chaffee tank. Dus kan even vooruit.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Nou zoals al eerder aangegeven respect voor je houding naar je medewerkers (en jezelf). Dat lukt natuurlijk niet iedereen maar petje af. even gekeken naar de bouwdozen. Daar gaat nog wel wat tijd in zitten. Ik knoei rustig verder in de tuin. Een plan aan het maken om het rottende tuinhuis te renoveren. (of te vervangen)RaCa schreef: ↑wo 01 apr 2020, 13:05Het is de verplichting die je in mijn bescheiden mening hebt naar werknemers. Gezien mijn bedrijf op 2 continenten actief is en niet overal dezelfde sociale voorzieningen zijn als in Nederland dan moet je zelf deze verantwoordelijkheid nemen. Gezien 95 procent van mijn personeel in één van de armste gebieden van het westelijke halfrond zit kan je deze niet in de steek laten. Daarom hebben we als bedrijf redelijk forse reserves. Normale lonen voor managers en minimaal dividend voor de aandeelhouders, ik dus.
Ben bezig met een greyhound pantservoertuig uit WO2 dan heb ik nog een M3 half-track liggen en een Engelse Chaffee tank. Dus kan even vooruit.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Vandaag stofzuigen en dweilen het huis is weer lekker fris en vanmiddag achter de pc mijn fotoarchief van voertuigen weer georganiseerd.
-
- Super actief lid
Dat vraag ik mij echt af. Ik zou juist denken dat dat soort figuren altijd geil is en de situatie zal opzoeken.
Maar ja, we moeten thuis blijven dus we zullen het niet weten.
Kijk, toch nog iemand met een ruime buffer. Kunnen velen nog wat van leren.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- bernardo
- Actief lid
ahh, heerlijk het mooie weer is in aantocht. Morgen gauw ff het gras maaien en wat opruimen en dan lekker de tuinstoelen naar buiten zodat we helemaal klaar zijn voor de eerste blote buitendag van het jaar!
- Strandstel0071
- Actief lid
Wel apart en heel jammer dat genieten beperkt is tot de achtertuin!
Laat het ons gerust weten als je ons herkent, kunnen we met nog meer vrienden bloot genieten!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dat is toch ook genieten. Denk eens aan de mensne zonder tuin of die drie hoog achter wonen met een paar kidsStrandstel0071 schreef: ↑do 02 apr 2020, 14:46 Wel apart en heel jammer dat genieten beperkt is tot de achtertuin!
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Ik prijs me gelukkig met m`n tuintje van 25 vierkante meter...
Sinds vorig jaar zomer alle mooie dagen lekker na m`n werk bloot in de zon kunnen zitten....kan nie wachten tot.....
gr.
Sinds vorig jaar zomer alle mooie dagen lekker na m`n werk bloot in de zon kunnen zitten....kan nie wachten tot.....
gr.
- Flipflop
- Super actief lid
Mijn tuin is flink wat groter. Ik kan ook niet wachten tot ik weer lekker buiten kan zijn. Ik prijs me heel gelukkig ten opzichte van mensen die een klein balkonnetje hebben.
Genieten in mijn blootste blootje!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Vandaag mijn oude laptop uit 2014 opgeknapt. Liep helemaal vast, traag ed.
Eerder had ik al laptops voor zien van een SSHD en dat scheelt ontzettend in snelheid. Tevens in deze laptop het geheugen verdubbelt van 4 naa8 gb.
Met een Windows tool Windows op een losse harde schijf gezet. Daarna nieuwe SSHD in de laptop en na een vlekkeloze snelle installatie. Draait Windows 10 als een speer. Alles is weer schoon. Snel antivirus/security er op
Nu nog bezig met programma's terug te zetten.
Jos
Eerder had ik al laptops voor zien van een SSHD en dat scheelt ontzettend in snelheid. Tevens in deze laptop het geheugen verdubbelt van 4 naa8 gb.
Met een Windows tool Windows op een losse harde schijf gezet. Daarna nieuwe SSHD in de laptop en na een vlekkeloze snelle installatie. Draait Windows 10 als een speer. Alles is weer schoon. Snel antivirus/security er op
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- NanMar
- Super actief lid
Wij hebben medegebruik van de tuin, voordeel is: wij hoeven er niets aan te doen, alle onderhoud is voor de verhuurder. Nadeel is: niet geschikt om naakt te verblijven, tenzij je geen probleem hebt dat de buren vanuit hun serre (die ze vaak als woonkamer gebruiken) direkt zicht op je hebben. Buiten Corona om, gebruiken bezoekers van het Gasthaus onder ons, de tuin ook voor sport en spel. Ik denk niet dat die mensen erop zitten te wachten dat er naakte mensen op pakweg 15 meter afstand zitten als ze een spelletje doen...
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- Eelco
- Zeer actief lid
Handig, als je dit zelf kunt. Ik ben best redelijk handig, ik metsel, timmer, repareer auto's en motoren, leg gas, water en elektra aan, ben hobbyboer enz. Maar PC's is niet mijn cup of tea. Helaas. Mijn laptop is namelijk ook gecrashed. Gaf een heleboel Windows fouten. Dus rescue erin en toen deed hij het weer. Maar nu start hij ineens helemaal Niet meer op. Misschien maar eens wegbrengen. Ook een SSHD in laten zetten. Dan kan ik er wellicht weer iets mee.Jos schreef: ↑do 02 apr 2020, 23:03 Vandaag mijn oude laptop uit 2014 opgeknapt. Liep helemaal vast, traag ed.
Jos
-
- Zeer actief lid
De mijne draait nog op Windows 7. Blijft dus steeds downloaden, wat niet lukt. Intern geheugen kan niet uitgebreid worden. Daardoor kan geen Windows 10 geinstalleerd worden. Dus dat moet een nieuwe worden.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb 30 jaar naast mijn werk een computerbedrijfje gerund. Verkopen van computers oa aan scholen, aanleggen netwerken ed. Dus ben er wel een beetje in thuis.Eelco schreef: ↑za 04 apr 2020, 17:40
Handig, als je dit zelf kunt. Ik ben best redelijk handig, ik metsel, timmer, repareer auto's en motoren, leg gas, water en elektra aan, ben hobbyboer enz. Maar PC's is niet mijn cup of tea. Helaas. Mijn laptop is namelijk ook gecrashed. Gaf een heleboel Windows fouten. Dus rescue erin en toen deed hij het weer. Maar nu start hij ineens helemaal Niet meer op. Misschien maar eens wegbrengen. Ook een SSHD in laten zetten. Dan kan ik er wellicht weer iets mee.
Ik moet zeggen dat het tegenwoordig allemaal wel makkelijker gaat dat installeren. Wel krijg je veel meer vragen tijdens het installatieproces waarvan je de betekenis niet altijd snapt.
Doet je laptop/pc het helemaal niet meer?
Jos
- Eelco
- Zeer actief lid
Niks meer. De ledjes gaan branden en de ventilator gaat draaien. Meer niet. Reageert op geen enkele knop, zwart beeld.
Het is de vorige laptop van mijn werk. Nog niet eens zo oud. 2016 of 2017 gok ik.
Ik breng hem wel weg.
Het is de vorige laptop van mijn werk. Nog niet eens zo oud. 2016 of 2017 gok ik.
Ik breng hem wel weg.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Misschien wel het beste. Laptops zijn lastiger te repareren dan een PC. Daar kun je makkelijk onderdelen vervangen.
Maar komt er geen enkele foutmelding?
?
- Nicole
- Zeer actief lid
In mijn hangmat boven de vijver liggen staren naar de vissen, kikkers en watersalamanders. Daarna verhuisd naar het terras en daar heerlijk naakt in het zonnetje mijn boek (Het Instituut van King) gelezen zonder afgeleid te worden door het beestenspul in de vijver Gelukkig kunnen we in onze tuin naakt maar dromen wel van weer geopende campings.
- Flipflop
- Super actief lid
Ik heb de muren van een slaapkamer geverfd. Gisteren heb ik alles voorbereid en vandaag ben ik in één keer doorgegaan met verven. Een fijn karwei om bloot te doen. Ik draag alleen een paar oude sportschoenen.
Toen ik klaar was en gedoucht ben ik in de tuin gaan lezen. De wind was nog fris, maar er was een beschut hoekje vol in de zon. Genieten dus; van het gedane werk en van de rust en de zon.
Merken jullie ook dat er zoveel meer vogeltjes in de tuinen komen en dat ze steeds tammer lijken?
Toen ik klaar was en gedoucht ben ik in de tuin gaan lezen. De wind was nog fris, maar er was een beschut hoekje vol in de zon. Genieten dus; van het gedane werk en van de rust en de zon.
Merken jullie ook dat er zoveel meer vogeltjes in de tuinen komen en dat ze steeds tammer lijken?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
De vogeltjes hoor je beter omdat er geen vliegtuig of ander lawaai meer is. Dat is een voordeel van de lockdown. En ze zijn inderdaad brutaler, dat heb ik hier ook. Het vogelbadje is een groot feest dichtbij mijn ligbed.Flipflop schreef: ↑ma 20 apr 2020, 22:39 Ik heb de muren van een slaapkamer geverfd. Gisteren heb ik alles voorbereid en vandaag ben ik in één keer doorgegaan met verven. Een fijn karwei om bloot te doen. Ik draag alleen een paar oude sportschoenen.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
gisteren en vandaag bezig geweest met de beekloop in m'n tuin. Schoonmaken en wat openingen dichtmaken. Hij verliest de laatste tijd te veel water tijdens de loop.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
We zien wereldwijd dat beesten zich niet zo meer geremd voelen. Er we zien al beelden van en poema-achtige in een woonwijk, herten die de steden in gaan en zelf herten die hier op de snelwegen zouden lopen. In het Krugerpark liggen de leeuwen die zich zelden lieten zien nu uitgebreid op de wegen te zonnen.
Nadeel van meer vogels dichterbij is wel veel flatsen op je ligbed, tafels of stoelen.
In mijn volkstuin houd ik mijn hart vast. Die beesten moeten ook eten en dat jatten ze van de tuinen.
De natuur past zich altijd aan en grijpt zijn kansen
Jos
-
- Super actief lid
Mijn wagen opgehaald van de garage. Aircodiagnose met een veel te dure uitkomst.
Dus voorlopig maar zonder airco dan.
Eenmaal thuis met een geleende (en iets te zwakke) Kärcher mijn balkons schoongemaakt. De kleine ging wel makkelijk maar het iets minder kleine (groter is teveel gezegd) kreeg ik niet echt goed schoon. Gelukkig is nu wel alle duivenstront weg. Gelijk de badkamer meegenomen. Gelukkig kon ik het grootste deel naakt doen want ik was zeiknat. Kleine balkon moest helaas gekleed.
Dus voorlopig maar zonder airco dan.
Eenmaal thuis met een geleende (en iets te zwakke) Kärcher mijn balkons schoongemaakt. De kleine ging wel makkelijk maar het iets minder kleine (groter is teveel gezegd) kreeg ik niet echt goed schoon. Gelukkig is nu wel alle duivenstront weg. Gelijk de badkamer meegenomen. Gelukkig kon ik het grootste deel naakt doen want ik was zeiknat. Kleine balkon moest helaas gekleed.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
-
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Ik heb net een Karcher in reparatie; de complete tandwielset tussen de motor en pomp kapot gedraaid...
Zit nu op onderdelen te wachten, zodat ik hem weer in elkaar kan zetten.
Prima apparaten, maar zorg ervoor dat ze in de winter niet kunnen bevriezen door alle water eruit te laten lopen.
Dat bevriezen maakt het plastic broos en dan....
Dan "wat heb ik vandaag gedaan".....
Alleen boodschapjes gedaan, want ik was jarig!
Lekker in de tuin gezeten met een hapje en drankje.
Nog even een CO2 patroontje leeggeschoten...
`S avonds is een goede vriend op visite geweest en we hebben met z`n 3en lekker sate gegeten, die we afgehaald hadden, dus zonder gedoe in de keuken!
Na het eten nog een borrel, beetje tv en toen is hij naar huis gegaan.....en wij lekker naar bed!
Al met al; rustige 54e verjaardag!
gr.
Prima apparaten, maar zorg ervoor dat ze in de winter niet kunnen bevriezen door alle water eruit te laten lopen.
`S avonds is een goede vriend op visite geweest en we hebben met z`n 3en lekker sate gegeten, die we afgehaald hadden, dus zonder gedoe in de keuken!
Na het eten nog een borrel, beetje tv en toen is hij naar huis gegaan.....en wij lekker naar bed!
gr.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Alsnog van hartebisetje schreef: ↑wo 22 apr 2020, 04:46 Ik heb net een Karcher in reparatie; de complete tandwielset tussen de motor en pomp kapot gedraaid...
gr.
- Eelco
- Zeer actief lid
Gefeliciteerd!
Maandag de vloer in de nieuwe badkamer ensuite gestort. Gisteren de oorspronkelijke deur dicht gemetseld. Nu een paar dagen laten drogen en dan de vloertegels erin.
Ik hoop hem half mei klaar te hebben. Dan uiteindelijk over de gehele verbouwing (slaapkamer en badkamer) 6 maanden gedaan. Dan moet de hal nog afgewerkt worden.
Al met al een flinke klus. Dan voel je wel dat je geen 20 meer bent.
Maandag de vloer in de nieuwe badkamer ensuite gestort. Gisteren de oorspronkelijke deur dicht gemetseld. Nu een paar dagen laten drogen en dan de vloertegels erin.
Ik hoop hem half mei klaar te hebben. Dan uiteindelijk over de gehele verbouwing (slaapkamer en badkamer) 6 maanden gedaan. Dan moet de hal nog afgewerkt worden.
Al met al een flinke klus. Dan voel je wel dat je geen 20 meer bent.
-
- Zeer actief lid
Bisetje, alsnog gefeliciteerd. Wat heb ik vandaag(gisteren) gedaan: Door de koude oostenwind niet veel. Op een beschut plekje bloot van de zon genoten. Na de "boodschap" van Rutten van ellende de buxus maar gespoten. Had gezien dat de rupsen van de mot weer veel genot hebben van de blaadjes. Een aantal gevangen. In de toekomst moeten we die misschien gaan eten als alternatief! Brrrr.... Mis onze sport: tennis, golf en wandelen met het clubje van 13 mannen.
-
- Zeer actief lid
- Contacteer:
allen; Dank jullie wel voor de felicitatie`s!
gr.
gr.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Effe een lekker verhaal in deze rare tijd. Vanmorgen even op de fiets naar moeders in Delden. Achterlangs en coronaproof. We zitten wat te praten achter op het grote terras in de zon. Telefoon gaat, moeders neemt op en ik hoor haar netjes praten, ik weet even geen beter woord. Ik denk huisarts, burgemeester dat type . Niks hoor de directeur van de bibliotheek Hof van Twente. Hoe is het met u mevrouw blablablabla. Heeft u nog boeken nodig mevrouw van den B. We brengen ze graag bij u thuis en zetten ze voor de deur. We beginnen gewoon te bellen met onze oudste klanten , tja 88 en een beetje das best oud. Wat een service van de bieb in Delden. Moeders helemaal blij en verrast.
- Flipflop
- Super actief lid
Soms ben ik helemaal Corona moe. Dan wil ik een tijdje niks meer horen of lezen over Corona of Covid-19. Al die getallen, percentages die op en neer gaan. Het t trekt me in een negatieve spiraal. Maar dan zo'n leuk bericht van @GJ52. Daar wordt een mens dan weer vrolijk van. En als ik dan de krant open sla dan zie ik ineens weer meer positieve berichten. Want in deze nare tijd ontstaan ook hele mooie initiatieven.