Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Jos »

Lekker bloot in de tuin gewerkt. Mooi voorjaarszonnetje.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Gisteren hebben twee van mijn zonen De weilanden voor een deel voorzien van nieuwe afrastering. De oude palen waren verrot. Eén zoon is aan zijn voet geopereerd en kan niet lopen (wel Op de trekker rijden), de andere werkt in de horeca en zit dus verplicht thuis.
Gisteravond, na mijn home office, zelf de boel nog even afgemaakt, nog twee bomen omgezaagd tot de kettingen stomp werden, kettingen geslepen, Rutte gekeken en nog een muurtje in de badkamer gemetseld (die totaal niet opschiet). De dag zou momenteel wel wat meer uurtjes mogen bevatten.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Eelco schreef: di 17 mar 2020, 09:57 Gisteren hebben twee van mijn zonen De weilanden voor een deel voorzien van nieuwe afrastering. De oude palen waren verrot. Eén zoon is aan zijn voet geopereerd en kan niet lopen (wel Op de trekker rijden), de andere werkt in de horeca en zit dus verplicht thuis.
Gisteravond, na mijn home office, zelf de boel nog even afgemaakt, nog twee bomen omgezaagd tot de kettingen stomp werden, kettingen geslepen, Rutte gekeken en nog een muurtje in de badkamer gemetseld (die totaal niet opschiet). De dag zou momenteel wel wat meer uurtjes mogen bevatten.
Succes maar doe voorzichtig. Kettingzagen brrrr.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Ach. Je moet er niet bang voor zijn maar wel ontzag voor hebben. Helm op, veiligheidsbroek aan, veiligheidslaarzen, bril op en voorzichtig aan.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Eelco schreef: di 17 mar 2020, 17:25 Ach. Je moet er niet bang voor zijn maar wel ontzag voor hebben. Helm op, veiligheidsbroek aan, veiligheidslaarzen, bril op en voorzichtig aan.
Hennig an dus. Effe een andere vraag zijn de winkels nog wel gewoon open in Duitsland. We willen morgen naar Gronau effe wat halen.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

De meeste winkels zijn open. In ieder geval de supermarkten
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Gisteren een ongeval met de truck gehad, ik ben achterop een voorliggende truck gereden, we reden in een file en naast mij wilde een luxe wagen invoegen en die haalde wat rare capriolen uit zodat ik daar door afgeleid werd, in één keer stond het verkeer voor me stil echt zo van het ene moment op de andere en toen zat ik er tegen aan, remmen hielp niet meer. Na het ongeluk naar het losadres gereden 40 km verderop, vanochtend gelost en toen terug naar NL gereden waar de truck nu in de garage staat, waarschijnlijk total-loss.
https://photos.app.goo.gl/KMmzEfzMT2TfL9R96
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Zo zie je maar, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Zelf ongedeerd gebleven Poppe?
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vervelend Poppe, maar kan gebeuren. Personenauto's hebben geen idee hoe vrachtwagen reageren.

Maar waarom total loss. op de foto valt het toch mee?

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: do 19 mar 2020, 23:15 Vervelend Poppe, maar kan gebeuren. Personenauto's hebben geen idee hoe vrachtwagen reageren.

Jos
Ik denk dat de cabine scheef staat en als de machine er al veel kilometers op heeft zitten. (eerste toelating 17-01-2009) Enzovoort.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef: vr 20 mar 2020, 08:54
Jos schreef: do 19 mar 2020, 23:15 Vervelend Poppe, maar kan gebeuren. Personenauto's hebben geen idee hoe vrachtwagen reageren.

Jos
Ik denk dat de cabine scheef staat en als de machine er al veel kilometers op heeft zitten. (eerste toelating 17-01-2009) Enzovoort.
oh ok, oude car dus
Jos
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: vr 20 mar 2020, 10:04
GJ57 schreef: vr 20 mar 2020, 08:54

Jos
oh ok, oude car dus
Jos
Ik denk dat de miljoen er wel op zit , maar dat is een schatting van een niet zo deskundige :-)
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

de truck was inderdaad al 11 jaar oud en de km was 1.214.500 de cabine was 20 cm naar achteren opgeschoven en misschien het chassis krom en de linker voorstijl was ook ontzet want de rechter deur kon niet meer open.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

PoppeSchuitema schreef: zo 22 mar 2020, 21:10 de truck was inderdaad al 11 jaar oud en de km was 1.214.500 de cabine was 20 cm naar achteren opgeschoven en misschien het chassis krom en de linker voorstijl was ook ontzet want de rechter deur kon niet meer open.
Duidelijk Poppe
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Lekker in eigen tuin in de zon gezeten.
Jos
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: ma 23 mar 2020, 00:47 Lekker in eigen tuin in de zon gezeten.
Jos
Dat lukte bij ons helaas niet, harde wind die over onze tuin blies. Geen windstil plekje. Dus we pakken de grote woonkamerstoelen naast elkaar voor het voorraam en zitten dan lekker achter glas in de zon. Het ziet er niet uit maar er komt toch niemand meer langs.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef: ma 23 mar 2020, 08:37

Dat lukte bij ons helaas niet, harde wind die over onze tuin blies. Geen windstil plekje. Dus we pakken de grote woonkamerstoelen naast elkaar voor het voorraam en zitten dan lekker achter glas in de zon. Het ziet er niet uit maar er komt toch niemand meer langs.
Dat zal zeker ook lekker aanvoelen.
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

Ben nu op het naaktstrand van de Berendonck.
Nog 4 andere vonden het de moeite om hier naar toe te gaan. Best lekker.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag een facetime vrijdagmiddag borrel gedaan. Wij houden van gezelschap (wie niet?) en ik mis verschrikkelijk mijn sociale contacten. Mijn depressie / burnout maakt het allemaal niet makkelijker. Dus hebben we met zeer goede vrienden afgesproken om een facetime borrel te doen. Alles in gereedheid gebracht en om 17.00 uur klikker de klik geprobeerd een verbinding tot stand te brengen (zij dachten skype, wij FT ja lachen natuurlijk) Afijn na 5 minuten was er een prima beeldverbinding en borrelcontact. Het was erg gezellig maar ook spraken wij over een veranderende wereld. Het zal nooit weer hetzelfde worden. Zullen we ooit weer verre reizen maken? Zullen we nou ja vul maar in. Mijn vriend had vele sollicitatiegesprekken gevoerd bijvoorbeeld met kandidaten voor een functie in een raad van bestuur. Dat doe je toch niet was de eerste gedachte, echt wel dus. een uur en drie kwartier later hebben we opgehangen. Een mooie middag in bijzondere tijden. Advies: Zorg voor een goede Wifi. Ik had het op facebook gezet en de eerste digitale eetafspraak staat. We zijn aan het afstemmen wat we eten. Goed weekend en blijf gezond.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

vandaag via Skype met de kleinkinderen inde weer geweest.
Met de oudste van 7,5, milliliters, centiliters , deciliters besproken en leren rekenen daarna. Zo ook met de meters en centimeters.
Later hem zeeslag uitgelegd hoe het werkte met coördinaten ed. We zijn een spel begonnen.
De jongst van bijna 3 (10 april) is voorgelezen.

Was leuk om te doen.

Jos
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag lekker in de zon, maar wel uit de wind, aan de motorfiets gesleuteld. Carburateurs enigszins weten te reinigen met de compressor, het startprobleem is nu opgelost. Nu is hij eindelijk weer bruikbaar (maar nog niet voor de volle 100% in orde).
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Al 3 dagen op het balkon gezeten, via mobiel tv opnames gekeken. Verder alleen buiten geweest voor boodschappen en de markt. (die hier écht verbazingwekkend goed geregeld is) Ow en gisteren even met de auto door de wasstraat met dank aan de schijtduiven. :(
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: zo 29 mar 2020, 01:41 Al 3 dagen op het balkon gezeten, via mobiel tv opnames gekeken. Verder alleen buiten geweest voor boodschappen en de markt. (die hier écht verbazingwekkend goed geregeld is) Ow en gisteren even met de auto door de wasstraat met dank aan de schijtduiven. :(
Wij gaan in de vroege ochtenduren even wandelen. Daarna in de tuin. (vandaag effe niet want het sneeuwt) Lezen een boek, doen wat WF. Vrouwlief werkt nog iets maar is eigenlijk niet noemenswaardig. Het is rustig, gadverdammes rustig. Hier is ook de markt volledig geschrapt. Centrum is uitgestorven (zijn aardige drone opnamen van op RTV oost Enschede) Het is eng , heel eng en m.i. nog lang niet onder controle zo dat al gaat lukken.
Harbouwblo
Zeer actief lid

Bericht door Harbouwblo »

Gelukkig heb ik een redelijke grote tuin en uit de wind is het heerlijk in de tuin zitten. Vandaag is het helaas afgelopen. Dan maar weer binnen bij de kachel. Fijne zondag allen en blijf gezond.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
Frivooltje
Super actief lid

GJ57 schreef: zo 29 mar 2020, 09:55 doen wat WF.
WF?
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: zo 29 mar 2020, 23:30
WF?
Wordfeud )Scrabble op iPad)
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

GJ57 schreef: ma 30 mar 2020, 07:51
Frivooltje schreef: zo 29 mar 2020, 23:30
WF?
Wordfeud )Scrabble op iPad)
Frivooltje was me voor... Voor mij was het ook onduidelijk...
Gr. NanMar

PB is welkom!
Frivooltje
Super actief lid

Dank je.
Wordfeud, dat ken ik wel. (van horen zeggen)

Vandaag weer op balkonnetje gezeten. Zon schijnt goed de laatste tijd.
Eind volgende week schijnt het ca. 20ºC te worden.
Ben benieuwd hoeveel er naar het naaktstrand gaan gezien de Coronacrisis.
Weet het nog niet maar zit er wel over te twijfelen. (natuurlijk incl. afstand houden)
bernardo
Actief lid

Bericht door bernardo »

Ha, ha, lijkt me heerlijk op het strand nu, geen opdringende mannetjes geen seksueel geflikvlooi.
RaCa
Zeer actief lid

Bericht door RaCa »

Gisteren heerlijk buiten aan een modelbouwdoos gewerkt, vandaag weer verder. Door het Corona ligt bij mij alles stil. Het positieve is dat ik nu tijd heb, het negatieve dat er geen inkomsten zijn.

Nadeel van een eigen bedrijf, gelukkig zijn er genoeg reserves dus ook het personeel kan het komende jaar gewoon doorbetaald worden.
Wie tegen het naakte in opstand komt omdat het naakt is, bewijst dat hij uit het paradijs der schoonheid is verdreven.(Peter Sirius)
Plaats reactie