Waar gaan we heen op vakantie deze zomer?
- Eelco
- Zeer actief lid
Waar gaan we heen op vakantie deze zomer?
Misschien leuk om te weten: waar gaan we heen deze zomer?
Ik trap af met: De bedoeling is om met de caravan 2,5 week door Frankrijk te gaan zwerven. Beginnend in het oosten en dan via het zuidelijke midden naar Bretagne. Dan via de westkust weer naar boven.
Ik bespreek nooit iets, dus nu ook niet. Het zou ook goed kunnen zijn dat het uiteindelijk toch anders gaat worden.
Ik trap af met: De bedoeling is om met de caravan 2,5 week door Frankrijk te gaan zwerven. Beginnend in het oosten en dan via het zuidelijke midden naar Bretagne. Dan via de westkust weer naar boven.
Ik bespreek nooit iets, dus nu ook niet. Het zou ook goed kunnen zijn dat het uiteindelijk toch anders gaat worden.
- Bowmore
- Super actief lid
Re: Waar gaan we heen op vakantie deze zomer?
We gaan naar Domaine du Chalain. Een vrij grote NIET naturistische camping in de Jura Frankrijk.
Gelegen aan een groot meer met naturistenstrand
Groetjes Jeroen
Gelegen aan een groot meer met naturistenstrand
Groetjes Jeroen
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Wij blijven voor het eerst dit jaar in Nederland. Tot september. Dan gaan we naar de VS voor een toer door zuidelijk rocky's.
Hebben wel een jaarplaats op Flevonatuur.
Jos
Hebben wel een jaarplaats op Flevonatuur.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Zijn al geweest:; Village du Bosc. In augustus 3 weken op ons Aamsveen.
- coboho
- Zeer actief lid
ik zit nu 2,5 week ok la genese, mobil home gehuurd.
Blijf hier nog tot eind juni
Blijf hier nog tot eind juni
-
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Ik ga, samen met m`n zoon, 2 weekjes lekker kamperen op een boerencamping, in de buurt van Borger (Drenthe).
Helaas niet naturistisch, dat wil hij niet, dus pas ik me aan.
Gr.
Helaas niet naturistisch, dat wil hij niet, dus pas ik me aan.
Gr.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
https://www.vakantiehuisjevoortwee.nl/ eind juli begin augustus
- Paul1968
- Zeer actief lid
Wij gaan voor de vijfde en laatste keer naar Benidorm.
Om de kosten te drukken samen met schoonfamilie.
Niet naturistisch dus een ordinaire kleren vakantie.
Als het goed is volgend jaar alleen met gezin.
Om de kosten te drukken samen met schoonfamilie.
Niet naturistisch dus een ordinaire kleren vakantie.
Als het goed is volgend jaar alleen met gezin.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- McDownload
- Actief lid
Wij gaan begin september twee weken naar Kroatië (Valalta). Voor het eerst 2 volle weken naturistisch maar nog wel even geduld hebben dus...
-
- Actief lid
Maandje naar peru land met een anderen bloot cultuur dan hier.
Misschien kunnen we nog een afgelegen plekje vinden.
Misschien kunnen we nog een afgelegen plekje vinden.
- wingryder
- Zeer actief lid
wij gaan 4 weken naar Engeland, bij Dover links af en langs de zuidkust ongeveer tot Dartmoor national park en dan omhoog naar wales.
Hopelijk kunnen we genoeg blote campings vinden
we gaan met het busje, heb er zin in.
Groet,
Jan
Hopelijk kunnen we genoeg blote campings vinden
we gaan met het busje, heb er zin in.
Groet,
Jan
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Wij gaan in september weer 3 week een rondritje in Amerika doen, we beginnen in Miami, gaan dan via de kortste omweg naar Salt Lake City voor de worldconventie van DōTerra en dan via een andere omweg weer naar Miami
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- NanMar
- Super actief lid
Wij zijn sinds een week aan het Balaton, morgen naar huis. Fantastisch weer gehad, maar 2x in de loop van de avond onweer. Vogend jaar proberen we een andere camping vlak bij Balatonfured. Maar eerst begin september 2 weken naar Ulika/Porec/Istrie
Gr. NanMar
PB is welkom!
PB is welkom!
- Jan52
- Super actief lid
We gaan in september naar Domaine du Coq Rouge en als het weer het toelaat nog een paar dagen op Petite Brenne.
En anders blijven we zo lang mogelijk in het zuiden.
En anders blijven we zo lang mogelijk in het zuiden.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Wie weet kruisen onze wegen. Wij starten op 03-09 in Slat Lake City. Komen daar toch nog een paar naturisten Jos.PoppeSchuitema schreef: ↑za 22 jun 2019, 07:19 Wij gaan in september weer 3 week een rondritje in Amerika doen, we beginnen in Miami, gaan dan via de kortste omweg naar Salt Lake City voor de worldconventie van DōTerra en dan via een andere omweg weer naar Miami
Op zondag is het daar zo stil dat je bijna in je blootje over straat kan. Alles maar dan ook alles is gesloten. Geen verkeer. Doods. Destijds met heel veel moeite een restaurant gevonden.
Ik geloof dat de wetten daar weinig ruimte voor laten.
Borstvoeding met blote borst mag dan weer wel:
A woman's breast feeding, including breast feeding in any location where the woman otherwise may rightfully be, does not under any circumstance constitute a lewd act, irrespective of whether or not the breast is covered during or incidental to feeding.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij gingen deze zomer naar een huisje naast de camping Belezy. Onderaan de Mont Ventoux. Het is een huisje van kennissen van ons wat net buiten de camping ligt. Je hebt wel alle faciliteiten van Belezy zoals de zwembaden, petanque, restaurant, allerhande cursussen (voor de liefhebbers) en Biongo in het Frans (das wat lastig) en de rust van het bungalowpark. Een huisje voor twee personen met alles erop en eraan. Badkamer (met wasmachine) keuken (zonder afwasmachien we hebben lekker kunnen bijpraten) slaapkamer en woonkamer. Een tuinterras en een dakterras met uitzicht op de kale. En last but not least drie weken mooi weer en gezelligheid. We hebben het goed gehad (en wat genieten is dat ding aan de voorruit, hop naar de linkerbaan, rustig rijden en open gaat de slagboom) De rekening volgt vanzelf. Voor de vragen die voorbij kwamen op het forum: ja er zijn op de camping vele jonge mensen. Er is sprake van handhaving van het bloot zijn rondom het zwembad. Ook verder was dat echt normaal. Er was een verdwaald stel wat aankwam met een te mooie auto en te mooie caravan. Haar blik op ons al wandelend naar het zwembad sprak boekdelen. BLOOT ah nee. Ik denk dat ze gewoon op een verkeerde camping terecht waren gekomen (of dat hij wel wilde maar zij niet) Het zoontje was de klos want hij mocht niet naar het zwembad. Manneke van een jaar of 6. Dat was sneu. Wij hebben het goed gehad. Erg goed. (en dat voor 85 euro per nacht )
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk GJ57 en fijn dat het naar de zin was.
Jos
Jos
- Eelco
- Zeer actief lid
Leuk. Wij hebben een paar jaar geleden ook eens zo'n huisje gehuurd. Is ons ook goed bevallen. Even het draaihekje door en je staat op de camping. Het is wel een aardig eindje lopen om bij het winkeltje te komen. Of je moet eerst door het schuifhek van het park af om vervolgens bij een ander hek weer naar binnen te gaan.
Wat ik iets minder vond is de lange 'tunnel' van schuttingen waar je tussendoor moet.
Mooie omgeving daar, zo vlak naast de Mont Ventoux. Heb diepe bewondering voor de mensen die hem opfietsen.
Toen wij boven een kop koffie dronken kwamen we er Sinterklaas tegen in zomeroutfit.
Wat ik iets minder vond is de lange 'tunnel' van schuttingen waar je tussendoor moet.
Mooie omgeving daar, zo vlak naast de Mont Ventoux. Heb diepe bewondering voor de mensen die hem opfietsen.
Toen wij boven een kop koffie dronken kwamen we er Sinterklaas tegen in zomeroutfit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij hebben deze naar boven gewandeld een aantal jaren geleden. Mijn conditie is niet meer van dien aard dat we dat nu nog doen helaas. Wel zo ongeveer 80 km gewandeld in de omgeving. Ja ik ben het met je eens de schuttingen langs de weg zijn niet mooi maar voor een naturisten camping heel effectief.
Wij hebben deze naar boven gewandeld een aantal jaren geleden. Mijn conditie is niet meer van dien aard dat we dat nu nog doen helaas. Wel zo ongeveer 80 km gewandeld in de omgeving. Ja ik ben het met je eens de schuttingen langs de weg zijn niet mooi maar voor een naturisten camping heel effectief.