Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
marcel1970
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door marcel1970 »

Zaterdag een paar uutjes de Efteling pendel gereden.
saunaganger1
Actief lid

Bericht door saunaganger1 »

ik wacht op mooi weer!!!
bisetje
Zeer actief lid
Contacteer:

Bericht door bisetje »

Wie niet?.....
Lekker bloot naar buiten!
gr.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Gister een nieuw huurcontract getekend, vandaag de auto geladen voor de eerste rit die morgen zal plaatsvinden. Tot eind juni hebben we tijd, dan moeten we ons oude huis uit zijn. Helaas is ons nieuwe stekje niet geschikt voor het naakt buiten zijn: in ons pand woont, naast de verhuurder, nog een ander stelletje. Bovendien is er nog een klein kroegje/restaurantje gevestigd, waarvan de bezoekers ook in de tuin mogen/kunnen komen (hoewel wij eigenlijk aan de andere zijde van het gebouw de tuin gebruiken). Daar bovenop hebben de buren van een huis verderop vrijwel vrij zicht in onze nieuwe tuin :(

Voordelen ten opzichte van onze oude woning: enorme woonkostenverlaging (ca € 450 per maand minder) en in plaats van 2x 45 min. reistijd naar het werk, nog maar 2x 15 min. Wat natuurlijk ook onkosten verlagend is (bovendien kunnen we samen rijden, maar dat kan nu ook al)
Gr. NanMar

PB is welkom!
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

NanMar schreef: di 07 mei 2019, 15:16 Gister een nieuw huurcontract getekend, vandaag de auto geladen voor de eerste rit die morgen zal plaatsvinden. Tot eind juni hebben we tijd, dan moeten we ons oude huis uit zijn. Helaas is ons nieuwe stekje niet geschikt voor het naakt buiten zijn: in ons pand woont, naast de verhuurder, nog een ander stelletje. Bovendien is er nog een klein kroegje/restaurantje gevestigd, waarvan de bezoekers ook in de tuin mogen/kunnen komen (hoewel wij eigenlijk aan de andere zijde van het gebouw de tuin gebruiken). Daar bovenop hebben de buren van een huis verderop vrijwel vrij zicht in onze nieuwe tuin :(
Sterkte met de verhuizing en veel plezier in jullie nieuwe woning.
Wij hopen ook ooit nog eens te kunnen verhuizen. Helaas liggen sociale huurwoningen niet voor het oprapen. Echt haast hebben we ook niet. Maar één van de drie eisen waaraan een nieuwe woning moet voldoen is voldoende privacy in de tuin om bloot te kunnen zijn. Ik moet er niet aan denken dat dat niet meer zou kunnen. Daarvoor zit het naturisme te diep in mijn leven geworteld.

Vandaag trouwens maar weer eens een bloot dagje in Thermen Elysium gedaan.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Natukees schreef: di 07 mei 2019, 19:04

Sterkte met de verhuizing en veel plezier in jullie nieuwe woning.
Wij hopen ook ooit nog eens te kunnen verhuizen. Helaas liggen sociale huurwoningen niet voor het oprapen. Echt haast hebben we ook niet. Maar één van de drie eisen waaraan een nieuwe woning moet voldoen is voldoende privacy in de tuin om bloot te kunnen zijn. Ik moet er niet aan denken dat dat niet meer zou kunnen. Daarvoor zit het naturisme te diep in mijn leven geworteld.

Vandaag trouwens maar weer eens een bloot dagje in Thermen Elysium gedaan.
Dank je!
Het is een tussenfase (hoop ik), als mn bedrijf verder gegroeid is zoeken we iets waar we meer eisen aan stellen.
Sociale huurwoningen zijn hier nog schaarser dan in NL, het meeste wordt door particulieren verhuurd of een soort huisjesmelkers. Ook veel bedrijven hebben hun winst in onroerend goed dat ze dan weer verhuren via een soort Rots-vast.

Kortom, even een jaar of 2-3 afzien...
Gr. NanMar

PB is welkom!
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

Gisteren een mooie rit met de motor gemaakt hier in de omgeving.
Het is hier erg mooi en het weer was prachtig om te rijden, niet te koud en weinig wind, genieten.
Vandaag lekker in de zon gezeten op de camping, genoten van de rust, we waren vandaag nog de enigen :D
De paarden hadden het naar hun zin en kwamen af en toe even buurten.
Vooral die witte is een erg nieuwsgierig dier, ( 't is een vrouwtje zou dat er mee te maken hebben? :lol: :lol: )

Kortom heel prettig toeven hier.

Camping(1).jpg

Groet, jan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

Waarom die foto er twee keer in staat weet ik niet, :shock: krijg hem niet meer weg :(

Jan

Je had hem twee maal als bijlage toegevoegd.
Jos

Leuke fotos.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Caravan ingepakt voor een weekje vakantie. We gaan zoeken naar beter weer. Geen idee waar we uitkomen
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Eelco schreef: do 09 mei 2019, 16:38 Caravan ingepakt voor een weekje vakantie. We gaan zoeken naar beter weer. Geen idee waar we uitkomen
Ik denk dat je flink moet zakken voor wat redelijker weer. Veel plezier in elk geval.
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

Oostenrijk is momenteel koud en nat, en dat blijft het ook nog wel even!

In ieder geval veel plezier en mooi weer gewenst, waar je ook heen gaat
Gr. NanMar

PB is welkom!
Bowmore
Super actief lid

Bericht door Bowmore »

marcel1970 schreef: ma 22 apr 2019, 18:08 We wilde eigenlijk vandaag richting de Berendonck maar het Naturisten gedeelte heeft vertraging opgelopen het toilet gebouw en buitendouche staan er al maar zijn nog niet aangesloten op riolering en water en gras is net pas ingezaaid er moet nog het nodige gebeuren daar.
Vanaf vandaag is het nieuwe naaktstrand van de Berendonck officieel geopend!

https://www.gelderlander.nl/wijchen/ber ... ~a82b39db/
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Ik probeer er weer een beetje kop en staart aan te krijgen. Hoezo zul je denken: Inmiddels 2 jaar ziek thuis en volledig afgekeurd geraakt deze week na gesprekken met keuringsarts en arbeidsdeskundige. Nog niks op papier maar telefonisch is het aangegeven dat het 80/100 WIA WGA is (voor de kenners onder u) Ik heb in oktober de "fout "gemaakt om weer aan het werk te gaan deels en dat is helaas echt niet goed gegaan waardoor de Burnout volledig terug is gekomen en heftiger lijkt wel. Sommige uitspraken waarvan je niet wilt dat ze waar zijn zijn toch waar: Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. (en dubbel en dwars) Nu ik helemaal niet meer werk en ook het UWV zegt dat dat niet gaat lukken in mijn eigen vak (dat wist ik dus) ga ik me maar richten op andere dingen zoals vrijwilligerswerk. Wat me daarin opvalt is dat veel werk met de zorg te maken heeft danwel met begeleiding van mensen. Dat is niet goed voor me dus ik ga op zoek naar wat anders. Gewoon werk op mijn leeftijd wat een beetje passend is zal heel lastig worden. (en wacht verder op de papieren afhandeling met mijn werkgever , niks over te klagen, het ligt niet bij hen).

Heb een fijne dag allemaal, ik ga er aan werken. :-)
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Wat vervelend nieuws Gj57.

Je weet nu wel waar je aan te bent dus kun je langzamerhand je pijlen een andere richting op sturen en zo weer een redelijk evenwicht vinden.

In de vrijwilligerswereld buiten de zorg is best veel te doen dus daar vindt je wel wat. Het idee dat je moet werken voor je geld moet je voorlopig zekerlaten varen en daar hebben we in Nederland gelukkig goede voorzieningen voor.
Vrijwilliger op een naturistenterrein?
Wat heel veel rust geeft is werken in een volkstuintje. Goed voor kontakten en als je daar bezig ben denk je niet zo aan de wereld om je heen.

Succes met je zoektocht

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: vr 10 mei 2019, 09:33 Wat vervelend nieuws Gj57.

Je weet nu wel waar je aan te bent dus kun je langzamerhand je pijlen een andere richting op sturen en zo weer een redelijk evenwicht vinden.

In de vrijwilligerswereld buiten de zorg is best veel te doen dus daar vindt je wel wat. Het idee dat je moet werken voor je geld moet je voorlopig zekerlaten varen en daar hebben we in Nederland gelukkig goede voorzieningen voor.
Vrijwilliger op een naturistenterrein?
Wat heel veel rust geeft is werken in een volkstuintje. Goed voor kontakten en als je daar bezig ben denk je niet zo aan de wereld om je heen.

Succes met je zoektocht

Jos

dank je Jos. Ik kan me zo melden bij NON Aamsveen (is om de hoek ) Heb ik gewoon nog niet bij stil gestaan. Het is allemaal nog erg vers. Tot voor kort dacht ik nog (tegen beter weten in, misplaatste loyaliteit naar werkgever enzovoort) dat komt allemaal wel goed. Betaald werk is niet haalbaar (los van mijn leeftijd volgende week 62) maar de energie is amper voldoende om eigen huis en haard aan de gang te houden. Gelukkig heb ik een vrouw met energie voor 10.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

GJ57 schreef: vr 10 mei 2019, 09:38

dank je Jos. Ik kan me zo melden bij NON Aamsveen (is om de hoek ) Heb ik gewoon nog niet bij stil gestaan. Het is allemaal nog erg vers. Tot voor kort dacht ik nog (tegen beter weten in, misplaatste loyaliteit naar werkgever enzovoort) dat komt allemaal wel goed. Betaald werk is niet haalbaar (los van mijn leeftijd volgende week 62) maar de energie is amper voldoende om eigen huis en haard aan de gang te houden. Gelukkig heb ik een vrouw met energie voor 10.
Ok Gj57 di loyaliteit is begrijpelijk maar daar kun je nu vanaf nu je werkgever zal een oplossing zoeken. Dus een zorg minder.
Nu ik je leeftijd weet is het duidelijk dat je geen werk meer zult vinden en het is ook gezien je conditie niet zinvol om je daar op te richten.
Vrijwilligerswerk is leuk maar pas ook op dat ze de eisen niet te hoog leggen. Het is wel leuk als op je op NON Aamsveen wat kunt den. Social kontakten zijn ook belangrijk en ook helend.

Nogmaals succes.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef: vr 10 mei 2019, 09:51
GJ57 schreef: vr 10 mei 2019, 09:38

Ok Gj57 di loyaliteit is begrijpelijk maar daar kun je nu vanaf nu je werkgever zal een oplossing zoeken. Dus een zorg minder.
Nu ik je leeftijd weet is het duidelijk dat je geen werk meer zult vinden en het is ook gezien je conditie niet zinvol om je daar op te richten.
Vrijwilligerswerk is leuk maar pas ook op dat ze de eisen niet te hoog leggen. Het is wel leuk als op je op NON Aamsveen wat kunt den. Social kontakten zijn ook belangrijk en ook helend.

Nogmaals succes.
Vooral het gemis aan sociale contacten heeft me de das om gedaan. Thuiswerken (20 jaar) lijkt ideaal maar is uiteindelijk voor een sociaal dier zoals ik niks. Ik hou van het koffiepraatje over het weekend, de voetbalwedstrijd, de wereldproblemen enzovoort. Natuurlijk was dit niet het enige mar wel belangrijk. Dus we gaan op zoek naar aanspraak. Ik hou jullie op de hoogte :-)
wingryder
Zeer actief lid

Bericht door wingryder »

Heel veel sterkte GJ, doe kalm aan en neem geen overhaaste beslissingen.
We gaan gelukkig het goede weer tegmoet, hopelijk, dat helpt ook mee.
Waar ik destijds veel aan heb gehad was een vriend die zei, " kom we gaan een stukkie fietsen"
Eerst een klein stukje wat steeds langer werd, mij heeft dat erg geholpen, vooral door de gesprekken die tijdens het fietsen ontstonden.
Maar nogmaals, doe rustig aan.

Groet,

Jan
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

wingryder schreef: vr 10 mei 2019, 10:31 Heel veel sterkte GJ, doe kalm aan en neem geen overhaaste beslissingen.
We gaan gelukkig het goede weer tegmoet, hopelijk, dat helpt ook mee.
Waar ik destijds veel aan heb gehad was een vriend die zei, " kom we gaan een stukkie fietsen"
Eerst een klein stukje wat steeds langer werd, mij heeft dat erg geholpen, vooral door de gesprekken die tijdens het fietsen ontstonden.
Maar nogmaals, doe rustig aan.

Groet,

Jan

Dank je Jan, inmiddels komt de nieuwe fiets eraan (maar ook in mijn hoofd de ruimte om te gaan fietsen).
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Heel veel sterkte GJ. Hopelijk gaat de zon weer snel letterlijk en figuurlijk voor je schijnen.
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Gj57 schreef:
Vooral het gemis aan sociale contacten heeft me de das om gedaan. Thuiswerken (20 jaar) lijkt ideaal maar is uiteindelijk voor een sociaal dier zoals ik niks. Ik hou van het koffiepraatje over het weekend, de voetbalwedstrijd, de wereldproblemen enzovoort. Natuurlijk was dit niet het enige mar wel belangrijk. Dus we gaan op zoek naar aanspraak. Ik hou jullie op de hoogte :-)
Gewoon rustig aan doen... heb het ook niet altijd voor de boeg gehad, trek je op aan wat je wel hebt en niet aan wat je niet hebt ;)
Keep life simple :)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Natukees schreef: vr 10 mei 2019, 11:37 Heel veel sterkte GJ. Hopelijk gaat de zon weer snel letterlijk en figuurlijk voor je schijnen.
Dank je, het helpt als de zon schijnt :-)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

janneke schreef: vr 10 mei 2019, 15:13

Gewoon rustig aan doen... heb het ook niet altijd voor de boeg gehad, trek je op aan wat je wel hebt en niet aan wat je niet hebt ;)
Zo is het maar net.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

GJ57 schreef: do 09 mei 2019, 16:40
Eelco schreef: do 09 mei 2019, 16:38 Caravan ingepakt voor een weekje vakantie. We gaan zoeken naar beter weer. Geen idee waar we uitkomen
Ik denk dat je flink moet zakken voor wat redelijker weer. Veel plezier in elk geval.
Dank. Inmiddels op La Gagère neergestreken. Anderhalve reisdag vrijwel onophoudelijk regen gehad.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Sterkte GJ, altijd rot wanneer het lichaam/de geest niet meer kan wat jij wil.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Frivooltje schreef: zo 12 mei 2019, 00:41 Sterkte GJ, altijd rot wanneer het lichaam/de geest niet meer kan wat jij wil.
Ja dat is wennen en heel lastig.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Bowmore schreef: do 09 mei 2019, 22:58
marcel1970 schreef: ma 22 apr 2019, 18:08 We wilde eigenlijk vandaag richting de Berendonck maar het Naturisten gedeelte heeft vertraging opgelopen het toilet gebouw en buitendouche staan er al maar zijn nog niet aangesloten op riolering en water en gras is net pas ingezaaid er moet nog het nodige gebeuren daar.
Vanaf vandaag is het nieuwe naaktstrand van de Berendonck officieel geopend!

https://www.gelderlander.nl/wijchen/ber ... ~a82b39db/
Het is wel officieel geopend maar het toilet gebouw en douch zijn nog steeds niet aangesloten op water en riolering.
Het gras moet nog groeien en moeten er nog een paar puntjes op de i gezet worden.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag oudejaarsdag, morgen op naar een nieuw, en naar ik hoop, beter jaar. Gezondheid technisch zou dat best fijn zijn :-) Morgen een Groene Wissel wandelen bij Brummen samen met vrouwlief incluis lekker lunchen. In de avond met dochterlief, haar man en wederom vrouwlief uit eten. We knallen een slecht (en eigenlijk twee slechte) jaren eruit. Ik gun mezelf straks een biertje en een klein zakje chips.

Vergissing ??
Jos (beheerder)
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

GJ57 schreef: di 14 mei 2019, 18:43 Vandaag oudejaarsdag, morgen op naar een nieuw, en naar ik hoop, beter jaar. Gezondheid technisch zou dat best fijn zijn :-) Morgen een Groene Wissel wandelen bij Brummen samen met vrouwlief incluis lekker lunchen. In de avond met dochterlief, haar man en wederom vrouwlief uit eten. We knallen een slecht (en eigenlijk twee slechte) jaren eruit. Ik gun mezelf straks een biertje en een klein zakje chips.
Fijne jaarwisseling en een super gezond "nieuw jaar" gewenst :!:
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

GJ57 schreef: di 14 mei 2019, 18:43 Vandaag oudejaarsdag, morgen op naar een nieuw, en naar ik hoop, beter jaar. Gezondheid technisch zou dat best fijn zijn :-) Morgen een Groene Wissel wandelen bij Brummen samen met vrouwlief incluis lekker lunchen. In de avond met dochterlief, haar man en wederom vrouwlief uit eten. We knallen een slecht (en eigenlijk twee slechte) jaren eruit. Ik gun mezelf straks een biertje en een klein zakje chips.

Vergissing ??
Jos (beheerder)
Nee hoor zo noemen we dat aan deze kant van het land. Vandaag een nieuw jaar vanwege verjaardag, gisteren dus oudjaar. (en je moet een reden hebben om een biertje te nemen toch)
Plaats reactie