Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Zitten kijken waar ik zaterdag wat ga eten voordat ik naar het FBN naaktzwemmen ga in Gent.
Wordt waarschijnlijk een lekkere schnitzel bij Van der Valk Nazareth.
Om 15:00 uur al vertrekken en ik zal pas rond 03:00 uur weer thuis zijn vermoed ik. (moet passagier afzetten in 's-Hertogenbosch)
Verheug mij er nu al op en ben er echt aan toe.
Vanmiddag te horen gekregen dat mijn buurvrouw een plekje op haar nier heeft. Heeft ze al een tijdje pijn aan en antibiotica helpt niet. Laat het alsjeblieft iets simpels zijn. Ze heeft al genoeg te kampen met PTSS, COPD, Fybromalagie, angstaanvallen en nog veel meer. Genoeg is genoeg.
Wil haar ook niet kwijt want een goede buur is soms best lastig te vinden.
Morgen mijn oude werkgever even een paar uurtjes helpen met zijn werk. Zijn hele lichaam doet zeer, arme oude man. (ik ben een jaar ouder. )
Wordt waarschijnlijk een lekkere schnitzel bij Van der Valk Nazareth.
Om 15:00 uur al vertrekken en ik zal pas rond 03:00 uur weer thuis zijn vermoed ik. (moet passagier afzetten in 's-Hertogenbosch)
Verheug mij er nu al op en ben er echt aan toe.
Vanmiddag te horen gekregen dat mijn buurvrouw een plekje op haar nier heeft. Heeft ze al een tijdje pijn aan en antibiotica helpt niet. Laat het alsjeblieft iets simpels zijn. Ze heeft al genoeg te kampen met PTSS, COPD, Fybromalagie, angstaanvallen en nog veel meer. Genoeg is genoeg.
Wil haar ook niet kwijt want een goede buur is soms best lastig te vinden.
Morgen mijn oude werkgever even een paar uurtjes helpen met zijn werk. Zijn hele lichaam doet zeer, arme oude man. (ik ben een jaar ouder. )
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Zeer actief lid
Na de middag in onze tuin kunnen genieten van het mooie weer, t' was best aangenaam om bloot te kunnen vertoeven en tevens wat onkruid te wieden waar nodig
Keep life simple
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Jos,
Leuk verslag in de Uit! over de Nw Zeelandreis.
Leuk verslag in de Uit! over de Nw Zeelandreis.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij zijn nogal van het wandelen en vandaag was natuurlijk een uitgelezen dag om de wandelschoenen aan te trekken. Wij wandelen een aantal malen per jaar met schoonzus en zwager halverwege hun en onze woonplaats en deze keer kwamen we in Ommen uit. Tja das een feestje en zeker met dit weer. Op tijd een kopje koffie en een sanitaire stop en aan het einde lekker een broodje. Onderwijl gezellig bijpraten en zo verlies je elkaar tenminste niet uit het oog. (en het wandelen is goed tegen de burnout) https://www.wandelzoekpagina.nl/wandeli ... men/16641/
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Eelco
- Zeer actief lid
vandaag de zomerwielen weer onder de auto gezet. Kan wel weer.
-
- Super actief lid
Die liggen er bij mij al sinds de laatste mooie dagen erop.
Vandaag zitten twijfelen maar ben toch naar het Engelermeer gereden en dat was niet voor niets. Het weer was echt heerlijk.
Morgen naar Gent, naar de FBN naaktzwemdag. Verheug mij daar echt op.
Vandaag zitten twijfelen maar ben toch naar het Engelermeer gereden en dat was niet voor niets. Het weer was echt heerlijk.
Morgen naar Gent, naar de FBN naaktzwemdag. Verheug mij daar echt op.
- anakin
- Super actief lid
Ben nu net terug van de Ziggodome, daar was "Holland zingt Hazes". Was leuker dan ik verwacht had, met leuke artiesten zoals, Danny de Munck, Peter Beense, Nick & Simon, Roxanne Hazes en nog meer. Aanrader voor liefhebbers van Hollandse hits en de echte Andre Hazes.....
- Eelco
- Zeer actief lid
Voor de tweede keer warm gehad van mijn haardhout. Ongeveer een kuub op lengte gezaagd en met de bijl gekloofd. Nu kan het drogen, om over een poos voor de derde en laatste keer warmte te geven.
Voor de liefhebbers van houthakken; er ligt nog een stapel om gezaagd en gekloofd te worden
Voor de liefhebbers van houthakken; er ligt nog een stapel om gezaagd en gekloofd te worden
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik vind houthakken en kloven prachtig werk, ik kan er uuuuuuren naar kijken
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Op bezoek geweest bij Tioga tours. Daar was een voorlichtingsbijeenkomst over rezen naar en door Amerika. Wij gaan daar eind volgend jaar heen. Was een goede bijeenkomst. Veel info gekregen en gedeeld.
Daarna nog even lekker in de volkstuin gewerkt en die begint er al weer aardig uit te zien.\
Jos
Daarna nog even lekker in de volkstuin gewerkt en die begint er al weer aardig uit te zien.\
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Oja, tuin....die moet ook nog....
Gelukkig heb ik daar een "mannetje" voor....
Ik knip altijd maar een beetje in het wilde weg...
gr.
Gelukkig heb ik daar een "mannetje" voor....
Ik knip altijd maar een beetje in het wilde weg...
gr.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Dat is een siertuin.Ik ben naar de volkstuin geweest. De bonen en erwten komen al op hier op zolder. Gister begonnen met de grond te bewerken, rommel opruimen, aspergebedden opgemaakt ed
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Wij gaan in september ook weer (voor de 3de keer) Wij regelen alles zelf vanaf de vlucht, het huren van een auto tot het boeken van de hotels alles via internet en alles zo goedkoop mogelijk, dat verschaft ons heel veel voorpret en we weten dat alles goed geregeld isJos schreef: ↑za 23 mar 2019, 22:55 Op bezoek geweest bij Tioga tours. Daar was een voorlichtingsbijeenkomst over rezen naar en door Amerika. Wij gaan daar eind volgend jaar heen. Was een goede bijeenkomst. Veel info gekregen en gedeeld.
Jos
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Hoi Goed om te horen. Waar gaan jullie heen?PoppeSchuitema schreef: ↑zo 24 mar 2019, 22:53
Wij gaan in september ook weer (voor de 3de keer) Wij regelen alles zelf vanaf de vlucht, het huren van een auto tot het boeken van de hotels alles via internet en alles zo goedkoop mogelijk, dat verschaft ons heel veel voorpret en we weten dat alles goed geregeld is
Wij Hebben de vlucht en de huur van de camper geboekt. Verder een nacht verplicht na aankomst in Salt lake city
en aan het eind 3 dagen San Francisco. Kosten ronde € 3800,-
Jos
-
- Super actief lid
Zaterdag naar het naaktzwemmen in Gent geweest, was ouderwets fantastisch. Dit jaar mochten er ook introducees meekomen maar dat waren er maar ca. 30. Totaal aantal bezoekers lag over de 500. Heerlijke avond gehad maar helaas verliep de terugweg anders. Om 02:30 strandde ik met de wagen. Vermoeden is dat mijn koppakking eruit ligt en áls dat zo is dan gaat mij dat ca. € 450,- kosten. Zou niet weten waar ik dat vandaan moet halen maar zonder auto ben ik mijn vrijheid kwijt.
Ben totaal 8,5 uur zoet geweest want was pas om 11:00 uur thuis. Heb wel een gratis leenwagen (fijn ding) maar die moet dinsdagmiddag weer terug zijn. Maar vandaag dus echt duf geweest en zal zo wel vreselijk goed slapen denk ik.
Ben totaal 8,5 uur zoet geweest want was pas om 11:00 uur thuis. Heb wel een gratis leenwagen (fijn ding) maar die moet dinsdagmiddag weer terug zijn. Maar vandaag dus echt duf geweest en zal zo wel vreselijk goed slapen denk ik.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Wij zijn gisteren op de laatste dag nog even naar Utrecht Centraal Museum gegaan voor de tentoonstelling over Caravaggio. En eigenlijk de volgers van hem. Er was een originele en dat was wel weinig. Het was wel een mooie tentoonstelling met prima rondleiding. Daarna hebben we een Groene Wissel door Utrecht gewandeld en veel van deze mooie stad gezien. Kwamen nog terecht in een demonstratie van gele hesjes en volksunie. Veel politie inzet. Bijzonder in een stad die net zo getroffen is door een aanslag. Piëteit is volgens mij niet hun sterkste krant. De bijlage is een schilderij van een de koppelaarster. De oude dame links had de taak de jonge dame te koppelen aan de jongeman. Prostitutie was in die tijd heel gewoon.
-
- Zeer actief lid
Vanmorgen lekker uitgeslapen en de zon verwelkomde me bij het ontwaken... dus ons eerste tasje koffie in onze tuin gedronken, lekker om die verwarmende zonnestralen te voelen op je huid
Keep life simple
- Arie Bloot
- Zeer actief lid
Vandaag de papieren ontvangen van Jan Doets voor onze Amerika reis per camper C-25 van boston naar LA in 5 weken.
Eerst twee dagen boston bij onze dochter, schoonzoon en kleinkind dan gaan dochter en kleinkind twee weken mee via Canada tot Chicago.
Zij vliegt met de kleine daar vandaan terug naar Boston en een andere dochter stapt daar in en gaat mee tot LA.
Eerst twee dagen boston bij onze dochter, schoonzoon en kleinkind dan gaan dochter en kleinkind twee weken mee via Canada tot Chicago.
Zij vliegt met de kleine daar vandaan terug naar Boston en een andere dochter stapt daar in en gaat mee tot LA.
mooi bloot is niet lelijk!
- Eelco
- Zeer actief lid
Vandaag een nieuwe luifel voor de caravan gescoord
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Leuk Arie,Arie Bloot schreef: ↑vr 29 mar 2019, 15:35 Vandaag de papieren ontvangen van Jan Doets voor onze Amerika reis per camper C-25 van boston naar LA in 5 weken.
wij gaan in september, Far West
Jos
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
De tent opgezet op Flevonatuur. Was mooi weer. gezellig druk. iedereen was bezig om zijn stekje in te richten.
-
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Als ik die foto zie, krijg ik zin om ook de tent van zolder te sleuren...
gr.
gr.
-
- Super actief lid
Ik was de hele dag in Amsterdam voor de opname voor een nieuwe campagne van Beter Horen. Zo'n 20 man filmcrew en Beter Horen medewerkers die een filmset op een locatie opbouwen alleen voor mij. Best een raar idee voor een gewoon mens als ik. En nog eens door een privé-chauffeur gehaald en gebracht als een VIP. Deze keer ben ik dus voor niemand herkenbaar als ik op tv kom, want ik heb kleren aan .
- Bowmore
- Super actief lid
Even langs de nieuwe sauna De Berendonck gefietst. Binnenkort gaat hij open. Het is een enorm complex geworden liggend aan het water van de recreatie plas.
Ziet er mooi uit allemaal.
Iets verderop, op de eerste landtong, het nieuwe officiële naaktstrandje eens bekeken. Het is er nog een modderige bedoeling maar wel met een mooi zandstrandje, toilet en buitendouche. De fiets moet helaas buiten het hek blijven. Op beide locaties zal ik nog wel eens te vinden zijn
Groetjes Jeroen
Iets verderop, op de eerste landtong, het nieuwe officiële naaktstrandje eens bekeken. Het is er nog een modderige bedoeling maar wel met een mooi zandstrandje, toilet en buitendouche. De fiets moet helaas buiten het hek blijven. Op beide locaties zal ik nog wel eens te vinden zijn
Groetjes Jeroen
-
- Zeer actief lid
Tweede dag op rij prachtig weer hier in Vlaanderen, het is echt wel genieten in onze tuin... relax en ontspannen Ondertussen ook al wat uitstapjes aan het plannen geweest, Kalmthout is al zeker een to DO
Keep life simple
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Onze buurman speelt ook regelmatig in diverse spotjes mee en het is dat ie vertelt in welke anders herkenden we hem helemaal nietNatukees schreef: ↑za 30 mar 2019, 11:04 Ik was de hele dag in Amsterdam voor de opname voor een nieuwe campagne van Beter Horen. Zo'n 20 man filmcrew en Beter Horen medewerkers die een filmset op een locatie opbouwen alleen voor mij. Best een raar idee voor een gewoon mens als ik. En nog eens door een privé-chauffeur gehaald en gebracht als een VIP. Deze keer ben ik dus voor niemand herkenbaar als ik op tv kom, want ik heb kleren aan .
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Wij vliegen via Wenen naar Miami, dan gaan we langs de kortste omweg naar Salt Lake City want daar hebben we de world conventie van DoTerra en dan gaan we via een andere omweg weer terug naar Miami. kosten ongeveer € 4000 (dat is incl. vlucht, autohuur, benzine, hotels, eten/drinken, entrees enz enz.)
- marcel1970
- Zeer actief lid
Jij ook al Jeroen wij ook er moet nog wel wat gebeuren maar ziet er goed uit.Bowmore schreef: ↑za 30 mar 2019, 14:10 Even langs de nieuwe sauna De Berendonck gefietst.
I1ets verderop, op de eerste landtong, het nieuwe officiële naaktstrandje eens bekeken. Het is er nog een modderige bedoeling maar wel met een mooi zandstrandje, toilet en buitendouche. De fiets moet helaas buiten het hek blijven. Op beide locaties zal ik nog wel eens te vinden zijn
Groetjes Jeroen
En daarna weer naar Gennep geweest
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Samen lekker van de zon genoten in de tuin.
Jos
Jos
-
- Zeer actief lid
- Contacteer:
Lekker gewerkt op m`n bussie, en tussendoor de auto APK laten keuren.
Das weer klaar voor een jaar!
gr.
Das weer klaar voor een jaar!
gr.