GJ57 schreef: ↑wo 27 feb 2019, 19:43
Wat doen je dan al in de tuin ?
Onkruid vooral gras tussen kleine pplanten verwijderd, snoeiwerk, opruimen. Watersysteem controleren. Dat alles onder toezicht van een blote echtgenote.
Bowmore schreef: ↑za 02 mar 2019, 23:54
Vandaag zijn we weer wezen zwemmen in Gennep, waarschijnlijk vanwege de carnaval was het er erg rustig.
Lekker hoor
Helaas hadden wij iets anders gepland het was dat ik niet onder mijn verjaardag uitkwam anders wij ook in Gennep geweest.
Gisteren met met vrouw lief zwager en schoonouders naar Den Haag geweest.
Wij hebben gisteren de verjaardag van vrouwlief gevierd. Was een leuke dag met samen cadeautjes kopen, lunch en smiddags kind en man voor een spelletje Catan. In de avonduren lekker uit eten geweest met zn vieren. Mooie dag !
Wilde als nudist verkleed naar de optocht gaan maar toch maar besloten om dat niet te doen.
Ben zaterdagmiddag naar de Lampegatse optocht geweest en 's avonds naar de lichtjesoptocht in Standaarbuiten. Daar rijden echt ware kunststukjes rond. Zoek maar eens op lichtjesoptocht Standaarbuiten op Youtube of op www.lichtjesoptocht.nl. Heb mij echt vermaakt maar mijn rug vond het allemaal wat minder. Pech, het is maar 1x per jaar carnaval.
Gisteren naar de baby van mijn neefje wezen kijken. Wat een kleine baby was dat. Wel een mooie baby en dat zeg ik niet snel.
Zit nu te luisteren naar Dweilradio. 3 uur carnavalshits bij Omroep Brabant. Heerlijk.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes. Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Vandaag bezig geweest met de belastingaangifte 2018. Ik moet meerdere aangiften doen, mijn schoonmoeder, enkele familieleden en vrienden en zelf. Vreselijk werk maar ja, ff doorbijten.
Van morgen werd er een pakket geleverd hier bij ons… vlug even mijn kimono aangetrokken om het pakket in ontvangst te nemen. Zeer vriendelijke man, die vroeg of hij me wakker had gemaakt bij het zien van de kimono. Ik heel ludiek, nee hoor wij zijn nudist en trekken liefst iets aan als we de deur openen…
Ohja is me heel bekend zei de man, doen wij ook zo… wij vinden het ook aangenaam bloot te kunnen zijn. Na de handtekening wenste ie me nog een prettige blootdag… leuke ervaring
janneke schreef: ↑do 07 mar 2019, 11:48
Van morgen werd er een pakket geleverd hier bij ons… vlug even mijn kimono aangetrokken om het pakket in ontvangst te nemen. Zeer vriendelijke man, die vroeg of hij me wakker had gemaakt bij het zien van de kimono. Ik heel ludiek, nee hoor wij zijn nudist en trekken liefst iets aan als we de deur openen…
Ohja is me heel bekend zei de man, doen wij ook zo… wij vinden het ook aangenaam bloot te kunnen zijn. Na de handtekening wenste ie me nog een prettige blootdag… leuke ervaring
Dan hoeft die kimono niet meer aan als deze bezorger weer eens komt .
Een dag van en gepensioneerde zoals zo vele.
Opgestaan, samen gedouched. Paar uurtjes op kleinkind gepast. Lunch gemaakt van veldsla met zalmsnippers, dressing croutonsen gedroogde tomaatjes. Nog wat automatisering gedaan voor het Hospice. In de middag eindelijk tijd gehad voor mijn volkstuin. Veel spitten en glasruimen door stormschade. Daarna met de telescoop een aantal testen uitgevoerd (na reparatie). Echtgenote geholpen met inrichten van haar kamer.Pizza van vis gemaakt en die gaan we straks afbakken. Vanavond naar de astronomie club. Afsluiten met Jinek.
Behalve de activiteiten op de tuin dus lekker bloot.
Vandaag de "huishoudelijke" klusjes gedaan, daarna boodschappen.
Ook de kampeer uitrusting aan een kritische blik onderworpen; alle "manco`s" had ik vorig jaar zomer al genoteerd in m`n telefoon, zodat ik nu exact weet wat ik mis en vernieuwd cq veranderd moet worden.
Daarvoor ben ik oa bij Praxis geweest, de kampeerwinkel kan altijd nog!
gr.
Ja, dat ken ik, maar dit zijn meer de dingen die ik anders wil, zoals normale plankjes in het opvouwbare kastje.
Het hardboard buigt al door als je er een pot pindakaas opzet!
Een 3e pootje onder m`n stretcher...
Extra verlengsnoertje voor het vernevelapparaat voor m`n zoontje.
Dat soort actie`s…
gr,
Zitten vloeken op mijn telefoon. (Samsung galaxy S6) Dat ding heeft een ernstige vorm van ADHD. Als ik een app. open dan sluit hij hem meteen weer waardoor er niet mee te werken is. Na een aantal dagen doet hij het ineens weer zoals hij het moet doen. Nieuwe telefoon (S8) is al besteld maar natuurlijk niet op voorraad. Weer een week wachten, grrr.
Verder lopend (goed voor de gezondheid) boodschappen gaan doen. Zou droog blijven volgens de app. dus (storm)paraplu thuis gelaten maar helaas, zoveel geluk had ik niet.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes. Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Ik ben net overgestapt van een I-Phone SE naar een I-Phone 8...
Ook ik heb daar een week op zitten wachten....
Ze verkopen het wel, maar hebben het niet op voorraad...
gr.
Inderdaad. En dat krijg je dan ook achteraf te horen.
Ik kreeg te horen dat ze afgelopen woensdag een nieuwe levering zouden krijgen en het was nog maar afwachten of die van mij daar bij zou zitten. Tot mijn verbazing kreeg ik dinsdag van Post.nl een bericht dat hij woensdag laat in de middag bezorgt zou worden. Ben nu nog steeds aan het tweaken en rotzooien maar hij werkt wel fijn.
Alleen het draadloos opladen doet hij niet. Heb hetzelfde hoesje besteld maar de oude telefoon pakt hij wel en de nieuwe niet. Vreemd.
Gisteren de fiets van m`n zoon gerepareerd en gespoten (voorvork), nadat ze hem vorige week van z`n fiets hadden gereden.
Voorvork doormidden, dus een nieuwe 2e hands erin en van rose naar zilvergrijs gespoten.
Meteen nieuwe remmen erop, dus weer klaar!
Vanmorgen de 1e race van de F1 gekeken in bed, samen met m`n zoon; gezellig!
Vanmiddag ga ik hem (of hij mij) nog effe inmaken met Monopoly, en vanavond gaat ie weer terug naar z`n moeder.
Weekend weer voorbij...
gr.
Gisteren geshopt met mijn dochters (dus we zijn weer arm haha) en savonds lekker relax op de bank gehangen en gekletst en gelachen met lekkere hapjes.
Vandaag uitgeslapen en zometeen gaan we zwemmen (niet bloot). Dus een leuk weekend hier. O... en vanavond wacht de keiharde realiteit: het huis opruimen
Ik ben gisteren samen met mijn vriendin en twee vrienden die nog nooit waren geweest naar een sauna gegaan. Ze vonden het allebei erg leuk dus wie weet gaan we ooit nog een keer.
Vanmorgen met mijn duitse herder naar de dierenarts geweest. De hond had last van huidproblemen. Blijkt een allergie te zijn veroorzaakt door pollen, grassen, e.d. Kreeg allerlei pilen mee en een antibiotika kuur. O ja kreeg ook een leuke rekening mee
Gister bezig geweest om een oude laptop nieuw leven in te blazen omdat:
-de partitie waar windows op stond vol raakte
- de laptop met windows 10 enorm traag was in opstarten ed.
Daarbij afscheid genomen van een fysieke harde schijf en vervagen door een ssd schijf. Daar zou de winst liggen in het opstarten en starten van programma's ed.
Dus eerst een programma van microsoft laten draaien (mediacreator) op een aparte usb medium. De oude schijf er uit gehaald en de nieuwe ssd schijf erin.
Tot mijn grote verbazing installeerde alles soepel en snel. Veel van de instellingen van de oude laptop waren al ingebouwd door de mediacreator.
Daarna alle software en dat is hier veel opnieuw gedownload en geïnstalleerd. Totale duur ongeveer 6 uur.
Resultaat. enorme verbetering. laptop start nu in 10 seconden op en alle programma's werken vliegensvlug. Voorheen moest ik 2 minuten op zijn minst wachten.
Deze laptop is dus voor € 99,- weerup-to date en snel.
henkj schreef: ↑ma 18 mar 2019, 14:19
Vanmorgen met mijn duitse herder naar de dierenarts geweest. De hond had last van huidproblemen. Blijkt een allergie te zijn veroorzaakt door pollen, grassen, e.d. Kreeg allerlei pilen mee en een antibiotika kuur. O ja kreeg ook een leuke rekening mee
Kan een hond dat ook hebben , ja blijkbaar maar dan ben je dus elke keer de pisang als het pollentijd is ?
Flink zorgen zitten maken. Mijn zoon studeert in Utrecht en is vanmorgen met het openbaar vervoer van huis naar Utrecht gereisd. Hij reageerde niet op telefoon en app. Zat gelukkig in een college...
Eelco schreef: ↑ma 18 mar 2019, 16:15
Flink zorgen zitten maken. Mijn zoon studeert in Utrecht en is vanmorgen met het openbaar vervoer van huis naar Utrecht gereisd. Hij reageerde niet op telefoon en app. Zat gelukkig in een college...
Dan kan ik me voorstellen dat op zo'n moment je helemaal radeloos word. Gelukkig is alles goed.
GJ57 schreef: ↑ma 18 mar 2019, 15:17
Kan een hond dat ook hebben , ja blijkbaar maar dan ben je dus elke keer de pisang als het pollentijd is ?
Ja ik wist het ook niet. Ze krijgt nu ook injecties tegen overgevoeligheid voor diverse grassoorten bepaalde bomen enz. En daar hangt ook een leuk prijskaartje aan. Maar goed, als het uiteindelijk maar helpt.
GJ57 schreef: ↑ma 18 mar 2019, 15:17
Ja ik wist het ook niet. Ze krijgt nu ook injecties tegen overgevoeligheid voor diverse grassoorten bepaalde bomen enz. En daar hangt ook een leuk prijskaartje aan. Maar goed, als het uiteindelijk maar helpt.