Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door PoppeSchuitema »

Ik heb een lang weekend tot 2 januari kan ik mooi wat dingen doen in en om t huis die iets meer tijd vergen, paardestal verder afmaken, een tafel maken voor schat en nog 1000 andere dingen
Bloot als het kan, gekleed als het moet
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag nog wat inkopen gedaan voor de kerst, en de drukte waar voor gewaarschuwd was, heb ik eigenlijk niks van gemerkt.
Nu lekker bij de houtkachel nog wat op deze site rondkijken..... Gezellige kerstdagen allen!
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Vandaag er al wat feesttafel :mrgreen: kilootjes afgereden op de fiets, ... één van mijn goede voornemens om wat meer te gaan fietsen in het komende jaar :lol:
Keep life simple :)
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Bij mij zijn er alleen maar feestmaal-kilo'tjes bij gekomen....... Veel gegeten, en weinig beweging. Gelukkig is dit niet elke week. :mrgreen:
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Vandaag me bezig gehouden met het maken van een nieuwe maandkalender en uitprinten voor het nieuwe jaar... iedere maand bezit een seizoens gebonden foto al dan niet naturistisch :D De voorjaars en zomer prenten zijn er ..... om weer naar uit te kijken ;) :!:
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

De tafel voor schat is gereed en met gepaste trots mag ik zeggen dat het goed gelukt is, schat zegt er heel blij mee te zijn
Afbeelding
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Gisteren geheel tegen de afspraken in, toch weer vuurwerk gehaald in Duitsland en daarna mijzelf verwend met een lekkere Duitse schnitzel. Gelukkig kost dit hele geintje mij helemaal niets want de hoeveelheid vuurwerk slaat helemaal nergens op. (er was al genoeg maar toch wilde mijn neefje nog meer. Nu ja, het is zijn geld) Ik denk dat we tot medio maart bezig zijn met afsteken. :lol: Ach ja, als we maar lol hebben en... het veilig doen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Angelique
Zeer actief lid

Bericht door Angelique »

Niet op naar een schoner milieu? :x
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Kerstmis gevierd me de kids en kleinkinderen.
Door onze vakantie was alles te dicht op elkaar. De 17e hebben we sinterklaas gevierd.

Was prima en gezellig.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Ik weet dat er onder u ook museumbezoekers zijn en wil graag een tip delen. Vandaag zijn we naar Groningen geweest voor een bezoek aan de tentoonstelling van Dale Chihuly. Een Amerikaans glaskunstenaar. Nou is glas iets waar we beide gek van zijn dus dan ben je wat bevooroordeeld maar wat we hier hebben gezien was werkelijk van grote schoonheid. Indrukwekkend en zeker na de film te hebben gezien over deze werken was er emotie. Dus voor de liefhebbers vergeet het niet tot begin mei een werkelijk prachtige tentoonstelling. De foto doet niet vermoeden dat dit een meter of 7 lang is.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Frivooltje
Super actief lid

Angelique schreef: zo 30 dec 2018, 08:39 Niet op naar een schoner milieu? :x
Ehhh nee dus, morgen niet. Ga niet alles opgeven voor een schoner milieu. Hou er al voldoende rekening mee. Laat ze eerst de bedrijven en de opkomende economieën maar eens aanpakken. Dat heeft véél meer effect.
Daarbij ben ik alleen de boodschapper. Heb er zelf geen cent aan besteed.
Angelique
Zeer actief lid

Bericht door Angelique »

De eerste twee uur van het nieuwe jaar is de concentratie fijnstof in de lucht 40 maal hoger dan normaal, stelt Milieu Centraal. De wereld warmt op, het milieu gaat eraan, en wat voor goed voornemen heeft Nederland?
We knallen een keur aan zware metalen de ether in. :oops:
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Vuurwerk doen we al decennia niet meer aan. De buren steken genoeg af. Stukken makkelijker en goedkoper dan zelf te lopen knooien met een lontje. :lol: koop voor het geld een lotje van de staatsloterij; even het goevoel hebben dat gisteren de laatste werkdag was. HAHA.
Nu euliekrappen (oliebollen) aan het bakken...….
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Henk D schreef: ma 31 dec 2018, 13:52 Vuurwerk doen we al decennia niet meer aan. De buren steken genoeg af. Stukken makkelijker en goedkoper dan zelf te lopen knooien met een lontje. :lol: koop voor het geld een lotje van de staatsloterij; even het goevoel hebben dat gisteren de laatste werkdag was. HAHA.
Nu euliekrappen (oliebollen) aan het bakken...….
Smakelijk ;) Vuurwerk kopen is ook niet aan ons besteed en het is trouwens verboden in onze gemeente om het zelf af te steken... dat is al enkele jaren zo. Onze hond was er in de tijd ook niet treurig om :cry:
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Denk dat vuurwerk zowiezo zijn langste tijd heeft gehad. Als ik hoor hoeveel last de politie, brandweer en ambulancepersoneel er van ondervinden zal/ moet het maar verboden worden! Gisteravond in de wijk Paddepoel in Groningen ook weer toestanden met inzet van de ME!

In het noorden en oosten zie je wel veel carbidschieten met melkbussen. Dat is traditie bij ons; Als kind stond ik in de baanderdeur met een verfblikje te knallen met mijn broertjes. 8-) En er is een BOCK bij tegenwoordig; de bewust onbeschonken Carbit Schieter.
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

Leuke bedoening dat carbidschieten... kende het gebruik niet :shock:
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Leuk Bock,

Ik ken het nog van vroeger. Melkbus carbiet er in en wat water. Deksel er op en verwarmen. Dan knalde die deksel een behoorlijk eind weg. Toen geen idee hoe gevaarlijk het zou kunnen zijn. Was wel leuk.
Maar alles moet binnen proporties blijven.

zo iets dus

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Tegenwoordig met voetballen. Is een stuk veiliger
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Henk D schreef: ma 31 dec 2018, 18:55 Tegenwoordig met voetballen. Is een stuk veiliger
Het lastige is wel dat die krengen niet aan de keting kunnen, dus goed net er voor :-)
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

49204681_2464142916960874_1800400954193870848_n.jpg
Naast het vele vuurwerk in onze stad was er ook een andere knaller. Ik hoor dat een oud voetballer van onze FC de prijs in de wacht heeft gesleept. Mooi toch (ja ik weet het beter 30 prijzen van een miljoen maar ik ben niet de staatloterij)
NanMar
Super actief lid

Bericht door NanMar »

@ Jos: "Ik ken het nog van vroeger. Melkbus carbiet er in en wat water. Deksel er op en verwarmen. Dan knalde die deksel een behoorlijk eind weg. Toen geen idee hoe gevaarlijk het zou kunnen zijn. Was wel leuk.
Maar alles moet binnen proporties blijven."

Een giertank is niet binnen proporties meer denk ik...
Gr. NanMar

PB is welkom!
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Oud- en nieuw zat ik weer in Engeland, en de hoeveelheid vuurwerk die je daar ziet is nihil. Daar moet je voor naar grote plaatsen gaan zoals in Londen, daar wordt het professioneel gedaan. Mogelijk moeten we daar in Nederland ook maar naartoe, niet alleen voor het milieu, maar ook voor de veiligheid en overlast. En met de traditionele hoge kampvuurtjes zal het nu ook wel afgelopen zijn. :mrgreen:
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

anakin schreef: wo 02 jan 2019, 22:18 Oud- en nieuw zat ik weer in Engeland, en de hoeveelheid vuurwerk die je daar ziet is nihil. Daar moet je voor naar grote plaatsen gaan zoals in Londen, daar wordt het professioneel gedaan. Mogelijk moeten we daar in Nederland ook maar naartoe, niet alleen voor het milieu, maar ook voor de veiligheid en overlast. En met de traditionele hoge kampvuurtjes zal het nu ook wel afgelopen zijn. :mrgreen:
Naar mijn mening is het een goede zaak dat het vuurwerk aan banden word gelegd. Als wij sommige mensen bezig zien met het onveilig afsteken van vuurwerk, maken we ons zo vlug mogelijk uit de voeten. Laat het aan profs over inderdaad...
Hier in Vlaanderen zien we ook de Kerstboom verbrandingen drastisch dalen, komt ook weer ten goede voor het milieu :!:

... er zijn genoeg andere bezigheden die je kan beleven om het nieuwe jaar in te zetten toch?
Frivooltje
Super actief lid

Henk D schreef: ma 31 dec 2018, 14:56 Denk dat vuurwerk zowiezo zijn langste tijd heeft gehad. Als ik hoor hoeveel last de politie, brandweer en ambulancepersoneel er van ondervinden zal/ moet het maar verboden worden! Gisteravond in de wijk Paddepoel in Groningen ook weer toestanden met inzet van de ME!
Heeft m.i. niets met het vuurwerk te maken. Teringleiers vinden altijd wel wat om rotzooi mee te trappen. Ik ga er gewoon netjes en verstandig mee om en heb al mijn 9 vingers nog. :P
Ik vind het niet juist dat de goede onder de kwaden moeten lijden. Dat gebeurt al veel te veel.
janneke
Zeer actief lid

Bericht door janneke »

janneke schreef: di 25 dec 2018, 16:18 Vandaag er al wat feesttafel :mrgreen: kilootjes afgereden op de fiets, ... één van mijn goede voornemens om wat meer te gaan fietsen in het komende jaar :lol:
Vandaag weerom mijn kilometerkes met m'n fiets gereden... Goebezig Jantje :lol:
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Vandaag weer met vrouw lief naar Gennep geweest voor zwemmen en sauna.
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Vandaag helaas afscheid moeten nemen van een van onze drie ezels. Hij is maar 12 jaar geworden....
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Eelco schreef: zo 06 jan 2019, 00:35 Vandaag helaas afscheid moeten nemen van een van onze drie ezels. Hij is maar 12 jaar geworden....
Verdorie dat is jammer. Onverwacht?

Had je vroeger niet een avatar met een ezel?

Jos
Eelco
Zeer actief lid

Bericht door Eelco »

Ja. Heel onverwacht. Een ezel geeft niet aan dat ie ziek is. Als je het aan hem ziet is het eigenlijk al te laat.
Avatar... Ja, zou zo maar kunnen
Frivooltje
Super actief lid

Eelco schreef: zo 06 jan 2019, 00:35 Vandaag helaas afscheid moeten nemen van een van onze drie ezels. Hij is maar 12 jaar geworden....
Gecondoleerd.
Plaats reactie