Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
zomernaturist
Zeer actief lid
Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door zomernaturist »

Dagje Lotus (Kuinderloo) gedaan met vrienden, het was heerlijk, zwembad iets aan de warme kant. Je merkt wel dat dankzij de gastenplekken er ook wat meer jongere gezinnen aanwezig zijn. Verder net zoals altijd, dit terrein ziet er verder tip top uit.

Morgen met andere vrienden dagje naar een recreatieplas. Heerlijk zo, terwijl mijn vakantie nog moet beginnen :D
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Natukees schreef:Kan een virus of bacterie zich via dit forum verspreiden? Nu heb ik voor het eerst van mijn leven een longontsteking :o :evil:
Beterschap!!
GJ57 schreef:Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Ik ben benieuwd of het werkelijk werkt of dat het gewoon weer een verzinseltje is. Heb al wel twee colaflessen ingevroren om zelf de proef op de som te nemen. https://www.tipsenweetjes.nl/huis-en-tu ... der-airco/
Of dit werkt weet ik niet maar er zijn wel andere dingen te maken. Even Googelen en je zal wel wat moeten vinden. Kan mij nog iets herinneren over een doos met daarin gaten. In de doos een emmer met ijs en in de deksel een ventilator vastgemaakt. Wind waait naar binnen en door de gaten komt dan koude lucht naar buiten. (als je kokertjes erin maakt kan je de luchtstroom richten)
Probleem is echter dat een echte airco het vocht naar buiten afvoert en dat lukt op deze manier natuurlijk niet.

Succes als je gaat experimenteren.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
zomernaturist
Zeer actief lid
Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)

Bericht door zomernaturist »

Vandaag naar het Rutbeek geweest met mijn vrouw en een vriendin, eerlijk is eerlijk, eindelijk zijn we eens gewoon met rust gelaten. Dit omdat de meeste mannen te druk met zichzelf waren en geen interesse voor vrouwelijk schoon hadden, vooral de combinatie cockring en aandacht voor zichzelf vielen weer duidelijk op. Trieste mannetjes, de dames vonden het echt helemaal niets, (ik ga dan gewoon in negeer modus en waan mezelf alleen op het strand) we hadden net afgesproken om toch maar weg te gaan en ergens te gaan lunchen toen er meerdere gezinnetjes en stelletjes het strand op kwamen en de heren langzaam verdwenen. We zijn dus toch nog maar een uurtje langer gebleven.

Er is wel een vaste club mannen actief op het strand maar deze vertrouwden we wel en waren we bewust bij in de buurt gaan liggen, de heren hadden gewoon een gezellige dag daar en duidelijk een sociaal leven op het naaktstrand.
Voor ons iig geen reden om weer heen terug te gaan. Wij voelen ons dan een stuk prettiger aan de Bussloo of de Rhederlaag wat ook op een drie kwartier rijden zit. Rutbeek: Mooi strand, veelal verkeerd volk met een ander doel voor ogen, de mannetjes komen allemaal met ene halve erectie van het toilet. Dit was toch ook wel bijzonder te noemen aangezien normaliter de staat dan slapper hoort te zijn. :roll:

Ohw ja voor ik het vergeet, tijdens de gehele tijd werden we uit de bosjes bespiedt door een zielig hopeloos mannetje :roll: We konden er wel om lachen, ik kende dit soort verhalen alleen maar van mijn moeder van 40 jaar geleden :D

Eind van de middag en avond doorgebracht aan de IJssel in pure rust.
peter s
Actief lid
Contacteer:

Bericht door peter s »

zomernaturist schreef:Vandaag naar het Rutbeek geweest met mijn vrouw en een vriendin, eerlijk is eerlijk, eindelijk zijn we eens gewoon met rust gelaten. Dit omdat de meeste mannen te druk met zichzelf waren en geen interesse voor vrouwelijk schoon hadden, vooral de combinatie cockring en aandacht voor zichzelf vielen weer duidelijk op. Trieste mannetjes, de dames vonden het echt helemaal niets, (ik ga dan gewoon in negeer modus en waan mezelf alleen op het strand) we hadden net afgesproken om toch maar weg te gaan en ergens te gaan lunchen toen er meerdere gezinnetjes en stelletjes het strand op kwamen en de heren langzaam verdwenen. We zijn dus toch nog maar een uurtje langer gebleven.

Er is wel een vaste club mannen actief op het strand maar deze vertrouwden we wel en waren we bewust bij in de buurt gaan liggen, de heren hadden gewoon een gezellige dag daar en duidelijk een sociaal leven op het naaktstrand.
Voor ons iig geen reden om weer heen terug te gaan. Wij voelen ons dan een stuk prettiger aan de Bussloo of de Rhederlaag wat ook op een drie kwartier rijden zit. Rutbeek: Mooi strand, veelal verkeerd volk met een ander doel voor ogen, de mannetjes komen allemaal met ene halve erectie van het toilet. Dit was toch ook wel bijzonder te noemen aangezien normaliter de staat dan slapper hoort te zijn. :roll:

Ohw ja voor ik het vergeet, tijdens de gehele tijd werden we uit de bosjes bespiedt door een zielig hopeloos mannetje :roll: We konden er wel om lachen, ik kende dit soort verhalen alleen maar van mijn moeder van 40 jaar geleden :D

Eind van de middag en avond doorgebracht aan de IJssel in pure rust.

ze zijn er dus nog steeds de mannetjes, reden meer om niet naar het ruthbeek te gaan
Frivooltje
Super actief lid

Of juist wel en samen met de vaste gasten zorgen dat deze mannetjes snel oprotten.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

GJ57 schreef:
En een walking floor is een bewegende vloer waardoor het lossen vanzelf gaat ?
Ja er liggen aluminium planken in de vloer die om de beurt naar voren schuiven (dus onder het product door) en dan tegelijk naar achter (product wordt meegenomen).
https://www.google.nl/url?sa=t&source=w ... XNuQzQvBoI
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Sander H
Actief lid

Bericht door Sander H »

Na een heerlijke week op la Petite brenne, zaterdag vertrokken naar de volgende lokatie.
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Sander H schreef:Na een heerlijke week op la Petite brenne, zaterdag vertrokken naar de volgende lokatie.
Ben benieuwd waar je nu heen bent?
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Sander H
Actief lid

Bericht door Sander H »

Nu op Domaine de la Gagere. (Weer)
Bevalt wederom prima.
Nieuwe eigenaren.
Na 25 jaar nemen Tom en Betty afscheid.
We zijn nog opzoek naar een 3e lokatie.
Wrs België.
Zijn alleen afhankelijk van huurmogelijkheden ivm geen eigen kampeermiddel.
Tips zijn welkom.
Uitdaging: 4 kinderen.
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Een weekendje Helios achter de rug. Normaal gaan we als dagtoerist maar nu was er op vrijdag ter gelegenheid van de maansverduistering zwemmen van 22 tot 23. het zwembad heeft nog nooit zo vol gezeten. jammer genoeg was de maan door de zware bewolking pas het laatste kwartiertje van de verduistering te zien. Vooraf waren er zoals elke vrijdagavond in juli/augustus frieten met snack in het clubhuis.

Zaterdag was er Spaanse avond met paëlla gemaakt door één van de leden. Er waren 2 grote pannen en we hebben er met 65 man aan gegeten. Chapeau vr de kok.

Zondag tegen de middag het tentje afgebroken maar we zijn nog tot rond 8-en gebleven.
JeroenB
Actief lid

Bericht door JeroenB »

Bijkomen van n weekend Milkshakefestival.

Nu aan het werk, dus om 7u moe maar voldaan mn bedje opzoeken:)
let’s do what we love and do a lot of it!
Kevinnec20

Bericht door Kevinnec20 »

Ik heb vandaag op YouTube naar het kanaal van jay boy schreuders gekeken is echt een leuk kanaal echt de moeite waard om te kijken en anders alleen abonneren vindt hij leuk alvast bedankt
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Kevinnec20 schreef:Ik heb vandaag op YouTube naar het kanaal van jay boy schreuders gekeken is echt een leuk kanaal echt de moeite waard om te kijken
en anders alleen abonneren vindt hij leuk alvast bedankt
Iets naturistisch?
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Kevinnec20

Nee niks mee te maken ik promoot het omdat ik zijn kanaal leuk vind hij meer abonnees verdient
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag terug gekomen van een weekend Drente. Lekker met vrienden en de motorfiets op pad.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:
Kevinnec20 schreef:Ik heb vandaag op YouTube naar het kanaal van jay boy schreuders gekeken is echt een leuk kanaal echt de moeite waard om te kijken
en anders alleen abonneren vindt hij leuk alvast bedankt
Iets naturistisch?
Jos
Echt niet dus. PS4 spelletjes tja
Kevinnec20

Hij doet leuk abonneer alleen je hoeft niet te kijken als ik tof vinden los jullie het doen
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag de laatste dag dat we van de hittegolf kunnen genieten, dus dat heb ik maar in Zandvoort gedaan. Lekker druk, en al vanaf het bordje nudistenstrand erg druk met naaktlopers, dat heb ik vaak anders gezien. Was echt een fijne middag.
Frivooltje
Super actief lid

Afgelopen maandagavond ca. 45 minuten wezen naaktwandelen. Was bekaf, mede vanwege het zeer mulle zand. Wat is dat vermoeiend lopen. Gelukkig niemand tegen gekomen.
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Vandaag met vrouwtje lief weer eens dagje sauna gedaan bij de Thermen in Nijmegen. Het was weer even lekker om zonder kleren buiten te lopen.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Vandaag alles in gehaald, opgezocht en klaargezet voor de vakantie die morgen begint.
Zal wel weer e.e.a. vergeten. Paspoort is het belangrijkste, anders kom ik de boot niet op.
In Engeland zien we wel weer verder..........
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vandaag redelijk vroeg naar Bergen aan zee vertrokken. Parkeren voor de strandopgang.
Lekker ontbeten/brunch bij Strandpaviljoen Noord en daarna naar het naaktstrand. Het was een gezellige drukte. Lekker in de zon gezeten. Flink stuk bloot gewandeld richting Schoorl. We waren zowat de enige blote wandelaars tussen vele gekleden.
Opvallend was dat er veel allengaande vrouwen lekker van de zon genoten. Zij ervaren dit dus als een strand zonder problemen.
tevens meer deel niet blote mensen maar dat is op zich geen probleem toch. Wij konden lekker bloot.

De nationale topless dag heeft niet veel effect gehad op het textiel gedeelte.

Daarn thuis lekker gedouched en bbq in de tuin bij ene nog lekker warm zonnetje.

Jos
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

anakin schreef:Vandaag alles in gehaald, opgezocht en klaargezet voor de vakantie die morgen begint.
Zal wel weer e.e.a. vergeten. Paspoort is het belangrijkste, anders kom ik de boot niet op.
In Engeland zien we wel weer verder..........
Fijne vakantie gewenst!
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Dank je Kees,

De boot vertrekt nu net vanuit Duinkerke.
Frivooltje
Super actief lid

Fijne vakantie Anakin.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

De druiven geplukt, kool geoogst, tomaten en paprika geplukt.

Afbeelding
BramL
Zeer actief lid

Bericht door BramL »

Vandaag verrassend genoeg nog vier uur aan het strand kunnen liggen. En m'n avond afgesloten met muziek maken.
No Shoes, No Shirt, No Worries. Berichtje sturen mag altijd.
Frivooltje
Super actief lid

Geheel onverwachts nog naar het Engelermeer geweest en genoten want het was echt lekker weer. Had ik vooraf niet verwacht. Ook voor de eerste keer Jeu de Boule gespeeld maar natuurlijk verloren. :(

Vandaag is de voorspelling 24ºC en 50% kans op neerslag. Voorspelling in Dusseldorf is 27ºC en slechts 11% kans op neerslag met weinig bewolking, dus jullie kunnen wel raden waar ik vanmiddag ben. Helaas weer alleen maar ben niet anders gewend.
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Jos, hoeveel flessen wijn wordt dat dit jaar? Of zal ik de druiven van ons ook brengen? Zonder net waren ze gisteren geplunderd door een zwerm spreeuwen!
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

gust schreef:Jos, hoeveel flessen wijn wordt dat dit jaar? Of zal ik de druiven van ons ook brengen? Zonder net waren ze gisteren geplunderd door een zwerm spreeuwen!
Niet een gust. Ik ben sinds janauri nagenoeg van de alcohol af.
Ik heb er een taart van gemaakt
Afbeelding
Plaats reactie