Morgen met andere vrienden dagje naar een recreatieplas. Heerlijk zo, terwijl mijn vakantie nog moet beginnen

Beterschap!!Natukees schreef:Kan een virus of bacterie zich via dit forum verspreiden? Nu heb ik voor het eerst van mijn leven een longontsteking![]()
Of dit werkt weet ik niet maar er zijn wel andere dingen te maken. Even Googelen en je zal wel wat moeten vinden. Kan mij nog iets herinneren over een doos met daarin gaten. In de doos een emmer met ijs en in de deksel een ventilator vastgemaakt. Wind waait naar binnen en door de gaten komt dan koude lucht naar buiten. (als je kokertjes erin maakt kan je de luchtstroom richten)GJ57 schreef:Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Ik ben benieuwd of het werkelijk werkt of dat het gewoon weer een verzinseltje is. Heb al wel twee colaflessen ingevroren om zelf de proef op de som te nemen. https://www.tipsenweetjes.nl/huis-en-tu ... der-airco/
zomernaturist schreef:Vandaag naar het Rutbeek geweest met mijn vrouw en een vriendin, eerlijk is eerlijk, eindelijk zijn we eens gewoon met rust gelaten. Dit omdat de meeste mannen te druk met zichzelf waren en geen interesse voor vrouwelijk schoon hadden, vooral de combinatie cockring en aandacht voor zichzelf vielen weer duidelijk op. Trieste mannetjes, de dames vonden het echt helemaal niets, (ik ga dan gewoon in negeer modus en waan mezelf alleen op het strand) we hadden net afgesproken om toch maar weg te gaan en ergens te gaan lunchen toen er meerdere gezinnetjes en stelletjes het strand op kwamen en de heren langzaam verdwenen. We zijn dus toch nog maar een uurtje langer gebleven.
Er is wel een vaste club mannen actief op het strand maar deze vertrouwden we wel en waren we bewust bij in de buurt gaan liggen, de heren hadden gewoon een gezellige dag daar en duidelijk een sociaal leven op het naaktstrand.
Voor ons iig geen reden om weer heen terug te gaan. Wij voelen ons dan een stuk prettiger aan de Bussloo of de Rhederlaag wat ook op een drie kwartier rijden zit. Rutbeek: Mooi strand, veelal verkeerd volk met een ander doel voor ogen, de mannetjes komen allemaal met ene halve erectie van het toilet. Dit was toch ook wel bijzonder te noemen aangezien normaliter de staat dan slapper hoort te zijn.![]()
Ohw ja voor ik het vergeet, tijdens de gehele tijd werden we uit de bosjes bespiedt door een zielig hopeloos mannetjeWe konden er wel om lachen, ik kende dit soort verhalen alleen maar van mijn moeder van 40 jaar geleden
Eind van de middag en avond doorgebracht aan de IJssel in pure rust.
Ja er liggen aluminium planken in de vloer die om de beurt naar voren schuiven (dus onder het product door) en dan tegelijk naar achter (product wordt meegenomen).GJ57 schreef:
En een walking floor is een bewegende vloer waardoor het lossen vanzelf gaat ?
Ben benieuwd waar je nu heen bent?Sander H schreef:Na een heerlijke week op la Petite brenne, zaterdag vertrokken naar de volgende lokatie.
Iets naturistisch?Kevinnec20 schreef:Ik heb vandaag op YouTube naar het kanaal van jay boy schreuders gekeken is echt een leuk kanaal echt de moeite waard om te kijken
en anders alleen abonneren vindt hij leuk alvast bedankt
Echt niet dus. PS4 spelletjes tjaJos schreef:Iets naturistisch?Kevinnec20 schreef:Ik heb vandaag op YouTube naar het kanaal van jay boy schreuders gekeken is echt een leuk kanaal echt de moeite waard om te kijken
en anders alleen abonneren vindt hij leuk alvast bedankt
Jos
Fijne vakantie gewenst!anakin schreef:Vandaag alles in gehaald, opgezocht en klaargezet voor de vakantie die morgen begint.
Zal wel weer e.e.a. vergeten. Paspoort is het belangrijkste, anders kom ik de boot niet op.
In Engeland zien we wel weer verder..........
Niet een gust. Ik ben sinds janauri nagenoeg van de alcohol af.gust schreef:Jos, hoeveel flessen wijn wordt dat dit jaar? Of zal ik de druiven van ons ook brengen? Zonder net waren ze gisteren geplunderd door een zwerm spreeuwen!