Morgen weer maar vrees dat het dan echt over is.
Heb sommige mensen al 5x prettige feestdagen toegewenst.

Het is ook leuk om daar met kabelbaan naar boven te gaan (een ding uit het jaar 0). Dan kom je bij de apen. Er is ook een moei grot.GJ57 schreef:Gibraltar is een aanrader (vergeet je paspoort niet !!!) Wij vonden het leuk om een keer doorheen te lopen. Auto aan deze kant laten van de grens. Bus nemen en genieten.
Ja wij zijn idd met de kabelbaan naar boven geweest. Schitterend uitzicht. En de wandeling over de start en landingsbaan was heel bijzonder. Wij spraken met wat Engelsen die daar geland waren (logisch want goedkoop) en dat was zeker met minder weer een hele ervaring.Jos schreef:Het is ook leuk om daar met kabelbaan naar boven te gaan (een ding uit het jaar 0). Dan kom je bij de apen. Er is ook een moei grot.GJ57 schreef:Gibraltar is een aanrader (vergeet je paspoort niet !!!) Wij vonden het leuk om een keer doorheen te lopen. Auto aan deze kant laten van de grens. Bus nemen en genieten.
Een ontbijt in zo'n Engels café is ook een leuk gebeuren. Voor zover ik weet is dit de enig plek waar je over een landingsbaan van een vliegveld moet lopen om in een ander land te komen.
Granada is inderdaad ver. Het is er wel erg mooi. En de weg er heen door de Sierra Nevada ook. Nachtje over blijven? Kan mooi op d naturistencamping ten oosten van Malaga.
Jos
+PoppeSchuitema schreef:Vandaag op sollicitatiegesprek geweest en aangenomen, kan maandag beginnen bij Lubbers Transport in Schoonebeek. Veelal exceptioneel transport voor o.a. pijpleidingen en transport voor boorlocaties en offshore.
Vooralsnog is de standplaats Schoonebeek maar wellicht gaat dat Hengelo worden omdat ze daar ook een locatie hebben, zou mooi zijn want dat scheelt een uur rijdenGJ57 schreef: Mooi werk man, van harte ! Moet je dan eerst naar Schoonbeek of staat de truck in de buurt van Wwijk?
N.a.v. dit voorval heb ik contact opgenomen met het beheer van dat strand. Toen ik later op hun website keek hadden ze de info omtrent de sluiting toegevoegd wat ik wel heel netjes vond. Als genoegdoening heb ik 4 persoonlijke vouchers gekregen waarmee ik gratis toegang krijg. Op zich wel leuk alleen vraag ik mij af hoe vaak ik daar heen zal gaan.Frivooltje schreef:Zit er over te twijfelen om morgen richting Duitsland (Dusseldorf) te gaan aangezien het daar nog een dag mooi weer is. maar ik zou niet weten waar ik naar toe zou moeten.
Vorige keer stond ik daar voor een gesloten deur.
Op internet kan ik ook niet veel vinden over naaktrecreatie in die omgeving.
Ach, gewoon vergeten joh. Wat moet je met zo'n nutteloos dingBlosunu schreef:Ik ben mijn spullen aan het klaarleggen voor volgende week.
Dan ga ik na 15 jaar weer naar Curaçao om daar mijn 65ste verjaardag te vieren.
Ik moet natuurlijk wel opletten dat ik mijn zwembroek niet vergeet
*Frivooltje schreef: naar België geweest, even langs Delhaize (slechte dingen kopen), LUKoil (tanken) en shag halen voor de buurvrouw. Daarna in mijn woonplaats boodschappen gedaan en thuis achter de pc gaan zitten. Slecht gegeten vandaag en om de 6 uur "volproppen" met Paracetamol en Ibuprofen.
Tja, is ook een manier om de dag door te komen.
*Frivooltje schreef:Maandag naar de tandarts maar dan zullen ze nog niets aan deze pijn doen denk ik.
Ik verwacht dat dat pas woensdag gaat gebeuren.
If you only knew. Leven van een vrijgezel.ellen schreef:Hoi Frivooltje,
Je bent wel lekker gezond bezig geweest vandaag!
Slechte dingen van Delhaize kopen, nog slechtere shag halen voor de buurvrouw.....
Daarna slecht eten, foei!
Paracetamol slikken is, geloof ik, nog het minst ongezonde onderdeel.
Ik ben juist naar deze overgestapt en om nu alweer te veranderen...ellen schreef:Jij komt morgen met loeiende kiespijn bij je eigen tandarts en die doet er dan woensdag pas wat aan?
Nou..., dan zou ik meteen een andere tandarts zoeken!
Mijn tandarts heeft de regel: "Patienten met pijnklachten worden dezelfde dag geholpen, eventueel na het spreekuur."
Zo loopt haar planning niet in het honderd, maar zo hoort het natuurlijk wel!!!!
Niks is zo naar als kiespijn.
Sterkte er mee!
Groetjes,
Ellen.
Hoi Frivooltje,Frivooltje schreef: Ik ben juist naar deze overgestapt en om nu alweer te veranderen...
Dat loeiende valt met de meds nog redelijk mee. Dat had ik echt niet verwacht. Eten gaat lastig maar dat komt meer door de angst dan door de pijn.
Zie morgen wel wat er gebeurt. Ga het er natuurlijk ook wel even over hebben. Probleem is echter dat ze voor nood een plaatje moeten maken voordat ze de tand trekken. En voor dat plaatje ga ik er morgen heen.
Met een plaatje bedoel ik een soort kapje/bitje wat ik in mijn mond kan stoppen zodat ik mijn tandvlees niet beschadig met mijn ondergebit. Een tijdelijk iets dus.ellen schreef:Hoi Frivooltje,
Ik kan me voorstellen dat je niet weer gaat overstappen als je dat pas gedaan hebt.
Bedoel je met "een plaatje maken", dat de tandarts een foto maakt?
Dat lijkt me wel logisch, ja.
Hij of zij moet eerst zien waar je klacht vandaan komt.
Maar wie zegt dat die tand getrokken moet worden?
Misschien is er best een andere oplossing en kan de tand nog gered worden.
Maar als uit de foto blijkt dat er getrokken moet worden, dan zal dat heus wel meteen gebeuren.
Dat is een klusje van 1 minuut.
En angst hoef je toch niet te hebben?
Tegenwoordig doet de tandarts je nauwelijks meer pijn met alle moderne hulpmiddelen.
Ik zeg altijd: "Hij of zij heeft het beste met me voor."
Succes en sterkte gewenst vandaag!!
Ellen.
Achteraf gezien had ik daarvoor moeten kiezen ja. Maar ja, je vertrouwd op het oordeel van je tandarts, helaas. Gelukkig heb ik mijn onderste tanden nog. Of wat daarvoor kan doorgaan.gust schreef:Inderdaad gaat er niets boven je eigen tanden. Een plaatje is ook maar een hulpmiddel en kan de rest ook weer op de duur gaan aantasten! Dus zo lang mogelijk dat hele "orkest" behouden.
Hij is nog steeds onder narcoseanakin schreef:Frivooltje,
Marteling overleeft?
Was het maar een narcose. Helaas alles moeten meebeleven. Lachgas was een optie maar dat doen ze niet in Nederland. Volgens mijn beste vriend merk je dan nog steeds wat ze doen maar interesseert het je helemaal niets meer. Was toch wel aangenaam geweest.Natukees schreef:Hij is nog steeds onder narcoseanakin schreef:Frivooltje,
Marteling overleeft?