Wat heb je gedaan vandaag?
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Wij rijden een Volkswagen passat uit 2000.
Ook daar zit al veel elektronica in.
Als we de deur verkeerd sluiten dan gaan automatisch alle ramen open! Lekker handig als je op de parkeerplaats staat.
Jos
Als we de deur verkeerd sluiten dan gaan automatisch alle ramen open! Lekker handig als je op de parkeerplaats staat.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Vrouwlief had Volvo net een week en we gingen wandelen in Nederhorst den Berg. Komen na 17 km weer terug bij auto staan alle ramen open (gelukkig was het zonnig). Dat was wel even schrikken toen maar de handleiding (digitale) ingedoken. Het is iets met een combi van knoppen op de afstandsbediening als je die indrukt gebeurt dat. Nog nooit de zin van kunnen ontdekken. Is niet weer voorgekomen.Jos schreef:Wij rijden een Volkswagen passat uit 2000.
Jos
-
- Super actief lid
Heb al heel erg veel auto's gereden maar dat nog nooit meegemaakt.
Wel dat mijn raam ineens naar beneden ging maar dat bleek aan een gebroken kabeltje te liggen. Ook niet handig als je ergens staat, of in de regen.
Wel dat mijn raam ineens naar beneden ging maar dat bleek aan een gebroken kabeltje te liggen. Ook niet handig als je ergens staat, of in de regen.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Er is een generatie Scania's geweest die spontaan, vanuit het niets, op slot gingen, dan stond je ergens te laden/lossen met de sleutels in de cabine kwam je de hut niet meer in, Menig servicemonteur/duvelstoejager heeft uren moeten rijden met de reservesleutels om de truck weer begaanbaar te krijgen
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Hoe is het met Poppe ? Veel kilometers nu in nieuwe baan ?PoppeSchuitema schreef:Er is een generatie Scania's geweest die spontaan, vanuit het niets, op slot gingen, dan stond je ergens te laden/lossen met de sleutels in de cabine kwam je de hut niet meer in, Menig servicemonteur/duvelstoejager heeft uren moeten rijden met de reservesleutels om de truck weer begaanbaar te krijgen
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ha ik zit alweer thuis, het werk bleek heel anders dan mij beloofd was dus ik heb de sleutels weer ingeleverd. Nu weer op zoek naar iets anders
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Mijn Volkswagen heeft hetzelfde. Als ik de deur van de mede passagier met de sleutel open. Leg er spullen in en vergeet de sleutel. Dan sluit hij alles af.GJ57 schreef:Hoe is het met Poppe ? Veel kilometers nu in nieuwe baan ?PoppeSchuitema schreef:Er is een generatie Scania's geweest die spontaan, vanuit het niets, op slot gingen, dan stond je ergens te laden/lossen met de sleutels in de cabine kwam je de hut niet meer in, Menig servicemonteur/duvelstoejager heeft uren moeten rijden met de reservesleutels om de truck weer begaanbaar te krijgen
Leuk he.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
-
- Super actief lid
Ik was het al, maar word toch steeds blijer van mijn oudje. Ik mag van hem gelukkig zelf overal over nadenken. En dat bevalt ons best. Dat maakt hem ook juist stoerder want hij gaat gewoon door als er iets "afwijkt". Dus niet zo meuterig en kleinzerig als de moderne generatie auto's die bij elke klein "pijntje" meteen naar de Eerste Hulp van de garage willen .Jos schreef:Mijn Volkswagen heeft hetzelfde. Als ik de deur van de mede passagier met de sleutel open. Leg er spullen in en vergeet de sleutel. Dan sluit hij alles af.GJ57 schreef:Hoe is het met Poppe ? Veel kilometers nu in nieuwe baan ?PoppeSchuitema schreef:Er is een generatie Scania's geweest die spontaan, vanuit het niets, op slot gingen, dan stond je ergens te laden/lossen met de sleutels in de cabine kwam je de hut niet meer in, Menig servicemonteur/duvelstoejager heeft uren moeten rijden met de reservesleutels om de truck weer begaanbaar te krijgen
Leuk he.
Jos
En best vervelend voor je Poppe, dat het tegenviel. Dat was een kort nieuw avontuur. Maar met tegenzin iets moeten doen is niet gezond. Succes met het vinden van iets anders.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Succes met de zoektocht ! (en jah als het te mooi lijkt om waar te zijn..........) Volgens mij is er wel werk in jouw branche.PoppeSchuitema schreef:Ha ik zit alweer thuis, het werk bleek heel anders dan mij beloofd was dus ik heb de sleutels weer ingeleverd. Nu weer op zoek naar iets anders
-
- Super actief lid
Dat is altijd jammer. Succes met zoeken.PoppeSchuitema schreef:Ha ik zit alweer thuis, het werk bleek heel anders dan mij beloofd was dus ik heb de sleutels weer ingeleverd. Nu weer op zoek naar iets anders
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Mooi weer en ik moet het weekend werken .
Maar maandag vrij en dan de caravan winterklaarmaken.
Maar maandag vrij en dan de caravan winterklaarmaken.
-
- Super actief lid
Jammer Henk. Kan je dat winterklaar maken niet een beetje uitstellen en maandag gaan genieten van het weer?
Dacht dat het vandaag niet zo'n mooi weer zou worden maar daar had ik mij even lelijk in vergist. Maar denk dat meer mensen dat hebben gedaan want er waren maar een stuk of 15 mensen op het Engelermeer. Desalniettemin heerlijk genoten.
Morgen weer.
Dacht dat het vandaag niet zo'n mooi weer zou worden maar daar had ik mij even lelijk in vergist. Maar denk dat meer mensen dat hebben gedaan want er waren maar een stuk of 15 mensen op het Engelermeer. Desalniettemin heerlijk genoten.
Morgen weer.
- wingryder
- Zeer actief lid
met m'n ouders van 91 een stukje met de auto gereden en in het zonnetje een broodje croquet gegeten.
Het was leuk om te zien hoe ze genoten, ze komen beide niet heel vaak meer buiten want zonder hulp gaat dat niet meer dus dit was helemaal goed
Het was leuk om te zien hoe ze genoten, ze komen beide niet heel vaak meer buiten want zonder hulp gaat dat niet meer dus dit was helemaal goed
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Top!wingryder schreef:met m'n ouders van 91 een stukje met de auto gereden en in het zonnetje een broodje croquet gegeten.
Jos
- marcel1970
- Zeer actief lid
Wij zijn naar de Wellnesboot geweest mooi weer de zon stond vol over te tuin de buitenbar was open en korting met NFN pas op de entree wat wil een mens nog meer we hebben genoten vandaag.
-
- Super actief lid
Vandaag gewoon een lekkere luie blote tuin dag gehad. Hoewel, dag. Een middag. De zon staat al laag en het duurt even voordat hij achter de bomen vandaan komt om mijn goddelijke lichaam te voorzien van warmte en vitamine D
- Bowmore
- Super actief lid
Dit weekend naturisten vereniging Berkenwoude bezocht. Het ligt in de buurt van het gelijknamige dorp in de Krimpenerwaard in ZH.
Berkenwoude dankt zijn naam aan het lage moeraswoud dat in de Krimpenerwaard groeide voor de ontginning die in de 11e eeuw begon. In 1326 wordt er voor het eerst gesproken over Berkenwoude, dat toen nog Bercou werd genoemd. Het ligt in een veenweidegebied bij het Loetbos aan het veenriviertje de Loet. (Wikipedia)
Het is nog steeds een zeer waterrijk gebied met vele kaarsrecht gegraven sloten, leuk zijn ook de smalle weggetjes met aan weerzijde meer of minder
verzakte monumentale boerderijen. Een waar fiets paradijs.
Nu de vereniging,
Op 3 langgerekte stroken land, tussen die slootjes, bevindt zich de vereniging. De natuur kan hier nog behoorlijk zijn gang gaan.
Het was dit weekend nog al drassig en het aantal verharde paden is beperkt tot de paden waar ook de auto's rijden.
Moet je naar het toilet of het dagverblijf dan loop je door het natte gras. Het dagverblijf "De Berk" is gedateerd, het direct erachter gelegen saunagebouw is vrij nieuw. Voor De Berk is er vrij uitzicht op het gazon en de natuur zwemvijver.
Achter de sauna staat het sanitairgebouw, het zou beter zijn als ze die zouden vervangen.
Het was vandaag vanwege het weer en het opstoken van de sauna lekker druk met zoals verwacht de wat oudere naturisten.
Al met al een prettig weekend
Berkenwoude dankt zijn naam aan het lage moeraswoud dat in de Krimpenerwaard groeide voor de ontginning die in de 11e eeuw begon. In 1326 wordt er voor het eerst gesproken over Berkenwoude, dat toen nog Bercou werd genoemd. Het ligt in een veenweidegebied bij het Loetbos aan het veenriviertje de Loet. (Wikipedia)
Het is nog steeds een zeer waterrijk gebied met vele kaarsrecht gegraven sloten, leuk zijn ook de smalle weggetjes met aan weerzijde meer of minder
verzakte monumentale boerderijen. Een waar fiets paradijs.
Nu de vereniging,
Op 3 langgerekte stroken land, tussen die slootjes, bevindt zich de vereniging. De natuur kan hier nog behoorlijk zijn gang gaan.
Het was dit weekend nog al drassig en het aantal verharde paden is beperkt tot de paden waar ook de auto's rijden.
Moet je naar het toilet of het dagverblijf dan loop je door het natte gras. Het dagverblijf "De Berk" is gedateerd, het direct erachter gelegen saunagebouw is vrij nieuw. Voor De Berk is er vrij uitzicht op het gazon en de natuur zwemvijver.
Achter de sauna staat het sanitairgebouw, het zou beter zijn als ze die zouden vervangen.
Het was vandaag vanwege het weer en het opstoken van de sauna lekker druk met zoals verwacht de wat oudere naturisten.
Al met al een prettig weekend
-
- Super actief lid
Tja, het begint misschien eentonig te worden maar weer heerlijk genoten op het Engelermeer. Morgen weer. (hopelijk zonder mannetjes tegen te komen met gedachtes die niet op het naaktstrand thuis horen)
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Heerlijk in de tuin gewerkt. Vandaag nog maar een keertje.
Jos
Jos
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Op zondag erg genoten van een dagje sauna bij Sare te Oldenzaal. Door de hoge bomen is het een leuke "strijd" om de zonnigste plekjes. De bedjes zijn constant on the move. Wij hebben ons "vaste" plekje niet weten te veroveren want dat was al bezet. Vanaf 1200 uur was de zon er volop. En hadden we al een mooi aantal rondjes sauna gehad. Later in de middag de dag afgerond met een heerlijke Paulaner. (in het zonnetje) veel meer heeft een mens niet nodig. Ik merk dat zo n dag goed is tegen mijn burnout. Maar ja je kunt niet elke dag zo genieten.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Na een heerlijk dagje relaxen gisteren was het vandaag weer tijd voor de arbeid 6 adressen vandaag 1 in Nistelrode en 5 in Uden
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Heerlijk op AAmsveen gezeten vanaf gistermiddag. Na het werk nog even het laatste zonnetje meegepakt. Toen te frisser werf om half zeven naar MR HU gereden om ons een lekker culinair te laten verwennen. Hier kan je per ronde een 5 tal gerechtjes bestellen enz tot je verzadigd bent incl alcoholvrije drankje; wij gaan altijd voor de jasmijnthee . Heerlijk gegeteen! Vandaag gras gemaaid, terras een beetje vrij gemaakt en het water afgetapt. Beddegoed en eterij mee. We zijn wat dat klaar voor de winter.
Gaan nog wel naar de kluszaterdagen maar overnachten is er niet meer bij.
-
- Super actief lid
Wat een fantastisch weer was het vandaag. Heb er echt van genoten.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Volgende keer eens gaan eten bij Hu 's Garden aan de Oldenzaalsestraat in Enschede. Vinden wij nog een stapje beter dan Mr Hu (geen directe familie )Henk D schreef:Heerlijk op AAmsveen gezeten vanaf gistermiddag. Na het werk nog even het laatste zonnetje meegepakt. Toen te frisser werf om half zeven naar MR HU gereden om ons een lekker culinair te laten verwennen. Hier kan je per ronde een 5 tal gerechtjes bestellen enz tot je verzadigd bent incl alcoholvrije drankje; wij gaan altijd voor de jasmijnthee . Heerlijk gegeteen! Vandaag gras gemaaid, terras een beetje vrij gemaakt en het water afgetapt. Beddegoed en eterij mee. We zijn wat dat klaar voor de winter.
-
- Zeer actief lid
We genieten al van vorige week zondag in Cost Natura. Het weer is heerlijk zonnig. Alleen ligt het appartementje (159) niet gunstig met de zon, waardoor je ' s avonds niet lang meer buiten kunt zitten. Geen Nederlandse zenders. Dus veel gelezen en gelukkig hebben we een huurauto om naar Estepona te gaan. Vandaag wordt minder en willen we naar Malaga gaan. Vrijdag is het lekkere, luie leven weer voorbij en begint de lange winter. Gelukkig hebben we dan blote donderdag in Thermae 2000 en 's zondags het naakt zwemmen in Mosaqua in Gulpen!
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
gust schreef:We genieten al van vorige week zondag in Cost Natura. Het weer is heerlijk zonnig. Alleen ligt het appartementje (159) niet gunstig met de zon, waardoor je ' s avonds niet lang meer buiten kunt zitten. Geen Nederlandse zenders. Dus veel gelezen en gelukkig hebben we een huurauto om naar Estepona te gaan. Vandaag wordt minder en willen we naar Malaga gaan. Vrijdag is het lekkere, luie leven weer voorbij en begint de lange winter. Gelukkig hebben we dan blote donderdag in Thermae 2000 en 's zondags het naakt zwemmen in Mosaqua in Gulpen!
ben je la in Ronda of Sevilla geweest?
Jos
-
- Super actief lid
Helaas niet veel.
Zit er over te twijfelen om morgen richting Duitsland (Dusseldorf) te gaan aangezien het daar nog een dag mooi weer is. maar ik zou niet weten waar ik naar toe zou moeten.
Vorige keer stond ik daar voor een gesloten deur.
Op internet kan ik ook niet veel vinden over naaktrecreatie in die omgeving.
Zit er over te twijfelen om morgen richting Duitsland (Dusseldorf) te gaan aangezien het daar nog een dag mooi weer is. maar ik zou niet weten waar ik naar toe zou moeten.
Vorige keer stond ik daar voor een gesloten deur.
Op internet kan ik ook niet veel vinden over naaktrecreatie in die omgeving.
-
- Zeer actief lid
Ronda en vandaag, het weer was minder, Malaga. Estepona gaan we meestal ' s avonds naar toe om iets te eten.
-
- Zeer actief lid
Sevilla hebben we al een aantal jaren geleden met de kinderen bezocht. We waren toen in Marbella. Granada is van hier ongeveer 300 km. Dat is wel erg veel voor 1 dag op en neer!
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Gibraltar is een aanrader (vergeet je paspoort niet !!!) Wij vonden het leuk om een keer doorheen te lopen. Auto aan deze kant laten van de grens. Bus nemen en genieten.