Wat heb je gedaan vandaag?
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Vrijdag na het bezoek aan de Mondriaan tentoonstelling te Den Haag (een absolute must see voor de liefhebbers) de NFN app gebruikt om het dichtstbijzijnde naturistenstrand te vinden. Dat was snel gevonden aan het einde van de parkeerplaats Zwarte Pad. (das duur zeg brr) Een mooi en stil strand totdat er zo n joker echt vlakbij ons gaat zitten. Eerst bij een ander nog wat onwennig stel( de eerste keer ?) en later bij ons. En als het nou nog een aantrekkelijke vent was. We zijn een eindje gaan wandelen en toen was hij weer wat verderop gaan liggen. Het was een mooie dag. Met een heerlijk terrasbezoek als afsluiting bij Naturel en dan weer 200 km naar huis.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Vandaag een dagje Sauna bij de Oase in Nederasselt.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
-
- Actief lid
Afgelopen week voor de eerste keer de Nijmeegse vierdaagse succesvol gelopen 4x40km om zaterdag lekker bij te komen in Thermen Soesterberg heerlijk
edwin2015 schreef:Afgelopen week voor de eerste keer de Nijmeegse vierdaagse succesvol gelopen 4x40km om zaterdag lekker bij te komen in Thermen Soesterberg heerlijk
knap dat je die gelopen hebt.
vandaag nog gelopen langs de dommel tussen de buien door.
en oma is nog even geweest.
nu net klaar met eten.
en het was een leuke vakantie leuke dagjes weg geweest
en oma is nog even geweest.
nu net klaar met eten.
en het was een leuke vakantie leuke dagjes weg geweest
-
- Super actief lid
Vandaag flink getwijfeld of ik naar het Engelermeer zou gaan maar toch de stoute schoenen aangetrokken (al zijn mijn schoenen eigenlijk best aardig) en erheen gereden. Heerlijk genoten want had deze keer wel aanspraak want er was een bekende. Maar zelfs een persoon die een hele verkeerde blik van mij had sprak met mij. (of dat ook zo blijft zal de toekomst uitwijzen)
Het weer was niet te warm en zekers niet te koud, ben tot 20:30 uur gebleven wat ik van te voren niet had verwacht gezien de weersverwachting.
Kan wel zeggen dat het mijn beste dag daar was.
Helaas kreeg ik bij thuiskomst een telefoontje van één van mijn beste vrienden.
Zijn moeder daar ging het niet echt goed mee. (3 hersentumoren op verschillende plaatsen)
Na een goede week is ze maandag opgenomen i.v.m. een voortdurende epileptische aanval die ze niet konden stoppen. (arm bleef shaken)
Vandaag hebben ze besloten de slaapmiddelen te verhogen en het vocht stop te zetten.
Dus i.p.v. max. 5 maanden is het nu een kwestie van een paar dagen.
Zij wilde zelf 90 worden maar helaas zal ze bij 82 blijven steken.
Op zich mooie leeftijd maar het blijft rot.
Het weer was niet te warm en zekers niet te koud, ben tot 20:30 uur gebleven wat ik van te voren niet had verwacht gezien de weersverwachting.
Kan wel zeggen dat het mijn beste dag daar was.
Helaas kreeg ik bij thuiskomst een telefoontje van één van mijn beste vrienden.
Zijn moeder daar ging het niet echt goed mee. (3 hersentumoren op verschillende plaatsen)
Na een goede week is ze maandag opgenomen i.v.m. een voortdurende epileptische aanval die ze niet konden stoppen. (arm bleef shaken)
Vandaag hebben ze besloten de slaapmiddelen te verhogen en het vocht stop te zetten.
Dus i.p.v. max. 5 maanden is het nu een kwestie van een paar dagen.
Zij wilde zelf 90 worden maar helaas zal ze bij 82 blijven steken.
Op zich mooie leeftijd maar het blijft rot.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Niet vandaag maar eergisteren in string wezen zonnen
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik ben nu 4 week bij de nieuwe werkgever, het was wel behoorlijk wennen want meerdere adressen per rit en dat was ik niet gewend. Ik rij nu gemiddeld 2500 - 3500 km per week, maak 12 - 15 uur per dag. Ik heb het goed naar de zin, het loon is goed, de sfeer in het bedrijf is goed, alleen jammer dat ik geen vaste truck heb maar dat komt wellicht nog, kortom ik heb er nog geen spijt van.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Alle veranderingen of nieuwe ervaringen zijn vaak behoorlijk wennen en aanpassen. Fijn dat je het naar je zin hebt. Met tegenzin naar je werk moeten is erg ongezond. Mag je als chauffeur wel van die lange dagen maken?PoppeSchuitema schreef:Ik ben nu 4 week bij de nieuwe werkgever, het was wel behoorlijk wennen want meerdere adressen per rit en dat was ik niet gewend. Ik rij nu gemiddeld 2500 - 3500 km per week, maak 12 - 15 uur per dag. Ik heb het goed naar de zin, het loon is goed, de sfeer in het bedrijf is goed, alleen jammer dat ik geen vaste truck heb maar dat komt wellicht nog, kortom ik heb er nog geen spijt van.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik mag 15 diensturen achterelkaar hebben met om de 6 uur 45 minuten pauze, of na 4,5 rij-uren 45 min pauze met een max van 9 rij-uren per dag met 2 keer in de week mag ik 10 rij-uren. Ik moet een aanééngesloten rust hebben van 11 uur per etmaal maar 2 keer in de week is 9 uur voldoende maar dan moet er op de dag er na wel gecompenseerd worden. De rij en rusttijden-wet is bedacht door een wiskundige die er van uit ging dat elke chauffeur hogere wiskunde heeft gestudeerd
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Lol Poppe zo iets dacht ik ook al toen ik het probeerde te begrijpen.
Maar fijn dat je een aan hebt die je ook nog bevalt.
Jos
Maar fijn dat je een aan hebt die je ook nog bevalt.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- marcel1970
- Zeer actief lid
Idd Poppe als chauffeur moet je tegenwoordig een studie hebben gedaan om je rij een rusttijden en alle wetten en regels te kennen als Hanos chauffeur maak ik gëen lange dagen 8 a 9 uurtjes en niet meer dan 200km per dag.
En wat heb ik vandaag gedaan een hotel een golfclub een kinderspeelparadijs en 3 restaurants van eten en drinken voorzien nu weekend Maandag ook nog vrij (compensatie dag).
En wat heb ik vandaag gedaan een hotel een golfclub een kinderspeelparadijs en 3 restaurants van eten en drinken voorzien nu weekend Maandag ook nog vrij (compensatie dag).
- Henk D
- Super actief lid
- Contacteer:
Lekker gebbqed met onze vrienden. Toen nog even de sauna in. Doen we al 18 jaar iedere zomer. Met ons naturistenclubje. Heerlijke (middag)dag gehad.
vandaag mooi weer nog even op de fiets weg geweest naar het centrum.
daar nog een milkschake op.
voor de rest een rustige dag
daar nog een milkschake op.
voor de rest een rustige dag
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
O ja na 6 dagen werken moet ik een rustpauze van 45 uur maken welke in bepaalde landen niet in de truck doorgebracht mogen worden maar in sommige gevallen mag ik ook een rust van 26 uur doen die ik wel in de cabine mag houden. In een tijdsbestek van 6 week mag ik gemiddeld niet meer dan 48 uur/week werken Dit alles wordt gecontroleerd middels een digitale tachograaf waar een persoonlijke kaart in zit welke 28 dagen opslaat. In concreto als ik vandaag 1 minuut te veel rij of 1 minuut te weinig rust neem kan ik daar over 27 dagen nog een bekeuring voor krijgen welke in bv België of Frankrijk € 1000,- kan zijn. Soms krijgen wij, chauffeurs, het gevoel dat wij criminele activiteiten uitvoeren zo wordt er op ons gejaagd. Geen enkele beroepsgroep wordt zo zwaar gecontroleerd dan die in het transport.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Het zijn net de belastingregels. Die snapt ook niemand.
Maar 25 uur doorbrengen in de cabine is toch ook niks, ergens op een parkeerplaats
Jos
Maar 25 uur doorbrengen in de cabine is toch ook niks, ergens op een parkeerplaats
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Ik heb 15 jaar lang gemiddeld 45 weekenden/jaar in mijn truck doorgebracht en ik heb het nooit als een bezwaar ervaren, ik was altijd op vakantie zo voelde het, ik had altijd wat te lezen, had mijn laptop bij me, ging de stad/dorp in, ging wandelen in de natuur vaak bloot vaak ook niet kortom ik heb me altijd goed vermaakt, het is maar wat je er zelf van maakt.
-
- Super actief lid
En het stomme is dat je na een volledige werkweek waarin je geen rijuren meer over hebt, wel in je luxe wagen mag stappen en in 1 ruk door naar Zuid-Spanje mag rijden.
Ergens begrijp ik deze regeltjes wel want er waren/zijn zat mensen/bedrijven die er flink misbruik van maakte/maken. Alleen als je als chauffeur met gezond verstand bezig bent en je wordt de dupe van dit soort regeltjes, dan is dat zuur. Heel zuur.
Zo heeft een vriend van mij regelmatig het probleem dat hij b.v. geen fatsoenlijke parkeerplaats kan vinden en soms komt het dan weleens voor dat hij dan de wet overtreed. Je kan hem moeilijk midden op de snelweg stilgooien. Maar dan zet het bedrijf hem op een lijst zodat hij de komende maand niet naar b.v. België mag rijden.
Maar over wat ik vandag gedaan heb. Nou, gedaan nog niet zoveel maar ik kan zometeen naar de Tilburgse kermis.
Ergens begrijp ik deze regeltjes wel want er waren/zijn zat mensen/bedrijven die er flink misbruik van maakte/maken. Alleen als je als chauffeur met gezond verstand bezig bent en je wordt de dupe van dit soort regeltjes, dan is dat zuur. Heel zuur.
Zo heeft een vriend van mij regelmatig het probleem dat hij b.v. geen fatsoenlijke parkeerplaats kan vinden en soms komt het dan weleens voor dat hij dan de wet overtreed. Je kan hem moeilijk midden op de snelweg stilgooien. Maar dan zet het bedrijf hem op een lijst zodat hij de komende maand niet naar b.v. België mag rijden.
Maar over wat ik vandag gedaan heb. Nou, gedaan nog niet zoveel maar ik kan zometeen naar de Tilburgse kermis.
-
- Actief lid
Kan makkelijk: klikFrivooltje schreef:Je kan hem moeilijk midden op de snelweg stilgooien.
vandaag heerlijk gewandeld.
voor de rest een rustige dag.
en een van de honden was niet zo Leker dus mijn mijn ouders zijn nu even naar de dieren arts
voor de rest een rustige dag.
en een van de honden was niet zo Leker dus mijn mijn ouders zijn nu even naar de dieren arts
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Vorige maand nog meegemaakt. We gingen een midweek naar Praag en in Duitsland was er een chauffeurswissel. De nieuwe was toegekomen met een privéwagen, de eerste reed er mee terug naar het busbedrijf in België.Frivooltje schreef:En het stomme is dat je na een volledige werkweek waarin je geen rijuren meer over hebt, wel in je luxe wagen mag stappen en in 1 ruk door naar Zuid-Spanje mag rijden.
Bij de terugreis net hetzelfde. Onderweg belde de chauffeur zijn vervanger op: ik zit nu daar, ben tegen zo laat op die parking dus vertrek maar.
gisteren dragonball super gekeken
en vandaag het kippen hok nog geverfd
en gisteren nog heerlijk gelopen
https://www.youtube.com/watch?v=Ao-joHMNk-A 2de opening dragonball super
en vandaag het kippen hok nog geverfd
en gisteren nog heerlijk gelopen
https://www.youtube.com/watch?v=Ao-joHMNk-A 2de opening dragonball super
-
- Super actief lid
Net terug van een dagje ontstressen in Thermen Holiday. Ik was er al om 10 uur en het was lekker rustig. Vanaf het middaguur werd het drukker en drukker. Moeten al die mensen niet op vakantie? . Ik ben zelfs mijn badjas kwijtgeraakt . Zo mooi was ie nou ook niet. Dat komt ervan als hij al die tijd nutteloos aan een haak hangt te hangen . Om drie uur vond ik het wel weer genoeg. Al dat naakt om me heen, bah . Thuis konden de kleren gelukkig ook weer meteen uit. Kortom, het was (en is nog steeds) een heerlijke blote dag.
-
- Super actief lid
ROFL. Oké, sommige mensen maken nergens een probleem van.michael schreef:Kan makkelijk: klikFrivooltje schreef:Je kan hem moeilijk midden op de snelweg stilgooien.
Vandaag naar België geweest maar gezien het weer had ik beter naar het naaktstrand kunnen gaan. Nah ja, misschien morgen?
-
- Actief lid
Heerlijk naar Midwoud geweest.
Incl. groene zeep baan voor de kinderen.
Was gezellig.
Was gezellig.
Op de lange duur kan niemand er aan ontkomen zichzelf te zijn.
- marcel1970
- Zeer actief lid
Gisteren een heerlijke dag gehad bij Thermen Soesterberg.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Sander H schreef:Heerlijk naar Midwoud geweest.
Was gezellig.
Leuk terrein toch.
Jos
-
- Super actief lid
Ik ben tot en met woensdag op het Engelermeer als het weer zo blijft.
Voor de grappenmakers, nee ik ben er niet constant. Ga tussendoor wel naar huis.
Voor de grappenmakers, nee ik ben er niet constant. Ga tussendoor wel naar huis.
-
- Actief lid
We zitten weer heerlijk in Andalusië en geniet van de heerlijke temperaturen. We liggen nog steeds heerlijk puur natuur op ons dakterras om 23.00 morgen weer naar Cabopino beach een paradijsje in Andalusië.