Aanwezigheid Jonge leden.
-
- Zeer actief lid
Re: Aanwezigheid Jonge leden.
We hebben een winnaar!
Welkom thomxd, stel je even voor svp, ik ben in ieder geval heel nieuwsgierig hoe zo'n jonge gozer op een naturisten forum terecht komt.
Welkom thomxd, stel je even voor svp, ik ben in ieder geval heel nieuwsgierig hoe zo'n jonge gozer op een naturisten forum terecht komt.
- thomxd
- Nieuw lid
Uhh jazeker doe ik dat, en wat fijn dat ik gewonnen heb. Wat is de prijs?
Ik ben ooit gepest bij de voetbalvereniging, maar om het netjes te houden ga ik daar niet op in Dat is ook de hoofdreden!
IK vind het respect heel belangrijk (ben zelf ook lid van de NFN en een zwemvereniging voor Naturisten. Thuis doe ik het ook!
Iedereen ziet er anders uit en dat zie je (met name bij vrouwen) goed op bijvoorbeeld de zwemavonden of stranden en dan denk ik van ''jaa zo is de natuur, mooi toch?'' en vind gewoon dat iedereen gelijk is
Maar vanwege mijn verleden zou ik mezelf nooit aan durven melden bij de NFN Jongeren weekenden, alhoewel ik dat wel graag zou willen (ivm vele rondlopen). Maar ik ga wel 14 december naar het Tikibad.
Ik ben ooit gepest bij de voetbalvereniging, maar om het netjes te houden ga ik daar niet op in Dat is ook de hoofdreden!
IK vind het respect heel belangrijk (ben zelf ook lid van de NFN en een zwemvereniging voor Naturisten. Thuis doe ik het ook!
Iedereen ziet er anders uit en dat zie je (met name bij vrouwen) goed op bijvoorbeeld de zwemavonden of stranden en dan denk ik van ''jaa zo is de natuur, mooi toch?'' en vind gewoon dat iedereen gelijk is
Maar vanwege mijn verleden zou ik mezelf nooit aan durven melden bij de NFN Jongeren weekenden, alhoewel ik dat wel graag zou willen (ivm vele rondlopen). Maar ik ga wel 14 december naar het Tikibad.
-
- Zeer actief lid
Geen kleding hoeven dragen als dat niet heel erg nodig is.thomxd schreef:Uhh jazeker doe ik dat, en wat fijn dat ik gewonnen heb. Wat is de prijs?
Ik weet niet waarom je dat niet netjes kan vertellen en hoe dat de reden van naturisme kan zijn?Ik ben ooit gepest bij de voetbalvereniging, maar om het netjes te houden ga ik daar niet op in Dat is ook de hoofdreden!
Dat is het grootste goed van sociaal naakt natuurlijk: of je nu in een HEMA spijkerbroek aankomt of in een Armani pak, zodra je samen bloot aan het zwembad oid zit maakt dat niets meer uit. Dat vrouwen er "anders" uitzien was mij ook wel opgevallen jaIK vind het respect heel belangrijk (ben zelf ook lid van de NFN en een zwemvereniging voor Naturisten. Thuis doe ik het ook!
Het je op een naturistenterrein mensen vermoord ofzo? Nee? Dan heb je ook niets te vrezen van andere naturisten. Blijf niet in je verleden plakken maar leef nu. Geloof me: over -tig jaar kan je jezelf wel voor je kop slaan als je jezelf nu aan de kant laat drukken.Maar vanwege mijn verleden zou ik mezelf nooit aan durven melden bij de NFN Jongeren weekenden, alhoewel ik dat wel graag zou willen (ivm vele rondlopen). Maar ik ga wel 14 december naar het Tikibad.
Alvast veel plezier in daar in Wassenaar, ik hoop dat je blauwe plekken hier en daar net erg vindt
- thomxd
- Nieuw lid
Het is eigenlijk heel simpel : we weten allemaal wat er in de puberteit gebeurd en daarmee werd ik gepest.
Ik vind dat je respect moet hebben voor de natuur en anderen moet behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Bij Naturisme is dat het geval en daarom spreekt mij dat aan.
Hierover heb ik ook een leuk gesprek gehad bij de zwemvereniging.
Ik vind dat je respect moet hebben voor de natuur en anderen moet behandelen zoals je zelf ook behandeld wilt worden. Bij Naturisme is dat het geval en daarom spreekt mij dat aan.
-
- Actief lid
30 hier (maar voel nog veeeeeeel jonger ). En volgens mij ben ik helemaal alleen in de driehoek Wageningen-Ede-Arnhem .
Merk ik zoiezo dat het naturisme verstopt is. Probeer maar eens het zwem-uurtje te vinden van Renkum .
Daar doet Oss gelukkig niet aan mee. Helaas nog niet naar Oss gekomen, want het is 3 uur reizen (heen en terug) met OV.
Maar hopelijk reageer er iemand voor maart en dan ben ik erbij (moet ik wel ff mijn NFN regelen )
Merk ik zoiezo dat het naturisme verstopt is. Probeer maar eens het zwem-uurtje te vinden van Renkum .
Daar doet Oss gelukkig niet aan mee. Helaas nog niet naar Oss gekomen, want het is 3 uur reizen (heen en terug) met OV.
Maar hopelijk reageer er iemand voor maart en dan ben ik erbij (moet ik wel ff mijn NFN regelen )
-
- Super actief lid
Als ik het zo leest gaat het helemaal goed komen met jouthomxd schreef:Het is eigenlijk heel simpel : we weten allemaal wat er in de puberteit gebeurd en daarmee werd ik gepest.
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Vind ik een goede instelling. Wat dat pesten aangaat; het is een laffe manier om je eigen zwakheden te verbergen. De grootste pesters zijn de onzekerste. Het is goed er over te praten. Thom, welkom en veel plezier hier op t forum. Je had het over een prijs, wat als ik de een gedeelte van het lidmaatschap betaal van de jNFN?thomxd schreef:Het is eigenlijk heel simpel : we weten allemaal wat er in de puberteit gebeurd en daarmee werd ik gepest.
Groeten harblo.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- thomxd
- Nieuw lid
Uw meedenkende reactie is voor mij al een grote prijs
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
-
- Actief lid
Zelf ben ik 26 jaar en ik kom uit het mooie Overijssel
Naturisme is iets wat ik 3 jaar geleden heb ontdekt en ik vind het heerlijk, niets is fijner om naakt te zijn.
Alleen jammer dat er op sommige naaktstranden toch weer mannen zijn die het naturisme met iets anders vergelijken.
Zelf kom ik vaak op bussloo en wordt ik regelmatig aangesproken door mannen met andere intenties.
Weten jullie misschien nog locaties waar dit niet / minder gebeurd?
Alvast bedankt voor de tips
Groetjes Sr.
Pb is ook altijd welkom
Naturisme is iets wat ik 3 jaar geleden heb ontdekt en ik vind het heerlijk, niets is fijner om naakt te zijn.
Alleen jammer dat er op sommige naaktstranden toch weer mannen zijn die het naturisme met iets anders vergelijken.
Zelf kom ik vaak op bussloo en wordt ik regelmatig aangesproken door mannen met andere intenties.
Weten jullie misschien nog locaties waar dit niet / minder gebeurd?
Alvast bedankt voor de tips
Groetjes Sr.
Pb is ook altijd welkom
-
- Nieuw lid
Hey!
Ik ben Lars & inmiddels net 20 jaar oud. Kom uit Limburg, maar sinds dit jaar op kamers in Tilburg voor een studie aan de universiteit daar. Ik ben nog redelijk 'groen' op dit gebied, maar begin mij mede door de vrijheid nu meer te ontplooien. Ik kom graag in contact met lotgenoten
Groetjes!
Ik ben Lars & inmiddels net 20 jaar oud. Kom uit Limburg, maar sinds dit jaar op kamers in Tilburg voor een studie aan de universiteit daar. Ik ben nog redelijk 'groen' op dit gebied, maar begin mij mede door de vrijheid nu meer te ontplooien. Ik kom graag in contact met lotgenoten
Groetjes!
- thomxd
- Nieuw lid
Zo denk ik er ook over Lars... Lijkt me gaaf om met andere jongeren in contact te komen!
-
- Nieuw lid
Hallo Nick hier, val met mijn 25jaar ook nogwel onder de jongeren. Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst naar het golfbad in oss geweest voor het bloot zwemmen en er waren meerdere van mijn leeftijd.
Gr N
Gr N
-
- Super actief lid
Deze "opa" hoort hier niet echt bij maar leest wel mee. Fijn om te lezen dat er jonge mensen bezig zijn met (het ontdekken van) het naturisme. Dan ga ik steeds weer even mijmeren over de tijd dat ik jong was. En was ik dat nog maar .
Dan zag ik er in ieder geval weer zo uit als twintiger:
Alleen zou ik in deze tijd wel mijn snor en schaamhaar wegscheren.
Dan zag ik er in ieder geval weer zo uit als twintiger:
Alleen zou ik in deze tijd wel mijn snor en schaamhaar wegscheren.
-
- Zeer actief lid
Geen spat veranderd Kees. Zelfs de achtergrond is dezelfde kleur blauw!
-
- Super actief lid
Dank je wel rdj. Mijn dag kan niet meer kapot .rdj schreef:Geen spat veranderd Kees.
- Julie
- Actief lid
- Contacteer:
Voor mij hoeven aparte clubjes per leeftijd niet zo noodzakelijk. Op veel terreinen is het gewoon een gezellige bende met alle leeftijden door elkaar.
-
- Actief lid
Ik ben juist van mening dat aparte clubjes juist helpen bij het verjong van de naturist. NFN heeft niet voor niks een jongeren afdeling. Wanneer ik met leeftijd genoten praat over naaktrecreatie is hun eerste reactie ik dacht dat voor 50 plussers was. Ik zou daarom ook een voorstander zijn om bepaalde stranden meer te richten op jongeren zodat hij of zij zich hier meer op zijn gemak voeld. Dat zou de aansluiting met de jeugd kunnen verbeterenJulie schreef:Voor mij hoeven aparte clubjes per leeftijd niet zo noodzakelijk. Op veel terreinen is het gewoon een gezellige bende met alle leeftijden door elkaar.
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
mooi onderwerp, ik "citeer" nu mijn vriendin haar mening (anders zou ik echt niet op dit topic durven te reageren als oudje) over de Rhederlaag (bahrse) bij velen vast bekend.
Mijn vriendin (nu 23) vond het juist fijn dat er een oudere groep mensen op het strand daar is om alles een beetje rustig te houden. Deze mensen durfden probleem gevallen tenminste ook aan te spreken en hielden de naturistische waarden hoog. Verder vormen zij door de vele tijd die zij blijkbaar hebben voor een goede sociale (onderlinge) controle op het strand, waardoor je je een stuk veiliger voelt. Wij hebben dit beiden als zeer prettig ervaren de afg. jaren.
@annefleurtje betreffende het strand; Ikzelf heb ook een zomer geprobeerd met meerdere jongere mensen bij Bussloo bij mekaar te gaan zitten en kijken of het werkt, ik had het gevoel van niet, het trok niet meer mensen aan o.i.d. Hoe zie jij een naturisten jongerenstrand voor je (behalve naakte jongeren op een stuk strand) en hoe denk je dat dit ontstaat?
Mijn vriendin (nu 23) vond het juist fijn dat er een oudere groep mensen op het strand daar is om alles een beetje rustig te houden. Deze mensen durfden probleem gevallen tenminste ook aan te spreken en hielden de naturistische waarden hoog. Verder vormen zij door de vele tijd die zij blijkbaar hebben voor een goede sociale (onderlinge) controle op het strand, waardoor je je een stuk veiliger voelt. Wij hebben dit beiden als zeer prettig ervaren de afg. jaren.
@annefleurtje betreffende het strand; Ikzelf heb ook een zomer geprobeerd met meerdere jongere mensen bij Bussloo bij mekaar te gaan zitten en kijken of het werkt, ik had het gevoel van niet, het trok niet meer mensen aan o.i.d. Hoe zie jij een naturisten jongerenstrand voor je (behalve naakte jongeren op een stuk strand) en hoe denk je dat dit ontstaat?
-
- Actief lid
jammer dat het niet werkt uit jou onderzoek. kan mijn zelf zeker vinden in het belang van sociale controle.zomernaturist schreef:@annefleurtje betreffende het strand; Ikzelf heb ook een zomer geprobeerd met meerdere jongere mensen bij Bussloo bij mekaar te gaan zitten en kijken of het werkt, ik had het gevoel van niet, het trok niet meer mensen aan o.i.d. Hoe zie jij een naturisten jongerenstrand voor je (behalve naakte jongeren op een stuk strand) en hoe denk je dat dit ontstaat?
Hoe ik het voor me zie: (hippe) strand tent ook te bereiken met ov en misschien door nfnjong gepromoot.
waar dit vandaan komt is dat jongeren minder moeten hebben om een sauna te bezoeken omdat dit niet het grijze imago heeft.
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
annefleurtje, " mijn onderzoek" is een te groot woord voor mijn testje en toevallig zag ik net op naaktstrandje.nl dat er nu nog steeds mensen bezig zijn om jongeren naar de bussloo te krijgen op 1 plek, het idee loopt blijkbaar nog steeds Wellicht is het toch niet mislukt. Maar het begint inderdaad bij jezelf dat is een ding wat zeker is.
Wellicht als je nog tijd over hebt en een uitdaging aan wilt gaan: http://www.nfn.nl/over-nfn/#vacatures "Enthousiaste jongeren voor Jongerencommissie (< 25 jaar)"
Ik zie jou plaatje ook voor me; Mocht je een strandtent zo gek krijgen om leuke HIPPE activiteiten op het naaktstrand neer te zetten met wellicht trendy sponsors tot 25 jr. oid. Het lijkt me een fixe uitdaging, er zullen in de eerste instantie toch echt vrijwilligers moeten zijn om dit te willen organiseren, in combi met de NFN jongeren wellicht. Ik zie een plan Laten we hopen dat jou beeld werkelijkheid wordt in de toekomst.
Ik ga snel weer weg van dit gedeelte van het forum, vanaf nu lees ik alleen nog vrolijk mee.
Wellicht als je nog tijd over hebt en een uitdaging aan wilt gaan: http://www.nfn.nl/over-nfn/#vacatures "Enthousiaste jongeren voor Jongerencommissie (< 25 jaar)"
Ik zie jou plaatje ook voor me; Mocht je een strandtent zo gek krijgen om leuke HIPPE activiteiten op het naaktstrand neer te zetten met wellicht trendy sponsors tot 25 jr. oid. Het lijkt me een fixe uitdaging, er zullen in de eerste instantie toch echt vrijwilligers moeten zijn om dit te willen organiseren, in combi met de NFN jongeren wellicht. Ik zie een plan Laten we hopen dat jou beeld werkelijkheid wordt in de toekomst.
Ik ga snel weer weg van dit gedeelte van het forum, vanaf nu lees ik alleen nog vrolijk mee.
-
- Actief lid
@ Zomernaturist.
Ik heb idd daar een topic over gestart bij naaktstrandje Bussloo.
Het leek mij een leuk idee om samen te komen met jongeren, zelf ben ik 26 maar natuurlijk is iedereen welkom, het gaat mij erom dat jongeren die van het naturisme houden niet altijd alleen naar het naaktstrand hoeven en moeten gaan.
En ik denk persoonlijk ook dat het naturisme het onder de jongeren zal versterken.
Maar zoals ik al zei, iedereen is welkom niet alleen jongeren.
Groetjes Steve
Ik heb idd daar een topic over gestart bij naaktstrandje Bussloo.
Het leek mij een leuk idee om samen te komen met jongeren, zelf ben ik 26 maar natuurlijk is iedereen welkom, het gaat mij erom dat jongeren die van het naturisme houden niet altijd alleen naar het naaktstrand hoeven en moeten gaan.
En ik denk persoonlijk ook dat het naturisme het onder de jongeren zal versterken.
Maar zoals ik al zei, iedereen is welkom niet alleen jongeren.
Groetjes Steve
-
- Actief lid
Ik ben net lid geworden maar een trotse 17 jarige
- DenVee
- Actief lid
Volgens mij ik ook. Ben 25, sinds een jaar ga ik soms naar naaktplekken, maar kan ook in mn eigen tuin, die heel beschut is.
-
- Actief lid
Hallo, ik ben 31 jaar", val toch nog wel onder de jongeren denk ik zo
Sindskort ga ik ook naar naaktstranden, vind het zo lekker
Sindskort ga ik ook naar naaktstranden, vind het zo lekker
- zomernaturist
- Zeer actief lid
Betekenis ' jongeren '
Je hebt gezocht op het woord: jongeren.
jon·ge·re (de; m,v; meervoud: jongeren)
1
persoon tussen ca. 16-30 jaar ...
Echt naar he dat over de 30 heen gaan. Geniet van t naturisme!
Je hebt gezocht op het woord: jongeren.
jon·ge·re (de; m,v; meervoud: jongeren)
1
persoon tussen ca. 16-30 jaar ...
Echt naar he dat over de 30 heen gaan. Geniet van t naturisme!
-
- Nieuw lid
Met 25 denk ik dat ik er ook nog wel bij hoor
-
- Actief lid
ik hoor er ook nog wel bij met 33 jaar
- Angelique
- Zeer actief lid
Is dit niet teveel in hokjes denken?
Iedereen met en onder elkaar in vrijheid is toch veel beter.
Iedereen met en onder elkaar in vrijheid is toch veel beter.