Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Danny

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Danny »

Jos schreef:
Danny schreef:net klaar met DEEN kijken was weer prachtig.
Hoi Danny, wat bedoel je met DEEN kijken? Deen is bij ons een supermarktketen
Hoi Jos

Deen is ook een japanse pop band. :)
ik luister veel naar japanse pop en rock muziek.
zo als de field of view, wands, ZARD en nog meer.

Groetjes Danny
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Leuk Danny

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Voor mij is het een tuindag vandaag, heerlijk de winteropslag leeghalen, stoelen , tafels, ligbedden. Grasmaaien , harken echt genieten. De harde koude wind maakt dat een en ander nog gekleed moet.
Danny

Bericht door Danny »

Jos schreef:Leuk Danny

Jos
dat klopt is heel leuk Jos
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

En toch nog maar even snel gewandeld een rondje van 10 km bij de Lutte. Tuinieren gestopt en hoppa de wandelschoenen aan.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Vandaag op de boulevard van Scheveningen gelost.
Ondanks het mooie weer nog lang geen strandweer, tenzij je van dikke kleding houdt ( niet dus)
DenVee
Actief lid

Bericht door DenVee »

Vanmiddag voor het eerst dit jaar een tijdje bloot in mijn tuin gelegen. Lekker gezond. Maar wel goed uit de wind, want die was wel koud.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Ik noteer dit jaar 25maart als mijn eerste officiële bloot-in-de-tuin dag van 2017. Dat er maar vele mogen volgen 8-)

Afbeelding
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Leuk natukees,

Hoe zag mijn dag eruit.

Vroeg op en om 08;30 bij de kapper. Daar na ontbeten en krant gelezen. Vervolgens 11:00 naar de volkstuin en een watervoorziening gemaakt voor een nieuwe kweekkas. Daar ook een nieuwe tuinder, een koerdische vluchteling, geholpen door een aanhanger vol afval naar de stort te brengen. Lunch gemaakt (haring met komkommer en gembersirooop. Aanhanger teruggebracht naar de tuin en water gegeven daar. Daarna tegen 15:00 heerlijk in de eigen tuin gewerkt en samen met de buurvrouw de haag geschoond. Ik bloot, zij gekleed en later nog lekker on de zon gelegen. Boodschappen gedaan, eten gekookt onder het genot van een wijntje. Verder relaxte avond (wat programmeerwerk) en nog wat huishoudelijke taken.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Jos schreef:Leuk natukees,

Hoe zag mijn dag eruit.

. Daarna tegen 15:00 heerlijk in de eigen tuin gewerkt en samen met de buurvrouw de haag geschoond. Ik bloot, zij gekleed en later nog lekker on de zon gelegen. .

Jos
Ik vind dat best wel bijzonder. Wie kan zo als blote man met zijn buurvrouw omgaan. Behalve op een naturistenterrein dan.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Natukees schreef: Ik vind dat best wel bijzonder. Wie kan zo als blote man met zijn buurvrouw omgaan. Behalve op een naturistenterrein dan.
Onze buurvrouwen/mannen zijn gewend aan ons bloot zijn.
Dus geen probleem.

Jos
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door johnnyvang »

Natukees schreef: Ik vind dat best wel bijzonder. Wie kan zo als blote man met zijn buurvrouw omgaan. Behalve op een naturistenterrein dan.
Ik.
Mijn buren m/v zijn het gewend, dus die kijken ook niet zo snel raar op als ik bloot in de tuin ben of bezig ben.
Wulde wé wete vroag ut dan :P
Er zijn geen hokjes op http://naturisme-nudisme.info
Kok
Zeer actief lid

Bericht door Kok »

Is voor mij ook geen probleem. Buurman en buurvrouw weten ervan en hebben begrip en acceptatie, ookal zijn ze zelf (nog) geen naturisten. Maar als het weer het toelaat ontmoeten we elkaar in de tuin of werken we aan een gezamenlijk project. Lekker hoor, zulke buren!
Geef het leven kleur door jezelf te zijn, en te genieten.

Don't walk in front of me, I don't like to follow
Don't walk behind me, I may not lead
But walk beside me and be a friend.
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

vanmorgen een bezoek aan het Museum More te Gorssel en aansluitend door naar Zwolle de fundatie. Het was een schitterend lang weekend met veel kunst en cultuur, sauna en wandelen.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vandaag een rustige dag gehad. Op het balkon was het nog te frisjes. Maar gisteren een leuke dag gehad. Normaal zou ik naar Océade zijn geweest maar dat was vanwege de slechte informatievoorziening omtrent de (sloop)plannen nu verplaatst naar Gent. Dat was de eerste keer hier en ik moet zeggen dat die, ondanks wat kleine tegenvallers zoals b.v. de kwaliteit van de snackvoorziening, goed geslaagd was.
Hoorde van de organisator dat het zwembad heel positief was. Dat ze nog nooit zo'n goed gedragende menigte hadden gehad. Er zijn maar liefst 630 mensen geweest van jong tot oud. Helaas moeten we weer wachten tot oktober. :(
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
dick54
Actief lid

Bericht door dick54 »

Op deze schitterende dag samen met mijn vrouw op de fiets een fors aantal caches gedaan. Een aantal losse caches, een deel van de Herk-de-Stad fietsronde en de trail Halen en omstreken. Genoten!
Kevinnec20

Bericht door Kevinnec20 »

Heb gisteren me balkon afgeschermd met 2 stoelen op ze zij tegen elkaar gezet zo kan niemand mij zien
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Mijn eerste blootdag dit jaar was zondag 27/3.
Ook vandaag bloot bezig geweest: de teakhouten tuinmeubelen ingeölied. Was best te doen in het zonnetje.

Straks nog wat puzzelen aan de opvolger van de RondjeVlaanderen website (geocaching). RondjeVlaanderen wordt RondjeBelgië (nog niet de officiële naam)
dick54
Actief lid

Bericht door dick54 »

Toch eens meenemen in onze rondes die caches. We zijn vaak in België aan het cachen (gisteren weer in Herk-de Stad) maar doen die RV caches vrijwel nooit.
Frivooltje
Super actief lid

Wederom lekker op het balkonnetje gezeten. Was best warm.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

dick54 schreef:Toch eens meenemen in onze rondes die caches. We zijn vaak in België aan het cachen (gisteren weer in Herk-de Stad) maar doen die RV caches vrijwel nooit.
Een uitdaging om zoiets ook in Nederland te starten :lol: :lol:
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Lekker naar sauna van Egmond in Haarlem geweest. Voor de eerste keer daar, kleinschalig, maar helemaal geweldig daar.....
marcel1970
Zeer actief lid

Bericht door marcel1970 »

Vandaag een Crematorium, een brasserie, 2 hotels een cafetaria, een lunchroom, en een bedrijfsrestaurant voor zien van eten en drinken .
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

anakin schreef:Lekker naar sauna van Egmond in Haarlem geweest. Voor de eerste keer daar, kleinschalig, maar helemaal geweldig daar.....
Wij vonden het parkeren daar zo lastig. Maar verder lekker.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

GJ57 schreef:
anakin schreef:Lekker naar sauna van Egmond in Haarlem geweest. Voor de eerste keer daar, kleinschalig, maar helemaal geweldig daar.....
Wij vonden het parkeren daar zo lastig. Maar verder lekker.

Parkeren kun je gewoon in de woonwijk daar. Toen we daar aankwamen was er nog voldoende ruimte. Hopelijk blijft de parkeer-gestapo daar weg met z'n betaalautomaten, anders kan het weer een duur dagje worden, en gaat de animo voor het saunacomplex minder worden. We hebben daar zeker een lekkere dag gehad..........
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Vandaag naar Groningen geweest. tentoonstelling over Rodin. Echt prachtig.
Hij hield van naaktheid. Zijn vele modellen liep naakt rond in zijn atelier waar 50 man werkten. Zo kon hij heel veel tekeningen maken die weer gebruikt werden voor zijn afbeeldingen in gips, marmer of brons.
Zeer zeker de moeite waar en zeker voor blootliefhebbers.

jos
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jos schreef:Vandaag naar Groningen geweest. tentoonstelling over Rodin. Echt prachtig.
Hij hield van naaktheid. Zijn vele modellen liep naakt rond in zijn atelier waar 50 man werkten. Zo kon hij heel veel tekeningen maken die weer gebruikt werden voor zijn afbeeldingen in gips, marmer of brons.
Zeer zeker de moeite waar en zeker voor blootliefhebbers.

jos
Toch de oversteek gemaakt ? Wij waren ook erg enthousiast. Het enige wat ik had was toen in de laatste zaal binnenkwam de muziek van Bowie in mijn hoofd schoot.
Danny

Bericht door Danny »

vandaag nog gezellig het centrum in geweest. met mijn moeder. :)
'nog wat gedronken.
en ik heb nog een spel gekocht
en genoten van het prachtige weer
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Het was vandaag 23 graden. Heerlijk weer om het onkruid te verwijderen. Ook op de meest moeilijke plekken. Dat zijn niet de leukste klussen maar als iets in mijn blootje kan vind ik alles leuk. En wat is er natuurlijker om bloot in de buitenlucht met de natuur bezig te zijn.
Toon Hermans zong het ooit vroeger: wat ruist er in het struiuiuiuikgewas. Dat ben ik dus. :lol:

Afbeelding
Frivooltje
Super actief lid

Eigenlijk zeer weinig. Wilde eigenlijk naar een terrasje toe maar niemand wilde mee. En alleen is er geen zak aan. Maar achteraf was het weer hier toch heel wat minder dan ik van te voren gedacht had. ben een paar keer op het balkon geweest maar vond het toch te fris om buiten te gaan zitten.

En net de buurvrouw geholpen met haar hond. Die wilde niet meer eten, drinken of lopen. Ook had hij de hele dag al zijn behoefte niet gedaan. Zij allemaal zorgen maken.
Dat kan natuurlijk niet dus ik dacht, ik ga gewoon roepen "gaat ie mee?" en na een paar keer stond hij op en ging mee. Eenmaal buiten leek het wel een waterval.
Gelukkig maar. Morgen gaat ze maar even langs de dierenarts want ergens is er toch iets niet goed.
Ik heb in ieder geval mijn goede daad weer gedaan. :)
Plaats reactie