nieuw NEDERLANDS schiereilandje
- Kok
- Zeer actief lid
nieuw NEDERLANDS schiereilandje
DATwas even schrikken zeg, gisteravond 29 november.
Zo aan het einde van de avond keek ik nog even naar Hart van Nederland en wat blijkt?
D'r is me daar in Limburg een Belgisch schiereilandje dat de Belgen onze koning en koningin kado hebben gegeven. Of liever, in de maag hebben gesplitst.
Ja echt waar. Dat armetierige stukje land. Ze konden er niet zelf niet meer komen, althans niet zonder eerst even Nederland te betreden. Dat wisten ze daar in Brussel omdat de politie er niet bij kon. Dat was dus blijkbaar een heel serieuze zaak.
Maar, hoor ik u denken, waarom wil de politie van België nou zo nodig voet aan wal zetten op die paar kilo löss-of-iets-dergelijks? Hadden zij geen serieuzere zaken onder handen? Net als hun Nederlandse collega's boetes uitschrijven voor een paar kilometer te hard bijvoorbeeld?
Nee, geachte forumleden, neen het was de serieuze misdaad die hun naar dit minuscule stukje ex-België deed spoeden. SERIEUZE misdaad! Jawel. Let wel, dit eilandje is verworden tot een vrijstaat voor drugsgebruikers, criminelen en naaktlopers!
En wat denkt een rechtgeaard staatshoofd met zijn roots stevig verankerd in de moderne samenleving dan? Die denkt.....is me dàt even een leuk kadootje voor Willem en Max! En dan laten we ze er en plein public voor tekenen, zodat ze niks kunnen ontkennen.
Is één van u allen recent nog op dat schiereilandje geweest? Ennuh..... lag de "Groene Draeck" er al afgemeerd?
Zo aan het einde van de avond keek ik nog even naar Hart van Nederland en wat blijkt?
D'r is me daar in Limburg een Belgisch schiereilandje dat de Belgen onze koning en koningin kado hebben gegeven. Of liever, in de maag hebben gesplitst.
Ja echt waar. Dat armetierige stukje land. Ze konden er niet zelf niet meer komen, althans niet zonder eerst even Nederland te betreden. Dat wisten ze daar in Brussel omdat de politie er niet bij kon. Dat was dus blijkbaar een heel serieuze zaak.
Maar, hoor ik u denken, waarom wil de politie van België nou zo nodig voet aan wal zetten op die paar kilo löss-of-iets-dergelijks? Hadden zij geen serieuzere zaken onder handen? Net als hun Nederlandse collega's boetes uitschrijven voor een paar kilometer te hard bijvoorbeeld?
Nee, geachte forumleden, neen het was de serieuze misdaad die hun naar dit minuscule stukje ex-België deed spoeden. SERIEUZE misdaad! Jawel. Let wel, dit eilandje is verworden tot een vrijstaat voor drugsgebruikers, criminelen en naaktlopers!
En wat denkt een rechtgeaard staatshoofd met zijn roots stevig verankerd in de moderne samenleving dan? Die denkt.....is me dàt even een leuk kadootje voor Willem en Max! En dan laten we ze er en plein public voor tekenen, zodat ze niks kunnen ontkennen.
Is één van u allen recent nog op dat schiereilandje geweest? Ennuh..... lag de "Groene Draeck" er al afgemeerd?
Geef het leven kleur door jezelf te zijn, en te genieten.
Don't walk in front of me, I don't like to follow
Don't walk behind me, I may not lead
But walk beside me and be a friend.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Re: nieuw NEDERLANDS schiereilandje
Er is een RUIL geweest! Nederland heeft 2 stukjes gekregen van België en België heeft één stukje van Nederland gekregen.
Was het trouwens niet op het Nederlandse deel dat er een probleem was met homo's?
Was het trouwens niet op het Nederlandse deel dat er een probleem was met homo's?
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Nee op het belgische deel, maar daar kon de politie niet komen zonder over nederlands grondgebied te gaan.Jo.w schreef:Was het trouwens niet op het Nederlandse deel dat er een probleem was met homo's?
En daar moesten ze steeds toestemming voor vragen.
Op deze manier is het opgelost, en bij die problemen moeten wij het nu oplossen.
- Kok
- Zeer actief lid
Wat mij stoorde was dat drugsdealers, criminelen en naaktlopers is één regel, in één adem werden genoemd. Uit andere reportages bleek dat er nauwelijks mensen komen. In dat geval is dat terrein niet bepaald duidelijk ongeschikt voor naturisme dus overtreden de genoemde naaktlopers geen enkele Nederlandse wet, waardoor ze ook niet als wetsovertreders zoals criminelen en drugsdealers genoemd zouden mogen worden genoemd.
Het was namelijk een Nederlandse zender, SBS 6, SHOWNIEUWS.
-
- Super actief lid
O, dat programma. Dat zegt al genoegKok schreef:Wat mij stoorde was dat drugsdealers, criminelen en naaktlopers is één regel, in één adem werden genoemd. Uit andere reportages bleek dat er nauwelijks mensen komen. In dat geval is dat terrein niet bepaald duidelijk ongeschikt voor naturisme dus overtreden de genoemde naaktlopers geen enkele Nederlandse wet, waardoor ze ook niet als wetsovertreders zoals criminelen en drugsdealers genoemd zouden mogen worden genoemd.
-
- Super actief lid
Ligt er aan wat voor activiteiten deze" naaktlopers " beoefenen.
Is niet meteen gezegd dat het brave naaktrecreanten zijn.
Omdat het eiland moeilijk bereikbaar voor handhavers is kan ik mij best voorstellen dat het hier om iets illegaals gaat.
Is niet meteen gezegd dat het brave naaktrecreanten zijn.
Omdat het eiland moeilijk bereikbaar voor handhavers is kan ik mij best voorstellen dat het hier om iets illegaals gaat.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
Tja, als je er vanuit België niet kon komen, wie vertoeft er dan? Nederlanders, toch!!!johnnyvang schreef:Nee op het belgische deel, maar daar kon de politie niet komen zonder over nederlands grondgebied te gaan.
Op deze manier is het opgelost, en bij die problemen moeten wij het nu oplossen.
Je moet de boel nu niet gaan omdraaien, hé!
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Geen idee wie het waren ( staat ook nergens vermeld ).Jo.w schreef:Tja, als je er vanuit België niet kon komen, wie vertoeft er dan? Nederlanders, toch!!!johnnyvang schreef:Nee op het belgische deel, maar daar kon de politie niet komen zonder over nederlands grondgebied te gaan.
Je moet de boel nu niet gaan omdraaien, hé!
En ik draai niets om. want de overlast was op grondgebied van belgië en daar kunnen en mogen wij niets doen.
Dus of de overlast nu door nederlanders of belgen gebeurd maakt niet uit.
Het gebeurd, en jullie politie moet er wat aan doen, want het gebeurde in belgië.
-
- Super actief lid
Criminelen en prostituees, volgens RTLZ ,misbruikten het eiland.( En om een lijk te dumpen)
Misschien dus wel Oost Europeanen!!
Het is inderdaad geruild vanwege jurisdictie zodat de Belgische politie niet hoeft te zwemmen om het eiland te bereiken.
Lijkt mij niet echt iets om lekker te gaan zonnebaden in je blootje.
Misschien dus wel Oost Europeanen!!
Het is inderdaad geruild vanwege jurisdictie zodat de Belgische politie niet hoeft te zwemmen om het eiland te bereiken.
Lijkt mij niet echt iets om lekker te gaan zonnebaden in je blootje.
- Kok
- Zeer actief lid
Ik heb een documentaire gezien over dit schiereilandje. Mij leek het juist een uitgelezen oord voor naturisme.
-
- Super actief lid
Waarschijnlijk was iedereen gevlucht voor de cameraploeg.
Misschien in de toekomst al het gespuis wegblijft nu er wel gehandhaafd kan worden.
Misschien in de toekomst al het gespuis wegblijft nu er wel gehandhaafd kan worden.