Tja Poppe, als je het nu nog niet weet..PoppeSchuitema schreef:@ Jan52, Ik blijf mij afvragen wat is jouw punt eigenlijk, waar maak jij je druk om danwel waar stoor jij je aan
Is het een blote piemel? Is het het wijdbeens zitten? Is het een blootfoto in het algemeen? Is het een blootfoto zonder hoofd?
Of is het dat jij gezegd hebt dat iets niet kan en wij dat moeten beamen?
Bloot in de avatar
- Jan52
- Super actief lid
Re: Bloot in de avatar
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
- Jan52
- Super actief lid
Prima.LeonhardR schreef:Misschien kunnen we, zoals de Engelsen het zo mooi zeggen, "Agree, to disagree"?, d.w.z. eens zijn, dat we het niet eens zijn? (En ook vast niet worden )
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Zo is het en dat doe ik dus als ik een avatar zie of foto's in het fotoalbum.Natukees schreef: Dat mag, maar dan is het toch beter om dat voor te leggen aan de beheerder. Want je geeft het zelf al aan: "in mijn ogen". Dus zou de beheerder Jos een foto moeten beoordelen of deze aan de fatsoensnormen van het forum voldoet, vind ik.
De foto van Leonhard was voor mij geen reden om daar wat van te zeggen. Reden waarom heb ik in dit topic uitgelegd.
Meer als in dit topic heb ik er niet over geschreven Jan volgens mij was mijn mening als beheerder duidelijk.Jan52 schreef:
Ik heb het Jos ook voorgelegd en zijn antwoord was voor mij te vaag.
Aan de ene kant kan het wel en aan de andere kant kan het weer niet.
Ik heb je een pb gestuurd om dit uit te leggen, een antwoord als door jou omschreven kan ik mij niet herinneren. Als je mij een antwoord vraagt dan krijg je niet een antwoord zoals jij hier omschrijft. Daar heeft niemand iets aan. Dus ik herkend dat niet.
Jos (beheerder)
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Jan52
- Super actief lid
Je hebt een pm Jos.Jos schreef:Zo is het en dat doe ik dus als ik een avatar zie of foto's in het fotoalbum.Natukees schreef: Dat mag, maar dan is het toch beter om dat voor te leggen aan de beheerder. Want je geeft het zelf al aan: "in mijn ogen". Dus zou de beheerder Jos een foto moeten beoordelen of deze aan de fatsoensnormen van het forum voldoet, vind ik.
De foto van Leonhard was voor mij geen reden om daar wat van te zeggen. Reden waarom heb ik in dit topic uitgelegd.
Meer als in dit topic heb ik er niet over geschreven Jan volgens mij was mijn mening als beheerder duidelijk.Jan52 schreef:
Ik heb het Jos ook voorgelegd en zijn antwoord was voor mij te vaag.
Aan de ene kant kan het wel en aan de andere kant kan het weer niet.
Ik heb je een pb gestuurd om dit uit te leggen, een antwoord als door jou omschreven kan ik mij niet herinneren. Als je mij een antwoord vraagt dan krijg je niet een antwoord zoals jij hier omschrijft. Daar heeft niemand iets aan. Dus ik herkend dat niet.
Jos (beheerder)
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb Jan zijn vaag teruggevonden en hij heeft daar naar mijn mening zeker 2 keer een duidelijk antwoord op gehad in dit topic. Over duidelijkheid kun je verschillend denken.
Verder wordt er geklaagd dat er gepost uit een privebericht .Dat kan en mag niet
Ik sluit dit topic even ter afkoeling van een ieder.
Jos
Verder wordt er geklaagd dat er gepost uit een privebericht .Dat kan en mag niet
Ik sluit dit topic even ter afkoeling van een ieder.
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl