Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door GJ57 »

Gisteren heerlijk na een mooie wandeling bij Valkkoog nog even naar het strand van Callantsoog geweest. Lekker rustig, mooi nog even gevliegerd geen mens om ons heen had er last van. Paar keer de zee in TOP> Vanmorgen mooie rode nek, de rest is gepaard gebleven door goed insmeren. Het was een heerlijk weekend in Callantsoog en omstreken.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

heerlijke dag gehad in Bergen aan Zee. eerst lekker ontbeten in het Strandpaviljoen Noord.
Daarna lekker naar het strand gelopen, was eb dus lekker hard zand. Lekker liggen zonnen, puzzeltje gemaakt, muziek geluisterd lekker langs de waterrand gebanjerd en zelfs het water in geweest (is voor mij zeer uitzonderlijk).
Het was relatief rustig en zoals vaak daar ook veel vrouwen alleen. kan dus heel goed.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

Vandaag hard gewerkt. Bij thuiskomst gegeten en daarna heerlijk naar het strand. Heerlijk in de avondzon op strand gelegen en gezwommen. Het water is heerlijk :D :D
meagain
Actief lid

Bericht door meagain »

Vandaag mijn jacuzzi ververst, ja een beetje laat dit jaar.

Normaal doe ik het zo: cover afnemen en die mooi poetsen en daarna de jacuzzi leegpompen met dompelpomp en terwijl de jacuzzi (de kuip) mooi oppoetsen.
Vuile vlekken en aanslag verwijderen accessoires losmaken poetsen en terugzetten.

Toen ik aan de kuip bezig was kreeg ik plots een grote klets water op mijn broek, OK dan gaat die uit.
Ik ben regelmatig naakt in mijn tuin, maar meestal als ik aan het werk ben doe ik het toch met op zijn minst een korte broek.
De buren hebben een vage inkijk en ik heb niet per se nood aan wat geshow.

Na 5 minuten besloop me het zalige gevoel en besefte ik waarom ik zo graag naakt ben.
Jammer dat niet iedereen dit zo ervaart, zelfs mijn vrouw niet, maar dat is een andere discussie.
ReDa41

Bericht door ReDa41 »

Van de week heerlijk bloot gelegen geen last gehad van de buren of pottekijkers nu alleen ziek op bed als ik me wat beter voel ga ik hopelijk weer heerlijk bloot liggen zonnen eerst maar eens goed uit zieken en als het goed blijft gaan eens een kijkje nemen bij flevo natuur als er mensen zijn die nog wat tips hebben waar ik eventueel heen kan gaan lees ik deze graag
Passieishier
Zeer actief lid

Bericht door Passieishier »

Vandaag voor het is naakt geweest op een naaktstrand: het laakse strand, er prettige en bevrijdende ervaring, voor herhaling vatbaar!!
Zonder kleding zijn we allemaal vrij en gelijk.
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Zaterdag de jaarlijkse BBQ gehad met onze (naturistische) vriendenclub. Een overblijfsel van de oude naturistenvereniging "Drentiae" die in 1999 is opgeheven. Na al die jaren komen we 2 x per jaar bijeeen; De BBQ en de nieuwjaarsborrel. Heerlijk weer was het en als vanouds beregezellig. En voor het eerst sinds jaren was het zo warm dat we de kleren uit konden doen. Tijdens de bbq even lekker in het zwembad of buitendouche afkoelen. Life is beautiful :mrgreen:
Danny

Bericht door Danny »

vandaag weer een eind gefietst weer 23 kilometer naar Oosterwijk en terug en dar na heerlijk ge BBQ nu even uit rusten ik heb in totaal al 137 kilometer gefietst ik heb nu zelf al veel van Brabant gezien de laste 2 maanden alleen ik heb tussen de 18 en 20 kilometer gefietst heel de rit
het heeft me wel 27 jaar gekost om alleen buiten te komen maar het is gelukt nu al 2 maanden

Ik heb dit bericht verplaats omdat het dubbel gepost in de topics over Contact gezocht en Wat he je gedaan vandaag.
Jos (beheerder)
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Danny, wat ben je goed bezig. Super top!!

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Danny

Bericht door Danny »

dat klopt Jos
Jos schreef:Danny, wat ben je goed bezig. Super top!!

Jos

het heeft me wel 27 jaar geduurd voor dat ik alleen buiten kwam en nu doe ik het al 2 maanden zelf ik reken zelf af en noem maar op en hel voelt als of ik nooit anders gedaan heb :D
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Welkom in de nieuwe wereld, zou ik zeggen. Hopelijk kom je niet iets tegen waardoor je weer terugvalt in het oude.
Danny

Bericht door Danny »

anakin schreef:Welkom in de nieuwe wereld, zou ik zeggen. Hopelijk kom je niet iets tegen waardoor je weer terugvalt in het oude.

dat hoop ik ook niet. maar ik denk dat het wel zo zal blijven gelukkig :D
eerst kon ik het maar een dag. en nu kost het geen moeite meer :D
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Petje af voor je doorzettingsvermogen Danny. En gefeliciteerd met je overwinningen. Veel plezier.

Afbeelding
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Hij die zichzelf overwint is sterker dan hij die een stad heeft overwonnen (chinees gezegde) proficiat
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Passieishier
Zeer actief lid

Bericht door Passieishier »

PoppeSchuitema schreef:Hij die zichzelf overwint is sterker dan hij die een stad heeft overwonnen (chinees gezegde) proficiat

Eens! tof gedaan Danny! Hoe heb je dit overwonnen?
Zonder kleding zijn we allemaal vrij en gelijk.
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Goed bezig Danny!!

Gisteren een crematie van een oom gehad. Daarna met z'n tweeën naar de Galder gegaan.
Vandaag niet veel gedaan.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Danny

Bericht door Danny »

Passieishier schreef:
PoppeSchuitema schreef:Hij die zichzelf overwint is sterker dan hij die een stad heeft overwonnen (chinees gezegde) proficiat

Eens! tof gedaan Danny! Hoe heb je dit overwonnen?
ik wouw al jaren zelf naar buiten maar elke keer ging het niet kreeg ik een paniek aanval.
ik was samen met iemand aan het scooter rijden ( alle bij onze eigen scooter) en die reed een heel stuk voor me en ik voelde geen spanning meer.
en na die ervaring ben ik gaan denken als er zo'n grote af stand tussen zit kan ik het ook zelf en dat klopte nu heb ik al heel wat kilometers gemaakt op de fiets en de scooter
Jaroslav
Zeer actief lid

Bericht door Jaroslav »

Ik wou vandaag met dit mooi weer naar Zandvoort. dus verliet ik mijn huis rond half tien. Ik was nauwelijks op straat dat de tram naar het station voorbij reed. Een kwartier wachten. Gelukkig kon ik een coffee-to-go kopen. Toen ik bij het station aankwam zag ik de trein vertrekken. Een half uur wachten. Maar ik had gelukkig de Metro om te lezen. Eindelijk kon ik de trein in. Maar in Zwanenburg bleef hij wel lang staan... Toen werd er aangekondigd dat de trein niet verder kon omdat er "een aanrijding met een persoon" was gebeurt. Lees, iemand had zelfmoord gepleegd... Veel mensen stapte uit de trein om verder met de bus naar Zandvoort te gaan. Ik besloot om met dezelfde trein terug naar Amsterdam te rijden. Dat gebeurde pas een uur later...In die zon was het bloedheet ! Het was een uur 's middags toen ik weer thuis was. Ik ga proberen morgen opnieuw naar het strand te gaan... :(
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
natutracker
Zeer actief lid

Bericht door natutracker »

Was eigenlijk gisteren 31 augustus.

Ik heerlijk met de fiets vanuit Zeeland richting Kijkduin.
Onderweg een tussenstop gemaakt op naaktstrandje Brielse Maas.
Daar even heerlijk gezwommen de lunch genuttigd en nog wat in de zon liggen rusten alvorens ik naar Kijkduin vertrok.
Ik was graag ingegaan op de uitnodiging om deel te nemen aan het volleyballen, maar helaas de trip moest verder.

Het was een leuk strandje (ligweide) leuke mensen, ik denk veel lokale bezoekers, ons kent ons best leuk, maar voor ons te ver weg.

Omstreeks 20 over 1 maar weer eens op de fiets gestapt richting veerboot Rozenburg Maassluis en toen naar Kijkduin.
Het was (is) een hele mooi route, s'avonds de fiets op de auto en weer terug naar huis.

P.S.
Mijn vrouw was naar een vriendin in Kijkduin om wat te winkelen en daarna zouden daar naar het naturistenstrand gaan.
Ik zou daar ook heen gaan en arriveerde daar omstreeks 3 uur.
Neeltje Jans, "the place to be"!
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Zo, die hangt. De meesten wisten het al maar nu is het voor de visite helemaal duidelijk als ze mijn tuin betreden :D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
gust
Zeer actief lid

Bericht door gust »

Goed Idee! Waar kun je deze affiche krijgen? Is ook iets voor bij ons!
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

Vandaag naar Engelermeer geweest.
Waarschijnlijk de enige keer dit jaar, maar wel genoten.
Met gastvrije Brabantse groet,

Paul
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

gust schreef:Goed Idee! Waar kun je deze affiche krijgen? Is ook iets voor bij ons!
Heb ik hier vandaan.
Frivooltje
Super actief lid

Vandaag niet veel maar gisteren en eergisteren naar de Galderse meren geweest met een vriend. Was gezellig. Hopelijk morgen weer maar dat is nog niet zeker. :(
Zaterdag naar Leiden, BBQ.
Harm
Zeer actief lid

Bericht door Harm »

Ik ga zaterdag naar Tiel voor een BBQ.
Maar dan mag ik het zelf vormgeven voor 22 tot 28 personen.

Met behulp van schoonzoon en 2 minimax BGE en 30kg houtskool ga ik de geachte aanwezigen verblijden met:
Vooraf: flammkuchen in diverse uitvoeringen,
Borrelhapje (amuse): Moinkballs,
Vegetarisch: Portobello alla Caprese, portobello met spinazie en zalm en aubergine rolletjes met zoete aardappelpuree,
Vlees: dikke vleesribben (langzaam gegaard) en picanha met als toespijs komkommer kimchee met gember of komkommer kimchee met groetencress of tomatensalsa
Voor de jarige (is 90 geworden) heb ik een zalmpakketje, sugarsnaps en röstirondjes.
Betreft de recepten: ik pronk met andermans veren zoals die van Julius Jaspers.

Schoonzus zorgt voor salade en vergelijkbare knabbelarijen en ik volg morgenavond een spoedcursus "turkse pizza".

Dus vandaag was het boodschappen doen. Veel kleine dingetjes behalve het vlees: bijna 5 kg vleesrib en 3,5 kg picanha.
De ribben staan in de rub. Morgen 3 uur roken, 2 uur garen en 1 uur afbakken.
Picanha wordt on-site klaargemaakt.
Verder morgen veel snijwerk, moinkballs maken en vooral genieten van de voorbereidingen.

Ach, ik verveel me niet.
Eens zien of ik resultaten kan laten zien.

@ Ellen: dit wordt zeer beslist geen vleesverbranding. Ok, voor de picanha even groot vuur. Verder niet.

groeten,
BBharm.
Matteo55
Zeer actief lid

Bericht door Matteo55 »

Vanmiddag een paar uurtjes op de Kraaijenbergse Plassen. Leuk terrein, de parkeerplaats nabij het naturistengedeelte - dat duidelijk staat aangegeven - was wat verder uitgebreid, gras gemaaid en er stond zelfs een toilet dat elke dag gereinigd wordt. Complimenten aan de gemeente Cuijk!
Frivooltje
Super actief lid

Vandaag niet veel maar hoop morgen naar de Galder te kunnen.
Henk D
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Henk D »

Vandaag naar de crematie geweest van een collega. Mijn leidingegevende. 53 jaar! het lichtje ging zomaar uit; hartinfarct/stilstand? Veel te jong.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Gisteren een gegidste offroad tour op het eiland Hvar in Kroatië. Schitterende plaatsjes gezien. Op het hoogste punt van het eiland een rondom zicht op gans het eiland en de eilanden in de buurt.

Vandaag een rustige wandeling in de buurt van de camping om wat geocaches te zoeken. Jammer genoeg ook een DNF maar die ligt op amper 224m van de tent dus daarvoor gaan we nog eens terug.
edwin2015
Actief lid

Bericht door edwin2015 »

Vandaag weer op het naaktstrand van Cabopino geweest in Calahonda Spanje. Wat een heerlijk breed en uitgestrekt strand. Het is een strand waar zowel naakt als gekleed is toegestaan en dat gaat prima samen. Je kunt hier heerlijk langs de vloedlijn lopen in je blootje en niemand die gek opkijkt ook andersom niet. Dat hebben ze hier in Spanje goed voor elkaar. Daar zouden ze in Nederland nog heel wat van kunnen leren ze gaan hier echt met respect met naturisme om. Heerlijk om te ervaren.
Plaats reactie