Wat heb je gedaan vandaag?

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
Mandy
Zeer actief lid

Re: Wat heb je gedaan vandaag?

Bericht door Mandy »

Gisteren lekker in mijn bikinitje op het balkon van de zon genoten. Helaas is het bloot niet mogelijk want met bikini aan word ik al vaker een "goede dag" gewenst dan normaal hihi. Wel een beetje kleur gekregen al.

Vandaag shoppen, hoop op mooi weer.

Wens iedereen een fijne dag toe!
Een PB is altijd welkom!
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Vandaag de hele dag gewerkt, om 06.00 uur vertrokken en nu even op internet in het hotel. Gisteren wel lekker in de zon gezeten en wat gegeten en gedronken op een terrasje in Amstelveen. Dus best wel een contrast; gisteren en vandaag!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Vandaag (gisteren inmiddels) flink schoongemaakt. Balkondeur had ik open staan dus soms even naakt naar buiten om af te koelen. Straks komen ze een nieuwe Nefit CV HR ketel installeren, alles doorspoelen en weet ik wat allemaal niet meer.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
pol_natuur

Bericht door pol_natuur »

Paasvakantie en de kinderen bezighouden. Vandaag cupcakes bakken met de kinderen en hen laten versieren met snoep...

De vakanties lenen zich niet echt tot werken met zo'n handenbindertjes.
Frivooltje
Super actief lid

Gewacht tot mijn nieuwe CV ketel er hing. Deze is echt klein vergeleken met dat bakbeest wat er hing. Ondertussen bezig geweest op mijn forumpje wat net op een andere server is gaan draaien en waar nog wat aan gedaan moest worden.
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Gisteravond weer eens in m'n blootje een "opsmiet" (opgieting) gedaan. de situatie leende zich er voor, niet te veel en bekende deelnemers en allemaal mensen waarvan ik weet dat ze er geen moeite mee hebben. Als er te veel deelnemers zijn dan zijn de voorste banken ook bezet en dan is de kans op swaffelen aanwezig en dat wil ik de gasten niet aandoen
Bloot als het kan, gekleed als het moet
natutracker
Zeer actief lid

Bericht door natutracker »

Vandaag rondom even liggen braden in de zon, geweldig.
Neeltje Jans, "the place to be"!
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

PoppeSchuitema schreef:Gisteravond weer eens in m'n blootje een "opsmiet" (opgieting) gedaan. de situatie leende zich er voor, niet te veel en bekende deelnemers en allemaal mensen waarvan ik weet dat ze er geen moeite mee hebben. Als er te veel deelnemers zijn dan zijn de voorste banken ook bezet en dan is de kans op swaffelen aanwezig en dat wil ik de gasten niet aandoen
Hoi Poppe,

iedereen is bloot in die sauna waarom kun jij dan niet ongekleed de "opsmiet" doen?
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
PoppeSchuitema
Super actief lid

Bericht door PoppeSchuitema »

Blijkbaar vind niet iedereen het leuk om tegen een blote man aan te moeten kijken, zeker niet als die met allerlei ledematen staat te zwaaien inclusief dat ene cruciale ledemaatje. Ik begrijp zelf ook niet wat men er op tegen kan hebben maar ik krijg soms afkeurende opmerkingen als ik de opgiet naakt doe. Daarom doe ik dit alleen als ik gasten heb, waarvan ik weet dat, die er niet mee zitten dat ik naakt ben. Als onze cabine vol zit dan is ook het onderste bankje bezet en die mensen zitten dan met hun hoofd op "kruishoogte" en omdat ik maar heel weinig ruimte heb loop ik het gevaar te gaan swaffelen .
Bloot als het kan, gekleed als het moet
Frivooltje
Super actief lid

Voornamelijk met de PC bezig geweest. Administratie doen, Marktplaatsadvertenties bijhouden. (die mooie nieuwe horloges verkopen helaas zichzelf niet) en geluisterd naar radio Veronica. (lekkere 80 jaren muziek)

Wel even naakt op het balkon gestaan om te genieten van het zonnetje. Uiteindelijk de aardappelen daar geschild en ook mijn diner daar genuttigd. Morgen wordt het nog beter hoor ik.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Net een weekje (werk)vakantie achter de rug in Kroatië. Enerzijds goed meegevallen, anderzijds een dikke tegenvaller.

Ik was dus met mijn ex-vriendin naar ginder op stap om de mogelijkheden te bekijken om een bus-fietsvakantie uit te werken voor een groep van +/-35personen. Dit voor een busmaatschappij die dergelijke vakanties in z'n gamma heeft. Bedoeling was het binnenland van Kroatië, laat ons zeggen van noord-oosten tot oosten en dan meer bepaald routes langs de Drava (noorden) en de Donau (oosten).

Eerste probleem is de afstand. De busmaatschappij heeft wel een bus met trailer om al die fietsen te vervoeren maar de deelnemers willen op zo'n 8-daagse vakantie de 2e dag al minstens een stuk fietsen. Andere optie is ter plaatse fietsen huren en dat blijkt niet te lukken. Het enige bedrijf wat het ooit aangeboden heeft (ze hadden 60 fietsen) is er begin dit jaar mee gestopt wegens weggevallen belangstelling van de Amerikanen.
Tweede probleem is dat er nauwelijks fietsroutes zijn. Er zijn wel beperkte stukken te fietsen op veilige routes maar dat zijn meestal wegen die verhard zijn met steenslag. Doenbaar met een mtb maar niet echt met een stadsfiets en mtb-ers zijn nu niet echt het publiek dat op dergelijke vakanties afkomt. Bijkomend probleem is dat die routes nogal uit mekaar liggen en je dus vervoer nodig hebt voor deelnemers en fietsen. Je kan wel plaatselijke busmaatschappijen vinden maar (bijna) dagelijks 35 fietsen 50-60km moeten verplaatsen is niet realistisch (organisatorisch en financieel).
Derde probleem: er is heel goed te fietsen op gewone wegen met een klein groepje (een man of 5) maar niet met een groep van 35. De wegen zijn goed, er is niet te veel verkeer maar een groep van 35 brengt toch serieuze veiligheidsrisico's mee.

Gelukkig hadden we deze mogelijke problemen al op voorhand ingeschat en hebben we ook de mogelijkheden bekeken om met een groep van 50 een gewone busvakantie te organiseren. Er komen in die streek amper toeristen (individuen zoals wij niet te na gesproken) en er is toch ook heel wat te zien. Op dat vlak hebben we dus wel heel goede ideeën én de nodige contacten gelegd. Dit werken we nu verder uit en leggen het aan de busmaatschappij voor. En als die er graten in zien wordt het in mei of juni een nieuwe (werk)vakantie.

Ook voor een groepje van een 7-tal deelnemers werken we een fietsvakantie uit die we dan zelf volledig gaan organiseren. Ook daarvoor zijn contacten gelegd.

En verder hebben we natuurlijk zelf weer genoten van het lekkere eten en drinken en van het zonnetje. We hadden het geluk schitterend weer te hebben met temperaturen (overdag) rond 26-28°.
Jo.w
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door Jo.w »

Zondag stond een dagje geocachen op het programma want er was het 6e Brugse Beer Event. Ik had afspraak met een paar mensen waar ik al samen een aantal nachtcaches mee gedaan had. Die mensen wonen wat verder van Brugge dan ik (Hasselt en Diest) en we hadden dus op het event zelf afgesproken. Ik met mijn wagen naar Brugge, zij met één wagen samen.

Na wat labcaches opgelost te hebben op de eventlocatie zelf vertrokken we dus voor een rondje wat op zo'n 10 km van de eventlocatie lag. We hadden pas de eerste cache gevonden (op 78m van de parking) toen één van de dames telefoon kreeg van de trainer van de turnclub van haar zoon. Zoonlief was bij een sprong verkeerd terecht gekomen en had vermoedelijk zijn voet gebroken. Moeder wou dus direct naar huis en wou dit met de trein doen. Een beetje denken bracht snel aan het licht dat ze daar veel te lang zou over doen. Ik heb toen aangeboden haar naar huis/ziekenhuis te brengen.
De rest van de groep kon dan gewoon verder deelnemen aan het event.

Aangekomen in het ziekenhuis bleek de zoon inderdaad een gebroken voet te hebben. Tegen 16 uur heb ik moeder en zoon uiteindelijk thuis kunnen afzetten en "ter compensatie" van het verloren cachedagje heb ik dan samen met moeder nog een plaatselijk rondje caches gefietst en gevonden. Alles bij mekaar toch 10 caches gevonden in Zichem en 2 op het event. De rest van de groep had er in en om Bruggen ondertussen 42 gevonden en 20km gewandeld.

En na het fietsen hebben we nog samen gekookt, gepraat (over geocachen uiteraard) en gegeten en zo werd een slecht begonnen dagje toch nog plezant. Voor mij wel met een 160 km extra aan verplaatsingen. Voor de moeder en mij werden het wat minder caches dan gehoopt maar de rest van de groep had kunnen doen wat de bedoeling was.
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Gisteren genoten van de zon door lekker achter het huis samen met mijn partner koffie te drinken en in de middag een rondje Purmerenderweg gewandeld.
Vandaag was het veel te koud ondanks de zon.
De wind maakte het onplezierig.
Dus maar wat klusjes in het huis en met een trui en jas aan de vijverpomp schoongemaakt.
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Jan in Purmerend te koud?

Hier was het lekker. Zowel gister aan vandaag lekker in de tuin gewerkt. Ben zelfs een beetje verbrand in de nek.

Jos

Afbeelding
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Reinardus
Actief lid

Bericht door Reinardus »

Gisteren lekker bloot buiten gezeten! Was goed te doen. ;)
Frivooltje
Super actief lid

Jos schreef:Hier was het lekker. Zowel gister aan vandaag lekker in de tuin gewerkt. Ben zelfs een beetje verbrand in de nek.
Nou, jij hebt nog wel wat te doen voor de zomer.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Valt wel mee hoor. Moet toch wel binnen een week of 10 dagen klaar zijn. Vandaag de boel op meten en zand en stenen bestellen. Dan weer verder bouwen.

Jos
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Gisteravond naarde schouwburg geweest. Brigitte Kaandorp en het Metropool-orkest. Fantatstisch.
Daarna om 23:00 samen met zoon met de auto en trailer vertrokken naar Mannheim in Duitsland vertrokken. Hij had daar een auto gezien die hij graag wilde kopen.
Tot 04:00 gereden en toen op een parkeerplaats op een provisorisch bed in de auto geslapen en om 07:00 weer verder. Na wat zoeken het adres gevonden. Moesten wel met de trailer dwars door Mannheim. De Opel Astra cabriolet was inderdaad een pracht exemplaar. Op de trailer geladen en om 12:00 op de terugweg.
Tegen 21:00 waren we weer thuis.

Bij Weert zag ik nog een aanbod voor Asperges. Dus wij met auto en trailer het boerenerf op en prachtige asperges gekocht. Leuk gesprek met de aspergeteler. Ik ben in afwachting of mijn vorig jaar uitgezette aspergebed dit jaar de eerste asperges gaat opleveren. Hij heeft met het steken van de asperges uitgelegd en mij een van zijn aspergestekers cadeau gedaan.

Dus de tuin hier thuis en de volkstuin zijn even blijven liggen.

Jos
Frivooltje
Super actief lid

Jos schreef:De Opel Astra cabriolet was inderdaad een pracht exemplaar.
Dat vraagt natuurlijk om een foto. :)
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Geen probleem,

klaar voor transport

Afbeelding
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Vandaag naar Den Bosch geweest met vrienden om de tentoonstelling Jheronimus Bosch te bezoeken. In een woord indrukwekkend. Goed geregeld van parkeergarage tot stad. Machtig leuke dag.
anakin
Super actief lid

Bericht door anakin »

Naar de Arena, Ajax-FC Utrecht gezien.
Wat een geklungel de eerste 80 minuten. Goed voor m'n bloeddruk is het niet geweest.
JurgenZ
Super actief lid

Bericht door JurgenZ »

Ik was op het arena plein na de wedstrijd, om naar de Decathlon te gaan. Wat een chaos na zo'n wedstrijd. Zowel in verkeer, als in de garage als op het plein. Ben ook niet ervaren in het volgen van voetbal.
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
Frivooltje
Super actief lid

Jos schreef:Geen probleem,

klaar voor transport

Afbeelding
Aparte kleur op een 'echte' Vauxhall.
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Naar de markt geweest en na de noodzakelijke bak koffie de ramen deur en disselbakrubbers in de talcum venetum gezet..
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jan52 schreef:Naar de markt geweest en na de noodzakelijke bak koffie de ramen deur en disselbakrubbers in de talcum venetum gezet..
Hmmmmm, tot en met het woord deur snap ik het maar daarna?
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Haha!
De rubbers van ramen, deuren en disselbak worden met doodgewone talkpoeder in uitstekende conditie gehouden!
GJ57
Super actief lid
Contacteer:

Bericht door GJ57 »

Jan52 schreef:Haha!
De rubbers van ramen, deuren en disselbak worden met doodgewone talkpoeder in uitstekende conditie gehouden!
Tja mijn twents is aardig maar die woorden herkende ik even niet :-) Moet dat tegenwoordig nog de rubbers insmeren. Ik herinner me dat mijn vader dat deed maar ik kijk er nooit naar om. Nou gaan bij ons de autos na 160000 km of 4 jaar er ook altijd uit dus misschien doe ik het daarom niet.
Jan52
Super actief lid

Bericht door Jan52 »

Nog nooit vastgevroren autodeuren gehad?
Of kapot gescheurde raam of deurrubbers?
Dat lijkt me sterk, of ze moeten in de (nacht)vorst periode in de garage staan..
Maar hoe het ook zij, goed onderhoud geeft vaak een langer leven..
En wat is er nou simpeler dan de boel even inpoederen met talk?
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Sorry voor de mensen die vandaag moesten werken. Maar vandaag deed ik hoofdzakelijk dit:

Afbeelding
Plaats reactie