Every body is NATURE!
- Theo Zuur
- Actief lid
- Contacteer:
Every body is NATURE!
Ieder lichaam is NATUUR! Zonder onze kunstmatige ontwikkelingen zoals onze woordgebruik en kleding zijn wij NATUUR.
Identificeren we ons met onze NATUUR of met onze kunstmatigheid?
Identificeren we ons met onze NATUUR of met onze kunstmatigheid?
-
- Super actief lid
Re: Every body is NATURE!
Ha die Theo, ben je er weer. Hoe gaat het met je.
Ja, alles wat leeft op aarde is natuur. Ook ons mooie ingewikkelde lichaam. Helaas moet we het al dan niet vanwege de kou te vaak verbergen. Maar van de momenten dat alles puur natuur kan zijn zonder kleding geniet ik des te meer. Alleen mijn kunstmatige ogen (=bril) kan ik niet helaas nooit missen.
Ja, alles wat leeft op aarde is natuur. Ook ons mooie ingewikkelde lichaam. Helaas moet we het al dan niet vanwege de kou te vaak verbergen. Maar van de momenten dat alles puur natuur kan zijn zonder kleding geniet ik des te meer. Alleen mijn kunstmatige ogen (=bril) kan ik niet helaas nooit missen.
- Karin3
- Super actief lid
Vandaag mijn nieuwe laarsjes en jurkje gedragen. Heerlijk! Toch één voordeel aan dit kl... weer;-)
- Paul1968
- Zeer actief lid
Een natuurlijk lichaam is prachtig. Maar dan zonder tato's of piercings.
Dat vind ik persoonlijk een aanval op je lichaam.
Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Dan moet je ook niet scheren en/of knippen dan is dat ook een aanval op de natuurPaul1968 schreef:Een natuurlijk lichaam is prachtig. Maar dan zonder tato's of piercings.
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Actief lid
Dan hadden onze voor-ouders nooit naar het noorden mogen trekken aangezien DE MENS op zijn best is in een gemiddelde temperatuur van 27°.PoppeSchuitema schreef:Dan moet je ook niet scheren en/of knippen dan is dat ook een aanval op de natuurPaul1968 schreef:Een natuurlijk lichaam is prachtig. Maar dan zonder tato's of piercings.
-
- Super actief lid
Bij 27ºC ben ik echt niet op mijn best hoor. En zeker niet in Nederland.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Super actief lid
Dat valt bij mij onder verzorging van het lichaam. Dan zouden we ook niet hoeven te strijden tegen ziektes met medicatie e.d. want dat zou dan ook een aanval op de natuur zijn?PoppeSchuitema schreef: Dan moet je ook niet scheren en/of knippen dan is dat ook een aanval op de natuur
Tatoeages zijn (vrijwel onuitwisbare) "lichaamsversieringen" die ik ook persoonlijk gezegd eerder lichaamsverziekers vind. Ook vrouwen vind ik veel mooier puur natuur dan met make-up op. Je bent zoals je bent en daar moet je het mee doen. En een ander moet je uiterlijk ook accepteren zoals je bent. Alleen verminkingen door ongelukken of ziektes vormen uitzonderingen om wat aan te doen als het psychische problemen kan opleveren.
-
- Actief lid
Natukees schreef:PoppeSchuitema schreef: Alleen verminkingen door ongelukken of ziektes vormen uitzonderingen om wat aan te doen als het psychische problemen kan opleveren.
Valt verminking door de hedendaagse media er dan ook onder??? Want veel mensen voelen zich blijkbaar (psychisch) verminkt door wat ze in de media (photoshop) te zien krijgen.
Persoonlijk voel ik me goed als ik op de camping rondloop en rond mij kijk. De realiteit staat blijkbaar haaks op wat ze ons willen doen geloven.
Veel mensen zouden er deugd van hebben om de stap naar het naturisme te nemen.
-
- Super actief lid
Denk niet veel mensen, zijn zeker geen temperaturen om lekker bij te werken. En de mens is ook geen luiaard, al is dat soms best lekker maar dat gaat ook vervelen.Frivooltje schreef:Bij 27ºC ben ik echt niet op mijn best hoor. En zeker niet in Nederland.
-
- Super actief lid
Ik voel me bloot tussen 22 en 25 graden het lekkerst. Maar wel bij weinig wind want die is ook bepalend voor de gevoelstemperatuur. Gekleed kan ik bij enige inspanning maximaal 23 graden hebben. Daarboven krijg ik het al snel benauwd vanwege mijn hoge zweetdrempel. Dan voelt een dun t-shirt en broek bij mij als een dikke deken.GerardS schreef:Denk niet veel mensen, zijn zeker geen temperaturen om lekker bij te werken. En de mens is ook geen luiaard, al is dat soms best lekker maar dat gaat ook vervelen.Frivooltje schreef:Bij 27ºC ben ik echt niet op mijn best hoor. En zeker niet in Nederland.
-
- Super actief lid
Nee, ik heb het alleen over uiterlijke verminking.gabri schreef:
Valt verminking door de hedendaagse media er dan ook onder??? Want veel mensen voelen zich blijkbaar (psychisch) verminkt door wat ze in de media (photoshop) te zien krijgen.
-
- Actief lid
@natukees
Ik heb ooit eens een reportage gezien over australische meisjes/vrouwen die op hun genitaliën plastische reconstructie lieten toepassen omdat ze er van overtuigd waren dat ze misvormd waren.
Ze hadden psychische problemen door al de beeldvorming die verspreid word op het internet en magazine's ed.
de natuur is er eentje van verscheidenheid de media eentje van uniformiteit, Daarom heb ik er geen probleem mee als er iemand een tatou te verkiest te dragen, al zou ik het zelf nooit doen.
Ik heb ooit eens een reportage gezien over australische meisjes/vrouwen die op hun genitaliën plastische reconstructie lieten toepassen omdat ze er van overtuigd waren dat ze misvormd waren.
Ze hadden psychische problemen door al de beeldvorming die verspreid word op het internet en magazine's ed.
de natuur is er eentje van verscheidenheid de media eentje van uniformiteit, Daarom heb ik er geen probleem mee als er iemand een tatou te verkiest te dragen, al zou ik het zelf nooit doen.
- Karin3
- Super actief lid
gabri schreef: Persoonlijk voel ik me goed als ik op de camping rondloop en rond mij kijk. De realiteit staat blijkbaar haaks op wat ze ons willen doen geloven.
Veel mensen zouden er deugd van hebben om de stap naar het naturisme te nemen.
hear hear, ben ik het helemaal mee eens
-
- Super actief lid
Sommige vrouwen hebben veel te veel plamuur op en zijn veel mooier zonder maar sommige vrouwen kunnen echt wel een zalfje e.d. gebruiken hoor.Natukees schreef:Ook vrouwen vind ik veel mooier puur natuur dan met make-up op.
Puur natuur is echt niet altijd mooier.
-
- Actief lid
Tja opgelet dat kan een gevoelig onderwerp worden voor sommigen.Frivooltje schreef:Sommige vrouwen hebben veel te veel plamuur op en zijn veel mooier zonder maar sommige vrouwen kunnen echt wel een zalfje e.d. gebruiken hoor.Natukees schreef:Ook vrouwen vind ik veel mooier puur natuur dan met make-up op.
Best dat smaken verschillen want mocht dit niet zo zijn zouden er veel mensen uit de boot vallen.
Oja hou er mee rekening dat wij heren ook bekeken worden
-
- Super actief lid
Puur natuur is wel echt. En wat is mooier? Ik vind nep-mooi lelijker dan "lelijk" echt. Waarom moeten vrouwen zich "mooier" maken met smeerseltjes. Om het uitzicht van mannen "aangenamer" te maken?Frivooltje schreef:Sommige vrouwen hebben veel te veel plamuur op en zijn veel mooier zonder maar sommige vrouwen kunnen echt wel een zalfje e.d. gebruiken hoor.
Maar zoals Gabri ook al zegt, smaken verschillen. Dat is gelukkig ook zo.
-
- Super actief lid
Sommige vrouwen gaan beslist niet de deur uit zonder make-up, als ze zich daardoor beter voelen prima toch? En er zijn tegenwoordig ook genoeg smeersel voor mannen. En zelfs grote mannelijke sterren van vroeger gebruikte al make-up. Niks nieuws dus, ieder zijn ding.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Vroeger, heel vroeger, werd make-up eigenlijk alleen maar door mannen gebruikt
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Puur natuur mag dan echt zijn maar echt staat niet gelijk voor mooi. Sommige vrouwen kunnen zich heel erg goed opmaken op een manier dat jij het niet zal zien. Vrouwen moeten het niet maar doen het ook vaak voor hunzelf. En wat is daar mis mee. Niet iedereen heeft het lef om zichzelf te accepteren zoals zij is. En ook dat mag.Natukees schreef:Puur natuur is wel echt. En wat is mooier? Ik vind nep-mooi lelijker dan "lelijk" echt. Waarom moeten vrouwen zich "mooier" maken met smeerseltjes. Om het uitzicht van mannen "aangenamer" te maken?Frivooltje schreef:Sommige vrouwen hebben veel te veel plamuur op en zijn veel mooier zonder maar sommige vrouwen kunnen echt wel een zalfje e.d. gebruiken hoor.
Maar zoals Gabri ook al zegt, smaken verschillen. Dat is gelukkig ook zo.
- Karin3
- Super actief lid
er zijn wel mensen die minutieus elk haartje op hun lichaam verwijderen en daar dan foto's van op internet plaatsen - ieder zijn ding zeker?
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Ik zou ze mailen als ik jou was, en vragen of ze een voor en na foto voortaan willen plaatsenKarin3 schreef:er zijn wel mensen die minutieus elk haartje op hun lichaam verwijderen en daar dan foto's van op internet plaatsen - ieder zijn ding zeker?
Waar kun je over vallen.
Elke salon waar je je kunt laten ontharen heeft foto's op hun site staan of in de winkel hangen van hoe het eruit kan zien.
Zijn er zelfs die een voor en na de behandeling hebben hangen, en zowel van een man als vrouw.
-
- Zeer actief lid
Als jij een chagerijnig, ontevreden karakter hebt, straal je dat uit, ook al smeer je nog zoveel troep op je gezicht. Het is puur je uitstraling ... Een mooi mens straalt van binnen uit. Je kunt nog zo veel plamuur smeren maar als je niet lekker in je vel zit helpt die plamuur ook niet. Lach eens naar je voorbijganger op straat en deze zal in de meeste gevallen een mooie glimlach terug geven. Mensen die mooi van binnen zijn, een goed karakter hebben stralen dit ook uit. Dat zijn voor mij "mooie" mensen en dat goede zit inderdaad in je natuur.
When nothing goes right, go to sleep ...
-
- Super actief lid
Mooooi Lillian.
- Theo Zuur
- Actief lid
- Contacteer:
Is het leefmilieu gevoelsmatig werkelijk verbeterd, dat de NATUUR door "de mens" bijna in zijn geheel in cultuur is gebracht?
NATUUR < > cultuur
NATUUR = een genen "oertijd"programma (lichaam/geest)
cultuur = een kunstmatige "mens bedachte" programma
NATUUR < > cultuur
NATUUR = een genen "oertijd"programma (lichaam/geest)
cultuur = een kunstmatige "mens bedachte" programma