Welk huisje heb je intresse in dan?
Mss is het beter als we de "discussie" voort zetten in het Flevonatuur topic??
Meadow schreef:Ik ben voor de verandering maar weer eens naar het ziekenhuis geweest. En vanaf woensdag ga ik mijn werkzaamheden weer langzaam aan opbouwen. We beginnen met 2 keer 2 uur in de week en dan langzaamaan opbouwen naar 24 uur (3 maal 8) in de week. Ik moet zeggen dat ik er veel zin in heb en daarom erg goed op moet passen dat ik mezelf niet voorbij ga lopen.
We komen er ook aan! Gisteren vrienden bezocht in Oost-Slavonië, overnacht in motel Plitvice aan de ring rond Zagreb. Morgen de Plitvice-meren, net als overmorgen en zaterdag richting kust. Eerst enkele dagjes Istrië (Fazana) en dan naar Pag.Danny.L schreef:Ondertussen al een week aan het genieten op het strand van Zelena Laguna (Kroatië)
In Zagreb wel maar in Oost-Slavonië zie je nog overal de gevolgen. Veel huizen, vooral van gevluchte Serven, staan nog zoals 9 jaar geleden toen we er de eerste keer kwamen, in vele gevallen slechter wegens niet meer bewoond. Maar zelfs bij de bewoonde huizen zie je nog overal de kogelgaten in de cementering. De mensen hebben gewoon geen geld om dat te herstellen.PoppeSchuitema schreef:de laatste keer dat ik in Zagreb was zaten de kogel/granaat-gaten nog in de muren, dat zal nu wel anders zijn
Ik heb FF al een tijdje geleden helemaal verwijderd en in de ban gedaan ik werk nu naar volle tevredenheid met Chrome van GoogleMandy schreef:Eens even Firefox van mijn laptop afgehaald want die gaf de laatste tijd iedere keer pop-ups als ik aan het surfen was. FF opnieuw gedownload en tot nu toe er geen last (meer) van. Ga het even aan kijken![]()
Tickets??? Wat is dat nou, ga je niet naar Luxemburg.Arthur schreef: En;rugzak en koffer gaan pakken voor komende vakantie, kijken of alle papieren en tickets kloppen en zo voorts.
Wie had het hier in een ander draadje over privacy? Ga surfen met Google Chrome en je hele huishouden ligt op straat (bij wijze van spreken).PoppeSchuitema schreef:Ik heb FF al een tijdje geleden helemaal verwijderd en in de ban gedaan ik werk nu naar volle tevredenheid met Chrome van GoogleMandy schreef:Eens even Firefox van mijn laptop afgehaald want die gaf de laatste tijd iedere keer pop-ups als ik aan het surfen was. FF opnieuw gedownload en tot nu toe er geen last (meer) van. Ga het even aan kijken![]()
Dag Fransje; tja; zelfs voor Luxemburg heb je ticket nodig; ik zal toch bij KLM een ticket en zo moeten laten zien, ze laten me toch echt niet instappen op basis van mijn gezichtFransje van dongen schreef:Tickets??? Wat is dat nou, ga je niet naar Luxemburg.Arthur schreef: En;rugzak en koffer gaan pakken voor komende vakantie, kijken of alle papieren en tickets kloppen en zo voorts.
Vertel waar ga je naar toe.