Leuk artikel over Cap d'Agde (Engels)

Discussieplatform over alle onderwerpen.
Plaats reactie
dynnoeth
Zeer actief lid

Leuk artikel over Cap d'Agde (Engels)

Bericht door dynnoeth »

Naked City

Horen we het eens van een andere kant.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Re: Leuk artikel over Cap d'Agde (Engels)

Bericht door Jos »

Ik zal jullie uitgebreid berichten over de camping, het strand en een beetje van de rest.
Maar Cap d'Agde heeft niets meer van doen met naturisme en Zoals je in dat artikel kunt lezen heeft het dat waarschijnlijk nooit gehad.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Fugee
Actief lid

Bericht door Fugee »

Jos schreef:Ik zal jullie uitgebreid berichten over de camping, het strand en een beetje van de rest.
Maar Cap d'Agde heeft niets meer van doen met naturisme en Zoals je in dat artikel kunt lezen heeft het dat waarschijnlijk nooit gehad.

Jos
We waren ook vorige week als dagtouristen bij "Le Village naturiste" terwijl onze kinderen naar Aqualand in Cap d'Agde gingen.

Ik ben benieuwd naar jouw mening, zeker omdat we geen ervaren naturisten zijn en ook omdat je geen goede mening in een paar uren kan vormen.
Fugee
Actief lid

Bericht door Fugee »

dynnoeth schreef:Naked City

Ik had het artikel ook eerder vandaag gelezen (na meer dan 20 jaar in Nederland lees ik nog steeds een Engelse krant :roll:) maar ik had meer interesse in de opmerkingen onderaan. Vanavond lees ik het wel door en bespreek ik het met mijn Dutchess.
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Fugee schreef:
dynnoeth schreef:Naked City

Ik had het artikel ook eerder vandaag gelezen (na meer dan 20 jaar in Nederland lees ik nog steeds een Engelse krant :roll:) maar ik had meer interesse in de opmerkingen onderaan. Vanavond lees ik het wel door en bespreek ik het met mijn Dutchess.
Als je het over de comments hebt: dat zijn zoals gewoonlijk bij zo'n onderwerp vooral heel veel puberale "kijk mij eens leuk doen" puns over rimpels, gewicht en grootte die we al duizenden keren hebben gezien.
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

Fugee schreef:
Ik ben benieuwd naar jouw mening, zeker omdat we geen ervaren naturisten zijn en ook omdat je geen goede mening in een paar uren kan vormen.
Zie onze mening in topic over Agde.

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
Jaroslav
Zeer actief lid

Bericht door Jaroslav »

Cap d'Agde staat bekend als het Hollywood van het naturisme.
DWZ schandalig duur ! :roll:
Geld maakt niet gelukkig, maar je kunt er wel boodschappen mee doen (Coluche, franse cabaretier)
Karin3
Super actief lid

Bericht door Karin3 »

Cap D'agde heeft niks met naturisme te maken. Ik begrijp niet wat je daar als naturist te zoeken hebt. De Frase Naturistenfederatie beschouwt het ook niet meer als een naturistisch terrein trouwens.

http://www.theguardian.com/lifeandstyle ... dist-beach

En dat je daar dan toch naartoe gaat, fair enough, maar een mens moet zichzelf dan ook niks wijsmaken vind ik.

En waarom je dit artikel 'leuk' zou moeten vinden is mij ook een raadsel.
bartel
Actief lid

Bericht door bartel »

Karin3 schreef:De Frase Naturistenfederatie beschouwt het ook niet meer als een naturistisch terrein trouwens.
Tiens? Is dat zo?
Cap d'Agde staat nochtans op hun website vermeld als 'Village Naturiste'.
http://ffn-naturisme.com/fr/ou-pratiquer/
Naaktrecreatie in Vlaanderen
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Karin3 schreef:Cap D'agde heeft niks met naturisme te maken. Ik begrijp niet wat je daar als naturist te zoeken hebt. De Frase Naturistenfederatie beschouwt het ook niet meer als een naturistisch terrein trouwens.

http://www.theguardian.com/lifeandstyle ... dist-beach

En dat je daar dan toch naartoe gaat, fair enough, maar een mens moet zichzelf dan ook niks wijsmaken vind ik.

En waarom je dit artikel 'leuk' zou moeten vinden is mij ook een raadsel.
Misschein omdat ik geen arrogant figuur met de wijsheid in pacht ben, en ook andere meningen en zienswijzen nog steeds weet te waarderen. Omdat jouw soort naturisme niet voor iedereen zaligmakend is en verschillende mensen op verschillende manieren van bloot genieten en jij het recht niet hebt daarover te (ver)oordelen!
Karin3
Super actief lid

Bericht door Karin3 »

Cap d'agde is sextoerisme, lees de artikels die je aanhaalt zelf eens en zeg dan dat het niet waar is.

hier ook een 'leuke' reportage http://www.rtbf.be/video/detail_naturis ... id=2020009

en hier; echt 'leuk', over hoe naturisten ooit een stukje grond kochten in de hoop daar een natuurlijk leven te gaan lijden nu verdreven worden door hordes sextoeristen. Ze zijn naar de rechter gestapt. Heel erg leuk vinden die mensen dat niet denk ik.

http://www.leparisien.fr/montpellier-34 ... ogle.be%2F
dynnoeth
Zeer actief lid

Bericht door dynnoeth »

Ik wed dat je er zelf nog nooit ben geweest, het is dus allemaal "van horen zeggen".
Maar zelfs als je het hebt meegemaakt: wat jij zegt is dat er ergens ooit eens iets negatiefs kwa naturisme is voorgevallen, dat is dan per definitie een "slechte"plek waar je het maar niet meer over moet hebben.
Het stuk was gewoon geschreven vanuit het perspectief van een journalist die dacht eens iets anders te willen beleven en beschrijven. Hij heeft niets verdoezeld of goedgepraat en heel positief kwam de plek er ook niet vanaf, alleen dat het een bijzonder iets is, zo'n grote gemeenschap van mensen die zich daar allemaal op één of andere manier bloot weten te vermaken.
Dat jij niets wil weten van iets dat niet "puur naturistisch" is heeft niets te maken met de intentie van het stukje of mijn idee dat het best leuk is om nu en dan kennis te maken met alternatieve belevingen, ook al ben je het er niet mee eens.
Het woord "bigot" (onverdraagzaam) is op jou wel van toepassing lijkt mij zo.
Plaats reactie