Harbouwblo schreef:Breng me er ook wat...naturisten1980 schreef:Trailer aardbeien geladen... En lekker van gesnoept...
Had het graag gedaan... kon je ook even afkoelen !!! In de trailer was het 4.0 graden.
Harbouwblo schreef:Breng me er ook wat...naturisten1980 schreef:Trailer aardbeien geladen... En lekker van gesnoept...
Jos schreef:Zo dat is beter dan vroeger.
Toen ik 18 was en wat geld wilde verdienen loste ik de vrachtwagen bij de Groko. Haha die waren wit maar gingen rood het blik in.
Geef mij maar vers.
Jos
Werk in de ouderenzorg.zwaar maar zo dankbaar.doe het met liefdeDanny.L schreef:Proficiat met je eerste werkdag.
Is het wat meegevallen? Wat voor werk is het?
Ik heb die paklijst ook bekeken en er veel overbodige spullen in gevonden. Een goede raad, als je terugkomt van de reis, schrap dan al de zaken op die lijst die je niet nodig had en vul aan met dingen die je miste maar niet bij je had. Zelf ben ik een lichtgewicht kampeerder die niet graag met overbodige dingen rond zeult.Jos schreef:Paklijst geraadpleegd
Het is hier gezellig druk. Er zijn veel mensen maar de opzet van het terrein merk je niet zo. De sanitairruimtes zijn zeker niet druk.Mandy schreef:Is het er lekker druk Jos met het mooie weer?