Wat heb je gedaan vandaag?
-
- Super actief lid
Re: Wat heb je gedaan vandaag?
Laatste mooie zomerdag? Vorig jaar zat ik in oktober of november (weet ik niet meer) nog op het naaktstrand. Er kan dus nog van alles gebeuren.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
-
- Super actief lid
- Contacteer:
We hebben vorig jaar eind september nog samen boerinnekes gedronken na het zwemmen op Helios, remember. Was één van de eerste keren trouwens dat Iris er bij was.Karin3 schreef:Nog even geduld, vrijdag en zaterdag weer lekker warm en zonnig. En ondergetekende moet zo nodig een familiefeestje in elkaar gooien, ipv lekker in mijn blote dinges op het terrein te gaan zitten voor wat misschien wel de laatste mooi zomerdag wordt...
de laste avonden hadden we geen inter net door Ziggo door de siber aanval
vandaag weer voor het eerste cursus mer Argos
en het is vandaag prachtig weer
vandaag weer voor het eerste cursus mer Argos
en het is vandaag prachtig weer
-
- Super actief lid
Vandaag maar weer eens op consult geweest bij een chiropractor voor de aanhoudende vaak helse pijnen in mijn rug en linker been. Nu alweer twee weken lang. Het blijkt een echte chaos in mijn rug te zijn. Dat wist ik natuurlijk al want ik heb een uitdraai van een mri-scan waarin alles beschreven staat. De pijn zal de komende weken waarschijnlijk nog blijven maar moet wel minder worden. Na het op mijn lichaam loslaten van diverse tril-, hamer-, en beweegmachines beweeg ik me wel al soepeler. Op naar de volgende behandeling.
- Jan52
- Super actief lid
Vandaag tot nu toe lekker een beetje hangen, zwemmen, internetten, praatje maken met andere gasten hier op de camping en vanavond met hun naar een klein restaurantje op loopafstand..
Kortom, genieten in Portugal!
Kortom, genieten in Portugal!
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
-
- Super actief lid
Weer naar Engelermeer geweest. Helaas deze keer iemand gezien met een metalen cockring. Liep echt te pareren met dat ding maar niemand die er iets van zei. (incl. mijzelf ) Was de eerste (en hoop de laatste) keer dat ik dit daar zag. Jammer genoeg vroeg weer naar huis gegaan want ondanks dat er op Buienradar geen wolkje te zien was, werd de zon afgeschermd door een megawolk.
Morgen ga ik ook denk ik.
Morgen ga ik ook denk ik.
-
- Super actief lid
Weer heerlijk naar EM geweest. Gezien het weer zal het wel weer even duren voordat ik weer ga. (zaterdag kan ik niet)
Het was heerlijk totdat de zon verdween en ik zat te twijfelen of ik nog zou blijven of zou gaan maar een heel vies mannetje heeft de knoop voor mij door gehakt. Hij kwam op een meter of 4 van mij staan en kleedde zich uit. Ondergoed dat vermoedelijk ooit wit was geweest en wc papier dat nog aan zijn kont kleefde. Gatverdamme wat een smerig ventje was dat. Zou mij niets verbazen als het een zwerver was. Heb mij aangekleed en ben naar huis gegaan.
Het was heerlijk totdat de zon verdween en ik zat te twijfelen of ik nog zou blijven of zou gaan maar een heel vies mannetje heeft de knoop voor mij door gehakt. Hij kwam op een meter of 4 van mij staan en kleedde zich uit. Ondergoed dat vermoedelijk ooit wit was geweest en wc papier dat nog aan zijn kont kleefde. Gatverdamme wat een smerig ventje was dat. Zou mij niets verbazen als het een zwerver was. Heb mij aangekleed en ben naar huis gegaan.
- JurgenZ
- Super actief lid
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
- JurgenZ
- Super actief lid
Eind van de middag lekker naar het Twiske geweest, was lekker!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Zeer actief lid
Van het weekend met m'n motorcluppie naar de Berkenhof in Wielen (D) geweest. Gisteren was het mij te warm om mijzelf weer in de motor spullen te hijsen voor een ritje, met anderen mee de stad in vond ik ook niets en trialrijden als derde optie was het ook niet. Gelukkig zat ik drie en en halve km van naturisten vereniging "de Balderhaar" af, dus daar heb toch nog een heerlijk bloot dagje aan het zwembad gehad.
Prachtig terrein, aardige mensen en een super weertje, ik was "a happy camper" gisteren.
Vanmorgen vroeg werd ik rond half vijf wakker gemaakt door een boerin, die met zeer luide stem (zeg maar gerust hard gegil) de koeien de schuur indreef om gemolken te worden. Dat duurde een hele tijd dus slapen kon ik verder wel vergeten, om zeven uur maar opgestaan, ingepakt en naar huis gereden om dan hier thuis maar lekker in de zo'n te zitten. Ook niet verkeerd.
Prachtig terrein, aardige mensen en een super weertje, ik was "a happy camper" gisteren.
Vanmorgen vroeg werd ik rond half vijf wakker gemaakt door een boerin, die met zeer luide stem (zeg maar gerust hard gegil) de koeien de schuur indreef om gemolken te worden. Dat duurde een hele tijd dus slapen kon ik verder wel vergeten, om zeven uur maar opgestaan, ingepakt en naar huis gereden om dan hier thuis maar lekker in de zo'n te zitten. Ook niet verkeerd.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Gisteren in hondweer de tent ingepakt en naar het zuiden vertrokken. Onderweg met 50 km op de snelweg. 1 km voor cape d' Agde droog en daar zitten we nu. Later in de week gaan we naar El Portus 800 km zuidelijk.
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Jan52
- Super actief lid
Vandaag bij onze Portugese vrienden gegeten, gedronken, gegeten en weer gedronken.
Tussendoor naar het plaatselijke dorpsfeest met processie en een uitvoering van de plaatselijke harmonie. Alles in een heerlijke temperatuur van 23 gr. C.
Morgen retour naar de camping en weer uit de kleren met oplopende temperaturen tot rond de 30 eind van de week...
Tussendoor naar het plaatselijke dorpsfeest met processie en een uitvoering van de plaatselijke harmonie. Alles in een heerlijke temperatuur van 23 gr. C.
Morgen retour naar de camping en weer uit de kleren met oplopende temperaturen tot rond de 30 eind van de week...
Wie't kleine niet eert is het grote nie weerd..
vandaag met Berry wezen wandelen in de Kampina
en nu naar DEEN aan het luisteren het nummer Hitomisorasanaide (瞳そらさないで)
en zo komt de kapster en nog wat games binnen gekomen
en nu naar DEEN aan het luisteren het nummer Hitomisorasanaide (瞳そらさないで)
en zo komt de kapster en nog wat games binnen gekomen
-
- Actief lid
Net terug van vakantie. Vandaag (en morgen) kleren aan het wassen. Ik ben nooit op een naturistenvakantie geweest maar het heeft wel zijn voordelen.
- GJ57
- Super actief lid
- Contacteer:
ja dan is het met half dagje wel klaar. Dus volgende vakantie ...........ideeën genoeg op dit forum.Fugee schreef:Net terug van vakantie. Vandaag (en morgen) kleren aan het wassen. Ik ben nooit op een naturistenvakantie geweest maar het heeft wel zijn voordelen.
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
na 2 dagen Agde zijn we nu op Relax NAt in Spanje. Ziet er leuk uit maar veel insecten!!
Jos
Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
- Karin3
- Super actief lid
Maar, Jos
Zijn de mensen naakt? Allemaal? Want dan neem ik de lnsecten er met plezier bij. Ik zou graag nog eens naa RN gaan, omwille van de ligging aan de mooie Costa Brava en de lekkere catalaanse keuken. Is dat restaurantje vlakbij de camping er nog? Hadden ze pns toen aangeraden op de camping en het was zo goed dat ik het 15 jaar later nog steeds weet. De mieren ben ik helaas opk niet vergeten. Goede tip tegen wespen; koffiepoeder in een onbrandbaar bakje doen en in brand steken. Dat smeult en geeft een (heerlijke) geur die zij verafschuwen. Het werkt echt!
Zijn de mensen naakt? Allemaal? Want dan neem ik de lnsecten er met plezier bij. Ik zou graag nog eens naa RN gaan, omwille van de ligging aan de mooie Costa Brava en de lekkere catalaanse keuken. Is dat restaurantje vlakbij de camping er nog? Hadden ze pns toen aangeraden op de camping en het was zo goed dat ik het 15 jaar later nog steeds weet. De mieren ben ik helaas opk niet vergeten. Goede tip tegen wespen; koffiepoeder in een onbrandbaar bakje doen en in brand steken. Dat smeult en geeft een (heerlijke) geur die zij verafschuwen. Het werkt echt!
- zomernaturist
- Zeer actief lid
- Locatie: Ja.. Welkom in het verre oosten. Ik hou alles goud gozer. Omgeving vertrouwd, geboren en getogen. ;)
De mieren van RelaxNat wel toevallig, er liepen afg. zomer wat mieren door de auto. Het eerste waar ik aan dacht was RelaxNat van 8 jr terug... Een enorme mierenplaag over de hele camping, wij zijn toen na 3 dagen vertrokken omdat we gillend gek werden, deze mierenplaag heeft ons nog 2 weken achtervolgd in de auto, het nest had zich waarschijnlijk verplaatst naar ergens onder de motorkap/dashboard oid... Het enige wat ik jammer aan de camping vond was dat alleen het grasveldje rondom het zwembad groen was en de rest echt amper meer gras te noemen was.
Is relaxnat vooruit gegaan de afg. jaren? Op zich ook wel nieuwsgierig. Verwacht over 2 jaar in de zomer die kant weer op te gaan.
on topic: cijfers, cijfers en nog meer cijfers.... Jaarafsluiting afronden.... Pffff... geef mij maar vakantie.... Ik probeer te genieten door aan vakantie te denken
Is relaxnat vooruit gegaan de afg. jaren? Op zich ook wel nieuwsgierig. Verwacht over 2 jaar in de zomer die kant weer op te gaan.
on topic: cijfers, cijfers en nog meer cijfers.... Jaarafsluiting afronden.... Pffff... geef mij maar vakantie.... Ik probeer te genieten door aan vakantie te denken
- Jos
- Beheerder
- Contacteer:
Ik zal jullie binnenkort uitgebreid berichten. Eerst La Thaillade en blog vullen en foto's plaatsen.
Karin3 volop naturistisch hier en kids. Engelsen, Nederlanders en Spanjaarden.
Oh ja het sterft er ook van de konijnenkeutels. Maar wel een leuk terrein.
Jos
Karin3 volop naturistisch hier en kids. Engelsen, Nederlanders en Spanjaarden.
Oh ja het sterft er ook van de konijnenkeutels. Maar wel een leuk terrein.
Jos
-
- Zeer actief lid
Een beetje inspannen en een beetje ontspannen.
Vanmorgen naar Langevelderslag gefietst, bij het blauwe bordje de boel uitgetrokken en naar Adam & Eva gewandeld. Daar gegeten en een strandbed/stoel en windscherm gehuurd. De rest van de middag in de zon gelegen met regelmatig een vers, koud pilsje en ook de zee was heerlijk van temperatuur en mooi rustig.
Ik heb weer een mooie nazomerdag gehad in ieder geval.
Vanmorgen naar Langevelderslag gefietst, bij het blauwe bordje de boel uitgetrokken en naar Adam & Eva gewandeld. Daar gegeten en een strandbed/stoel en windscherm gehuurd. De rest van de middag in de zon gelegen met regelmatig een vers, koud pilsje en ook de zee was heerlijk van temperatuur en mooi rustig.
Ik heb weer een mooie nazomerdag gehad in ieder geval.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
De afgelopen dagen het zwembadfilter vervangen voor een "nieuwe" dwz 900 kg zand uit het oude filter halen, met hangen en wurgen dat ding uit de machinekamer gemarteld. toen met passen en meten de nieuwe er in, aangesloten, het bestaande leidingwerk aangepast enz. toen 650 kg zand er in ( eerst proefgedraaid met 1 kruiwagen zand erin voor het geval er filterbuisjes niet goed zouden zijn) alles op lekkage getest en toen de rest van het zand er in. Nu draait alles weer op volle toeren en tot volle tevredenheid. We hebben nog nooit zo'n stille pomp gehad.De zwembadbodem gezogen want er zaten natuurlijk wel wat zandkorrels in het leidingwerk en dat lag toen op de bodem van het bad maar ook dat is nu weer schoon, alleen het water moet moet nog even weer helder worden maar dat komt vanzelf, er zweven nu nog stofdeeltjes vanuit het filter in het bad maar dat word er de komende uren vanzelf uit gefilterd. tussen de bedrijven door ben ik ook nog met mijn schat naar het volksfeest geweest en heb genoten van o.a. het bloemencorso en vanmiddag frühshoppen met ondermeer Ria Valk (wat kan dat mens nog een feestje aansturen)
Bloot als het kan, gekleed als het moet
-
- Super actief lid
Flink karweitje zo te horen.
Vandaag veel vroeger naar EM gegaan. Was er rond 12:30 uur en om 17:00 uur had ik er helemaal genoeg van. Op de terugweg mijzelf verwend met een diner op een terrasje onder het mom, als een ander het niet doet moet ik mijzelf maar verwennen. Heb het wel heel budget gehouden. Was mede omdat het er naar uitziet dat het voorlopig kutweer zal worden.
Vandaag veel vroeger naar EM gegaan. Was er rond 12:30 uur en om 17:00 uur had ik er helemaal genoeg van. Op de terugweg mijzelf verwend met een diner op een terrasje onder het mom, als een ander het niet doet moet ik mijzelf maar verwennen. Heb het wel heel budget gehouden. Was mede omdat het er naar uitziet dat het voorlopig kutweer zal worden.
vandaag rustig aan gedaan veel te benauwt om iets te doen er er komen buien richtig Boxtel dus dat is minder want ik ben namelijk bang van onweer veel te hart geluid
wel nog een pakketje op de post gedaan even weg wezen brengen met mijn moeder
wel nog een pakketje op de post gedaan even weg wezen brengen met mijn moeder
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
Berg je dan maar Danny.
Hier knalt het als of ze vuurwerk in de woonkamer afsteken zo hard.
En de ene na de andere flits.
Code oranje meld het knmi dus we kunnen nog heel wat verwachten.
Hier knalt het als of ze vuurwerk in de woonkamer afsteken zo hard.
En de ene na de andere flits.
Code oranje meld het knmi dus we kunnen nog heel wat verwachten.
- Paul1968
- Zeer actief lid
Hier in Geldrop gebeurd nooit wat.
Alleen wat geflits in de verte. Zo ver dat je niks hoort.
Vind ik best jammer. Ik hou wel van wat geknetter en geflits.
Alleen wat geflits in de verte. Zo ver dat je niks hoort.
Vind ik best jammer. Ik hou wel van wat geknetter en geflits.
Met gastvrije Brabantse groet,
Paul
Paul
- natutracker
- Zeer actief lid
Vandaag een 60 km gefietst, mooie stukjes bloot kunnen fietsen, blote lunch gedaan en onderweg naar huis zeiknat geregend, ik had toe weer kleding aan.
De kleding had ik beter in de fietstas kunnen doen was het droog gebleven.
Maar het stuk leende niet voor een blote fiets ride!
De kleding had ik beter in de fietstas kunnen doen was het droog gebleven.
Maar het stuk leende niet voor een blote fiets ride!
Neeltje Jans, "the place to be"!
- JurgenZ
- Super actief lid
Lijkt mij wel een unieke ervaring bloot in de regen fietsen!
Geniet nooit met mate ! ( van Loesje! )
-
- Super actief lid
Hier viel het ook wel mee met het weer. Even een flinke wind en ik denk een uurtje regen. Dat was alles.
Met Berry naar de ooiserwijkse bossen geweest en de bank gevonden die ik zocht veel met opa en oma gelopen daar bij boshuis venkraai.
en mijn spel is binnen
en mijn spel is binnen