Toch een nudisten Lingo op npo1 nu

Discussieplatform over alle onderwerpen.
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Toch een nudisten Lingo op npo1 nu

Bericht door johnnyvang »

Ik heb het helaas zelf gemist, maar werd via twitter hierop geattendeerd
Wist wel uit de voorstukjes van deze week dat je het kreeg, maar wanneer en hoelaat wist ik niet ( zap door tijdens reclames ).

Bleek je het dus net gehad te hebben ipv bananensplit.
Probeerde terug te kijken via uitzending gemist, maar dan moet je naar de plus van uitzending gemist, en daar een abbo nemen om het te bekijken ( grrrrr ).

Gelukkig heeft mijn vader het opgenomen, en kan ik het pas morgen zien.
Meer als bovenstaande kan ik dus nu nog niet zeggen.

NPO gemist is wakker geworden volgens mij.
De uitzending staat er nu wel zonder te betalen.
http://www.npo.nl/bananasplit/17-01-2015/AT_2025449
Wulde wé wete vroag ut dan :P
Er zijn geen hokjes op http://naturisme-nudisme.info
GerardS
Super actief lid

Re: Toch een nudisten Lingo op npo1 nu

Bericht door GerardS »

Goeie grap van Bauer,Late night Lingo en wat denk je? Nee natuurlijk geen bloot,blijft bananasplit :lol:
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Komt denk ik ook door het tijdstip.
Ik had ook meer ervan verwacht gezien de sensatie die het vorig jaar bracht overal.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

johnnyvang schreef:Komt denk ik ook door het tijdstip.
Ik had ook meer ervan verwacht gezien de sensatie die het vorig jaar bracht overal.
Ook bij de afleveringen(Avrotros) van "Ik vertrek'' zie je geen expliciet bloot meer,dus bij bananasplit zeker niet.
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Laatst nog een stuk gezien van een naturisten camping.
Daar waren zowel de man als vrouw en sommige bezoeker toch echt bloot in beeld hoor.
Was camping dobre luca ( als ik het goed schrijf ) en het vervolg erop
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

johnnyvang schreef:Laatst nog een stuk gezien van een naturisten camping.
Daar waren zowel de man als vrouw en sommige bezoeker toch echt bloot in beeld hoor.
Was camping dobre luca ( als ik het goed schrijf ) en het vervolg erop
Meestal heel keurig gefilmd(sinds de fusie tussen Tros en Avro),zoals bv de aflevering op Bonaire dacht ik waar een stel huisjes had voor clothing optional,alles keurig vanaf de rug gefilmd dus zelfs geen borsten in beeld zoals destijds in Frankrijk wel het geval was. :o
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Hier een stukje uit juni 2009: http://www.npo.nl/ik-vertrek/11-06-2009/TROS_1209286

Hier met theo zuur ( je kent hem wel van het nfn forum ) http://www.npo.nl/naakte-wadloper-man-b ... CRV_714220

En het 1e deel van dobra luca: http://www.npo.nl/ik-vertrek/08-12-2012/TROS_1336246
En de follow up: http://www.npo.nl/ik-vertrek/20-12-2014/AT_2014986

Dus ze kunnen het nog wel hoor.
Denk dat het alleen afhankelijk is van de mensen die met het programma mee doen ipv aan de avro/tros
Jos
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Jos »

johnnyvang schreef:Ik heb het helaas zelf gemist, maar werd via twitter hierop geattendeerd
je hebt niks gemist hoor was iets oerdoms

Jos
Geniet van de dag. Het leven kan kort zijn. Waar wij geweest zijn vindt je op onze site http://www.naturisten-forum.nl
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Ja had het gezien Jos
Toch via het normale uitzending gemist.
Moest wel doorspoelen tot "het" moment, maar het was inderdaad slap.
Had er meer van verwacht.
Zeker omdat ik de afgelopen week het voorstukje iets te laat zag, en daarin de mannen zich aan het uikleden waren.
Geen idee waar het over ging of hoe het zou lopen.
Wist ook niet wanneer die uitzending zou komen, tot evert me erop wees via twitter.
Maar ik heb het gezien en voldeed niet aan de verwachting zeg maar.
Paul1968
Zeer actief lid

Bericht door Paul1968 »

Ik heb het ook gezien. In een woord samen te vatten. Onderbroekenlol. Ging verder nergens over.
Met gastvrije Brabantse groet,

Paul
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Dit is uiteraard niet de naturisten-lingo wat ooit in de planning stond maar een variant van strippoker. Toch moet je niet gek opkijken als dit een echt vervolg gaat krijgen. Maar dan moet het eerst alsnog door John de Mol "bedacht" worden ;) :)
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Nou liever niet door de mol Kees
Die zit momenteel met teveel seks gedachten in zijn kop ( zie utopia ).
Maar elke ander zo mogelijk moeten zijn.
Zeker als je hoort dat er al 600 mensen zich hadden aangemeld toen lucille het aankondigde.
Zijn toch genoeg afleveringen om 1x per week minimaal te komen.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Een stripversie van lingo heeft dan sowieso een erotische lading. Dat is immers de bedoeling van strippen. Een striplingo zal daarom interessanter zijn voor kijkers dan een "saaie" naturistenlingo. Zo'n programma zou dus goed bij meneer de Mol passen.
Als (geestelijk) gezonde man heb ik ook niets tegen erotiek. Ook dat hoort bij het leven van een naturist. Voor alles is een plek en moet je op de juiste manier mee om kunnen gaan zoals met vele zaken in je leven. Zo is je werksituatie vaak heel anders dan je thuissituatie. Dan zijn vaak hele andere werelden waarnaar je je naar gedraagt.
Maar ik zie mezelf toch niet in een nachtclub zitten. Als ik daar wel eens beelden van zie in bijvoorbeeld een film dan vind ik het ergens een beetje een sneu gezicht met die loerende en kwijlende mannen naar wiebelende (half)naakte vrouwen. Of zou dat nou juist een gemis zijn van mij als naturist, dat ik bloot zo gewoon vind dat dat gedoe in zo'n club mij niet kan boeien.
Karin3
Super actief lid

Bericht door Karin3 »

geen probleem met striplingo. Zolang ze het geen naturisme noemen is't mij om het even. Ieder zijn ding.
Lillian
Zeer actief lid

Bericht door Lillian »

Eerlijk gezegd zit ik niet zo te wachten op bloot tv. Een ludieke uitzending, hartstikke leuk maar altijd bloot op tv hoeft voor mij niet. Laat het naturisme maar exclusief voor ons blijven in de huidige vorm van fijne terreinen, sauna's etc. voor een select gezelschap ruim- en weldenkende mensen. Bloot tv zou voor de zielige geesten onder ons een makkelijke manier zijn om zich aan hun gerief te helpen. We leven nu eenmaal in zo'n verknipte wereld.
When nothing goes right, go to sleep ...
Frivooltje
Super actief lid

Bericht door Frivooltje »

Karin3 schreef:geen probleem met striplingo. Zolang ze het geen naturisme noemen is't mij om het even. Ieder zijn ding.
Juist!!
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd. :(
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Lillian schreef:Eerlijk gezegd zit ik niet zo te wachten op bloot tv. Een ludieke uitzending, hartstikke leuk maar altijd bloot op tv hoeft voor mij niet. Laat het naturisme maar exclusief voor ons blijven in de huidige vorm van fijne terreinen, sauna's etc. voor een select gezelschap ruim- en weldenkende mensen. Bloot tv zou voor de zielige geesten onder ons een makkelijke manier zijn om zich aan hun gerief te helpen. We leven nu eenmaal in zo'n verknipte wereld.
Als ze het doen zoals met camping life op rtl4, maar dan met alle naturisten terreinen in binnen en buitenland, met links en rechts een naaktstrand erbij dan zou ik er geen probleem mee hebben.
Daarom vond ik het kleine stukje in feiten & fabels ook wel goed.
Helaas te kort maar zo iets zou best vaker mogen.
Zeker als het het naturisme / nudisme in een ander daglicht plaatst dan waar deze nu staat bij vele.
Frivooltje
Super actief lid

Bloot of niet. Vond het wel geinig. Niet te serieus opvatten.
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Lillian schreef:Eerlijk gezegd zit ik niet zo te wachten op bloot tv. Een ludieke uitzending, hartstikke leuk maar altijd bloot op tv hoeft voor mij niet. Laat het naturisme maar exclusief voor ons blijven in de huidige vorm van fijne terreinen, sauna's etc. voor een select gezelschap ruim- en weldenkende mensen. Bloot tv zou voor de zielige geesten onder ons een makkelijke manier zijn om zich aan hun gerief te helpen. We leven nu eenmaal in zo'n verknipte wereld.
Helemaal mee eens,en dat iedereen ooit naturist wordt blijft een utopie. Mensen lopen liever met de grote kudde mee,stel je voor dat je er niet bij hoort :(
Karin3
Super actief lid

Bericht door Karin3 »

Lillian schreef:Bloot tv zou voor de zielige geesten onder ons een makkelijke manier zijn om zich aan hun gerief te helpen. We leven nu eenmaal in zo'n verknipte wereld.

Als mensen dat nu fijn vinden? Nogmaals, ieder zijn ding, ook daar geen énkel probleem mee. Zolang het maar niet onder de noemer 'naturisme' gezet wordt, want daar heeft het natuurlijk niks mee te maken. Het is gewoon 'naakt dingen doen', niet meer, niet minder.
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Karin3 schreef:Zolang het maar niet onder de noemer 'naturisme' gezet wordt
Alleen jammr dat het daar vaak ( erg vaak ) wel onder genoemd word Karin3
Adam zoekt Eva begon hier zelfs mee alvorens ze de rest van het programma uitlegde aan ons kijkers.

Doet gelukkig discovery het beter met hun Naked And Afraid ( naakt en bang dus en niks naturistich ).
Of TLC met Buying Naked ( naakt kopen ).
Nederlandse of belgiese zenders noemen het gewoon naturistisch ipv bloot of naakt, want die laatste 2 klinken schijnbaar niet lekker
Frivooltje
Super actief lid

johnnyvang schreef:Of TLC met Buying Naked ( naakt kopen ).
Die kende ik niet, dacht ik, want na het op Google te hebben opgezocht herkende ik het wel.
Ik zie het nut er alleen niet van in maar dat kan aan mij liggen.
Naked and Afraid vind ik helemaal waardeloos want je bent in mijn ogen een hele grote sukkel als je naakt (dus zelfs zonder schoeisel) de jungle in gaat.
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Frivooltje schreef: Die kende ik niet, dacht ik, want na het op Google te hebben opgezocht herkende ik het wel.
Ik zie het nut er alleen niet van in maar dat kan aan mij liggen.
Naked and Afraid vind ik helemaal waardeloos want je bent in mijn ogen een hele grote sukkel als je naakt (dus zelfs zonder schoeisel) de jungle in gaat.

De 1e gaat over het kopen van een woning op een naturisten resort Frivooltje.
Alleen zullen ze er daar niet veel series aan besteden, want zo vaak zal er wel niks te koop staan in de usa of canada.
De 2e ben je inderdaad een klungel als je blootvoets de jungle ingaat.
Maar het is een survival programma, en dat ze daarbij naakt zijn doet er niet toe.
Ze konden ook gewoon kleding aan hebben.
Want ze mogen toch niet meer meenemen dan een mes, vuurstick of iets anders.
Op zich vind ik het wel een leuk programma om te zien.
Programma op TLC heb ik maar 1x gezien en dat was het weer.
Zijn genoeg andere programma's waarin ze een woning kopen, en waar minder in gepraat word.
Frivooltje
Super actief lid

johnnyvang schreef:De 1e gaat over het kopen van een woning op een naturisten resort Frivooltje.
Dat weet ik maar ik zie het nut er niet van in om dat naakt te doen. Als ik een huis ga kopen dan zou ik er ook niet aan denken omdat naakt te doen. En waarom? Alleen omdat ik daar vaak naakt zal zijn als ik het zou kopen?

Maar ja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen. :P
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

Er kan op TV maar beter geen aandacht besteedt worden aan naturisme om de simpele reden dat het toch niet serieus genomen wordt.Zolang degene die het onderwerp brengt zelf geen naturist is verwacht ik er dan ook niet iets serieus van. De NFN werd/word ook regelmatig benaderd om aan een programma mee te werken en of ze dan iemand konden sturen die wel bloot in beeld wilt terwijl dit niet altijd relevant is aan het onderwerp,alsof naturisten een soort chronische blootlopers zijn. De meeste reportages die ik gezien heb zijn dan ook tenenkrommend en niet echt bevorderend om tijdens het kijken met anderen spontaan te zeggen" o maar dat ben ik ook hoor ".
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

Frivooltje schreef:
johnnyvang schreef:De 1e gaat over het kopen van een woning op een naturisten resort Frivooltje.
Dat weet ik maar ik zie het nut er niet van in om dat naakt te doen. Als ik een huis ga kopen dan zou ik er ook niet aan denken omdat naakt te doen. En waarom? Alleen omdat ik daar vaak naakt zal zijn als ik het zou kopen?

Maar ja, alles voor de kijkcijfers zullen we maar zeggen. :P
Net wat je zegt, alles voor de cijfers.
Ik weet alleen niet wat voor regels er gelden daar op die terreinen, en dit kan de reden zijn waarom iedereen ( ook achter de camera ) bloot is.
Soms zie je via spiegeling in een raam of anders toch ook die geluidsman/vrouw of camera man/vrouw in beeld.
Echter zullen de kijkcijfers meer doen dan de rest.
johnnyvang
Super actief lid
Contacteer:

GerardS schreef:Er kan op TV maar beter geen aandacht besteedt worden aan naturisme om de simpele reden dat het toch niet serieus genomen wordt.Zolang degene die het onderwerp brengt zelf geen naturist is verwacht ik er dan ook niet iets serieus van. De NFN werd/word ook regelmatig benaderd om aan een programma mee te werken en of ze dan iemand konden sturen die wel bloot in beeld wilt terwijl dit niet altijd relevant is aan het onderwerp,alsof naturisten een soort chronische blootlopers zijn. De meeste reportages die ik gezien heb zijn dan ook tenenkrommend en niet echt bevorderend om tijdens het kijken met anderen spontaan te zeggen" o maar dat ben ik ook hoor ".

Of juist wel GerardS
Allen dan wel serieuze uitzendingen.
Maar het kan ook een manier zijn om de taboe te doorbreken.
Nadeel is alleen dat je steeds ziet "dit programma word u aangeboden door" gevolgt door een drankje, een snoepje of wat dan ook.
Zo leuker zijn als hierin de tekst gewijzigd werd in de NFN of INF en dan zonder dat snoepje of wat dan ook.

En dat de NFN hier ook voor benaderd word weet ik.
Want laatst nog werden ze benaderd om mee te doen met Utopia.
Daar zochten ze wat naturisten voor, en omdat de NFN niet snel op de proppen kwam, hadden ze maar personeel van Kim holland ingehuurd.
Natukees
Super actief lid

Bericht door Natukees »

Ik vind het nou niet zo gek dat je als naturist op een naturistenterrein in je blootje een huis gaat kopen. Want daar heb je het weer, het is toch een naturistenterrein? En daar is het normaal dat je bloot bent. Nou de verkopers nog.
Wat ik wel "erg" vind is dat ze "aan de preutse overkant" programma's willen maken met blote mensen, maar die mag je niet frontaal in beeld zien. Naked and afraid is notabene een programma in de natuur met natuurlijke blote mensen maar ook die moeten geblurd worden. Maak dan zo'n programma niet. :roll:
GerardS
Super actief lid

Bericht door GerardS »

johnnyvang schreef:
GerardS schreef:Er kan op TV maar beter geen aandacht besteedt worden aan naturisme om de simpele reden dat het toch niet serieus genomen wordt.Zolang degene die het onderwerp brengt zelf geen naturist is verwacht ik er dan ook niet iets serieus van. De NFN werd/word ook regelmatig benaderd om aan een programma mee te werken en of ze dan iemand konden sturen die wel bloot in beeld wilt terwijl dit niet altijd relevant is aan het onderwerp,alsof naturisten een soort chronische blootlopers zijn. De meeste reportages die ik gezien heb zijn dan ook tenenkrommend en niet echt bevorderend om tijdens het kijken met anderen spontaan te zeggen" o maar dat ben ik ook hoor ".

Of juist wel GerardS
Alleen dan wel serieuze uitzendingen.
Maar het kan ook een manier zijn om de taboe te doorbreken.
Nadeel is alleen dat je steeds ziet "dit programma word u aangeboden door" gevolgd door een drankje, een snoepje of wat dan ook.
Zo leuker zijn als hierin de tekst gewijzigd werd in de NFN of INF en dan zonder dat snoepje of wat dan ook.

En dat de NFN hier ook voor benaderd word weet ik.
Want laatst nog werden ze benaderd om mee te doen met Utopia.
Daar zochten ze wat naturisten voor, en omdat de NFN niet snel op de proppen kwam, hadden ze maar personeel van Kim Holland ingehuurd.
Utopia was ook geen reclame voor het naturisme,iedereen stond gelijk klaar met zijn vooroordelen en er werd ook niets gedaan om deze te ontkrachten,dat soort uitzendingen helpt dus echt niet. Zolang mensen zich niet serieus ergens in verdiepen blijf je dat houden,ik heb maar enkele uitzendingen gezien die serieus waren en waarbij de interviewer zelf ook uit de kleren ging met camerateam en al uit respect maar dan krijg toch alweer zoals Bram Bakker schreef in het blootboek wordt het dan al gauw kijken hoe een bekende Nederlander er in zijn blootje uit ziet.
Frivooltje
Super actief lid

johnnyvang schreef:[...] Ik weet alleen niet wat voor regels er gelden daar op die terreinen, en dit kan de reden zijn waarom iedereen ( ook achter de camera ) bloot is.
Soms zie je via spiegeling in een raam of anders toch ook die geluidsman/vrouw of camera man/vrouw in beeld.
[...]
Zoals ik al eerder gezegd heb, ik heb het niet helemaal bekeken. Ik wist dus ook niet dat het op een naturistenterrein was. Dacht dat het gewoon (dure) huizen waren met veel privacy. Raar dat de crew dan naakt is want de 2 mensen die het presenteerden waren niet naakt.
Plaats reactie