Blote Nieuwjaarsduik 2014/2015 gaat niet door
- Karin3
- Super actief lid
Re: Blote Nieuwjaarsduik 2014/2015 gaat niet door
Die buitenlandse terreinen zijn de adverteerders (broodheren?), en dus zie ik dat niet snel veranderen. Hoewel het een het ander natuurlijk niet hoeft uit te sluiten. Veel mensen zijn geëinteresserd in artikels over buitenlandse terreinen en gebruiken die info om hun vakantie te plannen, tegelijkertijd zorgen de advertenties voor de nodige inkomsten. Commerciële Naaktrecreatie is dus ruimschoots gecovered. Nu nog wat aandacht voor lokale mogelijkheden en een beetje meer ' naturisme' om het geheel weer wat smoel en karakter geven en mensen terug te betrekken en 'warm' te maken/houden. (Zodat zelfs de grootste koukleumen uit puur idealisme naakt de zee inlopen;-) Ik denk dat daar ook potentieel zit om nieuwe mensen aan te trekken.
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
dynnoeth & frivooltje bedoelde hier niet de advertenties mee Karin3.
Althans dat denk ik, want de advertenties heeft nog niemand kwaad gemaakt.
Maar de artikelen die erin staan zelf.
Welke UIT je ook neemt, er is altijd plaats voor een strand, camping of terrein in het buitenland.
Maar de stranden, campings en terreinen in eigen land worden massaal overgeslaan.
Welke UIT je ook neemt, er is altijd plaats voor een strand, camping of terrein in het buitenland.
Maar de stranden, campings en terreinen in eigen land worden massaal overgeslaan.
-
- Super actief lid
Dat denk je goed.johnnyvang schreef:Althans dat denk ik,
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Dat zelfde zie je in de ANWB kampioen, daar gaat het altijd maar weer over vakantiebestemmingen in Frankrijk
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- johnnyvang
- Super actief lid
- Contacteer:
PoppeSchuitema
Dat de anwb meer laat horen over frankrijk ( of een ander land ) kan ik me nog iets bij voorstellen.
Immers zitten hun zelf of via medewerking van de andere hulpverleners ook in het buiten land.
Maar de NFN zegt op te komen voor onze belangen.
Vandaar ook de laatste N ( nfN ederland ).
Dat ze wat laten horen of zien vanaf een vakantie adres in b.v. frankrijk daar heb ik ook helemaal geen probleem mee.
Maar als je van de 100 pagina's er 95 besteed aan nieuws over de grens, en 1 over onze eigen landje dan vind ik dat treurig te noemen.
Ja we hebben er 4 over, maar die zijn voor info van de nfn zelf of de zwemuurtjes e.d..
Kijkend naar me zelf zit ik in het mooie zuiden met om me heen baar het schijnt best wel veel mogelijkheden tot camperen, zwemmen en meer.
Maar ik lees er nooit wat over.
Geen idee of dit aan de stranden, campings, terreinen of andere mogelijkheden ligt of aan de NFN, maar als ze willen dan kan een organisatie als de NFN ook deze meer benoemen ( of laten zien ) in de UIT.
Want ook de anwb heeft tests van diverse modellen in hun blad staan, en maakt geen onderscheid tussen b.v. een oude opel of een nieuwe ferrari ( toch .
@Frivooltje
Dank je
Dat de anwb meer laat horen over frankrijk ( of een ander land ) kan ik me nog iets bij voorstellen.
Immers zitten hun zelf of via medewerking van de andere hulpverleners ook in het buiten land.
Maar de NFN zegt op te komen voor onze belangen.
Vandaar ook de laatste N ( nfN ederland ).
Dat ze wat laten horen of zien vanaf een vakantie adres in b.v. frankrijk daar heb ik ook helemaal geen probleem mee.
Maar als je van de 100 pagina's er 95 besteed aan nieuws over de grens, en 1 over onze eigen landje dan vind ik dat treurig te noemen.
Ja we hebben er 4 over, maar die zijn voor info van de nfn zelf of de zwemuurtjes e.d..
Kijkend naar me zelf zit ik in het mooie zuiden met om me heen baar het schijnt best wel veel mogelijkheden tot camperen, zwemmen en meer.
Maar ik lees er nooit wat over.
Geen idee of dit aan de stranden, campings, terreinen of andere mogelijkheden ligt of aan de NFN, maar als ze willen dan kan een organisatie als de NFN ook deze meer benoemen ( of laten zien ) in de UIT.
Want ook de anwb heeft tests van diverse modellen in hun blad staan, en maakt geen onderscheid tussen b.v. een oude opel of een nieuwe ferrari ( toch .
@Frivooltje
Dank je
- Karin3
- Super actief lid
Meestal is er wel een link tussen de advertenties en de inhoud he! (diens brood men eet, diens woord men spreekt', weetjewel). Geldt voor alle media hoor.johnnyvang schreef:dynnoeth & frivooltje bedoelde hier niet de advertenties mee Karin3.
-
- Super actief lid
Ik heb die link nooit kunnen ontdekken in de UIT,bovendien staan er altijd de zelfde advertenties in .Wat mij wel opvalt is dat de foto's steeds kuiser worden en het blad steeds meer artikelen bevat die ook al op de website hebben gestaan of in de nieuwsbrief.Karin3 schreef:Meestal is er wel een link tussen de advertenties en de inhoud he! (diens brood men eet, diens woord men spreekt', weetjewel). Geldt voor alle media hoor.johnnyvang schreef:dynnoeth & frivooltje bedoelde hier niet de advertenties mee Karin3.
Maar de stranden, campings en terreinen in eigen land worden massaal overgeslagen.