NFN
-
- Super actief lid
Re: NFN
Ik ontvang de UIT maar die liggen nog steeds in de ongelezen bladen bak.
I didn't choose to be naked. I am forced to wear clothes.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
Als textiel niet wil meewerken verliest naakt altijd.
Johnny's forum (naturisme-nudisme) is gestopt per 20-05-2019.
- PoppeSchuitema
- Super actief lid
Sinds kort krijgen wij de UIT (gratis, volgens de NFN zijn onze gasten een doelgroep) voor op onze leestafel en ik moet zeggen dat behoorlijk veel gelezen wordt. We krijgen echter nooit opmerkingen of "ze" het wel of niet een leuk blad vinden en ik vraag er niet naar
Bloot als het kan, gekleed als het moet
- Harbouwblo
- Zeer actief lid
Ik ben ook lid, mijn vrouw heeft haar lidmaatschap net opgezegd.
Ik ben spaarzaam in gekleed zijn
- Kok
- Zeer actief lid
Dit forumlid is NFNer sinds 2007. Kijkt uit naar iedere UIT, en vindt het lezen van UIT genieten van het naturisme.
Heb me ook aangemeld als ambasadeur naar aanleiding van een oproep in de UIT maar daar wordt eigenlijk zelden of nooit een beroep op gedaan. Wel een keer gefigureerd in een reportage over een sauna en dat was zonder meer erg leuk. Ook kwam ik daardoor in aanmerking om deel te gaan uitmaken va een "raad" maar dat was niet mijn bedoeling omdat je dan het naturisme niet uitdraagt naar een breder draagvlak.
Waarschijnlijk val ik door mijn leeftijd buiten een gewenste "doelgroep" en daar heb ik dan wel weer begrip voor: jonkies zijn representatiever.
Ik ben dus naturist. Daarom ben ik ........NFN
Heb me ook aangemeld als ambasadeur naar aanleiding van een oproep in de UIT maar daar wordt eigenlijk zelden of nooit een beroep op gedaan. Wel een keer gefigureerd in een reportage over een sauna en dat was zonder meer erg leuk. Ook kwam ik daardoor in aanmerking om deel te gaan uitmaken va een "raad" maar dat was niet mijn bedoeling omdat je dan het naturisme niet uitdraagt naar een breder draagvlak.
Waarschijnlijk val ik door mijn leeftijd buiten een gewenste "doelgroep" en daar heb ik dan wel weer begrip voor: jonkies zijn representatiever.
Ik ben dus naturist. Daarom ben ik ........NFN
Geef het leven kleur door jezelf te zijn, en te genieten.
Don't walk in front of me, I don't like to follow
Don't walk behind me, I may not lead
But walk beside me and be a friend.
Don't walk in front of me, I don't like to follow
Don't walk behind me, I may not lead
But walk beside me and be a friend.
-
- Nieuw lid
Ja, lid met het hele gezin. Nog niet zo lang, een jaar ongeveer, om puur practische reden: op het strand heb je geen lidmaatschap nodig, op sommige campings wel. De eerlijkheid gebied te zeggen dat we het lidmaatschap nog nooit nodig hebben gehad maar ondertussen vinden we het wel belangrijk genoeg om (financieel) te blijven ondersteunen. Maar, om aan te sluiten bij het antwoord hierboven; vanwaar deze vraag?
-
- Actief lid
Mijn lidmaatschapkaartje word met name gebruikt op de evenementen van de NFN, zoals het Tikibad en Amersfoort (in maart Oss).
Verder de korting voor de Sauna's nog niet nodig gehad, via andere wegen (veilingen, groupon, enz) een lagere toegangsprijs gevonden.
Verder de korting voor de Sauna's nog niet nodig gehad, via andere wegen (veilingen, groupon, enz) een lagere toegangsprijs gevonden.